home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 172 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1542 1543 [1544] 1545 1546 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4018436 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23145: 20 Mar 2009, 19:42 »

Så derfor forbyder vi da bare fansene at lave tifo og have flag med.. Rigtig smart, og det gør jo muligheden for at smadrer kloakken endnu mindre.. Eller Rullende Øjne... For så vidt jeg husker fik vi også smadret vores sæder og tændt vores romerlys i vores anden kamp i parken det år med restriktioner...

Det var udleukkende et forsøg fra fcks bestyrelse på at hæmme os fans, da de ved at vi er deres egne overlegne Smiley.. For at man ikke må lave tifo har kraftsejlme intet med stolesmadring at gøre, og her straffe man den officielle fangruppe som ik havde noget med det at gøre.. Det var da uden pis en om'mer og jeg havde sådan ønsket at i havde fået den tilbage i hovedet  crazy

Nej det havde i nemlig ikke... I havde faktisk en del billetter mere end det i valgte at bruge, hvilket var grunden til at i sendte billetter tilbage... Hvad har det at gøre med i har udsolgt.. Hvis i har udsolgt kan i da ikke send enoget tilbage Rullende Øjne(hvis vi altså snakker 2.3.09)

Er det svært at hitte rundt i en dato  crazy... Så nej GE taler ikke i tåger, han fremhæver faktisk en del centrale ting..

For hvorfor i alverden får vi 1.500 pladser når vi kan komme det tredobbelte til en sådan kamp, og hvordan kan du bruge som argument at vi gør det samme når i ikke engang havde interesse i at fylde det afsnit som i havde ud... Jeg undres crazy

Desuden bad i om de billetter 2 uger før kampen.. Og der havde brøndby allerede solgt billetterne til brøndby fans ved siden af jeres bur, og dermed kan man jo ikke bare fjerne dem... ( kampen hvor i sikrede jer guld på VP)

Jeg har desuden hørt at OB havde over 2000 fans med til Parken i efteråret.. Hvis det er sandt så lugter det fandme af mindreværdskompleks er fra den evigt latterlige dan hammer Peace



Lad os få en ting på det rene: Jeg kalder ikke dig for sigøjner eller andet, og indtil du viser mere kløgt, så har jeg svært ved at tage dit indlæg seriøst, men jeg skal gøre et forsøg alligevel.

Jeg tror altså også, du misforstår datoerne. Jeg taler ikke om 02.03.09. Der er jeg skam godt klar over, at der blev sendt billetter retur, og derfor har jeg slet ikke omtalt den kamp. Det var garanteret pga. Away-kortet for at svare MrPedersen, men lad det ligge for nu.

Mht. forbudet mod flag/tifo, så er det jo ret nærliggende, at man har større mulighed for ikke at blive opdaget, hvis man kan skjule sig under en tifo eller store flag. Flag forstår jeg dog ikke i dette tilfælde, da det blot drejer sig om at have skarpe øjne/flere kameraer.
Øget mulighed for at gemme sig, øger risikoen for afvikling af ulovligheder. Jeg kan ikke se, at det ikke gør muligheden mindre. Den MINDSKER, den FJERNER ikke muligheden. Deri ligger forskellen. Der vil stadig være alternativt begavede, der er ligeglade med camouflage mv., og sætter en ære i at udøve hærværk.

(se blot på FCK-hjørnet, hvor alle fik gravet deres ting frem og gemt sig godt og grundigt under en Fan Club Tifo - DERFOR er der ingen vej uden om - man må desværre straffe kollektivt engang i mellem. Selvom det ville være lettere at pege de dumme børn/voksne ud og sige: "Hej, du er dum, du skal gå" Smiley

Mht. OB-kampen kontra den kommende tror jeg, det drejer sig om øget sikkerhed til denne kamp. I PARKEN har der ofte været inddraget 3-4 lodrette rækker til en ekstra afskærmning, hvilket godt kunne tænkes var nogle procedurer, der skulle efterfølges og andre tiltag lige så til en sådan højspændt kamp.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23146: 20 Mar 2009, 20:14 »

Lad os få en ting på det rene: Jeg kalder ikke dig for sigøjner eller andet, og indtil du viser mere kløgt, så har jeg svært ved at tage dit indlæg seriøst, men jeg skal gøre et forsøg alligevel.

