home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 665 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 300 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1547 1548 [1549] 1550 1551 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4011354 gange)
FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23220: 25 Mar 2009, 00:40 »

Lausus : Ja, det var noget flot bold I kunne spille dengang.. Men med salget af Elmander og Katongo de sidste par år så er det gode angrebsspil og teknikken forsvundet samme vej.. så I skal jo ud og forstærke jer lidt på sommerens transfermarked.. Mener dog at man stadig kan hente spillere på en fri transfer frem til udgangen af April måned her i DK.. så mon ikk I kan finde en god, gratis spiller der er teknisk dygtig? Wink

P.S. Det skal lige siges at dengang I vandt 5-0 havde vi fandeme også en dårlig venstreback.. aldrig har jeg set magen til rådden finne.. ticked off
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23221: 25 Mar 2009, 00:47 »

Jeg er enig i, at vi mangler en ekstra klasseangriber... Madsen, Agger, Mortensen osv har ikke helt hvad der skal til.. De 2 sidste får det forhåbentlig...

Men nu og her er vi nødt til at have en med mål i støvlerne..

Og fck88: Du kan vist ikke skyde alle 5 mål på den finne... Han var pivringe, men det var alle de hvide den dag...;-)
Logged

psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23222: 25 Mar 2009, 00:48 »

Nej, det ville være dumt at hente ham. Vi har kompetente backs over hele linjen. Thumbs Up

Vi har kun 1 kompetent h.back... men han har været skadet i lang tid nu.. Randrup.. Wass er sgu ikke god nok defensivt til at følge med
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23223: 25 Mar 2009, 00:51 »

Jeg er enig i, at vi mangler en ekstra klasseangriber... Madsen, Agger, Mortensen osv har ikke helt hvad der skal til.. De 2 sidste får det forhåbentlig...

Men nu og her er vi nødt til at have en med mål i støvlerne..

Og fck88: Du kan vist ikke skyde alle 5 mål på den finne... Han var pivringe, men det var alle de hvide den dag...;-)

Det der kan vi meget hurtigt blive enige om.. ellers var resultatet heller ikke endt med at blive som det blev..
Men jeg kan i hvert fald skyde 2 mål på ham.. han blir udspillet på et tidspunkt ned af Brøndbys højrekant og så blir der scoret(kan ikke huske til hvad).. og så hans "FLOTTE" tilbagelægning som ikke har fart nok på..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23224: 25 Mar 2009, 01:05 »

Haha du kan takke Hans Backe for at satse som en hovedløs høne til sidst, da i allerede havde tabt kampen Wink... ved stillingen 3-0 satser han med linderoth på egen banehalvdel og ellers alt frem..

det skal man ik gøre når modstanderen er af den offensive kaliber som vores var der Wink..

Samtidigt med det skal det siges at i sagtens ku være kommet med i den kamp.. Hvis da bare zume efter 20 min havde valgt at sparke bolden alle andre steder hen en der hvor agger lå på stregen Grin.. Så i var med i kampen, men kan takke træneren for nederlagets størrelse Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23225: 25 Mar 2009, 08:27 »

Og derovre har vi de to største backtalenter i DK, så jeg siger pænt nej tak Smiley

Men kunne man leje f.eks. Wass ud til Nordsjælland eller en lignede klub et år eller to, hvor han kunne få masser af spilletid, så vil jeg da ikke takke nej til det. Så kan vi mere rutine på højreback pladsen. Thumbs Up

Er det bare mig eller skal BIF ikke hente en ordentlig angriber til sommer?

Kan vi hente Søren Larsen, så skal vi så absolut slå til! Han har udtalt, at han ikke vil afvise et skifte til os, så AB, hvis du læser med her; hent ham til sommer.
Så har vi Larsen og Dunken til at kæmpe om den ene plads samt Farnerud og Jallow om den anden plads. Så kan man udleje Williams og Agger til en klub, så de kan få masser af spilletid.

