home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 309 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1549 1550 [1551] 1552 1553 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4007406 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23250: 25 Mar 2009, 17:39 »

Kamptræning fra 5 division har sku intet at sige, undskyld jeg siger det Grin.. Jeg siger naturligvis ikke at han skal være fast mand, men christ han bliver jo ikke engang indskiftet..

skal så ikke kunne sige om han har været skadet i sit halve til hele år i toulouse, mn det var han i schalke.. Der kan vi drage parallelen til bischoff.. Han har også altid været skadet meget, men var det pludseligt ik i efteråret.. Så tror man det er ovre, og straks får han en ny her i opstarten.. I øvrigt endnu et eks på en spiller der kun skulle have haft et halvt år fra start af..

Men jeg vil tillade mig at spørge sådan.. Hvad mister vi ved at give ham et halvt år?.. eller ved at leje ham med option på førsteret til køb Rullende Øjne

Bedre end slet ikke at spille, omend niveauet vel må svarer til Danmarksserien vil jeg tro..

Arh.. Bissen har stort set, mens han var i udlandet og det første 1-1½ år hos os, været kronisk skadet, mens Søren Larsen har haft en del skader i periodevis i Schalke. Jeg er sikker på, at hvis han, Søren Larsen, får bare en smule tillid fra træneren, så vil han også blomstre op. Ikke nødvendigvis på en dag, men en 3-4 uger måske. Bare se på landsholdet: 13 kampe 8 mål.

At en anden klub kan hente ham gratis. Skulle man give ham en korttidskontrakt, så mindst et år, så man har et halvt år til at se ham an. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23251: 26 Mar 2009, 10:44 »

I forhold til Søren Larsen og spilletid, så er det også værd at bemærke, at Toulouse spiller med én mand på toppen, og da det nuværende førstevalg, Gignac er rækkens topscorer, så bliver det ikke just lettere at få spilletid.
Logged


claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23252: 26 Mar 2009, 10:55 »

jeg sys personligt at han ville kunne give den bredde samt målfarlighed som vores angreb mangler. .. også i tilfælde af at dunken skulle forlade os til sommer Wink
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23253: 26 Mar 2009, 11:18 »

også i tilfælde af at dunken skulle forlade os til sommer Wink
Har du et link for den påstand?! Jeg har ikke hørt noget om at Duncan skulle forlade os. Han er nok vores bedste mand i angrebet. Der er ingen tegn på at han er på vej væk. Er så træt af folk, der sætter rygter om salg igang, bare fordi de ikke bryder sig om Duncan!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23254: 26 Mar 2009, 11:32 »

Der har da ingen rygter været, det seneste års tid, om et salg af Dunken?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23255: 26 Mar 2009, 11:45 »

Der har da ingen rygter været, det seneste års tid, om et salg af Dunken?

Nej, kun dem som (ligesom GE siger) er blevet lavet fordi fans vil have ham væk fra klubben.

Duncan mangler at komme op på Skoubo niveau før han ryger afsted, det sker i denne sæson håber jeg Smiley
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23256: 26 Mar 2009, 11:49 »

Har du et link for den påstand?! Jeg har ikke hørt noget om at Duncan skulle forlade os. Han er nok vores bedste mand i angrebet. Der er ingen tegn på at han er på vej væk. Er så træt af folk, der sætter rygter om salg igang, bare fordi de ikke bryder sig om Duncan!

Hvilken påstand? Han spekulerer jo bare i, at han kunne blive solgt. Ligesom resten af holdet i øvrigt kunne. Jeg erstattede gerne Dunken med Larsen.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23257: 26 Mar 2009, 12:01 »

Helt enig Johnson og man kan vel med rette spørge sig selv hvorfor der ikke er nogle rygter om Duncan..

Svaret er: Storklubberne gider ikke købe en spiller med et SÅ begrænset repetoire, og en sådan kontroversiel personlighed...

