home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 820 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 138 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1580 1581 [1582] 1583 1584 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005413 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23715: 13 Apr 2009, 21:49 »

Nej du skriver det på en måde der ikke giver mening..

Jeg spørger bare ganske kort og simpelt.. Hvad har disse idioter med klubben at gøre rent adfærdsmæssigt?.. Intet.. Brøndby IF tager som klub afstand fra enhver voldelig handling til deres kampe..

Derfor kan jeg ikke være pinlig over at være BIF fan, men kun pinlig over at de her fjolser er blevet banket af deres forældre da de var små!..

Og nej jeg skal ved gud ikke komme ind i kampen, for jeg er i den, det er dig der helt åbenlyst prøver at udstille bif fans med kommentaren " Pinligt at være BIF fan efter i går".. Hvorefter du så prøver at redde den..

Syntes du er så langt ude, og den kommentar viser bare at du slet ikke har indsigt i hvordan en fan tænker.. For havde du det ville du ikke skrive sådan noget gøgl!
Edit: Hvad du nu spurgt om vi var pinligt berørt over de fjolser fra i går, ville 100 % af alle herinde bare sige ja.. Men du får det til at lyde som om at det her aber hænger sammen som ærtehalm med vores klub..

De her fjolser kalder sig Brøndby fans, og bruger klubben som lejlighed for at slås og udøve hærværk..

Jeg ville sku gerne debatere det VK, men synes efterhånden vi kører ud på et sidespor. Jeg prøver på ingen måde at udstille Brøndby fans. Du tager det alt for personligt.

Ved desuden ikke hvad du mener med "prøver at redde" den?

Det skulle være sjovt at debatere, men synes ikke den måde at debatere på fungerer specielt godt. Du tager det alt for personligt, og lader derefter følelserne spille ind og ikke tanken. Nu hakker du lidt ned på mig som person og det gider jeg sku ikke debatere.. (: Sov godt!  Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23716: 13 Apr 2009, 21:51 »

Jeg ville sku gerne debatere det VK, men synes efterhånden vi kører ud på et sidespor. Jeg prøver på ingen måde at udstille Brøndby fans. Du tager det alt for personligt.

Ved desuden ikke hvad du mener med "prøver at redde" den?

Det skulle være sjovt at debatere, men synes ikke den måde at debatere på fungerer specielt godt. Du tager det alt for personligt, og lader derefter følelserne spille ind og ikke tanken. Nu hakker du lidt ned på mig som person og det gider jeg sku ikke debatere.. (: Sov godt!  Thumbs Up
Du har med andre ord intet at komme med..

Du har på ingen måde bakket dit citat op og siger bare at vi konstant misforstår det uden så at forklare ordentligt havd du rent faktisk mener..

Pinligt at du så bakker ud, men dit valg.. Fedt at slynge om sig med citater uden at kunne bakke dem op Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23717: 13 Apr 2009, 21:52 »

Huh? Men hvorfor er det mere pinligt for os og klubben end alle andre? Det er jo hverken os eller klubben, der vælger, om nogle idioter skal kalde sig BIF-fans. Jeg er nærmere stolt over klubben, da den tager afstand fra sådanne ting, og nok lige nu sidder og prøver at finde på en løsning.

Og jeg vil ALDRIG være pinlig over at være BIF-fan.

Du misforstår det lidt tror jeg.. Selvfølgelig er det ikke jer eller klubben der vælger det, men derfor står de stadig sammen med jeres fans iført BIF-trøjer. Så derfor ligger man da mere mærke til det, uden tvivl. Forstår godt du er stolt over at klubben tager afstand til det, og det er fedt  Thumbs Up.

Men hvis vi kigger 2 år tilbage, hvor meget har det så hjulpet? Dengang blev der jo også snakket om det. Smiley

Du skal heller ikke være pinlig over at være BIF fan? Det bestemmer du da selv.

Jeg ville selv føle mig pinlig berørt over situationen igår, men ikke i al evighed.  Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23718: 13 Apr 2009, 21:54 »

Du misforstår det lidt tror jeg.. Selvfølgelig er det ikke jer eller klubben der vælger det, men derfor står de stadig sammen med jeres fans iført BIF-trøjer. Så derfor ligger man da mere mærke til det, uden tvivl. Forstår godt du er stolt over at klubben tager afstand til det, og det er fedt  Thumbs Up.

