home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1577 1578 [1579] 1580 1581 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005563 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23670: 13 Apr 2009, 13:09 »

Og jeg er helt enig i, at Lorentzen skal have chancen, hvilket også kan ses i min opstilling på forrige side. Jeg synes bare ikke, at han passer ind i rollen som 10'eren, men derimod som fløj. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23671: 13 Apr 2009, 13:18 »

Og jeg er helt enig i, at Lorentzen skal have chancen, hvilket også kan ses i min opstilling på forrige side. Jeg synes bare ikke, at han passer ind i rollen som 10'eren, men derimod som fløj. Smiley

Ser ham netop som 10'eren. Efter alle hans skader tør han jo ikke at udfordre mere, det er efterhånden et par år siden jeg sidst så ham sætte en mand af. Jeg ville helst se ham som 10'eren, hvor han kan lave de giftige afleveringer.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23672: 13 Apr 2009, 13:36 »

Jeg er helt klart også for at Lorentzen skal have chancen, men jeg må give zone ret i at det skal være som fløj. Synes måske farnerud skal prøves som 10'er og så prøve MKD ude på den anden fløj. Synes MKD kom meget mere ud i siderne i efteråret, og det synes jeg slet ikke vi har set i foråret. Lige i øjeblikket ligner han en dreng i 5. klasse der får prygl af de store fra 9. klasse, når han spiller inde på midten. Ubeslutsom

Samtidig synes jeg ikke dunken skal ind og spille igen. Hans førsteberøring er ALTID hans sidste berøring. Hver gang han forsøger at tæmme en bold hopper den mindst 3 meter væk fra ham og så er han simpelthen så tung i røven at han aldrig når den. Kan godt være han siger han er i fantastisk form, men synes det var svært at se i går  crazy

Synes Bissen så meget skidt ud i går, og hvad angår højre backen tror jeg ikke wass har så meget at sige. Kan godt være han er stærkere offensivt end randrup, men hvis han glemmer at han er back og ikke fløj, så kan det være ligegyldigt. Han så i hvert fald ikke godt ud på det 3. mål... av av av... ticked off
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23673: 13 Apr 2009, 14:18 »

psykoew @

Jeg er så enig med dig som man kan blive...

MKD har i den grad opbrugt min tålmodighed nu, og jeg syntes virkelig ikke han er skyggen af den samme spiller som tryllede gang på gang i efteråret.. For det første virker han ikke som om han længere tør at være kreatitiv, og hans pasningsspil når på ingen måde samme højder mere som det gjorde dengang.. Han virker ofte anonym i kampene, og generelt totalt blottet for energi og lyst til at spille fodbold...

Jeg har længe været fortaler for at Mike Jensen og Lorentzen skulle kastes ud af klubben og det i en fart, da jeg ikke mener at de to er gode nok.. Men da de stadig er her, og åbenbart gør en fin figur så er det da lige før man sku prøve at smide en af dem ind på hans plads.. For som du siger, bare for at prøve et eller andet... Det kan måske også ende med at være det wake up call som MKD har brug for, for at komme tilbage.. Jeg kan dog tvivle, for jeg har efter at have læst et indlæg på SSO om netop MKD oparbejdet den samme teori som det indlæg bestod af..

Jeg tror simpelthen vi ser MKD's rigtige niveau lige nu.. Jeg tror han blev ramt af al den positive omtale han fik i efteråret, og svævede på en lyserød sky hvor alt lykkedes både for ham og holdet... Jeg tænkte faktisk ofte: Kan det virkelig være rigtigt at vi har fået en SÅ god spiller på fri(gjorde vi ik) uden at der stikker et eller andet under...

Trist men sandt, for håber jeg tager fejl, men tror desværre MKD har ramt sit normale niveau nu, og tror faktisk ikke han bliver ret meget bedre igen!

Lad os afprøve det ved at give ham den pause og smide nogle andre ind på hans post, som netop viser lyst og gejst til at spille for Brøndby! Så kan han komme tilbage senere igen! Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23674: 13 Apr 2009, 14:24 »

Jeg tror simpelthen vi ser MKD's rigtige niveau lige nu.. Jeg tror han blev ramt af al den positive omtale han fik i efteråret, og svævede på en lyserød sky hvor alt lykkedes både for ham og holdet... Jeg tænkte faktisk ofte: Kan det virkelig være rigtigt at vi har fået en SÅ god spiller på fri(gjorde vi ik) uden at der stikker et eller andet under...

Tænkte du de samme tanker i starten med Elmander?

Han 'skal bare' have det wake up call/held i sprøjten som i efteråret, så er jeg ikke ét sekund i tvivl om, at han vil vise det niveau, han viste i efteråret.

