home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 355 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1548 1549 [1550] 1551 1552 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4007570 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23235: 25 Mar 2009, 14:21 »

hmm fornuftig penge... Det kommer an på hvilken løn de kræver... Nilsson er da transferfri ikke? Og larsen kan vel erhverves for 10-14 mill.

Men en fornuftig penge, mener jeg det beløb som skal betales til de to klubber. Nilsson mener jeg er transferfri til sommer, og Søren Larsen kan vel hentes til en rigtig billig penge, grundet hans status i det franske. Omkring lønnen kommer de vel til at ligge på ihf. den som Farnerud, ifl. medierne, tjener.

.. Og så vinder I Champions League indenfor 6, maks 7 sæsoner, og så er I verdens største hold, jaa!  Tunge

Mon ikke der går lidt længere tid end et dansk hold vinder CL? Dermed ikke sagt, at jeg ikke så det ske. Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23236: 25 Mar 2009, 14:24 »

Er det bare mig eller skal BIF ikke hente en ordentlig angriber til sommer?
Jeg synes virkelig at Duncan er alt for dårlig teknisk og synes heller ikke Jallow er den stærke tekniker.
Forstår godt vi blir nødt til at have en stor mand i boksen når vi spiller med de lange bolde, men jeg savner sku de gamle dage hvor BIF spillede noget flot fodbold. Den gang med Elmander, der jo var teknisk virkelig god. Synes også det er ærgerligt at spillere som Krohn-Dehli og Farnerud ikke får vist deres teknik ordentligt fordi bolden bare bliver losset op i hovedet på Duncan... Sådan synes jeg i hvert falddet var i GF-kampen. fik ikke set Randers-kampen desværre... Håber ikke dette lyder for meget som et surt opstød, men jeg så bare lige Highlights fra 5-0 kampen mod f*ckerne og hold kæft der spillede vi noget flot bold!
Uenig. Vi har spillet fire kampe i denne sæson, mener jeg, og i to af dem har vi fået rødt kort .. En af dem var mod FCK, hvor vi spillede på svære betingelser, så jeg synes ikke, der er så meget at sige til, at vi ikke har spillet så pænt indtil videre. Resultaterne bliver bedre og bedre, og når resultaterne er der, skal spillet nok også komme. Vi må give Kent noget tid. Peace
 
Rom blev ikke bygget på en dag, eller hvad man nu siger.. Opstemt
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23237: 25 Mar 2009, 15:07 »

rigtigt nok vi kun har spillet 4 kampe, men jeg kunne bare godt være lidt nervøs for at BIF's spillestil kan afspejle at Kent i sin tid var forsvarsspiller  Rullende Øjne... Selvfølgelig er resultaterne vigtige, men i slutningen af efteråret spillede vi noget flot bold, og krohn-dehli viste sin genialitet på det kreative/tekniske felt. Det får han ikke rigtig muligheden for hvis bolden sparkes op til Dunken. Det kan selvfølgelig komme, men synes ikke der har været tegn til at det er det offensive kombinationsspil der sættes særligt højt på dagsordenen Skuffet...

Men selvfølgelig kan det komme, og jeg vil da bestemt ikke male fanden på væggen, for selvfølgelig skal vi nok blive mestre Grin... om det så bliver på Laudrup-manér det er vel ikke så vigtigt Wink.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23238: 25 Mar 2009, 15:51 »

Nå men vi må se om vi henter larsen, torres, nilsson eller ramos eller om vi vinder mesterskabet/hvilken måde vi vinder det på når det sker. Nyt om skader!:

http://brondby.com/article.asp?aid=50541&id=145

Så mangler vi bare JayJay Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23239: 25 Mar 2009, 16:12 »

.. Og så vinder I Champions League indenfor 6, maks 7 sæsoner, og så er I verdens største hold, jaa!  Tunge

Ja vi kan jo ikke alle ligge nr 5 Wink Grin

Men håber fandme vi får Søren Larsen...

