home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1582 1583 [1584] 1585 1586 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004849 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23745: 13 Apr 2009, 22:51 »

Utrolig ringe arbejde af politiet hvis de tager forkerte folk. Er det sket for FCK indtil videre, at forkerte folk er blevet taget?

Du behøver ikke tænke længere tilbage end dengang 150 (+/-) mennesker blev holdt tilbage i Brøndby, i 6-8 timer...
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23746: 13 Apr 2009, 22:53 »

Nej AROS er helt ude og skide.

Men tror stadig ikke at det vil skabe problemer med awaykort.
Logged


Arsenal Football Club


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23747: 13 Apr 2009, 22:55 »

Så hiver jeg dit citat frem. Dette ser jeg som en konklusion, og ikke et spørgsmål til os fans om vi føler os pinlig berørt over hændelsen igår. Derfor synes både verdenskrig, BenMusalho og jeg ikke at det er iorden at du påpeger og konkluderer, som ikke fan af Brøndby(?), at det "pinlig opførsel af jeres fans"

Du har ret. Det kan man godt kalde en konklusion, og det var nok også grundet raseri da jeg så hvad der skete. Jeg skulle have skrevet det på en anden måde  Smiley. Håber da også det er komme til udtryk i de andre indlæg, at det ikke var en konklusion.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23748: 14 Apr 2009, 08:38 »

Pinligt at være BIF fan efter dagen i går..

Skal vi så også være pinligt berørte hver søndag/mandag?

Det eneste pinlige i forgårs, var resultatet på banen..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23749: 14 Apr 2009, 09:15 »

Skal vi så også være pinligt berørte hver søndag/mandag?

Det eneste pinlige i forgårs, var resultatet på banen..

Gider ikke sidde og forklare det endnu engang. Du kan læse de sidste 2-3 sider, så har du dit svar  Smiley.

Men hurtigt og konkret; NEJ det skal du ikke  Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23750: 14 Apr 2009, 09:23 »

Jeg syntes stadig ikke du har svaret på mit spørgsmål..

HVorfor i alverden bør man være pinlig over at være fan af klubben Brøndby IF for en dag(Så er det pointeret)

En klub som tager dybt afstand fra alle de idioter der handlede som de gjorde.. De har faktisk intet med klubben at gøre, de "er fan af den" men de har ikke nogen konkret forbindelse til klubben.. Og de handler i mod de normer som klubben Brøndby IF står for.. Hvorofr er det så pinligt den dag at være fan af Brøndby IF..

Svaret er: det er på ingen måde pinligt at være fan af Brøndby IF den dag, men det er pinligt at vi har 20-30 mennesker i vores fan flok som ikke kan støtte holdet uden at skulle give klubben dårlig omtale..

Og nu må du gerne give en konkret forklaring på netop dette!?  Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23751: 14 Apr 2009, 09:32 »

Jeg syntes stadig ikke du har svaret på mit spørgsmål..

HVorfor i alverden bør man være pinlig over at være fan af klubben Brøndby IF for en dag(Så er det pointeret)

En klub som tager dybt afstand fra alle de idioter der handlede som de gjorde.. De har faktisk intet med klubben at gøre, de "er fan af den" men de har ikke nogen konkret forbindelse til klubben.. Og de handler i mod de normer som klubben Brøndby IF står for.. Hvorofr er det så pinligt den dag at være fan af Brøndby IF..

Svaret er: det er på ingen måde pinligt at være fan af Brøndby IF den dag, men det er pinligt at vi har 20-30 mennesker i vores fan flok som ikke kan støtte holdet uden at skulle give klubben dårlig omtale..

Og nu må du gerne give en konkret forklaring på netop dette!?  Smiley

Det synes jeg nu, at jeg har. Du burde læse den igen.  Wink

Det kan godt være klubben tager afstand fra alle de idioter, men de er stadig en del af det, og det kan ikke stå til diskussion. De handler imod de normer som klubben står for ja, men de er stadig en del af det, da de er iført Brøndby trøjer. Jeg synes det er noget vås at sige, at de intet har med klubben at gøre, for det har de jo. Selvom du er Brøndby fan har du da heller ikke nogen forbindelse til klubben?  Huh  Rullende Øjne

Du har 100% ret i, at det er pinligt at i har sådan en flok idioter, og derfor ville jeg føle mig pinlig berørt over de fans, og fordi de er iført Brøndby klæder. Så også Brøndby til en hvis grad.

Sådan har jeg det. Jeg kan jo ikke give en bedre forklaringer da vi jo ikke er enige om emnet? (: Vi ser det fra to forskellige synsvinkler. Derfor kan vi jo aldrig blive enige i denne sag. Jeg synes jo heller ikke dine begrundelser er specielt gode.  Smiley
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23752: 14 Apr 2009, 10:01 »

nogen der ved hvorfor de omtalte Brøndby "fans" gik amok, om der var en grund, eller om de simpelthen bare sys det var sjovt?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23753: 14 Apr 2009, 10:54 »

Gider ikke sidde og forklare det endnu engang. Du kan læse de sidste 2-3 sider, så har du dit svar  Smiley.

