home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 864 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 160 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1574 1575 [1576] 1577 1578 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005750 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23625: 12 Apr 2009, 22:33 »

http://www.allehaderos.dk/forum/viewtopic.php?t=8929

En beskrivelse af uroen.


"Det falder til ro og de sidste fans (blandt andet folk fra Tifo-gruppen) forlader stadion, og får så helt uprovokeret politihunde og peberspray i hovedet ved udgangen."

Det lyder satme skræmmende. Shockeret
Logged

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23626: 12 Apr 2009, 22:35 »

Her er Kindler og Genie, efter 2:28 ser man Kindler med kasketten og Genie med den blå og grøn stribede bluse med en vest ud over.
http://www.youtube.com/v/fXBkAdd69uk&feature=related
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23627: 12 Apr 2009, 22:38 »

taget direkte fra forummet skrevet af Halkjær:
Hvad der faktisk skete:

I 2. halvleg er der bål, og kast med nødblus og andet helt oppe i toppen af tribunen. Tåbeligt... Uprovokeret og unødvendigt!

Da kampen er slut og alt er roligt, så er der nogle idioter som på vej ud tænder bål i bunden af tribunen. Personer fra blandet andet Tifo-gruppen prøver at få at skumslukker vra kontrollen som befinder sig foran tribunen. Dette kan ikke lade sig gøre... Efter lidt tid, hvor bålet har taget til i styrke, så beslutter en af tribunens positive ledere sig for at hoppe ud på den anden side af tribunen og få fat i den skumslukker. Kontrollen går amok og pacificere ham... Hans venner bliver sure og råber og skriger af kontrollen. Flere af de fans som råber og skriger af kontrollen bliver holdt fast af kontrollen. Nogle af disse fans bliver så sure at de slå ud efter kontrollen med flag (JA, tåbeligt... Men man forstår deres frustration).
Bare ærgeligt at TV3+'s kommentatorer og familien Danmark ikke kender bagrunden for de haktiske billeder de så!

Det falder til ro og de sidste fans (blandt andet folk fra Tifo-gruppen) forlader stadion, og får så helt uprovokeret politihunde og peberspray i hovedet ved udgangen. Men det er der jo ingen medier som nævner...
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23628: 12 Apr 2009, 22:40 »

Her er Kindler og Genie, efter 2:28 ser man Kindler med kasketten og Genie med den blå og grøn stribede bluse med en vest ud over.
http://www.youtube.com/v/fXBkAdd69uk&feature=related

Ja det er ham jeg troede der var Kindler, har også altid opfattet ham som en rigtig fan som SLET ikke var ude på ballade, gad vide hvad der er sket i Horsens.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23629: 12 Apr 2009, 23:39 »

Kors i skuret, hvor er vi pisse hamrende elendige...

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte i dag.. Det her viser bare at vi simpelthen ikke har format til en skid når det virkelig gælder.. Vores hold fra efteråret er TOTALT fosvundet som dug for solen... Ikke EN spiller udover max og stephan holder samme niveau, og i da bliver vi ganske enkelt kørt på røv og albuer i en hidtil uset grad..

Jeg fik helt det onde minder fra krise tiden tæt på igen, for hold kæft hvor mindede den måde vi faldt sammen på om krise tiden... Totalt kopi...

Vi kan alle sammen takke Kent for det her... Jeg ved ikke helt hvordan det er lykkedes ham, men manden har simpelthen formået at pille SAMTLIGE af de offensive mekanismer ud af vores hold som vi havde i efteråret.. Vi fremstår som et anonymt boldflytter hold fra de bedste martin retov dage, og INGEN tager ansvar i det offensive, med "Giv mig bolden så skaber jeg noget farligt" attituden.. Alle skubber bare bolden videre til næste mand i håb om at han så vil skabe en smule.. Og den eneste der tør skabe lidt er Farnerud, og han er så talentløs at vi kan forvente et kontra angreb i ca 80 % af de gange han forsøger noget da det ender med et boldtab... ALDRIG har jeg set en spiller være så overhypet som han er i Brøndby.

Det her er præcist det jeg frygtede ved Kent, og det skræk scenarie af en spillestil som han er ved at indføre i Brøndby, viser sig fra sin værste side i en kamp som den her... Så længe det står 0-0 er vi langt hen af vejen det bedste hold, men så snart vi kommer bagud har vi INTET offensivt modtræk.. Ingen ved havd de skal, og ingen ved hvad den taktisk plan nu er, og vores spillere løber herfra rundt som hovedløse høns crazy!

