home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 653 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 163 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1583 1584 [1585] 1586 1587 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005003 gange)
Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23760: 14 Apr 2009, 14:17 »

Synes det er lidt for meget at lægge billeder ud af personer på en hjemmeside, som ikke har nogen relation til problemet som sådan.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23761: 14 Apr 2009, 14:18 »

Relation? - De har da været med til at lave balladen, som man da godt kan betragte som et problem?
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23762: 14 Apr 2009, 14:22 »

jeg synes det er fint. de skal bare væk det hører slet ikke hjemme i fodbold
Logged

maaahhh-h-h-h

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23763: 14 Apr 2009, 14:23 »

Hov, mente det var Brøndby Support der havde smidt billederne op. Mener dog stadig det er lidt for groft, og kan ikke se meningen i at man hænger dem ud på en officiel Brøndbyside. Det giver dem jo bare mulighed for at sige til alle andre hårde drenge "Se mig, jeg er kendt på nettet nu"
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23764: 14 Apr 2009, 14:27 »

Ja men det er da i det mindste en vej til at få dem genkendt.. Selvfølgelig kan det give dem lidt prestige, men hvis det kan hjælpe med at fange de idioter er det sku fint imo Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23765: 14 Apr 2009, 14:28 »

Orker ikke lige og læse det hele. Men må sige at vagterne fik som fortjent, det er lorte vagter og det skulle ske en dag de fik nogle på munden. www.fanatikos.dk/debat der kan man læse lidt om det, altså på deres forum. Som der også bliver skrevet derinde, så kæmper Brøndby også vores kamp, den kontrol(AROS) er jo en plage for mange almindelige fodbold fans som har gæstet Horsens.
Dem der slog med flag var jo slet ikke de såkaldte "hooligans" men derimod jeres tifogruppe som var blevet blandet ind i det hele (kort fortalt som jeg har fået forklaret)

Noget andet: pokal kampen imorgen, tror og håber på en rigtig god kamp, et BIF hold som vil vise hvad de kan og et AaB hold som har to nederlag og gøre godt for. Så mit bud er 2-2!
« Seneste Redigering: 14 Apr 2009, 14:30 af holmo » Logged

[Min signatur er for stor]

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23766: 14 Apr 2009, 14:29 »

Det er self. en smagssag. Jeg har det fint med de bliver "hængt" ud, offentligt. De har gjort nogle dårlige ting, også får de da en slags lærestreg. Man skal sgu tage ansvar for sine handlinger..
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23767: 14 Apr 2009, 14:33 »

Det er self. en smagssag. Jeg har det fint med de bliver "hængt" ud, offentligt. De har gjort nogle dårlige ting, også får de da en slags lærestreg. Man skal sgu tage ansvar for sine handlinger..
enig, også skal de have en straf og ikke må komme på stadion i noget tid. så alle kan komme fredeligt på stadion.
Logged

maaahhh-h-h-h

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23768: 14 Apr 2009, 14:53 »

Hvis man kan få raketter, romerlys og andre ting med ind på stadion, så kan de nok også snige sig selv ind hvis det er det de vil.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23769: 14 Apr 2009, 14:54 »

Tvivler...

For disse genstande kan de gemme.. de kan ikke gemme sig selv, og kommer de ind med maskering bliver de taget.. Såå Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23770: 14 Apr 2009, 14:55 »

Man kan sagtens komme ind på diskoteker hvor man har karantæne fra, og hvor det er samme dørmænd weekend efter weekend, så kan ikke se forskellen?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23771: 14 Apr 2009, 14:58 »

Men det kan man ikke på Brøndby stadion..

Kender i hvertfald en jeg altid var på stadion med engang som fik karantæne pga han lavede noget lort, og han ku sku ik komme ind da han prøvede Peace..

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23772: 14 Apr 2009, 14:59 »

Tænker også mere på awayture, hvor størstedelen af balladen sker? Men jeg kommer nok også mere i byen end på Brøndby stadion, så det aner jeg ikke noget om, plus at jeg ikke har karantæne fra stadion eller kender nogen der har prøvet at komme ind efter at blive idømt det.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23773: 14 Apr 2009, 15:22 »

Ærgeligt at Fætter Agger ikke er udtaget, ham ville jeg gerne have set i aktion i morgen. Ligesom Jönsson, men han er vel ikke klar endnu. Skuffet

Lige nu ser jeg det lidt som et sell-out at Fætter Agger ikke er med, når han klart var en af dem der viste gejst mod Horsens.

Jeg bliver først modbevist når Duncan scorer til 3-0.

1-0 Holmén
2-0 Duncan
3-0 Duncan
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23774: 14 Apr 2009, 15:27 »

Mht. Billederne på Brøndby.com ved jeg ikke hvad, jeg skal mene.

På den ene side synes jeg det er usmagligt og at overskride grænsen ved hænge nogen ud. Og så tror jeg ikke det giver den ønskede effekt blandt dem der er billeder af. De vil jo bare tænke; Sejt! Jeg er eftersøgt og få noget respekt ned i "klubben". Plus at det vil gøre, at ballademagerne vil tage maskering på under kampen, så det bliver endnu sværre at identificere dem via overvågning.

På den anden side synes jeg det er fint, hvis det kan hjælpe til at får dem ud fra Brøndby Stadion. Det kan også afskrække dem der måske overvejer, at blive voldsmænd, til at ombestemme sig.

Men det kan man ikke på Brøndby stadion..

Kender i hvertfald en jeg altid var på stadion med engang som fik karantæne pga han lavede noget lort, og han ku sku ik komme ind da han prøvede Peace..

Det er svært at lave forbud, tror jeg. Det vil jo kræve at hver vagt går rundt med et billede af den karantæneramte, og prøvede at finde ham i virkeligheden. Og VK du ved også godt selv, at man ikke engang bliver visiteret på Faxe, hvilket gør det ekstra svært for kontrollørerne at finde en evt. karantæneramt tilskuer. Sidste gang var jeg i Brøndby shoppen, og havde en pose med på stadion - den blev ikke tjekket, det siger lidt om kontrollen på Brøndbys afsnit Smiley
Logged

Sider: 1 ... 1583 1584 [1585] 1586 1587 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010