home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 841 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 158 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1559 1560 [1561] 1562 1563 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005441 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23400: 09 Apr 2009, 21:41 »

Kæft en dejlig sejr i dag og vigtig!

Jallow, Farnegud og FAXE-tribunen gjorde et virkelig godt indtryk på mig idag Smiley
Jallow kæmper som altid røven ud af bukserne, det kan godt være at der ikke er så meget der lykkes for ham den første halve time, men efter hans mål, synes jeg virkelig han gjorde det godt. Og det er så dejligt at se hvordan han presser Beuchamp ved det sidste mål, fremragende indstilling!

Farnerud bliver bare bedre og bedre synes jeg, undtagen kampen mod fiskerne, men i dag leger han jo med AaB's forsvar, hans teknik er suveræn, ligesom hans blik for spillet.

FAXE-tribunen og faktisk meget at stadion leverede en fabelagtig stemning i dag, der var jo gang i den hele kampen.

også til det negative, Jan K er virkelig nød til at tage sig sammen, hvis han fortsat skal være på det her hold, hold kæft hvor er han pivringe, det eneste han laver der er godt i dag det er målet, men ellers sætter han ikke en fod rigtig.

Jeg synes også vi står alt alt for langt tilbage på banen i dag, vi skal frem og presse dem, det er trods alt os der er hjemmeholdet!

Men selvom der var ting der kunne gøres meget bedre så var det en dejlig og ikke mindst meget vigtig sejr!

Mesterskabet kommer hjem! <3
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23401: 09 Apr 2009, 21:52 »

Må da håbe det går bedre end 2. holdet.
Føj for en sæk de fik af FC Vestsjælland.

Hold da kæft.. Har først set resultatet nu, og jeg er godt nok overrasket over det resultat. 5-0 til dem efter 25 min.. Omg Shockeret
Mon ikke at Peer har talt med store bogstaver til dem?

FAXE-tribunen og faktisk meget at stadion leverede en fabelagtig stemning i dag, der var jo gang i den hele kampen.

Det er jo klart, når jeg, og et par af FM drengene, står der. Wink Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23402: 09 Apr 2009, 22:03 »

Det er jo klart, når jeg, og et par af FM drengene, står der. Wink Hævet Øjenbryn

LOL! Det eneste du duer til er at hente sodavand i pausen!  Djævel

Okay kamp i dag. Vi smider stadig en del bolde væk og laver andre uprovokerede fejl. Det virker ikke til at angriberne forstår hinanden så godt. Nu tænker jeg tilbage på Laudrup-tiden, hvor vores angribere nærmest læste hinandens tanker - det var genialt!
Defensivt står vi fint, dog virker JB en smule usikker, og Randrup bliver ikke brugt nok offensivt.

Stemningen var ganske fin. Lød som om mange havde lidt tømmermænd, men det er jo forståeligt. Under 'super Vestegnen' var der en tyk mand, der valgte at hoppe ned fra mellemdækket (der ved boderne), og ned på folk. Jeg fik lidt af ham i hovedet og har meget ondt i mit venstre kindben nu. Det er bare en oplevelse. ;-)
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23403: 09 Apr 2009, 23:10 »

Skide god kamp i dag! Opstemt

Dejligt vi kæmper og at spillet fungere fint i dag! Det bedste er nok, at vi spiller to gode halvlege, det har vi savnet! Thumbs Up Fed stemning, godt vejr, og sejr over bolsjerne!

Jallow gør det godt igen! Holmén spiller en fin kamp, Krohn Dehli er tilbage! TR spiller godt, og sidst men ikke mindst; Jan K spiller af lort men scorer i kampen - Så typsik ham funny Thumbs Up

En fed optakt med VK og nice på stadion med ham, Zone og Kerm Opstemt Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23404: 09 Apr 2009, 23:24 »

Synes lige jeg ville skrive nogle karakterer, så må jeg se om I er enige.

Stephan - 11
Eneste grund til at jeg ikke giver ham 13, er hans mange udspark udover sidelinjen i dag. Men det ser jeg gerne gennem fingre med, hvis han fastholder det niveau han har for tiden.

