home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 319 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1541 1542 [1543] 1544 1545 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4022088 gange)
GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23130: 20 Mar 2009, 16:02 »

Der bliver sat billetter til salg tirsdag kl 9:30 til kampen i siloen engang i maj ! Overvejer at tage derud for at sikre en billet! Thumbs Up Vi har kun fået 1500 så man skal være meget hurtigt ude.
« Seneste Redigering: 20 Mar 2009, 16:11 af GudenEricsson » Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23131: 20 Mar 2009, 18:24 »

Latterligt, at vi ikke får flere pladser!
Well, jeg tager nok også tidligt til shoppen og sikrer mig nogle billetter. :-P
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23132: 20 Mar 2009, 18:28 »

Bump bump. Der var vist nok også noget med en kamp på Jeres bane, hvor FCK bad om flere billetter, men man ikke ville give. Samtidig oplyste BIF om, at der var massere af pladser tilbage på neutrale, men at udeholdets fans ikke måtte sidde der. For at sætte prikken over i'et, så nægtede BIF også, at man viste kampen på storskærm i PARKEN, da de ville miste indtægter. Bravo.

Jeg ved ikke om det her er payback, men jeg tror det ikke. Det handler om, at udebanetribunen er hevet ned. Alle nedre tribuner i PARKEN er ikke brugbare pga. diverse ting, og det samme kan siges om Øvre C og Øvre B. Det ville være ret farligt at stå som hjemmeholdsfans under udeholdets. Se blot i hjørnett sidste sæson ude i Brøndby. Det efterlader os Øvre A, hvor der mig bekendt også er nogle sæsonkort, der skal overholdes.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23133: 20 Mar 2009, 18:32 »

Den kamp du snakker om, var payback for, at Brøndby fans blev nægtet flag, banner osv. på Nedre D + alle boder var lukket + Brøndby Tifo ikke fik adgang før kampen, så det tvivler jeg på, da det er en del år siden efterhånden.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23134: 20 Mar 2009, 18:34 »

.. Fordi FCK havde fået de billetter, de bad om, og at de regnede med at de pladser, der var tilbage, ville blive solgt i løbet af kort tid - som jeg husker det. Det med storskærmen kan have været payback fra 'ingen-flag-banners-eller-tifoer'-sagen (hvor FCK nægtede BIF-fans at tage flag med derind).

EDIT: Slowhand mht. til det sidste. xD
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23135: 20 Mar 2009, 18:36 »

Det er sgu da klart at Brøndby ikke vælger at give FCK flere billetter! Før i tiden havde i hele det nedre afsnit i Brøndby, men i kunne aldrig fylde det ud derfor fik I et mindre afsnit, da Brøndby derved mistede profit på det!

Det derby før kampen den 2. marts fik I 1500 billetter men i kunne ikke sælge 750 af dem, så dem sendte i tilbage. I skal jo kunne fylde jeres afsnit ud før i beder om flere pladser!!

At give Brøndby 1500 billetter er godt nok i underkanten. Der er minumun 3 gange så mange, der ville købe billet til den kamp af Brøndbyfans. Envidere er der mange der køber billet andre steder på stadion, så nu bliver FCK og Brøndby fansene blandet sammen - det er vel i ingen interesse?
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23136: 20 Mar 2009, 18:56 »

Den kamp du snakker om, var payback for, at Brøndby fans blev nægtet flag, banner osv. på Nedre D + alle boder var lukket + Brøndby Tifo ikke fik adgang før kampen, så det tvivler jeg på, da det er en del år siden efterhånden.

Det med payback er noget fis - fra begge sider af, hvis det altså eksisterer. Men hvis jeg husker korrekt, så kom de restriktioner, fordi der var nogle folk i gule trøjer, da fandt sjov ved at smadre sæder og tænde lidt for mange lys.

.. Fordi FCK havde fået de billetter, de bad om, og at de regnede med at de pladser, der var tilbage, ville blive solgt i løbet af kort tid - som jeg husker det. Det med storskærmen kan have været payback fra 'ingen-flag-banners-eller-tifoer'-sagen (hvor FCK nægtede BIF-fans at tage flag med derind).

EDIT: Slowhand mht. til det sidste. xD

FCK havde udsolgt af dem, der var blevet dem tildelt. Der er forskel.

Det er sgu da klart at Brøndby ikke vælger at give FCK flere billetter! Før i tiden havde i hele det nedre afsnit i Brøndby, men i kunne aldrig fylde det ud derfor fik I et mindre afsnit, da Brøndby derved mistede profit på det!

Det derby før kampen den 2. marts fik I 1500 billetter men i kunne ikke sælge 750 af dem, så dem sendte i tilbage. I skal jo kunne fylde jeres afsnit ud før i beder om flere pladser!!

At give Brøndby 1500 billetter er godt nok i underkanten. Der er minumun 3 gange så mange, der ville købe billet til den kamp af Brøndbyfans. Envidere er der mange der køber billet andre steder på stadion, så nu bliver FCK og Brøndby fansene blandet sammen - det er vel i ingen interesse?

Du taler i tåger, tror jeg. Jeg kan hvert fald ikke hitte rundt i datoer osv.

Mht. det sidste så nej.
Folk på neutrale pladser skal indordne sig de retningslinier, der er. Dvs. ingen form for fremvisning af udeholdets farver, og kan man ikke opføre sig anstændigt, så bliver man pænt ført væk.
Men det er tydeligvis i BIFSupports interesse at puste til ilden omkring tumult, da de decideret opfordrer til at købe til neutrale sæder.
Logged

MrPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23137: 20 Mar 2009, 18:56 »

Jeg tror grunden til at FCK Fans ikke fylder hele det nedre afsnit på Brøndby Stadion er at der er kommet de der Away-Kort som jeg har opfattet at FCK's fans er meget utilfreds med ...  Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23138: 20 Mar 2009, 19:06 »

Det med payback er noget fis - fra begge sider af, hvis det altså eksisterer. Men hvis jeg husker korrekt, så kom de restriktioner, fordi der var nogle folk i gule trøjer, da fandt sjov ved at smadre sæder og tænde lidt for mange lys.