Jeg anser ham over hele linjen for at være en spiller der er LANGT over Duncans niveau.. Han er større, hurtigere, teknisk stærkere, og har langt mere erfaring... Samtidigt er der ikke alle de skide problemer, hvor han mister hovedet.. Det har duncan en tendens til, og det mener jeg ikke man kan tolererer når man er i en klub der ahr de ambitioner som vi har!

Jeg tror han ville være guds gave til os sammen med jallow/farnerud , og at han samtidigt ville give Duncan en konkurrence der ik kan andet end gøre ham god ser jeg heller ik som værende skidt Opstemt

Syntes i den grad vi skal slå til men her skal vi jo så lære af tidligere tiders erfaringer.

Nu har vi en gang trådt godt i spinaten da vi hentede magic og skrev en 5 årig kontrakt med ham, fordi vi ikke gjorde hjemmearbejdet godt nok... Denne her gang mener jeg ikke vi skal tage nogle chancer, og et lejemål på en sæson med option på førsteret til køb anser jeg for at være en idiotsikker løsning...
Slår han ikke til, eller viser det sig at han har for høj skadesfrekvens så kan vi bare lade være at købe ham og bliver han en succes jamen så henter vi ham da og så er både tolouse og brøndby glade Thumbs Up

Jeg får i hvertfald måne i r*v-skæggen hvis vi vælger at skrive kontrakt med ham i 5 år fra start af... For så viser AB bare at han ikke har lært af tidligere tiders fejltagelser xD Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23240: 25 Mar 2009, 16:18 »

Jeg får i hvertfald måne i r*v-skæggen hvis vi vælger at skrive kontrakt med ham i 5 år fra start af... For så viser AB bare at han ikke har lært af tidligere tiders fejltagelser xD Peace
Mener nu vi har lært ikke at give spillerne for lange kontrakter. Krohn Dehli havde vi kun ansat i ½ år, og Remco har vi også kun leget Smiley Mht. Søren Larsen er jeg ikke tilhænger af ham. Synes ikke han er betydeligt bedre end dem vi har. Hvis vi henter ham, er jeg enig med Vk, at vi skal skrive en kort kontrakt med ham eller leje ham et halvt års tid Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23241: 25 Mar 2009, 16:23 »

True det har vi, havde lige overset remco Wink..

Men jeg mener bare at det skal være en generel fremgangsmetode når man ik er 100 % sikker på om spilleren slår til... Derfor er det ikke nok at han har gjort det 2 gange det skal ske hver gang vi er i tvivl..

Det er imo fint nok at hente en lottokupon for nogle gange slår de til og så har man sparet en god røfuld penge, og andre gange gør de ik (hannes)..

Det vigtigste er bare at en lottukupon ikke får en lang kontrakt, og med al repsekt for Søren Larsen, så selvom han er en Klasse angriber, så er han en lottokupon..

For nu har han hverken kunne slå til i Schalke 04 som ikke engang er mesterskabs kandidat i Tyskland, og nu ik Tolouse som jeg ik anser for at være meget bedre end os.. Plus at han har en skadeshistorie der kan give panderynker...

Med alt det in mente er han en lottokupon, men kan som MKD ende med at blive en profil uden lige Thumbs Up .. Bliver han det ik skal vi bare have taget vores forholdsregler Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23242: 25 Mar 2009, 16:33 »

men jeg kunne bare godt være lidt nervøs for at BIF's spillestil kan afspejle at Kent i sin tid var forsvarsspiller  Rullende Øjne...

Men selvfølgelig kan det komme, og jeg vil da bestemt ikke male fanden på væggen, for selvfølgelig skal vi nok blive mestre Grin... om det så bliver på Laudrup-manér det er vel ikke så vigtigt Wink.

