home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 747 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 355 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1546 1547 [1548] 1549 1550 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4011716 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23205: 22 Mar 2009, 13:27 »

Jeg syntes jo stadig bare at Duncan er en spade overhoved at begynde at sige idiot.. Gå nu bare væk fra situationen ffs crazy

Nå men i går gik det, men det tror jeg ikke den gør næste gang så vi skal simpelthen holde op med at få de der røde kort xD

Jeg synes sgu det var friskt gjort, at tale lige ud af posen. Sådan skal det sgu være. Og som Absa har skrevet, så kan man godt udvise en 5-6 mand pr. kamp. pga det. Og igen, hvis Dunken skulle udvises, så skulle Grahn og Ahmed også. At Ahmed får et gult, når de to tilsammen laver 4-5 grimme tacklinger/stemplinger(stav), mod Dunkens 'idiot' er da også fair? Rullende Øjne

Vi har fået fire ud af seks mulige point i det jyske med en mand i undertal, på to normalt svære steder. Næste gang er det Horsens away, mon vi kan lave hattricket? Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


cjensen94
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23206: 22 Mar 2009, 13:51 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=97781&rss=true

- Uha, det ville ikke være dårligt hvis han var kommet til Brøndby:)
- Og utroligt så mange der sagde nej selvom han kunne score :O
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23207: 23 Mar 2009, 09:23 »

Nå, her er lige mine ”two cents” ovenpå weekenden.

Først og fremmest er det jo helt fantastisk, at vi formår at hente en 2-0-sejr med 10 mand. Det havde jeg ikke set komme, og jeg slukkede faktisk fjernsynet efter Duncans udvisning. Supergodt resultat.

Udvisningen var på alle måder latterlig. Dels er det utroligt, at Duncan ikke har lært af sine fejl, og lukker røven og koncentrerer sig om at spille fodbold. Hans evindelige diskussioner med dommer og modspillere er belastende at se på. Dels synes jeg umiddelbart også, at udvisningen er en kæmpe overreaktion. Jeg tvivler på, at situationen er enestående, og jeg har svært ved at huske episoder, hvor der bliver givet direkte rødt for brok eller råb efter modstandere. En ordentlig skideballe og et gult kort havde været på sin plads.

Som nævnt ovenfor, så fik jeg ikke set voldsomt meget af kampen. Men frem til udvisningen så det ikke ret godt ud. Umiddelbart synes jeg at vi stod for langt tilbage på banen, og i offensiven så det hele lidt planløst ud, og igen synes jeg, at der var mange fejlafleveringer ved situationer, som ellers så lette ud.

Så juryen er stadig ude for at votere mht. Kent Nielsen. Vi har fået en god pointhøst omstændighederne taget i betragtning og ligger godt til i tabellen. Det er det vigtigste. Rent organisatorisk lader det til, at vi står stærkere på banen. Til gengæld synes jeg at ikke at pasningsspillet fungerer ordentligt, og det er et område som jeg meget gerne vil se forbedret. Og gerne lidt hurtigt.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23208: 23 Mar 2009, 12:27 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=97781&rss=true

- Uha, det ville ikke være dårligt hvis han var kommet til Brøndby:)
- Og utroligt så mange der sagde nej selvom han kunne score :O

Det kunne være at Fall ville være endt som Barro, hvis han var kommet til os. Ingen tvivl om, at han er god spiller i dag, men var han kommet til os kunne hans karriere været blevet en helt anden. Det gælder også for Modric og hvem vi nu ellers har fået tilbudt tidligere.

Men i dag ville han uden tvivl godt kunne bruges. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23209: 24 Mar 2009, 10:58 »

Træningskamp og prøvespiller

Så er Jatta tilbage. Uden at have set ham lyder han som en spændende spiller.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23210: 24 Mar 2009, 11:02 »

Så fik jeg sikret mig billetter til away kampen mod affaldet. Stod i kø fra ca. 7:40, men det var det hele værd! Opstemt

Mon Kent ser potentiale i Jatta, nu hvor han hentes til endnu en prøvetræning? Det kunne jeg godt forestille mig.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23211: 24 Mar 2009, 13:35 »

Så fik jeg sikret mig billetter til away kampen mod affaldet. Stod i kø fra ca. 7:40, men det var det hele værd! Opstemt

Mon Kent ser potentiale i Jatta, nu hvor han hentes til endnu en prøvetræning? Det kunne jeg godt forestille mig.

 Kys Kys Kys Kys Kys Kys

Dejligt, at nogen gider stå i kø, når vi andre ikke har mulighed for det. Opstemt

Glæder mig som en sindsyg til den kamp. Smiley
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23212: 24 Mar 2009, 21:38 »

http://onside.dk/node/29451

Endnu engang rygtes han til os. Denne gang dog også f*ckerne... tror der er noget i de rygter når det sker flere gange at der er rygter...
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23213: 24 Mar 2009, 22:12 »

Af hvad jeg ved af, så er han back, så mon ikke Jan Frederiksen blev hentet, fordi man ikke kunne få fat på ham? Hvis det er sådan, så bliver der næppe noget om det.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23214: 24 Mar 2009, 22:14 »

Ben: Nilsson er højre back, og kommer dermed ikke i kulission med Jan. Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23215: 24 Mar 2009, 23:54 »

Og derovre har vi de to største backtalenter i DK, så jeg siger pænt nej tak Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23216: 25 Mar 2009, 00:22 »

Nu spørger jeg sikkert pænt dumt, men hvem er det store talent vi har på venstreback? Smiley Eller er det Randrup og Wass du snakker om? Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23217: 25 Mar 2009, 00:25 »

Nej snakker om højreback Wink... På venstre har vi TR, og jan f til sommer..

Derfor ser jeg ingen grund til at hente ham Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23218: 25 Mar 2009, 00:31 »

Nej snakker om højreback Wink... På venstre har vi TR, og jan f til sommer..

Derfor ser jeg ingen grund til at hente ham Thumbs Up
Nej, det ville være dumt at hente ham. Vi har kompetente backs over hele linjen. Thumbs Up
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23219: 25 Mar 2009, 00:36 »

Er det bare mig eller skal BIF ikke hente en ordentlig angriber til sommer?
Jeg synes virkelig at Duncan er alt for dårlig teknisk og synes heller ikke Jallow er den stærke tekniker.
Forstår godt vi blir nødt til at have en stor mand i boksen når vi spiller med de lange bolde, men jeg savner sku de gamle dage hvor BIF spillede noget flot fodbold. Den gang med Elmander, der jo var teknisk virkelig god. Synes også det er ærgerligt at spillere som Krohn-Dehli og Farnerud ikke får vist deres teknik ordentligt fordi bolden bare bliver losset op i hovedet på Duncan... Sådan synes jeg i hvert falddet var i GF-kampen. fik ikke set Randers-kampen desværre... Håber ikke dette lyder for meget som et surt opstød, men jeg så bare lige Highlights fra 5-0 kampen mod f*ckerne og hold kæft der spillede vi noget flot bold!
Logged

Sider: 1 ... 1546 1547 [1548] 1549 1550 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010