home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 113 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1601 1602 [1603] 1604 1605 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004749 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24030: 24 Apr 2009, 09:50 »

Så er der forhåbentlig ingen der kritiserer Sampa de næste par kampe, med kampen i går in mente? Wink

Spiller han dårligt, så skal han sgu nok få en røffel. Han har sammen med resten af holdet i lange perioder lidt af pasningsinfluenza, hvilket medfører at man ikke er i stand til at lave en præcis aflevering på stærkninger over 3 meter.

Det var ikke så galt fra ham i går, men tilgengæld var der andre, som tossede rundt. Gad vide om Wass nogensinde kommer til at slå et hæderligt indlæg? Ret kritisk mangel for en backtype som ham.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24031: 24 Apr 2009, 09:55 »

Gad vide om Wass nogensinde kommer til at slå et hæderligt indlæg? Ret kritisk mangel for en backtype som ham.

Det samme kan man sige om Jan K., jeg synes at alle hans indlæg rammer alt andet end en medspiller. Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24032: 24 Apr 2009, 09:58 »

Gerne tilskuerne bag målet... Hvis han da kan få sin tunge r*v forbi modstanderen forinden..

Jeg er så træt af den talentløse mand, han bidrager med nul og niks på vores hold.. Hent en ordentlig kant til sommer.. En der kan drible og slå et indlæg.. Det kan simpelthen ikke passe at vi skal være tjent med en kant der er blottet for ALT det en kant skal kunne for at være god..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24033: 24 Apr 2009, 10:05 »

http://onside.dk/node/31560

Han kan lige tro vi kommer an, og det bliver ikke kønne ting vi råber efter den kære psykopatiske polak Opstemt

Han skal nok få en "varm" velkomst til vestegnen,.. Fedt at han giver os muligheder for at synge flere smædesange om ham fordi han er så torskedum Grin.. Det er jo helt genialt Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24034: 24 Apr 2009, 10:13 »

Jan K var foholdsvis anonym i går, men hans indlæg var i flere tilfælde ikke nær så dårlige som tidligere set. Der kom bare for få af dem.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24035: 24 Apr 2009, 10:16 »

Grunden til at der kom for få af dem er to ting..

Hans egne evner til at sætte en mand af er for mig at se ikke eksisterende.. Manden har INGEN flair, og ingen drible evner, og acceleration ejer han bestemt heller ikke.. Så er det jo svært..

Når Thomas Rasmussen så ikke kommer i overlap og redder hans røv og gør hans arbejde, så ser vi utrolig få aktioner fra den kant.. Jan K magter det bare ikke på egen hånd..

Imo er Kristiansen afhængig af TR for at spille en nogenlunde kamp!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24036: 24 Apr 2009, 10:18 »

http://onside.dk/node/31560

Han kan lige tro vi kommer an, og det bliver ikke kønne ting vi råber efter den kære psykopatiske polak Opstemt

Han skal nok få en "varm" velkomst til vestegnen,.. Fedt at han giver os muligheder for at synge flere smædesange om ham fordi han er så torskedum Grin.. Det er jo helt genialt Smiley

Jeg tror, at Arek er røvligeglad med, hvad vi synger om ham.. Men der kommer med garanti et par stykker. Thumbs Up

Enig med dig, i dit seneste indlæg, vk.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24037: 24 Apr 2009, 10:24 »

Jepp Zone 43.. Han er kold i røven.. Sådan kender vi ham fra Odense. Han bliver kun bedre af at i råber af ham Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24038: 24 Apr 2009, 10:27 »

Ikke desto mindre er det stadig sjovt Wink.. Hvis jallow og co så samtidigt kan skyde hul på ham, ville det jo være genialt Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24039: 24 Apr 2009, 10:32 »

Ja så ville han i hvert fald gå ned med flaget.. Det bliver super spændende (: ..

EDIT: Jeg ville dog hellere have i sang om "ikke personlige sager" men det jo self. umuligt under disse omstændigheder hehe  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 24 Apr 2009, 10:33 af superpew » Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24040: 24 Apr 2009, 10:33 »

Grunden til at der kom for få af dem er to ting..