Desuden er Ajax klasser over os..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23675: 13 Apr 2009, 14:29 »

Tænkte du de samme tanker i starten med Elmander?

Han 'skal bare' have det wake up call/held i sprøjten som i efteråret, så er jeg ikke ét sekund i tvivl om, at han vil vise det niveau, han viste i efteråret.

Desuden er Ajax klasser over os..

Nej det har jeg ikke, for Elmanders eneste problem var hans manglende kynisme når chancen bød sig... Ellers spillede han altid med lyst, og kreativitet... MKD's problem er at hans lyst virker til at være totalt forsvundet, og jeg syntes han optræder langt mere menenskeligt nu.. Selv de mest simple afleveringer ku han ik mønstre i går, og det kan med al respekt ikke kun være Kents skyld, selvom meget at svaret skal findes i hans latterligt destruktive spillestil...

HVorfor spørger du egentlig om jeg syntes sådan om Elmander..

Jeg siger heller ikke at jeg med sikkerhed ved det, jeg siger det er det jeg frygter..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23676: 13 Apr 2009, 14:35 »

http://www.bold.dk/nyt/Jallow-slipper-med-skraekken

Puha... det er godt at høre! vi har ikke råd til slemme skader i den her måned eller for den sags skyld resten af guld-jagten i sæsonen! Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23677: 13 Apr 2009, 14:35 »

Tænkte du de samme tanker i starten med Elmander?

Han 'skal bare' have det wake up call/held i sprøjten som i efteråret, så er jeg ikke ét sekund i tvivl om, at han vil vise det niveau, han viste i efteråret.

Desuden er Ajax klasser over os..

Enig.

Det er absurd at sige Krohn-Dehli fløj på en lyserød sky i foråret. Han har muligvis lukreret af at folk undervurderede hans evner som tilbagevendt udenlandsflop. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Krohn-Dehli og generelt hele vores offensivs manglende succes i foråret har været Kents koncentration om det defensive. Som vi har set i hele marts har udfaldet af kampene gjort at vi har trukket os langt tilbage på banen (læs. røde kort) og derfra spillet på kontra. Krohn-Dehli er en spiller der skal have plads til sit kreative spil, hvorfor jeg tror det har kostet ham meget at  vores spil har ændret sig drastisk siden efteråret.

Spillere som Krohn-Dehli og Farnerud kan ikke stråle når spillet ikke er offensivt orienteret, hvilket vi må sige vores spil ikke har været endnu.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23678: 13 Apr 2009, 14:39 »

Nej det har jeg ikke, for Elmanders eneste problem var hans manglende kynisme når chancen bød sig... Ellers spillede han altid med lyst, og kreativitet... MKD's problem er at hans lyst virker til at være totalt forsvundet, og jeg syntes han optræder langt mere menenskeligt nu.. Selv de mest simple afleveringer ku han ik mønstre i går, og det kan med al respekt ikke kun være Kents skyld, selvom meget at svaret skal findes i hans latterligt destruktive spillestil...

HVorfor spørger du egentlig om jeg syntes sådan om Elmander..

Jeg siger heller ikke at jeg med sikkerhed ved det, jeg siger det er det jeg frygter..

Jeg synes, at Elmander var noget menneskelig, indtil han fik scoret - på endnu et drop af Jesper C. Herefter voksede han sig til, at blive ligaens bedste. Smiley

Elmander var lidt a la den samme situtation; fri transfer fra Holland og inde i en menneskelig periode som nævnt..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23679: 13 Apr 2009, 14:44 »

Enig.

Det er absurd at sige Krohn-Dehli fløj på en lyserød sky i foråret. Han har muligvis lukreret af at folk undervurderede hans evner som tilbagevendt udenlandsflop. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Krohn-Dehli og generelt hele vores offensivs manglende succes i foråret har været Kents koncentration om det defensive. Som vi har set i hele marts har udfaldet af kampene gjort at vi har trukket os langt tilbage på banen (læs. røde kort) og derfra spillet på kontra. Krohn-Dehli er en spiller der skal have plads til sit kreative spil, hvorfor jeg tror det har kostet ham meget at  vores spil har ændret sig drastisk siden efteråret.

Spillere som Krohn-Dehli og Farnerud kan ikke stråle når spillet ikke er offensivt orienteret, hvilket vi må sige vores spil ikke har været endnu.

