home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 105 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1563 1564 [1565] 1566 1567 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004740 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23460: 12 Apr 2009, 13:36 »

Det er jeg meget uenig i..

Elmander kunne ikke score i starten, men spillemæssigt var han en af de aller aller bedste på vores hold i hans første halve år.. Eller generelt i al den tid han var i klubben...

Men score, kunne han sku ik i starten, den ros skal han ik have Shockeret

Elmander kom vel først for alvor igang efter foræringsmålet mod Viborg (Tak Viborg), der jo i realiteten satte skub i hans pragtpræstationer.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23461: 12 Apr 2009, 13:39 »

Ja målæmæssigt kom han i gang, men inden da spillede han allerede rigtig godt.. B.la i vores 3-1 sejr i parken, og vores 2-1 sejr hjemme mod ob!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23462: 12 Apr 2009, 13:46 »

Dermed håber jeg vi stiller sådan her op:

Stephan
Randrup  Bischoff  MvS  Thomas R
Gislason
Holmén              Farnerud
Krohn-Dehli
Duncan    Jallow


Mon ikke at det bliver sådan? Thumbs Up
Men uden tvivl dagens bedste nyhed, at Jan K. sættes på bænken, hvor han skulle have været for længe siden..

0-4!
Jallow x 3
Gislason
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23463: 12 Apr 2009, 13:51 »

Mon ikke at det bliver sådan? Thumbs Up
Men uden tvivl dagens bedste nyhed, at Jan K. sættes på bænken, hvor han skulle have været for længe siden..

0-4!
Jallow x 3
Gislason

Mjah, Kent kan stadig vælge at sætte Farnerud op bag Duncan og Jallow, og lade Kong-Dehli tage venstrekanten, hvilket sagtens kan være et succeskriterie for at begge spillere kan komme til sin ret.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23464: 12 Apr 2009, 13:57 »

Det er jeg meget uenig i..

Elmander kunne ikke score i starten, men spillemæssigt var han en af de aller aller bedste på vores hold i hans første halve år.. Eller generelt i al den tid han var i klubben...

Men score, kunne han sku ik i starten, den ros skal han ik have Shockeret

Jeg betragter det bare som om at man ikke rigtigt har slået igennem, som angriber hvis man ikke scorer. Det gjorde Elmander i det sidste halvår, i første sæson. Farnerud derimod har ikke været den store målscorer endnu, men har også haft svære vilkår. En kamp mod FCK, udskiftet 46. min. FCM, i undertal i en time. Hans scorer. AGF, han scorer. RFC, undertal i en time, igen. udskiftet 66 minut. Også kan man vel også bruge banen som en undskyldniing, Farnerud er en meget teknisk spiller, og med den bane er det svært, han har dog scoret to mål i 6 kampe i foråret, to kampe i undertal. Så jeg synes det ser lyst ud for fremtiden. Men det er rigtigt at efterårssæsonen ikke var den store succes.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23465: 12 Apr 2009, 17:00 »

Startopstillingen:

Andersen
Wass - Bischoff - Schlebrugge - Rasmussen
Gislason
Holmen - Farnerud
Krohn-Dehli
Jallow - Duncan

Rigtig fornuftigt at Kent at tage Jan K. ud. At Tommy ser det som en fordel for ACH er latterligt, synes jeg, for det kan næsten kun forbedre vores spil. Jeg glæder mig til at se, om Duncan rammer dagen, for hvis han gør det, kan han blive god. Også lækkert at se Bissen igen. Jeg ville dog gerne se en flad 4-4-2 med Holmen på midten sammen med Gisla og Krohn-Dehli ude på kanten. Det ville skabe slagkraft på midtbanen, og det kan være med til at sikre os sejren. God kamp.

Jeg er meget optimistisk i dag, og gætter på 0-5:
0-1, Holmen
0-2, Farnerud
0-3, Jallow
0-4, Schlebrugge
0-5, Farnerud

Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23466: 12 Apr 2009, 17:06 »

Det ville dårligt ligne os at score fem mål i én og samme kamp! Derfor tror jeg på en ret sikker 2-0 til os. Vi har ikke lukket mål ind i fire kampe, vi har en god defensiv og kan vi få vores offensiv igang, skal vi sku nok vinde uden problemer.

Jeg er ret sikker på, vi vinder. Vores målscorer bliver KD og Jallow. Dog ser jeg meget gerne Duncan få scoret sit første mål i foråret. Ville være guld at få gang i ham. Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23467: 12 Apr 2009, 18:06 »

Jeg kan virkelig, virkelig ikke forstå at vi kan være SÅ dårlige, med spillere der på papiret er rigtig gode! Det er mig en stor gåde.
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23468: 12 Apr 2009, 18:07 »

Kent Nielsen må tage og få sat skub i spillerne. Det ser godt nok skidt ud...
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23469: 12 Apr 2009, 18:11 »

Nu har vi skudt 3 frispark lige ude fra feltet enten langt over, eller i muren. Hvis vi havde bare ÈN spiller der kunne finde ud af at tage frispark ville vi ikke være bagud.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23470: 12 Apr 2009, 18:17 »

Nu kan jeg snart ikke andet end at grine, selvom jeg burde græde. Hold da kæft hvor er det bare pivdårligt. Ny træner, nu!! Opstemt
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23471: 12 Apr 2009, 18:19 »

Ny træner? Nu fik folk deres elskede Bischoff tilbage i forsvaret, og ikke Remco som sparker bolde væk. Vi burde være mere end tilfredse Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23472: 12 Apr 2009, 18:20 »

Ny træner? Nu fik folk deres elskede Bischoff tilbage i forsvaret, og ikke Remco som sparker bolde væk. Vi burde være mere end tilfredse Smiley

Jeg er virkelig ligeglad med hvem der spiller, jeg vil bare have tre point, og jeg forstår ikke hvordan vi kan spille så dårligt.
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23473: 12 Apr 2009, 18:21 »

Fuck, fuck, fuck! Nu må drengene virkelig tage sig sammen i anden halvleg. Jeg tror stadig på 0-5 sejren til os!
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23474: 12 Apr 2009, 18:22 »

Ny træner? Nu fik folk deres elskede Bischoff tilbage i forsvaret, og ikke Remco som sparker bolde væk. Vi burde være mere end tilfredse Smiley

Jeg vil gerne være den første der siger jeg tog fejl. Hellere Remco der sparker væk når det trænger på, end tilskueren Bischoff.

Jeg savner også lidt Jan K.  Shockeret
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 ... 1563 1564 [1565] 1566 1567 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010