home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 708 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1575 1576 [1577] 1578 1579 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005573 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23640: 13 Apr 2009, 02:35 »

Jeg har lige et par spørgsmål til en inkarneret bif-fan som dig:

Hvem bebrejder du i første omgang, for jeres spillemæssige nedgang. Holdet eller Kent?
Tror du Kent har pillet for meget ved MKDs flagrende rolle, så han er bleven mere usynlig eller tror du det er mandens egen skyld?
Tror du Kent bliver i BIF i mere end 1 år?

Håber ikke det er alt for journalistisk


100% kent... Han arbejder med det samme hold som trommlede alt over i efteråret, og har som tidligere skrevet formået at pille alle de offensive mekanismer vi havde i holdet ud af det.. Det er under al kritik.. Ingen tvivl om at det påvirker spillerne negativt...

Blandning.. MKD virker ik til at have det samme overskud som i efteråret, mne det skyldes sikkert også at han nu imo skal kæmpe alt for meget defensivt.. Det er ikke der han er bedst!

Ja desværre!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23641: 13 Apr 2009, 02:39 »

100% kent... Han arbejder med det samme hold som trommlede alt over i efteråret, og har som tidligere skrevet formået at pille alle de offensive mekanismer vi havde i holdet ud af det.. Det er under al kritik.. Ingen tvivl om at det påvirker spillerne negativt...

Blandning.. MKD virker ik til at have det samme overskud som i efteråret, mne det skyldes sikkert også at han nu imo skal kæmpe alt for meget defensivt.. Det er ikke der han er bedst!

Ja desværre!

Der er bare en ting, som undrer mig... Kent havde en utrolig succes med "de 3" forreste i ACH. Henrik Hansen - Lawan - Macena..
Men det er som om, at konstalation med MKD - Jallow - Farnerud ikke er stabil nok.. Jeg synes at jeres blonde svensker ska smides på bænken, da han lang fra er bevægelig nok... prøv med en D. Williams eller en N. Agger.. tror at, i vil få succes  i offensiven så
Logged

Thaurat al Shabab

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23642: 13 Apr 2009, 02:41 »

Hvem bebrejder du i første omgang, for jeres spillemæssige nedgang. Holdet eller Kent?

Tror du Kent har pillet for meget ved MKDs flagrende rolle, så han er bleven mere usynlig eller tror du det er mandens egen skyld?

Tror du Kent bliver i BIF i mere end 1 år?

Kents defensive tilgang til spillet. Til dels fornuftigt, men det bør ikke høre hjemme hos de store hold i enhver liga. Der skal det være 120 i timen mod modstanderen.

Han har fået flere defensive roller, end under Køhlert.

Hvis der kommer flere resultater som i går, så nej, ellers ja.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23643: 13 Apr 2009, 02:52 »

Der er bare en ting, som undrer mig... Kent havde en utrolig succes med "de 3" forreste i ACH. Henrik Hansen - Lawan - Macena..
Men det er som om, at konstalation med MKD - Jallow - Farnerud ikke er stabil nok.. Jeg synes at jeres blonde svensker ska smides på bænken, da han lang fra er bevægelig nok... prøv med en D. Williams eller en N. Agger.. tror at, i vil få succes  i offensiven så
Altså jeg har alle dage ment at Farnerud bare ikke er god nok.. For min skyld ku vi godt sælge ham til sommer, manden hindrer mere end han gavner, og argumenterne kan du finde på de seneste 10 sider Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23644: 13 Apr 2009, 02:54 »

hehe, har ikk lige læst de seneste 10 sider Opstemt - men manden får jeg en kæmpemæssig løn giv ham dog sparket bif Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23645: 13 Apr 2009, 02:55 »

Som talt ud af min mund.. TIl den hyre burde han ligge i toppen af enten topscorerlisten eller assist listen eller i det mindste virke bare en smule farlig..

Manden er komplet anonym og spiller med sig selv i stedet for med holdet.. Ailton v2
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23646: 13 Apr 2009, 03:00 »

Som talt ud af min mund.. TIl den hyre burde han ligge i toppen af enten topscorerlisten eller assist listen eller i det mindste virke bare en smule farlig..

Manden er komplet anonym og spiller med sig selv i stedet for med holdet.. Ailton v2

ikke helt ailton.. for ailton er netop ikke anonym han scorer bare ikk Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23647: 13 Apr 2009, 03:03 »

men synes dog os, han bliver brugt lidt forkert... Han er da best på positionen, hængende angriber
Logged

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23648: 13 Apr 2009, 03:06 »

Syntes nu deres evne til at spille mod holdet og ik med holdet hænger ret godt sammen til tider, bortset fra at de naturligvis er to forskellige slags spillertyper Wink

Nej jeg mener ikke Farnerud skal bruges overhovede.. Ser virkelig ikke noget lyst i ham... At all.. For det han virkelig kan er hans teknik men han er så langsom i tanke og handling at hans ellers gode tekniske evner aldrig ender i noget konstruktivt ala chancer crazy
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 03:09 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23649: 13 Apr 2009, 03:09 »

     Agger - Jallow
           MKD
Jan K                Holmén
           Gisla
Ras - Schle - Bish?/Remco? - Randrup/Wass

næste start 11'er.. Opstemt kunne være dejligt at se
Logged

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23650: 13 Apr 2009, 03:12 »

Køb en ordentlig venstre kant, smæk MKD ud på højre kanten og flyt holmen centralt... Så tror jeg det ville virke Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23651: 13 Apr 2009, 03:14 »

kan du ikk li jan k? Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23652: 13 Apr 2009, 03:15 »

forresten spiller du FM?
Logged

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23653: 13 Apr 2009, 03:26 »

Nej jeg kan ved gud ikke lide jan K.. Jeg kan bare ikke lide spillere med så begrænsede repetoirer som ham og duncan er i besiddelse af.. Raus med dem..

Ja det gør jeg da Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23654: 13 Apr 2009, 03:33 »

Jan K får os meget løn
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 1575 1576 [1577] 1578 1579 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010