Forvirringen lyser totalt ud af spillerne, og Kent står bare med sit søde halve smil på bænken og ser til mens vores hold bliver maltrakteret af en jysk damptrommel...

Spillernes indstilling på banen virker rystende usikker.. Jeg er faktisk chokeret over at der ikke skal mere til at knække os, men det er selvsagt svært når vi har en træner på bænken der helt åbenlyst ikke har en plan B..

Jeg vil simpelthen vælge at dumpe samtlige spillere plus træner i dag... Et fint 00 det er havd de kan få, og så ville jeg ønske at vi kunne få Køhlert, Møllesten, eller selv laudrup tilbage...

Vi kommer ingen vegne med Kent som træner, det er den konklusion jeg indtil videre kan drage.. Håber han giver mig mulighed for at ændrer den..

Tak for i dag Brøndby, i skrabede officielt bunden!!!!! Sur Sur


Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23630: 12 Apr 2009, 23:42 »

Håber ikke at du mener at Stephan holdte niveauet i dag... Da Gilberto triller den under ham, skal han da nå ud til den! Han begår også straffe. Ikke det vi plejer at se fra SAS Ligaens bedste keeper.
Logged


Arsenal Football Club


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23631: 12 Apr 2009, 23:47 »

Håber ikke at du mener at Stephan holdte niveauet i dag... Da Gilberto triller den under ham, skal han da nå ud til den! Han begår også straffe. Ikke det vi plejer at se fra SAS Ligaens bedste keeper.
Du er tydeligvis ikke målmand  Wink

gilbertos afslutning er snarere høj klasse af ham end dårligt af stephan.. hans forsvar sælger ham jo totalt og gilberto kan med rette gøre lige hvad han vil.. Stephan regner klart med at han vil sparke højt i målet fra den afstand, og så er gil kølig og triller den under ham...

Nu ville jeg ikke nævne det, da det i dag skyldes dommeren, men jeg og dem i min familie jeg så den med var alle enige om at der ikke var straffespark... Jeg syntes det er SÅ tydeligt at han ikke rører ham at all, og som absa sagde så kaster han sig allerede inden at han er blevet ramt...
Syntes generelt der er kommet en dårlig tendens til at en angriber bare skal lade sig falde når keeperen kommer ud så får han straffe...

Har selv oplevet den her situation på egen krop et par gange, og i 9 ud af 10 tilfælde gør man ALT hvad man kan for at undgå ham, og røer ofte ik angriberen..

Jeg ser samtidigt på gils ben, som ikke bevæger sig i det stephan angiveligt burde have prikket ham om kuld...

Ikke straffe i min verden.. Dog køligt sparket ind!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23632: 12 Apr 2009, 23:50 »

Du rammer hovedet på sømmet, vk.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23633: 12 Apr 2009, 23:51 »

Jeg syntes nu også Max var helt væk idag, han taber utroligt nok mange bolde, vinder dog en del tilbage, han taber hovedstødsduellen til Gil ved det 3. mål?! syntes heller ikke han var på toppen idag... Skuffet
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23634: 12 Apr 2009, 23:55 »

Jeg er stort set enig i alt, vk, bortset fra, at Kent skal væk. Ja, spillet har ikke kørt godt, men han har formået at skabe (bortset fra i dag) nogenlunde gode resultater. Alle har en offday en dag eller to i sæsonen, også topholdene, men at dømme Kent ud fra det, synes jeg ikke, man skal. Om vi vinder mesterskabet på fight eller flot spil er lidt lige meget, for vi har været i bunden i to sæsoner i træk, og nu handler det bare om at få titler. Jeg tror på, at han kan få sat spillerne ordenligt op til kampen på onsdag mod AaB, hvor vi forhåbentlig får en sejr. Men indsatsen i dag var totalt skandaløs, og ACH overmatchede os fuldstændig. Sæt Fætter Agger på banen fra start, for han formår virkelig at skabe noget. Han havde ikke en dårlig aktion i de 15-20 min han fik på banen, og han fik noget ud af alle de ting, han lavede. Enten en god stikning, en afslutning eller et indlæg.. Hvis han kan få kamptræning i benene, kan han blive giftig, for som jeg skrev tidligere: han har optimismen og troen på, at tingene kan lade sig gøre. Han er hurtig og hans kreativitet og flair er på et højt niveau.