Jeg tror altså også, du misforstår datoerne. Jeg taler ikke om 02.03.09. Der er jeg skam godt klar over, at der blev sendt billetter retur, og derfor har jeg slet ikke omtalt den kamp. Det var garanteret pga. Away-kortet for at svare MrPedersen, men lad det ligge for nu.

Mht. forbudet mod flag/tifo, så er det jo ret nærliggende, at man har større mulighed for ikke at blive opdaget, hvis man kan skjule sig under en tifo eller store flag. Flag forstår jeg dog ikke i dette tilfælde, da det blot drejer sig om at have skarpe øjne/flere kameraer.
Øget mulighed for at gemme sig, øger risikoen for afvikling af ulovligheder. Jeg kan ikke se, at det ikke gør muligheden mindre. Den MINDSKER, den FJERNER ikke muligheden. Deri ligger forskellen. Der vil stadig være alternativt begavede, der er ligeglade med camouflage mv., og sætter en ære i at udøve hærværk.

(se blot på FCK-hjørnet, hvor alle fik gravet deres ting frem og gemt sig godt og grundigt under en Fan Club Tifo - DERFOR er der ingen vej uden om - man må desværre straffe kollektivt engang i mellem. Selvom det ville være lettere at pege de dumme børn/voksne ud og sige: "Hej, du er dum, du skal gå" Smiley

Mht. OB-kampen kontra den kommende tror jeg, det drejer sig om øget sikkerhed til denne kamp. I PARKEN har der ofte været inddraget 3-4 lodrette rækker til en ekstra afskærmning, hvilket godt kunne tænkes var nogle procedurer, der skulle efterfølges og andre tiltag lige så til en sådan højspændt kamp.

Er det okay jeg giver fck fans øgenavne i Brøndby tråden.. Men det må du selvom om du vil, kald bare mig sigøjner det skal ikke komme an på det Wink

Men hvilken dato taler du så om Rullende Øjne.. Udover den med flag/tifo forbud!?

Til dels enig.. Flag kan jeg måske til dels forstå, men nu oplevede jeg ikke et tilfælde under vores stolesmadring eller under vores hærværk generelt, at det blev skjult under flag.. Det blev gjort for vid skærm uden at der var noget foran..

Angående tifo.. Mens en tifo laves på tribunen er det kun de officielle fra Brøndby tifo der har adgang til tribunen, og der er med al respekt ik nogle hærværksmænd imellem Grin.. Jeg kan desuden ikke mindes at der har været problemer under en tifo fra os før, fra parken eller bare generelt..

Derfor anser jeg det som en utrolig dårlig undskyldning for at køre lidt mere på brøndby fans end man havde behøvet..
For de restriktioner de lavede havde intet med hærværk at gøre, og det er tankevækkende at vi vel skal tilbage til sorte fredag for at finde lignende hærværk/vold på tribunen, hvorpå fck restriktion af os virker endnu mere latterlig...

Jeg kan slet ikke se nogen sammenhæng mellem de faktiske problemer og de restriktioner der blev givet  crazy

Og angående jeres kast på stadion foergik de halvandet år efter, og vi havde aldrig set lignende situation til et derby.. Så den holder ik i forbindelse med de restriktioner vi fik der, det ville de måske snarere gøre i dag Peace..

Det undrer mig bare at de giver os de slags restriktioner en enkelt gang, for så at lade os lave tifoer og have flag med lige siden Opstemt

Forstår ik lige det sidste, forklar det på en anden måde Peace

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23147: 20 Mar 2009, 20:22 »

Jeg kalder dig ikke for noget. Jeg forbeholder mig dog ret til at rette dig, hvad enten dette er en Brøndby Tråd eller ej.

