home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1023 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4227315 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #1530: 30 Aug 2006, 21:32 »

Hold nu kæft, at bedømme en ud fra antal scoringer, og at bedømme en ud fra hans højde og vægt, og derefter sige at han højst sandsynligt er en god targetmand, er sgu da ikke nær det samme, overhovedet!

Har du en af dine provokerende dage hvor du keder dig ufatteligt? Hvis du har, så gå ud og drik noget mere pis Wink

Nej jeg har ikke en af de dage hvor jeg keder mig helt ufatteligt.

Vil du godt holde op med det dér??

Tak.

mvh,

.. ej glem det!

Holde op med hvad? Huh

Blandt andet med at ændre i folks citater. Det er pisse meget irriterende i en debat, at folk ændrer folks citater. Og det samme gælder for absalonsen, der før har vist stor interesse i at lege med folks citater. :-) Jeg beder jeg huske på, at alle skal være her i dette forum..

Gosser
Manager

« Svar #1531: 30 Aug 2006, 21:33 »

Nej jeg har ikke en af de dage hvor jeg keder mig helt ufatteligt

Blandt andet med at ændre i folks citater. Det er pisse meget irriterende i en debat, at folk ændrer folks citater. Og det samme gælder for absalonsen, der før har vist stor interesse i at lege med folks citater. :-) Jeg beder jeg huske på, at alle skal være her i dette forum..

Absa og jeg kan tage det Wink

..jeg kan i hvert fald Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #1532: 30 Aug 2006, 21:35 »

Nu er det sådan, at det er meget lang tid siden, at jeg har ændret i citater. Men jeg ved ikke hvorfor ham Gosser bliver ved! Rullende Øjne

Og det var Gosser, som startede!  Grin

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1533: 30 Aug 2006, 21:36 »

Nu er det sådan, at det er meget lang tid siden, at jeg har ændret i citater. Men jeg ved ikke hvorfor ham Gosser bliver ved! Rullende Øjne

Citat af: Gosser, der i den grad skriver som en homo! I dag kl. 21:26:55 <- ? :-)

absalonsen
Gæst

« Svar #1534: 30 Aug 2006, 21:38 »

Citat af: Gosser, der i den grad skriver som en homo! I dag kl. 21:26:55 <- ? :-)

Det er jo ikke i selve citatet! Men "overskriften" til citatet, eller... Rullende Øjne  Ubeslutsom

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #1535: 30 Aug 2006, 21:44 »

Du kan sgu da ikke kigge på de tal der, og så bedømme en, for dig, ukendt spiller udfra det! Det kan du sgu da sige dig selv? Tag dig dog sammen!

mvh,
mathias

Ups.. Gosser

Yderst morsomt.

Jeg forholder mig til den statestik, der foreligger omkring den indkøbte spiller. Og udfra det konkluderer jeg, at han ikke er nogen særlig målfarlig angriber. Dermed mister han i min optik meget af det en angriber skal kunne - nemlig at lave mål. Men bevares, han kan da sagtens have andre forcer, der kan udnyttes.

Citat af: Gosser
Jeg har ved at læse mig frem til det, set at han er 189 høj og 90 kg tung, ergo er han en perfekt targetmand!
Desuden skulle han være en god pasningsspiller, hvilket er vigtigt i Brøndby!

Og du er jo ikke meget bedre selv, vel? Du ser på noget statistik og konkluderer derudfra. Og så springer du i øvrigt let og elegant over de tekniske kvaliteter, det kræves for en angriber, men som der ikke er nævnt noget om nogen steder. Hvad nytter det at have en god fysik, hvis han ikke kan tæmme den langsommeste, flade indersideaflevering?

mvh,
mathias

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1536: 30 Aug 2006, 22:19 »

"While he played in 55 matches during these three years, he only started in six of these. However, Sigurdsson emerged as a supersub, racking up twelve goals to make him the most efficient player in the Norwegian League with one goal every 72 minutes in 2002 and 2003. "

Tja, drenge.. Et eller andet har han vist gjort rigtigt...

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

ZhotLog
Gæst

« Svar #1537: 30 Aug 2006, 22:49 »

funny

Den her debat, er som Kerm også siger, fremragende læsning! Jeg har spillet PCM indtil nu, og har derfor ikke kunne se debatten skride frem, men at sidde her bagefter og læse disse herlige citater (undtagen dem Gosser og Absa leger med Wink ) Ja, det er vel nok fornøjeligt  Opstemt

Brodtgaard
Manager

« Svar #1538: 31 Aug 2006, 15:15 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Bademesteren
Manager

« Svar #1539: 31 Aug 2006, 15:17 »

Lige lidt nyt:   http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=11036

Det er sgu' store navne der nævnes der...

Brodtgaard
Manager

« Svar #1540: 31 Aug 2006, 15:19 »

Ja det må man sige....   Så lej da en af dem....  Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Gosser
Manager

« Svar #1541: 31 Aug 2006, 15:30 »

Uh, det kunne være fed! Shockeret

Zone 43
Manager

« Svar #1542: 31 Aug 2006, 15:31 »

Lige lidt nyt:   http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=11036

Med det, som vi har tjent på Agger, Skoubo m.fl. burde vi vel havde råd til mindst en af dem, eller hvad?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bademesteren
Manager

« Svar #1543: 31 Aug 2006, 15:59 »

Gosser
Manager

« Svar #1544: 31 Aug 2006, 16:04 »

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010