home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1579 1580 [1581] 1582 1583 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005566 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23700: 13 Apr 2009, 21:10 »

nej, men efter hvad jeg har hørt, så er der også blevet anholdt nogle fra BS og Tifo, der i blandt Kindler og Ginie(eller hvad han nu hedder) men det er jo kun hvad jeg har hørt.. og det er vel fans! Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23701: 13 Apr 2009, 21:16 »

nej, men efter hvad jeg har hørt, så er der også blevet anholdt nogle fra BS og Tifo, der i blandt Kindler og Ginie(eller hvad han nu hedder) men det er jo kun hvad jeg har hørt.. og det er vel fans! Smiley

Han 'hedder' Genie Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23702: 13 Apr 2009, 21:17 »

Jeg syntes bare der er nogle herinde som skal prøve at sætte sig ind i sagerne..

Jeg begynder at krumme tær hver gang jeg hører citater som "Typisk brøndby fans" "brøndby har de mest voldelige fans i dk", "pinligt at være Brøndby fan" osv osv osv...

Fakta er at der er nogle få idioter på ca 20-30 mænd ud af alle der skaber sig som en flok chimpansere..

Men når man så skal stå model til at den almene Brøndby fan bliver kriminaliseret som værende en idiot fordi nogle andre er det, og når man hører totalt uargumenterede påstande om at Brøndby har de voldeligste fans osv så bliver jeg fandme sur!!..

For det viser ikke at folk går i mod de voldelige idioter, men i mod os fans der faktisk prøver at skabe en god fed og vild stemning... Syntes det er skamfuldt at høre på, og et udtryk for at man faktisk ikke aner en fløæjtende fis om emnet, men bare taler for at tale og dermed lukker en kæmpe gang total ubrugelig mundgas ud!!! crazy

Stram dog op, og prøv at udtal jer i tråde hvor i har lidt indsigt, i stedet for at lukke en masse gøgl ud herinde som INGEN kan bruge til noget !

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23703: 13 Apr 2009, 21:22 »

Det var dagens dummeste citat... Hvorfor er det pinligt at være Bif fan fordi en flok idioter går amok ?..

Specielt når de gruppe idioter langt fra står for flertallet af Brøndby fans..

Kom ind i kampen, du udstiller dig selv i en hel ekstrem grad!

Du er helt galt på den (efter min mening)..

Jeg ville da føle mig pinlig berørt, hvis en flok fans fra min klub ikke opførte sig ordentligt. Sådan ser jeg på det, og det gør du tydeligvis ikke. Uanset om det så bare er idioter som du siger.. Jeg ville stadig blive berørt af det Smiley. Så er vi bare ikke enige Wink  Thumbs Up

Så prøv da at holde op med at kalde det dagens dummeste citat. Det var da noget underligt noget at sige. Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23704: 13 Apr 2009, 21:24 »

Hvorfor er det mere pinligt for en BIF-fan end for en 'ikke-bif-fan'?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23705: 13 Apr 2009, 21:25 »

Du er helt galt på den (efter min mening)..

Jeg ville da føle mig pinlig berørt, hvis en flok fans fra min klub ikke opførte sig ordentligt. Sådan ser jeg på det, og det gør du tydeligvis ikke. Uanset om det så bare er idioter som du siger.. Jeg ville stadig blive berørt af det Smiley. Så er vi bare ikke enige Wink  Thumbs Up

Så prøv da at holde op med at kalde det dagens dummeste citat. Det var da noget underligt noget at sige. Smiley
Okay så fordi en flok idioter skaber sig åndsvagt skal jeg være pinlig over at være brøndby fan.. Pinlig over at holde med holdet Brøndby IF, og pinlig over at være på stadion som Brøndby fan osv?

Nej jeg er pinlig over den flok idioter, men hvorfor fanden skulle jeg være pinlig over at være fan af Brøndby..  Huh
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23706: 13 Apr 2009, 21:29 »

Okay så fordi en flok idioter skaber sig åndsvagt skal jeg være pinlig over at være brøndby fan.. Pinlig over at holde med holdet Brøndby IF, og pinlig over at være på stadion som Brøndby fan osv?

Nej jeg er pinlig over den flok idioter, men hvorfor fanden skulle jeg være pinlig over at være fan af Brøndby..  Huh

Nu kør du den så også rigtig langt ud. Jeg siger bare stille og roligt, at jeg synes det er pinligt at være BIF-fan efter dagen igår, og det synes jeg sku.