Jeg kan ikke huske datoen, men mindes, at det var i 07.

Mht. tifoen, så læser du ikke grundigt nok, hvad jeg skriver.

Jeg påstår slet ikke, at de der arbejder med tifoen, smadrer noget. Slet ikke under deres frivillige arbejde.

Det er, når den udføres, hvilket jeg synes, jeg har skåret ud i pap før. For der kan man jo gemme sig, hvad enten man har været en del af arbejdet eller ej. Derfor ristriktioner. Og derfor er de overhovedet ikke latterlige. Det er jeres egen skyld(ikke alles selvfølgelig, men det er det der med kollektiv afstraffelse).

Jeg er enig i, at jeg ikke forstår, at der ikke er lavet "generelle" derby-regler. Det virker mere som en straf, når det kun drejer sig om en gang.

Det sidste er nogle klæder(ja, mere drejer det sig faktisk ikke om), som lægges på 3-4-5 stolerækker for at adskille grupper. Det er meget normalt mellem sektion 12 og familietribunen, der deler nedre b.

Det kan tænkes, at man udvider dette og gør det mere sikkert, når nu Brøndby for første gang skal dele tribune med neutralt siddende FCK'ere.
Derfor kan det måske tage mere kapacitet end normalt.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23148: 20 Mar 2009, 20:29 »

Jeg kalder dig ikke for noget. Jeg forbeholder mig dog ret til at rette dig, hvad enten dette er en Brøndby Tråd eller ej.

Jeg kan ikke huske datoen, men mindes, at det var i 07.

Mht. tifoen, så læser du ikke grundigt nok, hvad jeg skriver.

Jeg påstår slet ikke, at de der arbejder med tifoen, smadrer noget. Slet ikke under deres frivillige arbejde.

Det er, når den udføres, hvilket jeg synes, jeg har skåret ud i pap før. For der kan man jo gemme sig, hvad enten man har været en del af arbejdet eller ej. Derfor ristriktioner. Og derfor er de overhovedet ikke latterlige. Det er jeres egen skyld(ikke alles selvfølgelig, men det er det der med kollektiv afstraffelse).

Jeg er enig i, at jeg ikke forstår, at der ikke er lavet "generelle" derby-regler. Det virker mere som en straf, når det kun drejer sig om en gang.

Det sidste er nogle klæder(ja, mere drejer det sig faktisk ikke om), som lægges på 3-4-5 stolerækker for at adskille grupper. Det er meget normalt mellem sektion 12 og familietribunen, der deler nedre b.

Det kan tænkes, at man udvider dette og gør det mere sikkert, når nu Brøndby for første gang skal dele tribune med neutralt siddende FCK'ere.
Derfor kan det måske tage mere kapacitet end normalt.

Okay hvis det generer dig Peace

Jo jeg læser skam grundigt nok hvad du skriver og jeg har også kommenteret på den del af det, jeg vælger bare at udvide horisonten og vise at HVERKEN opsætningen eller udførelsen er til nogen skade...

Samtidigt havde vi smadret stole, så snakken om at vi kunne gemme romerlys derunder ser jeg ik som relevant da jeg nægter at det er det som fck's bestyrelse har ahft i tankerne da de lavede forbudet.. Simpelthen fordi der aldrig var sket noget i den retning Smiley

Forbudet blev som udgangspunkt lavet for ik at yde hærværk, og set i det backspejl giver disse restriktioner imo ingen mening.. For dengang vi rent faktisk lavede ballade /stolekast var der overhovede ingen flag der dækkede det, og heller ikke tifo for den sags skyld!