Det er på ingen måde absurd, da en spiller ofte ender med at overpræstere lidt i starten af sin tid i klubben pga den positive omtale, og pga at modstanderne ikke kender ham.. Det er jo helt åbenlyst at modstanderne nu ved hvordan de kontrollerer ham.. Han har konstant en mand overfor sig som han havde i efteråret, men dengang kendte de ikke hans repetoire godt nok endnu.. det gør de nu og derfor bliver bolden pillet fra ham gang på gang..

Og selvom at vores tilgang til spillet har været mere defensiv, så forklarer det ikke hans manglende evne til at slå selv de mest simple afleveringer.. Afleveringer som gang på gang sad i skabet i efteråret.. Jeg syntes desværre der er en del der peger derhen af..

Jeg synes, at Elmander var noget menneskelig, indtil han fik scoret - på endnu et drop af Jesper C. Herefter voksede han sig til, at blive ligaens bedste. Smiley

Elmander var lidt a la den samme situtation; fri transfer fra Holland og inde i en menneskelig periode som nævnt..

Syntes jeg på ingen måde.. Måske i hans første 2-3 kampe ja.. Specielt den mod ventspils.. Men efter at vi hentede skoubo hjem, og Elmander kom ned på 10'er pladsen syntes jeg han strålede.. Selvfølgelig eksploderede han totalt efter han scorede i mod viborg, men inden da var hans spillemæssige niveau meget højt, og noget der virkelig gavnede os..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23680: 13 Apr 2009, 14:50 »

Syntes jeg på ingen måde.. Måske i hans første 2-3 kampe ja.. Specielt den mod ventspils.. Men efter at vi hentede skoubo hjem, og Elmander kom ned på 10'er pladsen syntes jeg han strålede.. Selvfølgelig eksploderede han totalt efter han scorede i mod viborg, men inden da var hans spillemæssige niveau meget højt, og noget der virkelig gavnede os..

Det kan godt være mig, som husker dårligt, men synes bare ikke, at han gjorde det store væsen af sig før scoringen mod Viborg..

http://brondby.com/article.asp?aid=50690&id=145 Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23681: 13 Apr 2009, 14:52 »

Det kan godt være mig, som husker dårligt, men synes bare ikke, at han gjorde det store væsen af sig før scoringen mod Viborg..

http://brondby.com/article.asp?aid=50690&id=145 Thumbs Up

Der er naturligvis to sider af samme sag, for målscoringsmæssigt var han elendig i starten Peace.. Han ku simpelthen ik få den bold over stregen, det avr helt sygt Grin

Men hva bevægelse, kreativitet, fysik, og ikke mindst lyst angår, var han klasse også inden sin scoring Peace..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23682: 13 Apr 2009, 17:00 »

Jeg synes, at Elmander var noget menneskelig, indtil han fik scoret - på endnu et drop af Jesper C. Herefter voksede han sig til, at blive ligaens bedste. Smiley

Elmander var lidt a la den samme situtation; fri transfer fra Holland og inde i en menneskelig periode som nævnt..

Elmander kom ikke til på fri transfer, men blev købt ind af Laudrup for 4,5 mill...

Verdenskrig:
Tak for støtten i mit indlæg, mener modsat nogle at K.Lo hører til som 10'er. Her tror jeg hans kompetencer (skud, afleveringer) vil komme mere til udtryk, for som en anden har skrevet tidligere, mindes jeg heller ikke at han sætter sine modstandere på fløjen, han har ganske simpelt ikke farten i benene.. Men tror han har noget at bevise, og tiden er moden til det nu.. Og det samme for M.Jensen...
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23683: 13 Apr 2009, 18:32 »

http://tv2sport.dk/node/30541

Skal det ikke også snart ske? Ikke blot pga. balladen igår hvor man kaster med ting og slår på vagterne, men generelt set. Det kan godt være man bliver ophidset når ens hold er ved at lave en katastrofal præstation, men synes BIF snart skal indføre det.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23684: 13 Apr 2009, 18:51 »

Kasper Lorentzens naturlige position har da altid været den offensive midtbane? Det var den, han spillede, da han kom frem i ungdomsrækkerne og på ungdomslandsholdet, og jeg mener også, det er der, hans repertoire kommer til sin ret. Han har ikke den hurtighed og gennembrudsstyrke, der kræves på fløjen, men han er teknisk stærk og kreativ. Han passer absolut bedst derinde.

Men igen vil jeg gentage, at jeg ikke mener, vi er begyndt at spille mere defensivt. I al fald ikke frivilligt. Men gang på gang taber vi kampen om den centrale midtbane, fordi vi kun har Gislason til at tage kampene, og derfor får vi aldrig overtaget og bliver tvunget i defensiven.

             Holmen            Gisla

AF                   Lorentzen             MKD
Logged

Sider: 1 ... 1577 1578 [1579] 1580 1581 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010