Jeg har aldrig sagt, at det på sigt vil være pinligt - så du må hjertens gerne tage på stadion som Brøndby fan. Jeg siger bare, at jeg vil være berørt af situationen, og synes det vil være pinligt...

Nu er du jo nok Brøndby fan, og lad nu vær' med at tage det personligt og skrive ting som du egentlig ikke mener.. Jeg udstiller ikke mig selv på nogen måde. Jeg har en holdning til noget, og det burde du accepterer. Det er vel derfor vi har ytringsfrihed..

Håber du overlever min holdning.

Du må være BIF fan så længe du vil, og du må tage en pølse i hånden på stadion. Det eneste jeg mener er, at jeg ville føle mig pinlig berørt af situationen igår.  Thumbs Up
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23707: 13 Apr 2009, 21:31 »

Hvorfor er det mere pinligt for en BIF-fan end for en 'ikke-bif-fan'?

Det har jeg heller aldrig sagt BenMusalho. For du har fulstædnig ret. Selvom jeg ikke er BIF fan synes jeg det er pinligt, ja generelt bare for dansk fodbold.. Så du har fuldstændig ret. Det vil dog altid være en smule mere pinligt for klubben selv synes jeg.. Men du har som jeg har sagt så mange gange nu --> ret  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 21:33 af superpew » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23708: 13 Apr 2009, 21:33 »

Nu kør du den så også rigtig langt ud. Jeg siger bare stille og roligt, at jeg synes det er pinligt at være BIF-fan efter dagen igår, og det synes jeg sku.

Jeg har aldrig sagt, at det på sigt vil være pinligt - så du må hjertens gerne tage på stadion som Brøndby fan. Jeg siger bare, at jeg vil være berørt af situationen, og synes det vil være pinligt...

Nu er du jo nok Brøndby fan, og lad nu vær' med at tage det personligt og skrive ting som du egentlig ikke mener.. Jeg udstiller ikke mig selv på nogen måde. Jeg har en holdning til noget, og det burde du accepterer. Det er vel derfor vi har ytringsfrihed..

Håber du overlever min holdning.

Du må være BIF fan så længe du vil, og du må tage en pølse i hånden på stadion. Det eneste jeg mener er, at jeg ville føle mig pinlig berørt af situationen igår.  Thumbs Up

Men det gør jeg ikke for dne måde du skriver det på er helt absurd..

Ja jeg er pinligt berørt over den flok aber, men sku ik over at være Brøndby fan..

giv mig en god grund til at være flov over at holde med Brøndby IF.. De her fjolser står ikke for NOGET af det klubben Brøndby IF står for, og prøver tværtimod at ødelægge alt... Hvorfor skulle være så være pinlig over klubben?

Har simpelthen hørt det her alt alt for mange gange, og nej jeg kan ved gud ikke acceptere din holdning, så kan vi have nok så meget ytringsfrihed!

For ligesom du har ret til at ytre din mening, har jeg også ret til at ytre min mening om din mening!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23709: 13 Apr 2009, 21:37 »

Men det gør jeg ikke for dne måde du skriver det på er helt absurd..

Ja jeg er pinligt berørt over den flok aber, men sku ik over at være Brøndby fan..

giv mig en god grund til at være flov over at holde med Brøndby IF.. De her fjolser står ikke for NOGET af det klubben Brøndby IF står for, og prøver tværtimod at ødelægge alt... Hvorfor skulle være så være pinlig over klubben?

Har simpelthen hørt det her alt alt for mange gange, og nej jeg kan ved gud ikke acceptere din holdning, så kan vi have nok så meget ytringsfrihed!

For ligesom du har ret til at ytre din mening, har jeg også ret til at ytre min mening om din mening!

Det kan godt være jeg skriver det på en 'hård' måde.. Det synes jeg nu ikke.. Skriver bare det er pinligt at være BIF-fan efter dagen igår, og du skriver jo også du er pinlig berørt over en flok aber (som jo holder med Brødnby). Jeg har aldrig sagt du skal være flov over at være BIF fan..

Kom nu ind i kampen verdenskrig. Det eneste jeg siger er "det er pinligt at være BIF fan" efter igår.. Det synes jeg sku bare? Jeg ved ikke rigtig hvad mere der er at sige til situationen.. For det har ingenting med flovhed at gøre på sigt eller generelt af at holde med BIF. Så du har misforstået noget.

Du har ret til at ytre dig så meget du vil. Det har du ret i ..  Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23710: 13 Apr 2009, 21:40 »

Det kan godt være jeg skriver det på en 'hård' måde.. Det synes jeg nu ikke.. Skriver bare det er pinligt at være BIF-fan efter dagen igår, og du skriver jo også du er pinlig berørt over en flok aber (som jo holder med Brødnby). Jeg har aldrig sagt du skal være flov over at være BIF fan..