Da Kent var i Horsens, var det tydeligt, at ville have en stærk defensiv. Det vil han også her, bedømt udfra de fire kampe i foråret. Sådan bliver det nok også gennem foråret, kunne jeg forestille mig. Naturligvis ærgeligt for en spiller som Krohn-Delhi. Til gengæld tror jeg, at fra næste sæson, vil bolden ryge hurtigt fremad langs jorden, når den skal fremad. Thumbs Up

Det sidste kan jeg kun erklære mig enig i.
For nu har han hverken kunne slå til i Schalke 04 som ikke engang er mesterskabs kandidat i Tyskland, og nu ik Tolouse som jeg ik anser for at være meget bedre end os.. Plus at han har en skadeshistorie der kan give panderynker...

Mig bekendt spillede han ofte for Schalke, indtil han fik en masse skader. Jeg tror sagtens han kunne spille sig tættere på holdet dernede, hvis træneren havde troet på ham, hvorfor han også endte i Toulouse. At de har lavet et fejlkøb i ham, i og mod han er langt fra holdet, må stå på deres egen regning.

Han er efter danske standarter en rigtig klasse angriber, som enhver dansk klub vil kunne bruge. Der udover viser han ofte sin målnæse på landsholdet, hvor han har det bedste scoringsgennemsnit.
Så AB; giv ham en 3-årig kontrakt til sommer. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23243: 25 Mar 2009, 16:43 »

Det sidste kan jeg kun erklære mig enig i.
Mig bekendt spillede han ofte for Schalke, indtil han fik en masse skader. Jeg tror sagtens han kunne spille sig tættere på holdet dernede, hvis træneren havde troet på ham, hvorfor han også endte i Toulouse. At de har lavet et fejlkøb i ham, i og mod han er langt fra holdet, må stå på deres egen regning.

Han er efter danske standarter en rigtig klasse angriber, som enhver dansk klub vil kunne bruge. Der udover viser han ofte sin målnæse på landsholdet, hvor han har det bedste scoringsgennemsnit.
Så AB; giv ham en 3-årig kontrakt til sommer. Thumbs Up

Fodbold er en sort på hvid sport som ingen anden, og derofr forholder jeg mig sort på hvidt til at han ikke var god nok Peace

Og du nævner netop skaderne, hvilket er mine helt essentielle forklaring på hvorfor vi skal starte med at leje ham... Skader kan ødelægge noget så meget på et fodboldhold, og når du ligefrem nævner skader som årsag til at han ik slog rigtigt til i schalke, ja så syntes jeg det er dobbeltmoralsk at du vil udsætte os selv for samme riscici..
Plus at manden absolut overhovede ikke har nogen som helst kamptræning fra højeste niveau Peace

Som jeg skrev før... Søren Larsen er en klasse angriber og KLASSER (og du skal ik sige mig i mod GE Rullende Øjne Grin ) over duncan...

Men han kan være nok så god hvis han ofte er skadet, for en skadet angriber er en elendig angriber..

Derfor= et års lejemål med ham med option på førsteret til køb.. Så har vi en idiotsikker løsning der kun kan ende positivt Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23244: 25 Mar 2009, 16:48 »

Du glemmer vist, at Toulouse jo ogsaa skal vaere interesseret i det, VK. Det er jo klart, at en 1-aarig lejeaftale ikke er attraktivt for dem, hvis de oensker at han ryger.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23245: 25 Mar 2009, 16:56 »

Hvis vi nu betaler hans løn i mellemtiden, kan jeg ikke se at dette skulle være et stort problem Smiley.. så koster det i hvertfald ikke dem noget, og Søren Larsen vil få fast spilletid såfremt han kan holde sig fra skader, og vil derfor kunne udstille sig for andre klubber hvis vi ik vælger at skrive kontrakt med ham...

Kan ik se hvorfor toulouse sku være uniteresseret i dette Rullende Øjne ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23246: 25 Mar 2009, 17:04 »

Men han kan være nok så god hvis han ofte er skadet, for en skadet angriber er en elendig angriber..

