home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 761 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 259 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1538 1539 [1540] 1541 1542 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4024890 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23085: 15 Mar 2009, 22:17 »

Det er jo helt absurd, at vi ikke scorer flere mål. Vi skulle have vundet i hvert fald 5-0. Men okay, der er da bestemt flere positive ting at tage med. Bl.a. tre point. :-D
Dejlig sejr, dejlig søndag. Flere af disse, tak Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23086: 15 Mar 2009, 23:08 »

At vi ikke vinder 5-0 forekommer mig meget mystifistisk Rullende Øjne

Haha men fuck en nice dag på faxe Opstemt Opstemt Thumbs Up... Der var godt knald på i dag, og det var i hvertfald fremgang fra fck kampen Smiley...

Haha men gud hvor jeg dog elsker at stå på den tribune, føler mig virkelig totalt høj på et eller andet Grin... Det er så forbandet dejligt!!!.. Og det gør det slet slet ikke være når man er der med et par gode mennesker herinde fra Grin... Dejlig dag med jer  Hævet Øjenbryn <3

Syntes vi kæmper godt i dag, men hold kæft hvor lader vores spil meget tilbage at ønske til tider xD.. Syntes det er beskæmmende så dårligt vores opspil rent faktisk er specielt i første halvleg... det skal der altså arbejde på for nu blev vi ikke straffet i dag, men den går ikke hver gang!

Dog fungerer vores defensiv godt i dag, og det er vel her vi ligger grundstenen til sejren Peace.. Desuden rart at vores sorte perle fra det land han nu kommer fra lige slår det sidste søm i AGF'S beskidte ligkiste Opstemt... Så kan de sku æde den på vejen hjem Wink

Samtidigt rart at aberne fra østerbro lige fuckede det noget så gevaldigt op i dag Opstemt... Så er vi sku a point igen, og det ser slet slet ikke værst ud pt Smiley...
Glæder mig til de kommende uger, det bliver spændende Smiley..

TÆÆÆÆND EN INDRE FLAMME OG LAD DEN BRÆNDE FOR GUUUUL OG BLÅÅÅÅÅÅ <3 <3 <3!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23087: 15 Mar 2009, 23:13 »

Håber desuden også at faxe tager sig i nakken og leverer en god præstation i dag  Cool.. Skal i hvertfald nok presse mine lunger til det yderste xD
Fik du så synget fuldt ud VK ? Peace

Ps. Skal siges at min stemme er rimelig fucked lige nu, efter alt den røg og sang fra idag af Thumbs Up
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23088: 15 Mar 2009, 23:16 »

Syntes jeg gav en stor del af hvad min lungekapacitet står for Wink Grin...

Men godt at høre du også gav den maks gas, du stod på midten kan jeg næsten høre Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23089: 15 Mar 2009, 23:18 »

meget tæt på Wink hvis du lagde mærke til det romerlys i starten af 2 halvleg ved midten, stod lige over det Thumbs Up ..
Og så skal det siges at jeg ved hvor i stod, da jeg kunne genkende NF, og havde snakket med ham på msn, hvor han sagde at han skulle derind med jer Wink
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23090: 15 Mar 2009, 23:22 »

Haha nice Grin Opstemt... Så ved jeg nogenlunde hvor du stod Wink... For lagde mærke til to i starten så det må nok være et af stederne Smiley

Så kan jeg da ikke se hvorfor du spørger hvordan jeg gjorde det, du så det jo selv... eller Grin Wink



Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23091: 15 Mar 2009, 23:24 »

jeg har jo ikke holdt øje med jer, for at se om i lavede ballade derinde Opstemt Grin .. det jo ikke derfor jeg er derinde Tunge
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23092: 15 Mar 2009, 23:28 »

Hvad koster en billet til FAXE?
Jeg har altid godt vi stå der Opstemt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23093: 15 Mar 2009, 23:29 »

Hvad koster en billet til FAXE?
Jeg har altid godt vi stå der Opstemt
Barn = 60 kroner
Voksen = 110-120 kroner
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23094: 15 Mar 2009, 23:30 »

Er det ik Græder ?

Ej spøg til side, det var også ment for sjov Tunge

Bortset fra det så er der da visse mennesker der bare burde overveje hvad de overhovede laver på faxe... Så er der en der flager foran os som man nu gør på en STEMNINGSTRIBUNE, hvorefter folk bag os i kor råber " FÅ SÅ DET FLAG NED"... Han flager bare videre hvilket er genialt, hvorefter en eller anden padehat går ned til han og personligt beder ham og at få det lorte flag ned...