Randrup - 7
Ser ham ikke så meget, bidrager ikke så meget offensivt, men står stabilt i defensiven. Personligt mener jeg dog ikke det er nok, og ser gerne Wass får chancen igen.

Max - 10
Han er helt igennem fantastisk, den kære Max. Kommer imellem det meste og redder vores røv, da han når bolden inde foran mål ved stillingen 0-0.

Berthelsen - 7
Synes JB leverer en helt god indsats, men han bliver reddet af Max et par gange, men helt generelt er jeg tilfreds med ham.

Rasmussen - 8
Godkendt kamp, gode indlæg, og fornuftig i defensiven.. Og det tiltrods for, at han allerede efter 8 minutter blev småskadet.

Gislason - 9
Fylder de huller som kommer bag mellem midtbanen og forsvaret, og bryder flere gange AaBs angreb. Derudover splitter han flere gange forsvaret med sine lange afleveringer. En rigtig flot kamp af Gisla.

Krohn - 7
Han virker som en mand uden selvtillid, men leverer en okay indsats. Men han virker ikke rigtig til at turde for tiden, når han er 1 mod 1 eller til at smide de afgørende afleveringer.

Holmen - 6
Hvad laver han i første halvleg. Han trækker alt for meget ind i banen og flere gange helt over i den anden side, dermed mangler vi muligheden for sideskift. I anden halvleg noget bedre, men synes ikke han var særlig god i dag.

Jan K - 6
Førstegangsberøring er er vidst noget, som der skal arbejdes med i Brøndby den kommende tid. Generelt synes jeg, at holdet laver alt for mange elementære fejl. Men hans mål kan ingen tage fra ham.

Farnerud - 8
God kamp af svenskeren, dygtig til at trække ned i banen og modtage bolden, dejlig teknik.. Dejligt udfordrende også, han mangler at trykke lidt mere ude fra, han har faktisk et rigtig godt spark...

Jallow - 9
Hans mål og oplæg trækker op for mig, men ellers havde han altså været en del længere nede. Han laver rigtige mange fejl på nemme bolden, hvor han enten kan spille den videre eller tage den med sig. I stedet smider han den væk, enten udover sidelinjen eller til en modspiller. Men han er hvor han skal være for at afgøre kampen.

Faxe Tribunen - 8
Efter scoringen til 1-0 koger stemningen, men inden da en lidt tam stemning, hvor man et par gange kunne ane lyden af AaBs fans. Den forstummede dog hurtigt, når Faxe bare satte en smule lyd på. Men Dumme Jydefans sangen holder bare ikke - og der var meget mangel på volume, når den sang kørte.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23405: 09 Apr 2009, 23:56 »

Synes lige jeg ville skrive nogle karakterer, så må jeg se om I er enige.

Stephan - 11
Eneste grund til at jeg ikke giver ham 13, er hans mange udspark udover sidelinjen i dag. Men det ser jeg gerne gennem fingre med, hvis han fastholder det niveau han har for tiden.

Enig! Men jeg erindrer ikke han lavede så mange kiksede udspark i dag?

Randrup - 7
Ser ham ikke så meget, bidrager ikke så meget offensivt, men står stabilt i defensiven. Personligt mener jeg dog ikke det er nok, og ser gerne Wass får chancen igen.

Enig med karakteren, dog mener jeg Randrup er bedre end Wass i det defensive og det er vel højrebackens hovedfunktion.

Max - 10
Han er helt igennem fantastisk, den kære Max. Kommer imellem det meste og redder vores røv, da han når bolden inde foran mål ved stillingen 0-0.

Igen enig, dog ville jeg nok have ham op på et 11-tal da han virkelig viser hvorfor han er Superligaens bedste midterforsvar, igen i dag!

Berthelsen - 7
Synes JB leverer en helt god indsats, men han bliver reddet af Max et par gange, men helt generelt er jeg tilfreds med ham.

Et lille 7 tal er vel okay til JB i dag, på trods af hans kostbare fejl. Han er stadig ung og har en del at lære, hvilket skinner igennem i dag.

Rasmussen - 8
Godkendt kamp, gode indlæg, og fornuftig i defensiven.. Og det tiltrods for, at han allerede efter 8 minutter blev småskadet.

