home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 645 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 157 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1602 1603 [1604] 1605 1606 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004997 gange)
MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24045: 24 Apr 2009, 11:52 »

Det kan ikke nytte noget at være børnesur! Sådan er fodbold nu engang!
Skuffende reaktion af Gislason, han burde være mere professionel. Han burde bare tage at se på FCK's Morten Nordstrand, som er Suppens bedste angriber, alligevel sidder han på bænken gang på gang. Netop Nordstrand burde være skuffet, både fordi han ikke spiller, men mest på grund af at det er Ailton der holder ham ude!! Han holder dog humøret oppe, i forhold til Gisla der ikke var i start elleveren i én fucking kamp!
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24046: 24 Apr 2009, 12:19 »

Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24047: 24 Apr 2009, 12:35 »

KK@

Hold da kæft et fjols Grin.. Hvad snakker manden om, har han lige været på dødsdruk da han skrev artiklen Grin?

Så han mener ikke at OB og fck kan knækkes... Hvad er det helt præcist han bygger det ud fra?.. at OB har en god organisation.. Flot det har vi også.. At OB har en god offensiv.. Ja det har vi også.. At OB har en masse arbejdsheste.. ja flot det har vi også..

OB har endnu ikke slået et tophold.. Med god grund, for deres spillere kan i de kampe ikke kværne modstanderen fysisk som de gør mod midter og bundholdene.. OB tekniske evner er ikke gode nok, og derfor kommer de ikke til mere i mod os og fck..

Han skriver en masse negativt om fck, og alligevel er vi nemme at knække og kan gøre det når som helst.. Hans eneste argument er en kamp mod fcn hvor bo storm spillede gode 55 min, og duncan som dårligt nok bruges pt...

KÆFT EN SPADE funny!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24048: 24 Apr 2009, 12:47 »

Han lever i EB verdenen, KK. Smiley

Btw. lækkert at JayJay ventes klar til kampen på søndag.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24049: 24 Apr 2009, 13:18 »

http://onside.dk/node/31588

Der skal ikke herske to meninger om hvem jeg tror mest på i denne sag Peace

Mediernes evige skrot for at nedgøre Brøndby, slår endnu engang fejl.. Hvornår indser de at de har tabt ? Grin
« Seneste Redigering: 24 Apr 2009, 13:19 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24050: 24 Apr 2009, 14:02 »

det bliver for fedt på søndag! nogen som skal over at se den? (regner med der er mange) Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24051: 24 Apr 2009, 14:38 »

Gerne tilskuerne bag målet... Hvis han da kan få sin tunge r*v forbi modstanderen forinden..

Jeg er så træt af den talentløse mand, han bidrager med nul og niks på vores hold.. Hent en ordentlig kant til sommer.. En der kan drible og slå et indlæg.. Det kan simpelthen ikke passe at vi skal være tjent med en kant der er blottet for ALT det en kant skal kunne for at være god..

Kunne ikke være mere enig, jeg er godt nok også træt af ham nu!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24052: 24 Apr 2009, 14:52 »

Truppen mod OB - tidligt den kom..

01 Michael Tørnes
16 Stephan Andersen
02 Anders Randrup
03 Max von Schlebrügge
06 Samuel Holmén
07 Kasper Lorentzen
09 Alexander Farnerud
11 Morten Duncan Rasmussen
13 Peter Madsen
15 Jon Jönsson
19 Remco van der Schaaf
20 Stefan Gislason
22 Ousman Jallow
23 Michael Krohn-Dehli
26 Mike Jensen
27 Jan Kristiansen
29 Daniel Wass
31 Joseph Elanga
34 Pierre Kanstrup

Andersen
Wass - Remco - Max - Randrup
Krohn-Delhi - Holmén - JayJay/Gisla - Kristiansen
Farnerud - Jallow


4-0! Djævel

det bliver for fedt på søndag! nogen som skal over at se den? (regner med der er mange) Opstemt

Jeg skal ihf., det samme skal min bror og den 'gamle'.. Alt under 25k vil sgu skuffe mig!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24053: 24 Apr 2009, 15:34 »

Hvem skrev at Arek ikke tog sig af hvad der bliver sunget?

I Odense den sjette december sang vi om hans kone, og to gange holdte vi bolden så han blev nødt til at løbe efter andre bolde, og det endte med at han lavede et udspark imod vores tribune, men ramte oppe på kanten i toppen Opstemt Han er en klovn.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24054: 24 Apr 2009, 16:20 »

Spaden elanga er med! ticked off
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24055: 24 Apr 2009, 16:24 »

det bliver for fedt på søndag! nogen som skal over at se den? (regner med der er mange) Opstemt


Jeg skal, selvom jeg er syg, men det skal dog ikke forhindre mig i at tage på stadion (;

btw: Vigtigt at Jon Jönsson er klar igen Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24056: 24 Apr 2009, 17:04 »

Godt at høre, at Gislasons udvandring tilsyneladende var en and. Det er ikke en heldig måde at opføre sig på for en anfører.