Nu spørger jeg sikkert pænt dumt, men hvem er det store talent vi har på venstreback? Smiley

Elanga. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23226: 25 Mar 2009, 10:32 »

Kan vi hente Søren Larsen, så skal vi så absolut slå til! Han har udtalt, at han ikke vil afvise et skifte til os, så AB, hvis du læser med her; hent ham til sommer.
Så har vi Larsen og Dunken til at kæmpe om den ene plads samt Farnerud og Jallow om den anden plads. Så kan man udleje Williams og Agger til en klub, så de kan få masser af spilletid.

Så også lige på bold.dk at Larsen var åben for et skifte... Synes helt bestemt det skal undersøges, for jeg synes virkelig han er klasse når han spiller på landsholdet Thumbs Up
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23227: 25 Mar 2009, 10:36 »

Men kunne man leje f.eks. Wass ud til Nordsjælland eller en lignede klub et år eller to, hvor han kunne få masser af spilletid, så vil jeg da ikke takke nej til det. Så kan vi mere rutine på højreback pladsen. Thumbs Up

Jeg har så god en fornemmelse omkring det her rygte. Det minder lidt om Schlebrügge handlen hvor vi har været interesseret før, og vi til sidst fik ham. Micke Nilsson kommer til sommer, jeg er sikker på det! Opstemt

Mht. Søren Larsen er han uden tvivl ikke at udelukke, nu hvor Herman har sagt at vi kan begynde at sælge spillere igen. Lad os få ham i stalden, til vores Europæiske eventyr næste år.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23228: 25 Mar 2009, 12:35 »

Tilmed kan Nilsson og Larsen vel hentes til en fornuftig penge. Det ville være alt for lækkert, hvis vi hentede de to til sommer. Så står vi da bedre rustet, når vi skal spille CL kampe til efteråret. Thumbs Up

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/samuel-holmen-broendby-if-er-sjovt-nu
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23229: 25 Mar 2009, 12:45 »

hmm fornuftig penge... Det kommer an på hvilken løn de kræver... Nilsson er da transferfri ikke? Og larsen kan vel erhverves for 10-14 mill.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23230: 25 Mar 2009, 12:46 »

Tilmed kan Nilsson og Larsen vel hentes til en fornuftig penge. Det ville være alt for lækkert, hvis vi hentede de to til sommer. Så står vi da bedre rustet, når vi skal spille CL kampe til efteråret. Thumbs Up

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/samuel-holmen-broendby-if-er-sjovt-nu

Det er ikke kun spillerne der synes det er sjovere at være BIF'er helt ind i hjertet nu, end for bare et år siden.

Desuden er jeg enig, de skal nok blive handy i gruppespillet Wink.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23231: 25 Mar 2009, 12:49 »

kunne være 2 meget spændende handler, men lad os nu se hvad de finder på Opstemt
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23232: 25 Mar 2009, 14:08 »

Får vi søren larsen: ( http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/soeren-larsen-klar-til-dansk-klub ) og nilsson regner jeg med vi kommer i CHL gruppespil næste sæson da vi jo vinder mesterskabet... og hvis vi får et eventyr der bare minder om AaB vil flere spillere til klubben næste sommer. Også vinder/genvinder vi endda mesterskabet næste sæson med en række store profiler på holdet hvilket betyder at vi kommer i chl igen og flere og flere spillere vil til klubben! Opstemt fremtiden er lys i mine drømme og overbevisning! Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23233: 25 Mar 2009, 14:14 »

Får vi søren larsen: ( http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/soeren-larsen-klar-til-dansk-klub ) og nilsson regner jeg med vi kommer i CHL gruppespil næste sæson da vi jo vinder mesterskabet... og hvis vi får et eventyr der bare minder om AaB vil flere spillere til klubben næste sommer. Også vinder/genvinder vi endda mesterskabet næste sæson med en række store profiler på holdet hvilket betyder at vi kommer i chl igen og flere og flere spillere vil til klubben! Opstemt fremtiden er lys i mine drømme og overbevisning! Opstemt
.. Og så vinder I Champions League indenfor 6, maks 7 sæsoner, og så er I verdens største hold, jaa!  Tunge
Logged


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23234: 25 Mar 2009, 14:17 »

JA! det har du ret i! jeg pumper i al hemmelighed penge ind i brøndby og fx får farnerud ikke 500.000 men 5.000.000 i løn om måneden pga. mig! lol...
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 1547 1548 [1549] 1550 1551 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010