Hans egne evner til at sætte en mand af er for mig at se ikke eksisterende.. Manden har INGEN flair, og ingen drible evner, og acceleration ejer han bestemt heller ikke.. Så er det jo svært..

Når Thomas Rasmussen så ikke kommer i overlap og redder hans røv og gør hans arbejde, så ser vi utrolig få aktioner fra den kant.. Jan K magter det bare ikke på egen hånd..

Imo er Kristiansen afhængig af TR for at spille en nogenlunde kamp!


Det har du formodentlig ret i. Men det gør måske heller ikke så meget, når blot vi har en offensiv trussel på backen. Det havde vi så ikke i går. Jan K’s arbejdsiver og gode afslutninger er rare at have, og indtil videre er det fint nok, da vi formodentlig får svært ved at finde en driblestærk kantspiller, der også har gode defensive kvaliteter. Hvis Jan K bare hæver sit niveau i pasningsspillet en anelse (sammen med resten af holdet), så kan det sagtens blive godt. Jeg kan sagtens leve uden store soloture for hans side, så længe han arbejder stenhårdt og vedbliver at være målfarlig. Vi må jo nok sande, at de komplette kantspillere ikke hænger på træerne. Vi kan sagtens være på udkig efter en, men det er ikke sikkert, at vi finder en.

I går var det tydeligvis vores højreside, der dominerede, hvilket formodentlig skyldes FCNs sårbarhed på venstre back, samt benyttelsen af Randrup på vores venstre back.
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24041: 24 Apr 2009, 10:36 »

Grunden til at der kom for få af dem er to ting..

Hans egne evner til at sætte en mand af er for mig at se ikke eksisterende.. Manden har INGEN flair, og ingen drible evner, og acceleration ejer han bestemt heller ikke.. Så er det jo svært..

Når Thomas Rasmussen så ikke kommer i overlap og redder hans røv og gør hans arbejde, så ser vi utrolig få aktioner fra den kant.. Jan K magter det bare ikke på egen hånd..

Imo er Kristiansen afhængig af TR for at spille en nogenlunde kamp!

Det er 100000 % korrekt... Han har dog evnen til ofte at afgøre en kamp eller to synes jeg.. Med et super langskud eller en god aflevering.. Hans erfaring giver ham lidt ekstra bonus.. Han er også ofte "kold" i svære situationer, hvilket jeg synes er fremragende.. Ellers er han ikke så meget værd i mine øjne.. Specielt heller ikke når vi tænker på hvad han får i løn.. er det ikke omkring 400.000,-  i måneden altså. Huh Shockeret
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24042: 24 Apr 2009, 11:12 »

http://www.bold.dk/nyt/Stefan-Gislason-vred-over-at-blive-vraget

Syntes det er en skidt holding vores anfører har. JJ havde fortjent at blive prøvet selvom han ikke kunne holde det gode spil fra sidste kamp. Hvis gislason er så sur, hvorfor beviste han så ikke at han har fortjent en plads i staropstillingen til næste kamp.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24043: 24 Apr 2009, 11:18 »

Hehe ..

En af mine kammerater her på kollegiet er Stefan Gislason's nevø .. Han var fandme også sur haha :b

Well.. Jeg kan vel godt forstå Gislason på en måde.. Som anfører betyder han jo meget for holdet, og at man så lader ham sidde ude er ikke ligefrem populært, men er enig i, at det er okay at give JJ chancen.. Kan dog godt følge Gislason Wink
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24044: 24 Apr 2009, 11:25 »

Det er klart, at som professionel fodboldspiller, har man naturligvis en ærgerrighed og en konkurrencementalit et og de medfølgende ambitioner gør også, at når man render ind i nogle skuffelser, så kan det afføde en kraftig reaktion. Så at Gislason opfører sig ”barnagtigt” ovenpå bænkningen er ikke nødvendigvis et problem, hvis det da ikke lige var fordi, at han:

1. er anfører, og således bør gå foran med et godt eksempel i et forsøg på at fremme sammenhold og god ånd i truppen

2. kom på banen senere i kampen, for derefter ikke at bidrage med noget som helst. Trodsreaktionen skulle jo allerhelst forekomme på banen i form af bedre spil. Det gjorde den bare ikke.
Logged


Sider: 1 ... 1601 1602 [1603] 1604 1605 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010