home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 524 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 66 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1560 1561 [1562] 1563 1564 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004884 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23415: 10 Apr 2009, 21:47 »

Et sådan referat har desværre ikke noget med Brøndby at gøre "Pudser glorien"  Cool
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23416: 11 Apr 2009, 11:55 »

Overraskende at høre, at du vil have Lorentzen i startelleveren, vk. Men jeg er enig. Vi skaber simpelthen alt for lidt. Vi mangler kreativitet, og vi får ikke sat os igennem i motorrummet, når MKD ligger derinde. Jeg så gerne:

               SA

Wass - Max - Remco(?) - TR

      Holmén - Gisla

         KL - AF - MKD

            Jallow

Vi er simpelthen nødsaget til at gøre noget ved den offensiv. Vi skaber intet offensivt og skal vi have bare det mindste fra højrekanten, så skal Wass spille højre back. I ovenstående formation ville vi have masser af kreativitet med Lorentzen, Farnerud og MKD i frie roller. Og Jallow får bare langt mere ud af sine anstrengelser end Duncan.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23417: 11 Apr 2009, 12:11 »


Jeg kunne godt tænke mig at se os i en flad 4-4-2. - Gisla er lidt mere defensivt orienteret, og Holmen mere offensiv, men stadig ikke ligesom 4-4-2 diamant.



                    SA 
Wass - Max VS - Jon J - TR
MKD  - Holmen - Gisla - Farnerud
          Jallow   - Duncan


Selvom Duncan ikke er nogen speciel dygtig boldspiller, så er han altså en spiller, som scorer mange kasser. Desuden er han fantastisk i hovedspillet, hvor Jallow imo. ikke er den bedste.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23418: 11 Apr 2009, 12:29 »

Van der Schaaf kommer vi næppe til at se mere til i denne måned, desværre. Ellers er jeg helt enig med dig, US.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23419: 11 Apr 2009, 12:42 »

http://onside.dk/node/30683

Sjov lille statistik, der viser, at Randrup er den spiller, der har fået flest point hjem. Wink
Logged

Mc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23420: 11 Apr 2009, 12:50 »

Jeg kunne godt tænke mig at se os i en flad 4-4-2. - Gisla er lidt mere defensivt orienteret, og Holmen mere offensiv, men stadig ikke ligesom 4-4-2 diamant.
 


                    SA 
Wass - Max VS - Jon J - TR
MKD  - Holmen - Gisla - Farnerud
          Jallow   - Duncan


Selvom Duncan ikke er nogen speciel dygtig boldspiller, så er han altså en spiller, som scorer mange kasser. Desuden er han fantastisk i hovedspillet, hvor Jallow imo. ikke er den bedste.

syntes sku ikke duncan er god nok mere ..
syntes bare vi skal holde den vi har nu med farnerud og Jallow .. og duncan laver slet ikke nok mål , hvis jeg ikke husker helt forkert så har jan k lavet lige så mange
« Seneste Redigering: 11 Apr 2009, 12:53 af Mc » Logged

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:


ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23421: 11 Apr 2009, 12:57 »

syntes sku ikke duncan er god nok mere ..
syntes bare vi skal holde den vi har nu med farnerud og Jallow .. og duncan laver slet ikke nok mål , hvis jeg ikke husker helt forkert så har jan k lavet lige så mange

Men Duncan tilfører vores hold en ekstra dimension. Vi så hvor store problemer vi havde med indlæg i torsdags og i den grad mod Esbjerg. Når vi endelig får slået et indlæg, er der ingen i boksen til at heade den ind. Når Duncan er med kan vi true meget mere på indlæg - samt at han, skaber opmærksomhed og uro i modstanderens forsvar, hvilket giver mere plads til vores offensiv.
Logged

Mc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23422: 11 Apr 2009, 13:00 »

Men Duncan tilfører vores hold en ekstra dimension. Vi så hvor store problemer vi havde med indlæg i torsdags og i den grad mod Esbjerg. Når vi endelig får slået et indlæg, er der ingen i boksen til at heade den ind. Når Duncan er med kan vi true meget mere på indlæg - samt at han, skaber opmærksomhed og uro i modstanderens forsvar, hvilket giver mere plads til vores offensiv.

ja okay det så os rigtigt nok , men jeg syntes helt bestemt ikke man kan sætte jan k på bænken....
Logged

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:


ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23423: 11 Apr 2009, 13:07 »

ja okay det så os rigtigt nok , men jeg syntes helt bestemt ikke man kan sætte jan k på bænken....