Han er stadig ikke på det niveau vi så ham i eksempelvis efteråret. Han mangler at vise sig noget mere offensivt, men det kommer uden tvivl i løbet af April.
Enig med karakteren.

Gislason - 9
Fylder de huller som kommer bag mellem midtbanen og forsvaret, og bryder flere gange AaBs angreb. Derudover splitter han flere gange forsvaret med sine lange afleveringer. En rigtig flot kamp af Gisla.

Gislason lukkede Andreas Johansson helt ned, hvorfor AaB ikke blev farlige fra hans støvler. Stefan er i sandhed begyndt at vise sit værd for holdet og derfor et velfortjent 9-tal.

Krohn - 7
Han virker som en mand uden selvtillid, men leverer en okay indsats. Men han virker ikke rigtig til at turde for tiden, når han er 1 mod 1 eller til at smide de afgørende afleveringer.

Dette var uden tvivl en af Kong-Dehlis bedre kampe i dette forår, som jeg ser det. Jeg ser ham udfordre AaB meget mere i dag, end bare for 2 uger siden mod AGF. Alex - Michael samarbejdet tror jeg vi har set begyndelsen på i dag, hvor de var utroligt boldsikre i små perioder.

Min vurdering: 9

Holmen - 6
Hvad laver han i første halvleg. Han trækker alt for meget ind i banen og flere gange helt over i den anden side, dermed mangler vi muligheden for sideskift. I anden halvleg noget bedre, men synes ikke han var særlig god i dag.

Meget uenig. Igen synes jeg dette var en af Sampas bedre kampe i foråret. Han løber utroligt meget for holdet i dag og laver dermed gode huller til resten af holdet. Nuvel han ikke holder hans position ude på højrekanten, men i og med at vi ikke skaber kampen over kanterne i dag, ser jeg det kun som positivt at han kan trække ind i banen og skabe plads.

Min vurdering: 8

Jan K - 6
Førstegangsberøring er er vidst noget, som der skal arbejdes med i Brøndby den kommende tid. Generelt synes jeg, at holdet laver alt for mange elementære fejl. Men hans mål kan ingen tage fra ham.

Enig!

Farnerud - 8
God kamp af svenskeren, dygtig til at trække ned i banen og modtage bolden, dejlig teknik.. Dejligt udfordrende også, han mangler at trykke lidt mere ude fra, han har faktisk et rigtig godt spark...

Enig, et par gange fik jeg flashbacks til Elmandertiden når Alex lavede hans små finurligheder. Han er blevet bedre og bedre siden 2. Marts.

Jallow - 9
Hans mål og oplæg trækker op for mig, men ellers havde han altså været en del længere nede. Han laver rigtige mange fejl på nemme bolden, hvor han enten kan spille den videre eller tage den med sig. I stedet smider han den væk, enten udover sidelinjen eller til en modspiller. Men han er hvor han skal være for at afgøre kampen.

Uenig. Jallow blev meget efterladt alene deroppe når Farnerud var så bevægelig som han var i dag. Han skal tilskrives begge mål, og dermed vores sejr.

Min vurdering: 10
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23406: 10 Apr 2009, 00:08 »

Citat
Synes lige jeg ville skrive nogle karakterer, så må jeg se om I er enige.

Stephan - 11
Eneste grund til at jeg ikke giver ham 13, er hans mange udspark udover sidelinjen i dag. Men det ser jeg gerne gennem fingre med, hvis han fastholder det niveau han har for tiden.

Randrup - 7
Ser ham ikke så meget, bidrager ikke så meget offensivt, men står stabilt i defensiven. Personligt mener jeg dog ikke det er nok, og ser gerne Wass får chancen igen.

Max - 10
Han er helt igennem fantastisk, den kære Max. Kommer imellem det meste og redder vores røv, da han når bolden inde foran mål ved stillingen 0-0.

Berthelsen - 7
Synes JB leverer en helt god indsats, men han bliver reddet af Max et par gange, men helt generelt er jeg tilfreds med ham.

Enig, ser også hellere Wass på højre backen.

Citat
Rasmussen - 8
Godkendt kamp, gode indlæg, og fornuftig i defensiven.. Og det tiltrods for, at han allerede efter 8 minutter blev småskadet.
Kommer i gode overlap, som vi kender ham. Er enig i karakteren 8, han er ved at komme igang..