Kom nu ind i kampen verdenskrig. Det eneste jeg siger er "det er pinligt at være BIF fan" efter igår.. Det synes jeg sku bare? Jeg ved ikke rigtig hvad mere der er at sige til situationen.. For det har ingenting med flovhed at gøre på sigt eller generelt af at holde med BIF. Så du har misforstået noget.

Du har ret til at ytre dig så meget du vil. Det har du ret i ..  Thumbs Up

Nej du skriver det på en måde der ikke giver mening..

Jeg spørger bare ganske kort og simpelt.. Hvad har disse idioter med klubben at gøre rent adfærdsmæssigt?.. Intet.. Brøndby IF tager som klub afstand fra enhver voldelig handling til deres kampe..

Derfor kan jeg ikke være pinlig over at være BIF fan, men kun pinlig over at de her fjolser er blevet banket af deres forældre da de var små!..

Og nej jeg skal ved gud ikke komme ind i kampen, for jeg er i den, det er dig der helt åbenlyst prøver at udstille bif fans med kommentaren " Pinligt at være BIF fan efter i går".. Hvorefter du så prøver at redde den..

Syntes du er så langt ude, og den kommentar viser bare at du slet ikke har indsigt i hvordan en fan tænker.. For havde du det ville du ikke skrive sådan noget gøgl!
Edit: Hvad du nu spurgt om vi var pinligt berørt over de fjolser fra i går, ville 100 % af alle herinde bare sige ja.. Men du får det til at lyde som om at det her aber hænger sammen som ærtehalm med vores klub..

De her fjolser kalder sig Brøndby fans, og bruger klubben som lejlighed for at slås og udøve hærværk..
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 21:42 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23711: 13 Apr 2009, 21:41 »

Det kan godt være jeg skriver det på en 'hård' måde.. Det synes jeg nu ikke.. Skriver bare det er pinligt at være BIF-fan efter dagen igår, og du skriver jo også du er pinlig berørt over en flok aber (som jo holder med Brødnby). Jeg har aldrig sagt du skal være flov over at være BIF fan..

Kom nu ind i kampen verdenskrig. Det eneste jeg siger er "det er pinligt at være BIF fan" efter igår.. Det synes jeg sku bare? Jeg ved ikke rigtig hvad mere der er at sige til situationen.. For det har ingenting med flovhed at gøre på sigt eller generelt af at holde med BIF. Så du har misforstået noget.

Du har ret til at ytre dig så meget du vil. Det har du ret i ..  Thumbs Up
Det er et debatforum, så der er vel intet galt i at debattere det. Peace

Og jeg er enig med VK. Det er ikke pinligt at være BIF-fan, for bare fordi de holder med BIF (?) skal det da ikke være pinligt for os andre. De er nogle tumper, men det gør det ikke mere pinligt for os, at de stod på Brøndby-tribunen.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23712: 13 Apr 2009, 21:44 »

Det er et debatforum, så der er vel intet galt i at debattere det. Peace

Og jeg er enig med VK. Det er ikke pinligt at være BIF-fan, for bare fordi de holder med BIF (?) skal det da ikke være pinligt for os andre. De er nogle tumper, men det gør det ikke mere pinligt for os, at de stod på Brøndby-tribunen.

Det synes jeg nu det gør, når de står emd Brøndby flag og prøver at stikke øjnene ud af vagterne.. (:
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23713: 13 Apr 2009, 21:46 »


Igen: Lad være med at udtale dig om situationen hvs du ikke ved havde der er gået forud.. De personer der gjorde det, er normalt noget af det mest fredlige vi har i Brøndby hva vold og hærværk angår, og er UDELUKKENDE stemningsskabende!

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23714: 13 Apr 2009, 21:48 »

Det synes jeg nu det gør, når de står emd Brøndby flag og prøver at stikke øjnene ud af vagterne.. (:
Huh? Men hvorfor er det mere pinligt for os og klubben end alle andre? Det er jo hverken os eller klubben, der vælger, om nogle idioter skal kalde sig BIF-fans. Jeg er nærmere stolt over klubben, da den tager afstand fra sådanne ting, og nok lige nu sidder og prøver at finde på en løsning.

Og jeg vil ALDRIG være pinlig over at være BIF-fan.
Logged

Sider: 1 ... 1579 1580 [1581] 1582 1583 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010