Hvis jeg skal være HELT ærlig så erkender jeg at Duncan er god til at fylde i angrebet og skabe plads til andre... Men ser man på ham som spiller for sig selv er han ikke i nærheden af at have den klasse en angriber i Brøndby bør have...

´For at være ærlig mener jeg at han med det repetoire han har, burde spille på et hold som Horsens, Vejle, eller sønderjyske osv..

Og jeg mener beskæmmende nok at de to førstnævnte klubber har bedre angribere.. Tankevækkende.. Ja indeed..

Ergo.. larsen rein Thumbs Up

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23258: 26 Mar 2009, 12:27 »

Har jo ikke sagt han forlader os, siger bare det er en mulighed da harald har været ude og sige at ingen spillere er hellige. desuden tror alle i staben at dette bliver hans sæson, sker det kan vi ikke holde på ham Wink

Desudeen har jeg aldrig sagt jeg ikke kunne lide duncan, så det en påstand fr adin side... desuden gør ordene "i tilfælde af" at det ikke er en påstand men en spekulation .. Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 26 Mar 2009, 12:34 af claus-vest » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23259: 26 Mar 2009, 12:56 »

For at være ærlig mener jeg at han med det repetoire han har, burde spille på et hold som Horsens, Vejle, eller sønderjyske osv..

Og jeg mener beskæmmende nok at de to førstnævnte klubber har bedre angribere.. Tankevækkende.. Ja indeed..

Arh, det er vidst at stramme den en smule.. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han ville kunne få en plads hos de tre nævnte klubber, samt også midterhold som Esbjerg, Nordjsælland, Randers og Ågf, hvor han ville være en stjerne i deres offensiv. Og til dels også i Møgjylland, Åb og tamponerne.

Svaret er: Storklubberne gider ikke købe en spiller med et SÅ begrænset repetoire, og en sådan kontroversiel personlighed...

Det er måske også derfor, at Leverkusen, Dortmund og flere tyske hold tidl. har haft kig på ham?

Jeg tror ikke, at dette bliver hans sæson. Der mangler trods alt en smule endnu, men han viste jo forleden forår, at han sagtens kan score 10-15 mål på et halvt år, så intet er sikkert.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23260: 26 Mar 2009, 13:34 »

Arh, det er vidst at stramme den en smule.. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han ville kunne få en plads hos de tre nævnte klubber, samt også midterhold som Esbjerg, Nordjsælland, Randers og Ågf, hvor han ville være en stjerne i deres offensiv. Og til dels også i Møgjylland, Åb og tamponerne.

Det er måske også derfor, at Leverkusen, Dortmund og flere tyske hold tidl. har haft kig på ham?

Jeg tror ikke, at dette bliver hans sæson. Der mangler trods alt en smule endnu, men han viste jo forleden forår, at han sagtens kan score 10-15 mål på et halvt år, så intet er sikkert.

På ingen måde.. Prøv at se ham engang.. Han kan ikke tæmme en bold uden at den ryger 1 meter fra ham, han kan ikke drible, har INGEN flair at all, er ikke hurtig, kommer alt for ofte for sent på ellers gode indlæg i feltet fordi han er så tung i røven, og spiller med en latterlig attitude og scorer aldrig mod de gode hold... Han ahr endnu ikke lavet ET MÅL mod fck mens han har spillet for os.. Ikke et crazy

Alle de klubber du nævner der har bedre angribere end duncan... Det er ligefør jeg vil gå så langt som at foretrække Junior frem for ham...

Jeg begriber ikke at vi absolut skal have en boldspasser i angrebet, når det lykkedes næsten alle andre klubber at finde targetmænd med teknikken i orden... vi er for fanden Brøndby IF...

Og ja men igen har du tænkt dig over hvorfor de HAR været interesseret i ham.. Netop fordi at han dengang de var interesseret var et talent man stadig kunne forme, og en spiller hvor man kunne slibe de store kanter af..

Duncan er færdigudviklet som fodboldspiller nu, og den Duncan vi ser nu vil vi også se om 10 år... Derfor er klubberne ikke interesseret i ham, for hvis jeg skal være helt ærlig så er det godt nok minimalt at han har rykket sig hos os, hvad hans tekniske og taktiske fornmåen angår.