Citat
Gislason - 9
Fylder de huller som kommer bag mellem midtbanen og forsvaret, og bryder flere gange AaBs angreb. Derudover splitter han flere gange forsvaret med sine lange afleveringer. En rigtig flot kamp af Gisla.

Krohn - 7
Han virker som en mand uden selvtillid, men leverer en okay indsats. Men han virker ikke rigtig til at turde for tiden, når han er 1 mod 1 eller til at smide de afgørende afleveringer.

Holmen - 6
Hvad laver han i første halvleg. Han trækker alt for meget ind i banen og flere gange helt over i den anden side, dermed mangler vi muligheden for sideskift. I anden halvleg noget bedre, men synes ikke han var særlig god i dag.
Enig mht. Gisla og Dehli. Dog synes jeg godt at Holmén kan få 7 i dag. Kæmper godt, men mangler lige det sidste. I mine øjne er Holmen også bedre end Jan K i dag, som jeg giver 6, så derfor må Holmén få en karakter højere Wink

Citat
Jan K - 6
Førstegangsberøring er er vidst noget, som der skal arbejdes med i Brøndby den kommende tid. Generelt synes jeg, at holdet laver alt for mange elementære fejl. Men hans mål kan ingen tage fra ham.

Hans mål gør at han består. Forstår godt kritikken af ham nu, han kludrer for meget rundt i bolden og kan ikke slå et indlæg.. Men så længe han scorer overskygger det hans mangler..

Citat
Farnerud - 8
God kamp af svenskeren, dygtig til at trække ned i banen og modtage bolden, dejlig teknik.. Dejligt udfordrende også, han mangler at trykke lidt mere ude fra, han har faktisk et rigtig godt spark...
Enig.

Citat
Jallow - 9
Hans mål og oplæg trækker op for mig, men ellers havde han altså været en del længere nede. Han laver rigtige mange fejl på nemme bolden, hvor han enten kan spille den videre eller tage den med sig. I stedet smider han den væk, enten udover sidelinjen eller til en modspiller. Men han er hvor han skal være for at afgøre kampen.

Uenig. Som alene angriber kæmper han godt, og får tilskrabet sig en masse bolde. Et lille 10 tal fra mig.

Citat
Faxe Tribunen - 8
Efter scoringen til 1-0 koger stemningen, men inden da en lidt tam stemning, hvor man et par gange kunne ane lyden af AaBs fans. Den forstummede dog hurtigt, når Faxe bare satte en smule lyd på. Men Dumme Jydefans sangen holder bare ikke - og der var meget mangel på volume, når den sang kørte.

Synes godt Faxe kan komme op på et 9/10 tal. Det kunne havde været bedre, men synes det er godt knald på tribunen i dag. Både før og efter scoringen!
Mht. jyde fans sangen, skal den ikke synges så meget, men imo. kun i ligegyldige kampe, før kampene eller når vi er langt bagud.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2009, 00:19 af GudenEricsson » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23407: 10 Apr 2009, 00:16 »

"Hans mål gør at han består. Forstår godt kritikken af ham nu, han kludrer for meget rundt i bolden og kan ikke slå et indlæg.. Men så længe han scorer overskygger det hans mangler.."

Delvist enig i den sidste part.. Naturligvis kun positivt at han formår at lave et par mål, men når han ikke kan andet end leve på sine langskud, så burde ikke række til mere end højest en bænkeplads.

LOL! Det eneste du duer til er at hente sodavand i pausen!  Djævel

Og synge igennem, som jeg plejer. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23408: 10 Apr 2009, 09:40 »

Stephan - 11
Eneste grund til at jeg ikke giver ham 13, er hans mange udspark udover sidelinjen i dag. Men det ser jeg gerne gennem fingre med, hvis han fastholder det niveau han har for tiden.

Stephan står en god kamp, men jeg erindrer ikke mange store redninger, og derfor er 11 i mine øjne for højt. Et 9-tal for en sikker præstation.

Randrup - 7
Ser ham ikke så meget, bidrager ikke så meget offensivt, men står stabilt i defensiven. Personligt mener jeg dog ikke det er nok, og ser gerne Wass får chancen igen.

