home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 87 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1557 1558 [1559] 1560 1561 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005639 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23370: 08 Apr 2009, 15:35 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/michael-jakobsen-ude-mod-broendby

Føj for katten, det var en af dagens gode nyheder.

Selvom M. Jakobsen er en vigtig spiller for Aab, tror jeg stadig det bliver en meget svær kamp. Jeg tror f.eks. at en spiller som Johansson eller Caca kan blive et stort problem for os.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23371: 08 Apr 2009, 15:43 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/michael-jakobsen-ude-mod-broendby

Føj for katten, det var en af dagens gode nyheder.

Dagens anden fantatiske nyhed! Helt klart en kæmpe svækkelse af deres defensiv, at han er ude. At de også har 3-4 mand yderligere ude, er også kun positivt. Helt bestemt.

@ Hatt: Jeg er enig med dig i, at Johansson kan skabe os store problemer, men med en Gislason der gør det rigtigt godt for tiden, så skal han nok holde ham fra fadet. Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23372: 08 Apr 2009, 15:57 »

Dagens anden fantatiske nyhed! Helt klart en kæmpe svækkelse af deres defensiv, at han er ude. At de også har 3-4 mand yderligere ude, er også kun positivt. Helt bestemt.

@ Hatt: Jeg er enig med dig i, at Johansson kan skabe os store problemer, men med en Gislason der gør det rigtigt godt for tiden, så skal han nok holde ham fra fadet. Djævel

Det er selvfølgelige rigtig nok :b så må vi bare håbe han kan holde niveauet fra Esbjerg kampen, da han klart var MOM!
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23373: 08 Apr 2009, 16:31 »

Er egentlig ikke bekymret for Johansson, Gisla har været rigtig stærk i år!

Med hensyn til Nilsson købet, ser jeg som et positivt indkøb. Vi skal ud og spille Europa bold næste år, og der vil komme mange kampe i løbet af sæsonen, så de to andre skal nok få deres chancer. Nu står der godt nok, at Mikael Nilsson er en alsidig spiller der kan dække flere positioner, alligevel vil jeg hellere se Daniel Wass på den højre midt - selvfølgelig skal Samuel Holmén være førstevalget, det kan der ikke være to meninger om.

Logged

Tilbage på FmF Opstemt

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23374: 08 Apr 2009, 23:20 »

http://90min.dk/alle-mand-er-klar/

Dejligt at der ikke er nogle småskader el.lign. i truppen. Hvis vi kan tage os lidt sammen i forhold til EfB kampen, så skal vi sku nok vinde. Glæder mig rigtigt meget til i morgen. Smiley
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23375: 08 Apr 2009, 23:48 »

http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=17219

Et lille interview med vores nye mand, Mikael Nilsson. Brøndby var åbentbart den eneste danske klub der var ude efter ham.... hvis man skal stole på hvad han siger (;
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23376: 09 Apr 2009, 12:55 »

Spændende kamp i mod AaB i dag.. Man må i sandhed sige at de har fået skrabet sig et fremragende hold sammen, anført af en god træner, så ingen tvivl om at vi får det Svært På Brøndby Stadion i dag.

Syntes deres hold er utroligt komplet, og spækket med noget af det bedste der findes i superligaen, og samtidigt må deres fans jo siges at have taget skeen i den anden hånd, hvilket man også har set i europa i den forgangende vinter... AaB er en farlig modstander, som vi skal have stor stor respekt for.
Lad os allesammen klappe dem på banen så de føler sig velkommen på sjælland Smiley..

Samtidigt vandt Fc København deres kamp i går, hvilket må siges at være et flot comeback ovenpå en mindre god kamp fra deres side.. Syntes det er flot som de presser på til sidst, og man må sige det udmønter sig i et fortjent sejrsmål.. Og det kendetegner jo et tophold, så en varm lykønskning til fc København og deres fans, som virkelig fortjener det, og jeg håber vi kan give jer bare en smule konkurrence i år om titlen Peace.. I øvrigt god stemning på haderslev stadion så det var i sandhed en kamp man nød og se, og glæder mig til vi skal krydse klinger med deres fanskare d.17 maj i parken som jo er ved at udvikle sig til et flot stadion Smiley

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23377: 09 Apr 2009, 13:12 »

Hold kæft der er mange guldkorn i det indlæg dér, verdenskrig funny
Men man kan jo kun være enig i det du siger om FCK Grin Wink Tunge
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23378: 09 Apr 2009, 13:19 »

Er du helt rask, vk?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23379: 09 Apr 2009, 13:25 »

Jeg har aldrig haft det bedre US, men man må desværre ikke omtale andre klubber dårligt længere uden at blive ædt levende, så det må man jo rette sig efter Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23380: 09 Apr 2009, 13:26 »

God kamp til alle i dag, nu vil jeg gøre mig klar til stadion Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23381: 09 Apr 2009, 13:30 »

God kamp idag drenge, jeg kan desværre ikke komme, da jeg skal til fødselsdag  ticked off

Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23382: 09 Apr 2009, 14:00 »

Jeg har en god mavefornemmelse i dag. Vejret er rigtigt lækkert, der kommer mange fans på lægterne og AaB er svækket. Jeg forventer, at vi i denne kamp, viser mere positive tagter offensivt, end vi har gjort indtil nu. Kent kan i hvert fald ikke klage over mangel på gode navne. Jan K., Farnerud, Krohn-Dehli og Holmén. Grundlaget for flot angrebsbold er der i hvert fald.

Tipper 2-0 til os på mål af Jan K. og Peter Madsen. AaB smider en del frem i slutningen af kampen, hvilket giver os mulighed for kontra, hvor Peter Madsen ikke svigter.

God kamp Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23383: 09 Apr 2009, 14:08 »

Samme her, Babsa, bortset fra at jeg siger Thomas R og Peter M. Thomas laver et af sine velkendte langskud! Forhåbentlig viser de offensive kræfter lidt bedre takter i dag, end dem vi har set i de seneste uger. Men hvis forsvaret formår at stå ligeså godt som mod Esbjerg, så skal der ikke mere end et mål til, at vi får de tre point.
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23384: 09 Apr 2009, 14:52 »

Må da håbe det går bedre end 2. holdet.
Føj for en sæk de fik af FC Vestsjælland.
Logged


Sider: 1 ... 1557 1558 [1559] 1560 1561 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010