Men hvis vi kigger 2 år tilbage, hvor meget har det så hjulpet? Dengang blev der jo også snakket om det. Smiley

Du skal heller ikke være pinlig over at være BIF fan? Det bestemmer du da selv.

Jeg ville selv føle mig pinlig berørt over situationen igår, men ikke i al evighed.  Smiley
Nej, jeg misforstår det ikke.. xD

Hvorfor er det så pinligt for os? Rullende Øjne Du mangler stadig at svare. Wink

Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23719: 13 Apr 2009, 21:55 »

Superpew hvorfor er det pinligt at være BIF fan ??
Det er pinligt at være et fjols der generalisere.. Det er pinligt at være DEM der har lavet ballade igår + dem der sympatisere med det..
Det er hvad der er pinligt.. og nej jeg er skam ik bif fan synes bare det er et vanvittigt latterligt statement !
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23720: 13 Apr 2009, 21:55 »

Og nu har du snakket nok udenom!

Du gerne KONKRET på flere end 5 linjer forklare mig hvorfor jeg burde være pinlig over at være fan af KLUBBEN brøndby if!?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dolle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23721: 13 Apr 2009, 21:56 »

Det er svært for folk at debattere noget som de ikke ved noget som helst om .. Gætter på at ingen af jer var i Horsens igår og oplevede hvad der skete, og derfor syntes jeg ikke folk skal tage debatten før man præcist ved hvad der er sket .. At medierne kommer med deres unuancerede journalistik efter sådan en episode, undrer jo ikke nogen ..
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23722: 13 Apr 2009, 21:58 »

Du har med andre ord intet at komme med..

Du har på ingen måde bakket dit citat op og siger bare at vi konstant misforstår det uden så at forklare ordentligt havd du rent faktisk mener..

Pinligt at du så bakker ud, men dit valg.. Fedt at slynge om sig med citater uden at kunne bakke dem op Thumbs Up

Ved ikke rigtig hvad du vil have mig til at forklare. Jeg ville personligt selv føle mig mere pinlig berørt af sitaution ved at være Brøndby fan, da ballademagerne stod med Brøndby flag og trøjer; selvfølgelig er det generelt pinligt for dansk fodbold. Hvad mere vil du vide? Sådan har jeg det bare, og kan ikke rigtig forklare det bedre?  Huh

Jeg bakker desuden ud nu ja, da jeg faktisk har et studie der også skal passes, og ikke har tiden til at sidde her hele tiden (desværre)  Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23723: 13 Apr 2009, 22:02 »

Ved ikke rigtig hvad du vil have mig til at forklare. Jeg ville personligt selv føle mig mere pinlig berørt af sitaution ved at være Brøndby fan, da ballademagerne stod med Brøndby flag og trøjer; selvfølgelig er det generelt pinligt for dansk fodbold. Hvad mere vil du vide? Sådan har jeg det bare, og kan ikke rigtig forklare det bedre?  Huh

Jeg bakker desuden ud nu ja, da jeg faktisk har et studie der også skal passes, og ikke har tiden til at sidde her hele tiden (desværre)  Smiley

Og hvor er begrundelse for at jeg skulle være pinlig over at være fan af BRØNDBY IF!! Er det spillerne der har fightet, er det ledelsen.. Nej det er ingen af dem som holder sig inden for de normer Klubben Brøndby if står for og som jeg er fan af..

derfor kan jeg aldrig være pinlig over at være Brøndby fan.. Det er da den mest underlige tankegang ever!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23724: 13 Apr 2009, 22:03 »

Man er aldrig pinlig berørt over at være Brøndby fan, man er blot irriteret på at et awaykort nærmer sig på grund af nogle spejdere.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23725: 13 Apr 2009, 22:05 »

Jeg har aldrig sagt, at det er pinligt at være BIF fan for altid.

Det eneste jeg siger er, at jeg synes det er pinligt at være BIF fan den dag i dag, efter det der skete igår. Jeg siger sku ikke at det er pinligt i al evighed at være BIF fan, og du får det så sandelig til at lyde sådan. Hvis jeg har forklaret det på en såden måde, at det for altid vil være pinligt at være BIF fan. Så undskyld, for det mener jeg så sandelig ikke.