Jeg er enig i karakteren og ser også Wass som en mere spændende spiller. Vi skaber intet fra højresiden, dels fordi Holmén er fejlplaceret derude, og dels fordi der ikke kommer nok overlap fra Randrup.

Max - 10
Han er helt igennem fantastisk, den kære Max. Kommer imellem det meste og redder vores røv, da han når bolden inde foran mål ved stillingen 0-0.

Perfekt indsats. 10 eller 11.

Berthelsen - 7
Synes JB leverer en helt god indsats, men han bliver reddet af Max et par gange, men helt generelt er jeg tilfreds med ham.

Enig i karakteren. Vi holder trods alt nullet, og alt i alt har åb ikke mange åbne chancer trods usikkerhedsmomenter fra JB.

Rasmussen - 8
Godkendt kamp, gode indlæg, og fornuftig i defensiven.. Og det tiltrods for, at han allerede efter 8 minutter blev småskadet.

Enig. Specielt i første halvleg kom han godt med over venstrekanten, og det var vel en af hans bedste præstationer i foråret.

Gislason - 9
Fylder de huller som kommer bag mellem midtbanen og forsvaret, og bryder flere gange AaBs angreb. Derudover splitter han flere gange forsvaret med sine lange afleveringer. En rigtig flot kamp af Gisla.

Disciplineret defensiv indsats og velovervejet med bolden. 8 eller 9.

Krohn - 7
Han virker som en mand uden selvtillid, men leverer en okay indsats. Men han virker ikke rigtig til at turde for tiden, når han er 1 mod 1 eller til at smide de afgørende afleveringer.

Krohn-Dehli spiller en rigtig fin første halvleg, hvor sammenarbejdet med Farnerud falder i hak. Falder med holdet efter pausen (forstår i øvrigt ikke, hvorfor folk mener vi spillede to gode halvlege), men der er tale om et stort 7-tal efter en løfterig indsats.

Holmen - 6
Hvad laver han i første halvleg. Han trækker alt for meget ind i banen og flere gange helt over i den anden side, dermed mangler vi muligheden for sideskift. I anden halvleg noget bedre, men synes ikke han var særlig god i dag.

Jeg synes ikke, vi får nok ud af Holmén ude på den højrekant. Han har ikke den gennembrudsstyrke, der skal til, og når han ikke får de mange overlap, som Wass leverer, skaber vi intet fra højre side, hvad vi heller ikke gjorde i går. Det er i mine øjne en utaknemmelig opgave for en central midtbanespiller at skulle agere fløj, og jeg så som nævnt flere gange gerne, at han byttede plads med Krohn-Dehli.

Jan K - 6
Førstegangsberøring er er vidst noget, som der skal arbejdes med i Brøndby den kommende tid. Generelt synes jeg, at holdet laver alt for mange elementære fejl. Men hans mål kan ingen tage fra ham.

Ja, han satte ikke en fod rigtigt før scoringen, og det er vel kun på baggrund af den, han består. Man kunne også have givet ham 5.

Farnerud - 8
God kamp af svenskeren, dygtig til at trække ned i banen og modtage bolden, dejlig teknik.. Dejligt udfordrende også, han mangler at trykke lidt mere ude fra, han har faktisk et rigtig godt spark...

Enig, en kamp med mange løfter fra Farnerud, en boldomgang man ser hos ganske få SAS Liga-spillere (f.eks. Nomvethe, som jeg ikke fatter åb konsekvent placerer på bænken. Han er fremragende) og stor kreativitet og ro. Rigtig god indsats, især før pausen.

Jallow - 9
Hans mål og oplæg trækker op for mig, men ellers havde han altså været en del længere nede. Han laver rigtige mange fejl på nemme bolden, hvor han enten kan spille den videre eller tage den med sig. I stedet smider han den væk, enten udover sidelinjen eller til en modspiller. Men han er hvor han skal være for at afgøre kampen.

Ja, jeg har selv skrevet det før, men Jallow kæmper, og det giver altså to mål. Han har svære tekniske mangler, men hans slutprodukt kan man ikke klage over. 9 er passende.