Så vidt jeg ved, har han ikke været skadet i lang tid efterhånden, og grunden til manglende spilletid skal vel findes i, at trænerne i Schalke og Toulouse, mener de har bedre kort på hånden end Søren Larsen. I Toulouse' tilfælde er den god nok, da Gignac er topscorer i Ligue 1.

Desuden stod Krohn-Delhi i nogenlunde samme situtation, da han blev hentet i sommers. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23247: 25 Mar 2009, 17:09 »

Så vidt jeg ved, har han ikke været skadet i lang tid efterhånden, og grunden til manglende spilletid skal vel findes i, at trænerne i Schalke og Toulouse, mener de har bedre kort på hånden end Søren Larsen. I Toulouse' tilfælde er den god nok, da Gignac er topscorer i Ligue 1.

Desuden stod Krohn-Delhi i nogenlunde samme situtation, da han blev hentet i sommers. Smiley

Mener jeg da han har i toulouse ellers har jeg da misforstået et eller andet Peace..

Nuvel men ja de andre klubber har haft bedre kort på hånden, og han ahr da slået delvist til i Schalke, men Madsen var da så vidt jeg husker også en overgang med om topscorerprisen  i bundesligaen...

Det er ikke det som betyder noget, det er mængden af spilltid nu, og en søren larsen der så vidt jeg husker har ahft lidt bøvl med bentøjet i toulouse, og som ingen kamptræning har overhovede anser jeg for værende en skrøbelig satsning..

vi kan også give ham en halvårig kontrakt det skal ikke komme an på det, men vigtigst er at den bliver kort så vi kan se om han er den forstærkning vi håber han vil blive Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23248: 25 Mar 2009, 17:18 »

Mener jeg da han har i toulouse ellers har jeg da misforstået et eller andet Peace..

Nuvel men ja de andre klubber har haft bedre kort på hånden, og han ahr da slået delvist til i Schalke, men Madsen var da så vidt jeg husker også en overgang med om topscorerprisen  i bundesligaen...

Det er ikke det som betyder noget, det er mængden af spilltid nu, og en søren larsen der så vidt jeg husker har ahft lidt bøvl med bentøjet i toulouse, og som ingen kamptræning har overhovede anser jeg for værende en skrøbelig satsning..

vi kan også give ham en halvårig kontrakt det skal ikke komme an på det, men vigtigst er at den bliver kort så vi kan se om han er den forstærkning vi håber han vil blive Smiley

Jeg mindes bare, at han har været 2. eller 3. valg til pladsen i front. Desuden har da en smule kamptræning fra landshold og 5. division. Ikke just noget positivt, men igen, han er en klasse angriber efter danske standarter.

Fra Wiki: "He was, however, not able to keep up the good performances due to injuries, and he later lost his place in the Schalke team. He became fed up with his role on the bench and decided to look for a new club." Der står intet med skader hos Toulouse, kun hans fire mål i en pokalkamp.

Som det fremgår af mine indlæg, er jeg ikke et sekund i tvivl. Tre år til ham på Vestegnen!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23249: 25 Mar 2009, 17:27 »

Kamptræning fra 5 division har sku intet at sige, undskyld jeg siger det Grin.. Jeg siger naturligvis ikke at han skal være fast mand, men christ han bliver jo ikke engang indskiftet..

skal så ikke kunne sige om han har været skadet i sit halve til hele år i toulouse, mn det var han i schalke.. Der kan vi drage parallelen til bischoff.. Han har også altid været skadet meget, men var det pludseligt ik i efteråret.. Så tror man det er ovre, og straks får han en ny her i opstarten.. I øvrigt endnu et eks på en spiller der kun skulle have haft et halvt år fra start af..

Men jeg vil tillade mig at spørge sådan.. Hvad mister vi ved at give ham et halvt år?.. eller ved at leje ham med option på førsteret til køb Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1548 1549 [1550] 1551 1552 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010