I Odense den sjette december sang vi om hans kone, og to gange holdte vi bolden så han blev nødt til at løbe efter andre bolde, og det endte med at han lavede et udspark imod vores tribune, men ramte oppe på kanten i toppen Opstemt Han er en klovn.

Der er ingen tvivl om, at Arek ikke er den hurtigste knallert på havnen, men når sangene går hen og bliver infame og personlige, forstår jeg såmænd godt, han reagerer.

KK@

Hold da kæft et fjols Grin.. Hvad snakker manden om, har han lige været på dødsdruk da han skrev artiklen Grin?

Så han mener ikke at OB og fck kan knækkes... Hvad er det helt præcist han bygger det ud fra?.. at OB har en god organisation.. Flot det har vi også.. At OB har en god offensiv.. Ja det har vi også.. At OB har en masse arbejdsheste.. ja flot det har vi også..

OB har endnu ikke slået et tophold.. Med god grund, for deres spillere kan i de kampe ikke kværne modstanderen fysisk som de gør mod midter og bundholdene.. OB tekniske evner er ikke gode nok, og derfor kommer de ikke til mere i mod os og fck..

Han skriver en masse negativt om fck, og alligevel er vi nemme at knække og kan gøre det når som helst.. Hans eneste argument er en kamp mod fcn hvor bo storm spillede gode 55 min, og duncan som dårligt nok bruges pt...

KÆFT EN SPADE funny!!!

I mine øjne har kommentaren sin rigtighed. Vi er absolut det dårligst spillende af topholdene pt. Vores defensiv er fremragende den ene kamp og gebrækkelig den næste, og vores offensiv er tandløs. Vi holder os inde i guldkampen med det yderste af neglene, og spillemæssigt ser vi svagest ud. Men får vi guldet, er jeg såmænd også ligeglad med, hvordan det sker. Men på sigt skal spillet forbedres.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24057: 24 Apr 2009, 17:30 »

Helt enig med US. Vi er imo også lige pt det "værst" spillende tophold men de andre to klarer sig dog også godt. Og er såmænd også ligeglad med om vi går over i en 7-3-0 opstilling hvis vi vinder mesterskabet! Opstemt Men ja på sigt skal det forbedres..
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24058: 24 Apr 2009, 17:39 »

Godt at høre, at Gislasons udvandring tilsyneladende var en and. Det er ikke en heldig måde at opføre sig på for en anfører.

Der er ingen tvivl om, at Arek ikke er den hurtigste knallert på havnen, men når sangene går hen og bliver infame og personlige, forstår jeg såmænd godt, han reagerer.

I mine øjne har kommentaren sin rigtighed. Vi er absolut det dårligst spillende af topholdene pt. Vores defensiv er fremragende den ene kamp og gebrækkelig den næste, og vores offensiv er tandløs. Vi holder os inde i guldkampen med det yderste af neglene, og spillemæssigt ser vi svagest ud. Men får vi guldet, er jeg såmænd også ligeglad med, hvordan det sker. Men på sigt skal spillet forbedres.

Ingen tvivl om at vi er det dårligst spillende hold.. Men det jeg falder over er hans argumentation.. Han peger en spiller ud der er god fra fcn og siger at han skabte problemer for os, og siger vi har en dårlig angriber.. På baggrund af det knækker vi snart..

Ordet "knækker" skinder bare lige i øjnene på mig, for jeg kan slet ik forestille mig at vi ikke er med til det sidste... Syntes bare han udstiller at han ikke kan lide brøndby.. Hvis han nu opstillede en masse argumenter for og i mod ville jeg anderkende det, men den måde han skriver tingene på, plus de ting han hæfter sig ved kan jeg slet ikke acceptere, som et argument for at vi sku knække Rullende Øjne Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24059: 24 Apr 2009, 17:45 »

Det kan godt være at vores spil ligner en grim kælling, men so be it. Det er pointene der tæller, ikke spillet. Jeg kan sagtens overleve, at vi spiller kedeligt i år, men henter de nødvendige point til at hente guld, hvilket vi gør. Så må det flotte spil, som vi er kendt for, komme når spillerne kender Kent's idéer til punkt og prikke. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 1602 1603 [1604] 1605 1606 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010