Okay ja det er da fint nok, bortset fra jeg mener at kunne huske at de har sat hegn op mellem deres tribune og vores Peace... Det skal jeg dog ikke kunne sige med sikkerhed.. Jeg forstår bare ikke at man så ikke sætter flere vagter imellem eller gør noget.. For det er sku uholdbart at der kun kan komme 1.500 på stadion.. det duer ik!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23149: 20 Mar 2009, 20:37 »

Grunden i sig selv er fin nok, da ville have bedst mulighed for at kunne se folk - men at de sidste gang smadrede uden dækning gør så bare, at snakken igen kommer over på staf.
Det er en engangsforestilling med 1,5k til udebaneholdet, da FCK satser mere på egne, faste tilskuere, end at lukke flere af udebaneholdets fans ind.
Hvis man taler procenter, så mener jeg, at der plejer at være tale omkring 5%, hvilket er 1,7k, mens det til europæiske er det dobbelte.

Btw: Den kamp jeg har omtalt har BIF fin skitseret i denne nyhed: http://brondby.com/article.asp?aid=41262
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23150: 20 Mar 2009, 21:17 »

Simpelthen latterligt kun at give 1500 pladser, så heller 1000 mere, og så bare flere af vagter!?
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23151: 21 Mar 2009, 10:10 »

Forbudet blev som udgangspunkt lavet for ik at yde hærværk, og set i det backspejl giver disse restriktioner imo ingen mening.. For dengang vi rent faktisk lavede ballade /stolekast var der overhovede ingen flag der dækkede det, og heller ikke tifo for den sags skyld!

Skal vi så ikke bare glæde os over, at de overhovedet lukker Brøndby-fans ind og indstille brokkeriet? For det er vel reelt den foranstaltning, der ville have effekt.
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23152: 21 Mar 2009, 15:33 »

Ligesom sidste kamp forventer jeg en sejr, den her opgave bliver dog lidt svære end AGF kampen. Randers' defensiv er jeg ikke synderligt imponeret af, faktisk synes jeg kun det er Bobbie Friberg da Cruz og Jan Frederiksen der har gjort det nogenlunde. Derfor forventer jeg en hovedstødstærk spiller som Duncan, kommer ind og laver noget ravage i feltet, muligvis et mål (:
Deres midtbane kan til tider være ret skræmmende, derfor forventer jeg en hård duel på midten af banen, så Samuel Holmén og co. skal virkelig arbejde for føden i dag. Og med fraværet af Marc Nygaard i angrebet er jeg lidt mere tryg, tror Remco kunne få store problemer med ham.

Bud på resultat:

Buval 1-0
Farnerud 1-1
Duncan 1-2
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23153: 21 Mar 2009, 16:34 »

Så er der kun en halv time til kampstart, og godt at se at Kent Nielsen bruger dette udtryk: Never change a winning team!
Jeg tror at vi hiver en 2-0 sejr hjem, da jeg mener vi lige mangler det sidste for at køre et hold ud af banen.

Randers 0-2 Brøndby
0-1 Michael Krohn-Dehli
0-2 Alexander Farnerud
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23154: 21 Mar 2009, 17:24 »

HVAD FANDEN SKER DER FOR DOMMEREN!?
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23155: 21 Mar 2009, 17:30 »

Godt gået Duncan!
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23156: 21 Mar 2009, 17:32 »

Godt gået Duncan!

Eller godt gået, dommer! Hvis han er blevet udvist for blot at kalde Grahn en idiot (hvilket vel ikke er hel forkert Rullende Øjne), så er det virkelig for latterligt.
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23157: 21 Mar 2009, 17:33 »

Hvis Duncan blev smidt ud for at sige 'idiot', så kan man jo give 4-5 røde kort pr. kamp.
Skandaløst!!
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23158: 21 Mar 2009, 17:35 »

Man ser, at Duncan af en eller anden grund falder i sit løb frem ad banen, det er vel ikke helt utænkeligt, at der uden for kameravinklen, har fundet en eller anden hævnaktion sted. Det ville i hvert fald ikke overraske mig, hvis det var tilfældet, hovedet har altid været Duncans største svaghed.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23159: 21 Mar 2009, 17:37 »

Grahn spænder ved et uheld ben for Duncan, som derefter kalder Grahn for en idiot. At dommeren så mangler hård på brystet er skandaløst!
Logged

Sider: 1 ... 1542 1543 [1544] 1545 1546 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010