Men hurtigt og konkret; NEJ det skal du ikke  Thumbs Up

Ser man bort fra din sidste linie, så synes jeg ikke, at du svarer på spørgsmålet.. Smiley

Men hvad er der at være pinlig over?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23754: 14 Apr 2009, 11:55 »

Ser man bort fra din sidste linie, så synes jeg ikke, at du svarer på spørgsmålet.. Smiley

Men hvad er der at være pinlig over?

Præcis det vil jeg også gerne vide.. Nu har jeg skrevet spalte op og spalte ned om hvorfor JEG ikke mener det..

Nu vil jeg gerne have lidt at arbejde med selv.. Hvorfor er det pinligt at holde med Brøndby pga det ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23755: 14 Apr 2009, 12:04 »

nogen der ved hvorfor de omtalte Brøndby "fans" gik amok, om der var en grund, eller om de simpelthen bare sys det var sjovt?

Øverst på tribunen fordi folk blev sprøjtet på med skumslukkere og fik kastet ting i hovedet...
Nederst på tribunen fordi folk blev sprøjtet i hovedet med vand, i stedet for at give ilden det...
Der er sket flere ting, men i og med folk herinde har svært ved at tro på der sker mere end det der lige bliver fanget af kamera, er det nytteløst at remse det op...

Plus det faktum at Aros har spillet op kampen igennem, og generelt de sidste par år. For bare at nævne et par kampe i den seneste tid - Horsens, Vejle, agf og så Horsens igen i weekenden.



Beviser vel meget godt min påstand om at Aros kommer for en ting, lidt hyggevold i weekenden. Hvis du ikke kan se hvad der er i vejen med billedet, så kig en ekstra gang. Øjnene er selvfølgelig sløret, for ikke at forarge nogen herinde.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23756: 14 Apr 2009, 14:00 »

Truppen mod åb

01. Michael Tørnes
16. Stephan Andersen
02. Anders Randrup
03. Max von Schlebrügge
06. Samuel Holmén
07. Kasper Lorentzen
09. Alexander Farnerud
11. Morten Duncan Rasmussen
13. Peter Madsen
20. Stefan Gislason
21. Thomas Rasmussen
22. Ousman Jallow
23. Michael Krohn-Dehli
24. Mikkel Bischoff
26. Mike Jensen
27. Jan Kristiansen

Ærgeligt at Fætter Agger ikke er udtaget, ham ville jeg gerne have set i aktion i morgen. Ligesom Jönsson, men han er vel ikke klar endnu. Skuffet
Andersen
Randrup - Schlebrügge - Bischoff - Rasmussen
Gislason
Holmén - Kristiansen/Farnerud
Krohn-Delhi
Jallow - Dunken


2-0!
Dunken, Jallow.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23757: 14 Apr 2009, 14:08 »

Øverst på tribunen fordi folk blev sprøjtet på med skumslukkere og fik kastet ting i hovedet...
Nederst på tribunen fordi folk blev sprøjtet i hovedet med vand, i stedet for at give ilden det...
Der er sket flere ting, men i og med folk herinde har svært ved at tro på der sker mere end det der lige bliver fanget af kamera, er det nytteløst at remse det op...

Plus det faktum at Aros har spillet op kampen igennem, og generelt de sidste par år. For bare at nævne et par kampe i den seneste tid - Horsens, Vejle, agf og så Horsens igen i weekenden.



Beviser vel meget godt min påstand om at Aros kommer for en ting, lidt hyggevold i weekenden. Hvis du ikke kan se hvad der er i vejen med billedet, så kig en ekstra gang. Øjnene er selvfølgelig sløret, for ikke at forarge nogen herinde.

total sødt de holder  i hånd  Smiley fight it together Kys
Logged

maaahhh-h-h-h

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23758: 14 Apr 2009, 14:12 »

Det er så sygt at han har "boksehandsker" på - Fuckin' cunts...

Synes det er godt at hverken Jönsson eller Agger er med, for det er det hold som nu engang er udtaget der skal vinde guld for os, og hvis vi kan bruge en semi-finale imod et ganske uskarpt Aab hold til at finde hinanden og løfte niveauet i forhold til resten af foråret, så er det sgu det vi skal.

Samme opstilling som imod Horsens, dog med Randrup på backen og måske Jan Kristiansen på venstrekanten.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23759: 14 Apr 2009, 14:15 »

http://brondby.com/article.asp?aid=50693&id=145 

- Må være ærlig og sige, at jeg ikke har set nogle af dem før.. Kan ihvertfald ikke huske det.
Logged

Sider: 1 ... 1582 1583 [1584] 1585 1586 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010