Og har lige en detalje, jeg mener, var med til at sikre os nederlaget i dag:
Der var på et tidspunkt i kampen, hvor AC Horsens fik en kontra-mulighed i vores højre side. Wass løber så op for at gå ind i tacklingen, men vender så om og løber tilbage for at komme ind i forsvarskæden. Dette gør, at der ikke er nogen, der får støbt op på ham, og det er det, vi mangler. De er for passive, og presspillet er fuldstændig væk. Her kunne vi virkelig lære noget af det, ACH gjorde i dag, for de var fantastiske til at generobre bolden med deres høje, aggressive presspil. Det skal vi have, for det er os, der skal styre kampene, og vi kan ikke overlade intiativet til vores modstander - og her er det lige meget om det er FCK eller om det er SønderjyskE: vi skal styre spillet, for vi skal vinder hver kamp!


Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23635: 12 Apr 2009, 23:59 »

Jeg er helt enig i at Kent skal væk, vi dur ikke til at spille hans defensive bold, og hvad resultaterne angår så har vi sgu også haft heldet med os, vi spiller som bare lort og jeg syntes slet ikke vi har spillet godt under ham endnu, måske 2. halvleg mod GF men ellers? under Køhlert spillede vi meget flottere og da vandt vi stadig, Kent har allerede tabt 2 kampe, det er hvad Køhlert tabte på et halvt år! Jeg giver ham 1 chance mere og så skal det fandeme også køre. Kent har desuden også formået at tage al kreativiteten ud af MKD, jeg ved ikke om det er MKD egen skyld men et eller andet er der sgu sket.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23636: 13 Apr 2009, 00:07 »

Muschy @

Jeg er naturligvis enig i at Kent ikke skal væk NU!.. Men at du giver nævner Kent som årsag til at vi ligger hvor vi ligger er totalt godnat.. Manden har fået det hele foræret p ået sølvfad og ser ud til at fucke en gylden mulighed gevaldigt op...

det hold han overtog er ikke det samme hold som vi ser nu, og det er blevet EKSTREMT negativt forandret...

Jeg er overbevist om at vi ikke havde ligget hvor vi ligger med Kent ved roret hele sæsonen!.. Dertil er hans koncept simpelthen for destruktivt til et tophold...

Jeg vil dog om ik andet give ham en chance for at ændrer det billede jeg har fået af ham Wink.. Men der skal saftsusme andre boller på suppen!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23637: 13 Apr 2009, 00:11 »

Muschy @

Jeg er naturligvis enig i at Kent ikke skal væk NU!.. Men at du giver nævner Kent som årsag til at vi ligger hvor vi ligger er totalt godnat.. Manden har fået det hele foræret p ået sølvfad og ser ud til at fucke en gylden mulighed gevaldigt op...

det hold han overtog er ikke det samme hold som vi ser nu, og det er blevet EKSTREMT negativt forandret...

Jeg er overbevist om at vi ikke havde ligget hvor vi ligger med Kent ved roret hele sæsonen!.. Dertil er hans koncept simpelthen for destruktivt til et tophold...

Jeg vil dog om ik andet give ham en chance for at ændrer det billede jeg har fået af ham Wink.. Men der skal saftsusme andre boller på suppen!!!
Det mindes jeg nu ikke at have skrevet, for det er jeg selv uenig i.. Men det kan være, at jeg har formuleret mig forkert. crazy
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23638: 13 Apr 2009, 00:18 »

Det mindes jeg nu ikke at have skrevet, for det er jeg selv uenig i.. Men det kan være, at jeg har formuleret mig forkert. crazy

Nej det e rmig der læste noget i dit indlæg forkert Grin Peace.. Beklager jeg,...

er dog enig i næsten alt andet du skriver, hvis det er et plaster på såret Wink Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23639: 13 Apr 2009, 02:28 »

Jeg har lige et par spørgsmål til en inkarneret bif-fan som dig:

Hvem bebrejder du i første omgang, for jeres spillemæssige nedgang. Holdet eller Kent?
Tror du Kent har pillet for meget ved MKDs flagrende rolle, så han er bleven mere usynlig eller tror du det er mandens egen skyld?
Tror du Kent bliver i BIF i mere end 1 år?

Håber ikke det er alt for journalistisk
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 1574 1575 [1576] 1577 1578 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010