Faxe Tribunen - 8
Efter scoringen til 1-0 koger stemningen, men inden da en lidt tam stemning, hvor man et par gange kunne ane lyden af AaBs fans. Den forstummede dog hurtigt, når Faxe bare satte en smule lyd på. Men Dumme Jydefans sangen holder bare ikke - og der var meget mangel på volume, når den sang kørte.

Jeg sad lige i nærheden af Faxe Tribunen og synes egentlig ikke, der røg volume ved Dumme Jydefans. Til gengæld er jeg enig i, at det er en åndssvag sang. 9 havde været passende.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23409: 10 Apr 2009, 20:56 »

Rigtig lækker kamp i går! Der var alt for mange personlige fejl, og jeg synes især, at Gislason og Jan Kristiansen lavede nogle dumme afleveringer, men Ousman Jallow, Stephan A., og MaxPower spillede fabelagtigt! Hvis Farneguds fremgang fortsætter, kan vi blive giftige oppe i angrebet.. Og jeg tror virkelig på guldet nu! Jeg læste lige i B.T. i dag, at vi er kommet foran 14 gange i sæsonen, og 13 af de 14 gange har vi vundet, mens én enkelt kamp er blevet uafgjort. Statistikken var vidst næsten den samme som i 04/05-sæsonen, hvor vi jo som bekendt hentede mesterskabet i overlegen stil. Thumbs Up Defensiven stod som sædvanlig perfekt, og Gisla fik lukket helt af for AJ (Alek? Rullende Øjne)

Mht. til Mikael Nilsson kan han vel rykkes op som højre midt, så kan Krohn Dehli sættes ud i venstre side, og Holmén ind på midten. Så vil vi få mere slagkraft inde midt på banen, og vil på den måde kunne vinde slaget om midtbanen .. noget vi i den grad mangler at kunne gøre nu, synes jeg! Drengene er for passive, og det presspil, de lavede under Laudrup og Faxe, er forsvundet. Det Barca laver: når de taber bolden er der FULDT pres på modstanderens boldholder, og de vinder ofte bolden tilbage efter kort tid. Det vil jeg gerne se igen. Thumbs Up


Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23410: 10 Apr 2009, 21:27 »

Jeg er på trods af sejren stadig ikke overbevist..

Vi står IGEN fabelagtigt i defensiven, og lukker bortset fra to situationer flot af... Faktisk syntes jeg vi er presset ned i store dele af anden halvleg, men pga vores gode organisation får vi redt stormen af.. Den organisation skal sikre os guldet..

For vores offensiv findes ikke.. Vi skaber med al respekt ingen chancer ved hjælp af opspil, og det vi får er rene tilfældigheder... Ikke at jeg forklejner TR og Jallow ved målene for begge gange er det fantastisk optimistisk at tro på chancen, men jeg syntes simpelthen ikke vi skaber nok udover det..

Jeg savner de gode gamle dage hvor vi havde bevægelse for boldholderen så boldholderen altid havde en fri mand som lå i bedre position end ham selv... Syntes det er alt for meget tilbage og på tværs for tiden, og så nytter det altså heller ikke (gentager mig lige) at vi har et par spillere om pt INTET har at gøre på vores hold pt..

Vores tekniske evner bliver gang på gang udstillet når vi prøver at presse tempoet bare en smule op, og det tempo der skal til for at spille et forsvar tyndt er vi simpelthen ikke i besidelse af.. Det er forsvundet som dug for solen..

Nu til karaktere efter den nye skala

Stephan: 10 - Står igen hamrende sikkert, dirigerer godt med forsvaret, sætter sig igennem og redder de tre point ved enevoldsens afslutning... Sas ligaens uden sammenligning bedste keeper!!!.. Mom

Randrup: 4 - Syntes ikke vi har defensive problemer i hans side, og syntes også han kommer godt med frem til tider.. Syntes dog han mangler teknik til at sætte folk afgørende af, hvilket er vigtigt at en back kan, specielt i vores system hvor meget af bredden kommer fra backs.

Max: 10 - To ord = International klasse

Berthelsen: 4-7 - Syntes amnge gør ham dårligere end han var.. Han virker til at have udviklet sig MEGET i forhold til engang, og var faktisk meget tryg ved ham.. Han har dog stadig sine missere som han altid har haft, og hans indsats i situationen hvor max redder på stregen, trækker ham måske ned på 4.