FCK havde udsolgt af dem, der var blevet dem tildelt. Der er forskel.

Du taler i tåger, tror jeg. Jeg kan hvert fald ikke hitte rundt i datoer osv.

Mht. det sidste så nej.
Folk på neutrale pladser skal indordne sig de retningslinier, der er. Dvs. ingen form for fremvisning af udeholdets farver, og kan man ikke opføre sig anstændigt, så bliver man pænt ført væk.
Men det er tydeligvis i BIFSupports interesse at puste til ilden omkring tumult, da de decideret opfordrer til at købe til neutrale sæder.

Så derfor forbyder vi da bare fansene at lave tifo og have flag med.. Rigtig smart, og det gør jo muligheden for at smadrer kloakken endnu mindre.. Eller Rullende Øjne... For så vidt jeg husker fik vi også smadret vores sæder og tændt vores romerlys i vores anden kamp i parken det år med restriktioner...

Det var udleukkende et forsøg fra fcks bestyrelse på at hæmme os fans, da de ved at vi er deres egne overlegne Smiley.. For at man ikke må lave tifo har kraftsejlme intet med stolesmadring at gøre, og her straffe man den officielle fangruppe som ik havde noget med det at gøre.. Det var da uden pis en om'mer og jeg havde sådan ønsket at i havde fået den tilbage i hovedet  crazy

Nej det havde i nemlig ikke... I havde faktisk en del billetter mere end det i valgte at bruge, hvilket var grunden til at i sendte billetter tilbage... Hvad har det at gøre med i har udsolgt.. Hvis i har udsolgt kan i da ikke send enoget tilbage Rullende Øjne(hvis vi altså snakker 2.3.09)

Er det svært at hitte rundt i en dato  crazy... Så nej GE taler ikke i tåger, han fremhæver faktisk en del centrale ting..

For hvorfor i alverden får vi 1.500 pladser når vi kan komme det tredobbelte til en sådan kamp, og hvordan kan du bruge som argument at vi gør det samme når i ikke engang havde interesse i at fylde det afsnit som i havde ud... Jeg undres crazy

Desuden bad i om de billetter 2 uger før kampen.. Og der havde brøndby allerede solgt billetterne til brøndby fans ved siden af jeres bur, og dermed kan man jo ikke bare fjerne dem... ( kampen hvor i sikrede jer guld på VP)

Jeg har desuden hørt at OB havde over 2000 fans med til Parken i efteråret.. Hvis det er sandt så lugter det fandme af mindreværdskompleks er fra den evigt latterlige dan hammer Peace

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23139: 20 Mar 2009, 19:18 »

Jeg tror der kommer noget payback..

De fleste husker nok epidosoden, hvor Fck 'fans' kastede romerlys på famielietribunen. Brøndby har også fået en tribune hvor der sidder FCK fans (og mugligvis også brøndby fans) og ser kampen lidt nedefra. Mon ikke nogle kunne finde på at bruge kaste-styts, da det er et oplagt tidspunkt..

Desværre.. 



Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23140: 20 Mar 2009, 19:21 »

Mig bekendt er der net foran, men det skal jo ik hindrer nogle i at forsøge at få dem smuttet igennem Skuffet
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Andreas93
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23141: 20 Mar 2009, 19:22 »

Den kamp der bliver henvist til i parken, hvor at bif fansene ikke måtte have flag osv. med, havde jo intet at gøre med at hæmme jer. Det var for at, det ville være nemmere at spotte dem, der lavede ballade på video overvågningen. Der var betydligt mindre ballade til den kamp, end til den hvor at Bif fansene kastede med sæder. Jeg mener kun at der blev arresteret 4 mennesker eller sådan noget til den kamp, hvor at Bif ikke måtte have flag med og det viser jo tydeligt at det hjalp.

Det med at vi sendte biletter tilbage til kampen den 2. Marts, er jo kun på grund af away kortet.  
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23142: 20 Mar 2009, 19:24 »

Mig bekendt er der net foran, men det skal jo ik hindrer nogle i at forsøge at få dem smuttet igennem Skuffet


Kender ikke til nettets størrelse, men tror sagtens en mønt eller lighter kan komme igennem.. Og det kan sagtens gøre nas :[
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23143: 20 Mar 2009, 19:25 »


Det med at vi sendte biletter tilbage til kampen den 2. Marts, er jo kun på grund af away kortet.  


Mange af de uofficielle grupper har da sat ok, for away kortet?

Fx vil jeg tro en gruppe som Urban Crew, har meget indflydelse, og de har netop besluttet sig for at droppe 'boykotningen' af away kortet.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23144: 20 Mar 2009, 19:26 »

Men forklar mig venligst hvad det har at gøre med at man forbyder tifo xD

For her er det kun tifo gruppen der har adgang til tribunen i starten, og mig bekendt mindes jeg ik der er sket det store ballade derinde under en tifo crazy

Og mig bekendt fik vi som sagt også smadret sæder der, og enda brændt en masse lys af i anden halvleg...

det SJOVE ved denne situation er at det kun var til denne ene kamp xD... Hvorfor er man så gået væk fra det.. Tror man i parken ik at der i fremtiden kommer ballademagere til parken Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1541 1542 [1543] 1544 1545 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010