Jeg synes bare, at efter dagen igår så ville jeg personligt føle mig mere pinligt berørt end hvis jeg var OB fan. Sådan ser jeg på, og det kan godt være folk ikke er enige, og gud være med det. Smiley

EDIT: Desuden var det dumt af mig at skrive det i BIF tråden, da jeg jo vidste at jeg ville få en masse prygl for det jeg skrev, men sådan er det jo. Det kan jeg ikke tage i mig igen, da jeg egentlig ikke mente noget ondt i det overhovedet. Så lad nu vær' med at tage det personligt  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 22:07 af superpew » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23726: 13 Apr 2009, 22:08 »

Jeg har aldrig sagt, at det er pinligt at være BIF fan for altid.

Det eneste jeg siger er, at jeg synes det er pinligt at være BIF fan den dag i dag, efter det der skete igår. Jeg siger sku ikke at det er pinligt i al evighed at være BIF fan, og du får det så sandelig til at lyde sådan. Hvis jeg har forklaret det på en såden måde, at det for altid vil være pinligt at være BIF fan. Så undskyld, for det mener jeg så sandelig ikke.

Jeg synes bare, at efter dagen igår så ville jeg personligt føle mig mere pinligt berørt end hvis jeg var OB fan. Sådan ser jeg på, og det kan godt være folk ikke er enige, og gud være med det. Smiley
Årrrh stop nu med det der crazy

Der er ingen der har forstået dit indlæg sådan, og det er ikke i nærhedena af det vi skriver..

Jeg kopierer lige mit forrige indlæg:

"Og hvor er begrundelse for at jeg skulle være pinlig over at være fan af BRØNDBY IF!! Er det spillerne der har fightet, er det ledelsen.. Nej det er ingen af dem som holder sig inden for de normer Klubben Brøndby if står for og som jeg er fan af..

derfor kan jeg aldrig være pinlig over at være Brøndby fan.. Det er da den mest underlige tankegang ever! 
"
   
Værsgod så kan du læse det igen, og forklare mig HVORFOR jeg i går/idag burde være pinligt berørt over at være fan af fodboldklubben Brøndby IF! Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23727: 13 Apr 2009, 22:09 »

Helt enig Cencur. Decideret dumt at vi selv beder om det, og dem der er mest imod det away kort er faktisk dem, som slår med flagene.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23728: 13 Apr 2009, 22:14 »

Nå smutter i seng nu..

Når jeg står op håber jeg på et godt redegørende svar for hvorfor jeg burde være pinligt berørt over at være fan af Brøndby IF, når en flok idioter der helt åbenlyst går i mod ALT hvad klubben står for, går totalt amok i vold..

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23729: 13 Apr 2009, 22:17 »

"Og hvor er begrundelse for at jeg skulle være pinlig over at være fan af BRØNDBY IF!! Er det spillerne der har fightet, er det ledelsen.. Nej det er ingen af dem som holder sig inden for de normer Klubben Brøndby if står for og som jeg er fan af..

derfor kan jeg aldrig være pinlig over at være Brøndby fan.. Det er da den mest underlige tankegang ever! 
"

For det første synes jeg du burde stoppe med at tale så nedladende til folk. Du er vel gammel nok til at debatere uden at komme med ekstremt barnlige kommentarer? Er du ikke?  Huh

Jeg siger ikke at du skal være det VK? Forstå det nu  Shockeret

Jeg skriver, at jeg ville føle mig pinlig berørt over at være Brøndby fan, da det er mennesker med Brøndby trøjer der laver al balladen på Horsens Stadion igår. Det har intet med spiller eller ledelsen at gøre. Har jeg nogensinde nævnt det? Selvfølgelig er der ingen af de ballademagere som holder sig indenfor for de normer som du ser Brøndby IF som. Selv om de her idioter som du siger ikke har noget med Brøndby at gøre, så må de til en hvis grad have det, da de står i Brødnbytrøjen.

Jeg siger ikke, at du skal være pinligt berørt af at være Brøndby fan. Jeg siger bare, at jeg ville være det. Om det så er direktøren i Brøndby eller en flok idioter med Brøndbytrøjer på. De udstiller Brøndby på en helt forfærdelig måde, og det synes jeg også er super latterligt, men sket er sket.

Så du behøver ikke være pinlig berørt. Jeg ville blot være det  Smiley

EDIT: Så jeg kan jo ikke give dig en begrundelse (så skulle det være, at ligemeget hvad BIF står for, så er de idioter en del af det), for det er jo blot min mening.  Peace
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 22:20 af superpew » Logged

Sider: 1 ... 1580 1581 [1582] 1583 1584 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010