Når man så prøver at tale denne sinsforstyrede person til fornuft får man bare at vide at man skal "lukke arret" funny crazy.. Utroligt at nogle mennesker er så indkompetent fattesvage Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23095: 15 Mar 2009, 23:42 »

arh til jer som stod bag VK!  .. Man er på FAXE for at skabe stemning og se meget lidt fodbold Peace
Her er flag, lys og røg med til at kunne bidrage rigtigt meget til stemningen. Og derfor kan jeg ikke se hvorfor folk beder ham fjerne flaget ? de tumper som stiller sig på FAXE ved jo at det er en stemningstribune og derfor vil ens fodboldsyn blive distraheret(stav) af lys/røg/flag. Hvis man ikke kan tåle det, så må de jo enten forsvinde væk fra den tribune eller stille sig helt ud i siden, hvor det er der folk stiller sig og klor !
Utroligt at folk er så dumme, at så gå ned og sige til ham at han fjerne flaget .. og at i så prøver at tale ham til fornuft er jo super, dog er hans tilbagemelding virkelig dårlig af ham ! puha ..

Der var også en i midten som brokker sig over at der blev skubbet rimelig voldsomt under "Super vestegnen", og der må jeg give ham ret, men han skulle nok havde holdt sin kæft. For 2 sec efter var der en over ham og sagde højt og tydeligt, at han bare skulle holde sin kæft eller skride  Huh
Sørgeligt at folk kan blive så sure  Skuffet

Men det var nu dejligt med en sejr, så vi ligger a'point med FCK  Thumbs Up
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23096: 16 Mar 2009, 00:08 »

Fuldstændigt som talt ud af min mund.. Det kan ikke skrives bedre Peace Thumbs Up

Fedt med ham der satte idioten hos jer på plads Opstemt... Hvor dum er man også hvis man ikke vil have skubberi og så stiller sig på midten..

NYDERE RAUS !!!!!!!! ticked off
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23097: 16 Mar 2009, 08:13 »

Fan-fucking-tatisk i aftes! Fuldt ud fortjent sejr til os, vi kører jo ågf ud på både banen og tribunen. Skal lige love for, jeg gav den max gas, for første gang siden 1/5-08. Er sgu overrasket over jeg kan tale den dag i dag. Opstemt
At fiskerne så tilmed også vinder gør kun dagen endnu bedre. Stort tak til dem herfra.

DET KOMMER HJEM! Thumbs Up

Næh, men vil stadig godt have Jallow ind - så ud med Holmén, tak Opstemt

Smid Jan K. ud på bænken, ikke Holmén! Og så Farnerud på midtbanen og Jallow i front sammen med Dunken. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23098: 16 Mar 2009, 08:24 »

Smid Jan K. ud på bænken, ikke Holmén! Og så Farnerud på midtbanen og Jallow i front sammen med Dunken. Thumbs Up

Du må da vidst være bagstiv. Jan K var om nogen den der virkelig lavede nogle geniale stikninger i går, kombineret med en fightervilje der siger SPAR 2! Når Thomas Rasmussen får et par kampe i benene får vi gang i den venstreside igen, og så ser vi en Jan K der kraftigt bejler på til Landsholdet. Manden hang muligvis i enkelte situationer oppe i angrebet, men var til gengæld også garant for gode sideskift og stikninger frem til Farnerud mm.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23099: 16 Mar 2009, 09:05 »

Nej, en billet til Faxe koster 80 kr., det måtte jeg i hvert fald slippe til den pæne billetsælger Tunge

Men utrolig fed dag på Faxe, også min første gang på Faxe, så det var en fed oplevelse! Hyggeligt at se den sammen med fire andre FMF'ere.. FORZA BRØNDBY!

Du må da vidst være bagstiv. Jan K var om nogen den der virkelig lavede nogle geniale stikninger i går, kombineret med en fightervilje der siger SPAR 2! Når Thomas Rasmussen får et par kampe i benene får vi gang i den venstreside igen, og så ser vi en Jan K der kraftigt bejler på til Landsholdet. Manden hang muligvis i enkelte situationer oppe i angrebet, men var til gengæld også garant for gode sideskift og stikninger frem til Farnerud mm.
Hvorfor vil du have Jan K på banen, manden kan da ikke slå et indlæg.. kan godt være at han har fightervilje, men det nytter ikke noget som kantspiller (synes jeg!)
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 1538 1539 [1540] 1541 1542 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010