TR: 7 - Endnu en klassespiller fra vores gode forsvarskæde.. som back skaber han opportunistisk målet ved at forfølge chancen til det yderste, og lukker fint af i sin kant.. Kunne dog godt være mere med fremme, men defensivt er der intet at klage over, og det vægter mest.

Gisla: 4-7 - Gør det han skal, og holder spillet simpelt.. Fordeler boldene godt.

Holmen: 4 - Kæmper som altid en brav kamp, men viser igen igen igen igen at teknik, førsteberøring, og pasningsspil til tider er en by i Rusland for ham.. Smider vel igennemsnit hver anden bold væk, og virker slet ikke så kreativ som han nogle gang var i efteråret.. Men sejren var en arbejdssejr, og derfor sku der knokles.. Her gik han i forreste række, men at knokle er bare ikke nok som kant.

Jan K: 00-2 - Jeg kan ikke rigtigt beslutte mig for om målet kan redde ham fra dumpekarakter.. Jeg syntes simpelthen han er pinlig, og en skamplæt på alle de gode venstekanter vi har haft i klubbens historie... Han formår ikke de mest SIMPLE ting, som enhver ungdomsspiller i Brøndby bare skal kunne til ug.. Hvad sker der for at den mand er i vores klub, det er en decideret falliterklæring Huh.. Han skal fandme være glad for at han scorede det mål, og mod horsens skal han på bænken!

MKD: 4-7 - Fandt lidt af spillet fra efteråret frem og smed nu ik de lette bolde væk. Vores klart mest pasningssikre kort, og viser af og til kreative evner som man kender ham bedst.. Desværre som noget nær den eneste på banen..

Jallow: 10 - Scorer en kasse, knokler røven ud af bukserne, og laver en assist.. Deltager ofte fint i spillet, og er faktisk en overraskende god station og spille den op på.. Snitter enda ofte lange bolde videre ned i bagrummet med ni ud af ti gange står Farnerud og koger som han alle dage har gjort...

Farnerud: 4 - Jeg ser stadig intet positivt i den mand.. Han blev købt som den frelsende engel, og skaber vel sagtens intet på egen hånd i går.. Smider for engangsksyld ikke lette afleveringer væk, men er på ingen måde en spiller der løfter vores hold... Imo er han der bare..

Alt i alt så var det tre point.. Og bedre spil end mod esbjerg.. Det i sig selv er dog ingen bedrift da det ik kunne blive dårligere..

Få Farnerud og Jan K ud af vores starter og smæk duncan og Lorentzen ind.. Så tror jeg vi får lidt mere at give af..

Ellers var det som tidligere nævnt en fed dag på stadion med et par Fmf guttere (Zone, Kerm, GE) og man må sige vi fik sunget igennem.. Stemningen var super fed i lange perioder af kampen, og vores tidligere tiders tavshed i visse perioder af kampen er nu afløst af konstant sang...

Det er atter en fed fed oplevelse at stå på faxe Opstemt..

En plet på det, var dog den nyder jeg stod ved siden af crazy.. Hold da ferie det er dog det mest underlige jeg til dato har oplevet... Lagde flere gange mærke til at han prøvede at skubbe mig væk når jeg kom til at hoppe ind i ham hvilket jo sker når stemningen koger så hopper alle ind i alle, og han mumlede kun med når vi andre gik helt amok..

I pausen prøvede jeg så at forklare ham stille og roligt at det bestemt ikke var noget jeg gjorde med vilje, men at det nu engagn var sådan på midten at folk hopper ind i hinanden og at man kan få øl og albuer i hovedet( Kom selv til at vappe zone en i synet ved 1-0 scoringen Grin ) ...

Så siger manden gudhjælpe mig at han ikke forstår hvorfor det skal være så voldsomt, og hvorfor man nu ikke kan gå til fodbold og hygge sig. Hvis vi fortsatte sådan ville der snart komme sæder på faxe, og vores capo tårn var i øvrigt dybt ulovligt og han mente det var et spørgsmål om tid før arbejdstilsynet pillede det ned.. PLus at han ved scoringen var bevet trådt over skoen, og havde fået an abue af en..

