home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 215 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1543 1544 [1545] 1546 1547 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4018645 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23160: 21 Mar 2009, 17:40 »

Vi har jo stadig ikke set, hvad der sker efter Duncan falder. Man når jo ikke at se, om han sparker ud efter Grahn efterfølgende, eller hvad der sker, for der gik pænt lang tid, efter den episode, og til at kortet blev givet.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23161: 21 Mar 2009, 17:55 »

Hvis der var sket noget efterfølgende, mon ikke kommentatorene så havde nævnt det? Indtil videre har de slet ikke nævnt 'hævn' eller noget lignende i dag, så tror godt, du kan skyde en hvid pil efter den teori.

Edit: Og efter Onside har afspillet tv-billeder kan man se, at Grahn fortsætter sit løb, og dermed er det ikke mulig for Duncan at få 'hævn'.

Dommeren har ødelagt kampen, som Rieper lige sagde i studiet.
« Seneste Redigering: 21 Mar 2009, 17:58 af Absalonsen » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23162: 21 Mar 2009, 17:57 »

Duncan din fucking padehat... Hold kæft en underudvikled klaphat..

Hvad fanden har han gang i.. Er han totalt hamrende snotdum ticked off!!!! Hvad fanden ligner det at få rødt kort i en kamp som denne, hvor vi kan komme tre point foran fuckerne, og endnu længere mod OB da de har hinanden i morgen... KÆMPOE TORSK

Og det er totalt ligemeget hvad der har gjort at han har fået det røde kort... Røde kort giver ikke sig selv, og han har givet dommeren muligheden for at give det... Nej nej nej jeg har slet ikke ord for hvor gerne jeg så Duncan tilbage i AGF lige nu!!!!

Jeg håber for ham at vi får point i den her kamp!!! ticked off

Btw er vores spil både før og inden lige så røvelendigt som det har været i de andre kampe... Vores spillere formår ikke at slå en simpel inderside aflevering og der er absolut minimal bevægelse for boldholderen...

Keep the spirit brøndby så skal vi sku nok stå med pokalen til sommer( ja det var MEGET ironisk ment!)
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23163: 21 Mar 2009, 17:58 »

Jeg er selv AGF fan, så for mig er det selvfølgelig fryd at se Duncan blive smidt ud.
Men det er da helt til grin, hvis Duncan bliver smidt ud for at kalde Grahn for en idiot.

Hvis man endelig skal kalde en spiller i SAS-Ligaen for en idiot, så er det da netop Grahn..
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23164: 21 Mar 2009, 17:59 »

vk: Det er sku da ikke Duncan, du skal lange ud efter, men dommeren med alt for små b*ller!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23165: 21 Mar 2009, 18:01 »

Det er ikke det som er sagen... Sagen er at Duncan giver muligheden for at blive smidt ud.. Jeg har intet til overs for ham lige nu... Nøøøøøj mit had ulmer Shockeret

Absa:

Nej det er nemlig helt forkert.. Hvis dommeren mener at Duncan har kaldt ham en idiot skal han ud, og i øvrigt mener jeg det er forbudt at kalde hinanden sådan noget på en bane..

Det er er duncan og duncan alenes skyld.. Hvorfor går han ikke bare derfra.. Nu sidder vi igen i saksen med 10 mand, og har absolut INTET offensivt at byde ind med..

At vi så heller ikke havde det inden scoringen er jo bare typisk... Jeg gad egentligg odt vide hvad spilleren render og laver i en uge op til sådan en kamp.. Spiller golf?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23166: 21 Mar 2009, 18:02 »

Hvis Duncan har fået et rødt kort for at kalde Grahn en idiot, er det skandaløst at han får det røde kort. Som Rieper siger, at kalde én idiot er ikke lig med et rødt kort. Jeg er helt enig med dig, absa!
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23167: 21 Mar 2009, 18:03 »

Hvis der var sket noget efterfølgende, mon ikke kommentatorene så havde nævnt det? Indtil videre har de slet ikke nævnt 'hævn' eller noget lignende i dag, så tror godt, du kan skyde en hvid pil efter den teori.

Edit: Og efter Onside har afspillet tv-billeder kan man se, at Grahn fortsætter sit løb, og dermed er det ikke mulig for Duncan at få 'hævn'.

Dommeren har ødelagt kampen, som Rieper lige sagde i studiet.

Det er altså først længe efter at Duncan falder, at han får det røde kort, vi har stadig ikke set, hvad der sker mellem faldet og det tidspunkt, hvor det røde kort falder. Dommeren løber tilbage til Duncan, og der står han altså igen sammen med Grahn. Der kan sagtens være foregået et eller andet i mellemtiden.

Efter Duncan falder, når Brøndby altså helt frem, og får bolden sparket over baglinien, der er masser tid, til at Duncan kan have foretaget sig et eller andet torskedumt.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23168: 21 Mar 2009, 18:04 »

Men Duncan kunne bare være gået derfra... Det er det som er sagen og så havde vi stået her med 11 mand og gode muligheder..

Får vi et point her er jeg LYKKELIg tilfreds... Takket være Duncans prioritering!

Dommeren giver jo ikke bare duncan rødt for hans egen fornøjelses skyld crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23169: 21 Mar 2009, 18:05 »

Uanset om det er rettet mod dommeren eller Grahn er det, imo, helt til grin, at dommeren vælger at smide ham ud. Så kan man jo vise 5-6 spillere ud i hver eneste kamp!


Det er altså først længe efter at Duncan falder, at han får det røde kort, vi har stadig ikke set, hvad der sker mellem faldet og det tidspunkt, hvor det røde kort falder. Dommeren løber tilbage til Duncan, og der står han altså igen sammen med Grahn. Der kan sagtens være foregået et eller andet i mellemtiden.

Efter Duncan falder, når Brøndby altså helt frem, og får bolden sparket over baglinien, der er masser tid, til at Duncan kan have foretaget sig et eller andet torskedumt.

Så du ikke klippet på Onside? Det skyder din teori fuldstændig ned. Grahn fortsætter med at løbe og er over 10 meter væk, da Jan K slår indlægget. Derfor er det helt umuligt at lave et eller andet ved Grahn.
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23170: 21 Mar 2009, 18:08 »

Sådan!
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23171: 21 Mar 2009, 18:09 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA så siger jeg fandme tak for hjælpen!!!!!!!!!!!!!!! funny Opstemt

Nu skal der KNOKLES Shockeret!!!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

cjensen94
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23172: 21 Mar 2009, 18:09 »

Ja man!!!
- Faxe sidder næsten og smiler Peace
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23173: 21 Mar 2009, 18:09 »

Når dommeren ikke vil hjælpe os, er det rart med hjælp fra Randers. Nu skal vi satme ikke smide den væk!! KOM NU!!!
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23174: 21 Mar 2009, 18:20 »

Et DR manager hold med Duncan som anfører og Søren Berg. Så bliver det vist ikke meget bedre.
Logged

It's gonna be legendary

Sider: 1 ... 1543 1544 [1545] 1546 1547 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010