Why? Han viser jo gang på gang, at han intet kan udover sine langskud?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23424: 11 Apr 2009, 13:11 »

MC@

Jan K skal imo på bænken i de næste par kampe.. For jeg syntes han tilbyder en god ting pt. til holdet og det er fight.. Hans boldspil er uden fis på anden divisions niveau, for han formår ikke de mest basale ting når tempoet bliver skruet bare en smule op..

Det er i øvrigt tankevækkende at han blev hevet hjem for at score mål.. Så lavede han 7 i efteråret, hvor jeg også erkendte at så længe han scorer så skal jeg nok holde min kæft omkring ham, for det er det han er købt til Smiley
Nu scorede han en pind i går ellers har han endnu ik lavet nogle kasser.. Skal jeg samtidig være helt ærlig, så mener jeg at han spillemæssigt er den dårligste spillere vi har haft i mange mange år.. GUd hvor kan jeg korse mig over ham til tider!

Må samtidigt desværre erklære mig enig med PrinsessenEricsson ( Wink ).. Duncan giver os det hovedspil som er meget vigtigt, og selvom jallow faktisk når frem til en del indlæg i foregårs, så rammer han dem ikke som konsekvens af at hovedspillet ikke er hans største styrke..

Indtil vi får Søren Larsen hjem, hvilket jeg er ret sikker på at vi gør, så bør vi benytte os af Duncan.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23425: 11 Apr 2009, 17:09 »

Truppen mod Horsens..

01 Michael Tørnes
16 Stephan Andersen
02 Anders Randrup
03 Max von Schlebrügge
06 Samuel Holmén
07 Kasper Lorentzen
09 Alexander Farnerud
11 Morten Duncan Rasmussen
13 Peter Madsen
18 Nicolaj Agger
20 Stefan Gislason
21 Thomas Rasmussen
22 Ousman Jallow
23 Michael Krohn-Dehli
24 Mikkel Bischoff
26 Mike Jensen
27 Jan Kristiansen
29 Daniel Wass
31 Joseph Elanga

Andersen
Randrup - Schlebrügge - Bischoff - Rasmussen
Gislason
Holmén - Kristiansen (Skuffet)
Krohn-Delhi
Jallow - Duncan/Farnerud


Tror vi stiller sådan op, selvom jeg håber på den som US skrev længere oppe. Jeg er dog i tvivl om det bliver Dunken eller Farnerud som skal spille ved siden af Jallow. Jeg er desuden lidt overrasket over, at Jönsson ikke er udtaget, mens Elanga er.

Tror vi vinder 3-0, efter to kasser fra Jallow og en enkelt af Holmén.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23426: 11 Apr 2009, 17:15 »

Jönsson er skadet, og er derfor ikke med i truppen.

Du skal nok lige bytte om på Bischoff og Schlebrügge i midterforsvaret, eller ser det ganske fornuftigt ud - hvis Kristiansen ryger på bænken!
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23427: 11 Apr 2009, 17:15 »

Hvor bliver BIF - Horsens vist? Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23428: 11 Apr 2009, 17:21 »

Han var da ellers med i truppen til den forrige kamp, Theo. Så må han være blevet skadet siden da. Skuffet

MH: @ 3+
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23429: 11 Apr 2009, 17:22 »

3+
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Sider: 1 ... 1560 1561 [1562] 1563 1564 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010