Da jeg prøvede at forkalare at han så nok burde holde sig væk fra midten af faxe, og at det tårn nok ik var sat op hvis det ik var lovligt sagde han bare: Jeg kan godt høre du ikke har forstand på noget af det her..

funny funny funny crazy Pauseunderholdning ftw Opstemt

Edit: I øvrigt kan nævnes fight i bussen på vejen til stationen,  mellem en mor og en gut på 18-19 år Grin.. Hvor jeg og flere andre måtte lægge os imellem.. Kæft det var genialt  funny
« Seneste Redigering: 10 Apr 2009, 21:29 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23411: 10 Apr 2009, 21:35 »

Ellers var det som tidligere nævnt en fed dag på stadion med et par Fmf guttere (Zone, Kerm, GE) og man må sige vi fik sunget igennem.. Stemningen var super fed i lange perioder af kampen, og vores tidligere tiders tavshed i visse perioder af kampen er nu afløst af konstant sang...

Det er atter en fed fed oplevelse at stå på faxe Opstemt..

En plet på det, var dog den nyder jeg stod ved siden af crazy.. Hold da ferie det er dog det mest underlige jeg til dato har oplevet... Lagde flere gange mærke til at han prøvede at skubbe mig væk når jeg kom til at hoppe ind i ham hvilket jo sker når stemningen koger så hopper alle ind i alle, og han mumlede kun med når vi andre gik helt amok..

I pausen prøvede jeg så at forklare ham stille og roligt at det bestemt ikke var noget jeg gjorde med vilje, men at det nu engagn var sådan på midten at folk hopper ind i hinanden og at man kan få øl og albuer i hovedet( Kom selv til at vappe zone en i synet ved 1-0 scoringen Grin ) ...

Så siger manden gudhjælpe mig at han ikke forstår hvorfor det skal være så voldsomt, og hvorfor man nu ikke kan gå til fodbold og hygge sig. Hvis vi fortsatte sådan ville der snart komme sæder på faxe, og vores capo tårn var i øvrigt dybt ulovligt og han mente det var et spørgsmål om tid før arbejdstilsynet pillede det ned.. PLus at han ved scoringen var bevet trådt over skoen, og havde fået an abue af en..

Da jeg prøvede at forkalare at han så nok burde holde sig væk fra midten af faxe, og at det tårn nok ik var sat op hvis det ik var lovligt sagde han bare: Jeg kan godt høre du ikke har forstand på noget af det her..

funny funny funny crazy Pauseunderholdning ftw Opstemt

Edit: I øvrigt kan nævnes fight i bussen på vejen til stationen,  mellem en mor og en gut på 18-19 år Grin.. Hvor jeg og flere andre måtte lægge os imellem.. Kæft det var genialt  funny

1. Du glemmer at nævne mig. Opstemt

2. Arbejdstilsynet? Nu arbejder capo'erne jo ikke for klubben.. Han lyder underlig. Huh

3. Hvorfor stopper du en slåskamp, hvor en mor er indvolveret?? Wink Grin
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23412: 10 Apr 2009, 21:38 »

Nej du så jo ik kampen med os, så det fortjener du ik Cool.. ej ja du kom ned til os efter kampen, men også rat du lige ville dele din sejrsglæde med os andre Kys

Og tro mig det var han, der var også flere omkring mig der stod og smilede af ham, fordi han var så naiv og så hamrende uvidende Grin

Fordi hun havde sine børn med xD.. Men god underholdning var det Grin.. Og de havde bagt godt op til det med diverse provokationer, inden de farede i flæsket på hinanden Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23413: 10 Apr 2009, 21:39 »

( Kom selv til at vappe zone en i synet ved 1-0 scoringen Grin ) ...

Boreset fra, at det må have været en du har ramt, så var det sgu en god dag. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23414: 10 Apr 2009, 21:41 »

Fordi hun havde sine børn med xD.. Men god underholdning var det Grin.. Og de havde bagt godt op til det med diverse provokationer, inden de farede i flæsket på hinanden Grin

Vi vil have et præcist referat af hele episoden. Optakten til det og efterspil også.  Djævel
Logged

Sider: 1 ... 1559 1560 [1561] 1562 1563 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010