Henter vi Søren Larsen kan vi få min skyld smide Duncan af helvedes til, og gerne til norge eller GF! Det er nemlig sådan et sted han hører til Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23261: 26 Mar 2009, 13:43 »

Jeg kræver med andre ord en spiller der har bare lidt mere spil i benene, og som har lidt større engagement...

Søren Larsen er heller ik guds gave til fodbolden men hans teknik er langt over duncans, og han får langt mere ud af det han har at arbejde med..

Samtidigt kan det måske få Duncan til at indse at han skal hæve sit niveau!

Edit: Glæder mig samtidigt utrolig meget til at se farnerud-Jallow i angrebet... To spillere med flair, teknik(farne dog bedst) og gå på mod... Man får i hvertfald ingen lad attitude fra de to..

Så lad os se hvordan det går Smiley
« Seneste Redigering: 26 Mar 2009, 13:45 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23262: 26 Mar 2009, 13:45 »

Han ahr endnu ikke lavet ET MÅL mod fck mens han har spillet for os.. Ikke et crazy

Henter vi Søren Larsen kan vi få min skyld smide Duncan af helvedes til, og gerne til norge eller GF! Det er nemlig sådan et sted han hører til Thumbs Up

D. 16/7-06 gjorde han da. Han skal dog ikke dømmes på antal mod affaldet.. Men ja, han er ikke den mest arbejdsomme angriber, men han laver gerne de mål, der gør, at vi henter point på dårlige dage og vil være en ganske fin reserve hos os, med mindre ågf, randers eller et lignede hold vil smide et par mil. til os mod at få ham..

Samtidigt kan det måske få Duncan til at indse at han skal hæve sit niveau!

Amen to that!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23263: 26 Mar 2009, 13:52 »

Vi mødte ikke fck den dato Rullende Øjne.. Vi mødte dem d.1 oktober 06, hvor vi tabte 1-0 i parken Skuffet

Men helt enig i at han kunne være en kanon reserve at have, da han ville være god hvis vi skal hente et resultat med 10 min igen så man bare kan serve den op i mod feltet og så dumper den jo gerne ned for fødderne af ham..

Men i selve spillet er han simpelthen for dårlig til at vi kan være tjent med ham...

Som tidligere sagt.. har det med ham som jeg har det med Jan K.. Jeg så egentlig helst at vi var de to spillere foruden, men når de scorer kasser siger jeg intet... For det er det de kan som noget af det eneste..

Men ingen af dem har scoret endnu og falder der heller ikke et mål mod esbjerg begynder det at se kritisk ud for så udfører de ikke deres JOB på banen...

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23264: 26 Mar 2009, 13:59 »

Vi mødte ikke fck den dato Rullende Øjne.. Vi mødte dem d.1 oktober 06, hvor vi tabte 1-0 i parken Skuffet

Men helt enig i at han kunne være en kanon reserve at have, da han ville være god hvis vi skal hente et resultat med 10 min igen så man bare kan serve den op i mod feltet og så dumper den jo gerne ned for fødderne af ham..

Men i selve spillet er han simpelthen for dårlig til at vi kan være tjent med ham...

Som tidligere sagt.. har det med ham som jeg har det med Jan K.. Jeg så egentlig helst at vi var de to spillere foruden, men når de scorer kasser siger jeg intet... For det er det de kan som noget af det eneste..

Men ingen af dem har scoret endnu og falder der heller ikke et mål mod esbjerg begynder det at se kritisk ud for så udfører de ikke deres JOB på banen...

Tjek den hemmelige så..

Sammen med Jallow (6), er Dunken (7) og Jan K (6), vores topscorer i denne sæson.. Jan K. skal være med til at skabe målene, Jallow får en 20-30 minutter pr. kamp, og så er der Dunken tilbage.. Regn dog ikke med mål fra Dunken mod Esbjerg. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 1549 1550 [1551] 1552 1553 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010