home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1069 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 37 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4227337 gange)
Berendt
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #1500: 30 Aug 2006, 18:35 »

må nok sige det virker lidt panik agtigt at hente Hannes Sigurdsson til klubben... ikke mindst fordi at 1 mål i 27 kampe ikke er særlig meget... men som Gosser siger, så er det før skete at en spiller har vist udanet styrke efter et klubskifte... jeg læner mig tilbage og ser hvad der sker...

Zone 43
Manager

« Svar #1501: 30 Aug 2006, 20:18 »

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=10999 - Og når vi er i gang. Hmmm.. Måske han bliver nød til enten at nøjes med Leeds' tilbud eller tage til DK, vedmindre der selvfølgelig kommer en anden klub, som har flere penge..

Kerm

Lad os da håbe, at han også snart er at finde i BIF truppen Smiley

PANIKKØB LÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅ!!!

1 mål i 20+ kampe :O..

PANIKKØB LÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅ!!!

Kald du det, hvad du vil. Men i en sådan situtation virker det, for mig ihf., som et fint nok køb.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #1502: 30 Aug 2006, 20:23 »

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=10997

Vi har åbenbart ikke været de eneste, som har været interesseret i "panikkøbet"??

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1503: 30 Aug 2006, 20:27 »

Lol, jeg vil også kalde ham for et panikkøb, fordi jeg simpelthen ved, at han har spillet 27 kampe og scoret 1 mål! Allbäck var jo også super syg målscorer inden han kom til FCK, og han har da også været et totalt flopkøb af dem.

Herregud, giv nu manden tid til at vise hvad han kan. Hverken Elmander eller Allbäck var særligt målscorende før de kom til Danmark, men i stedet viste de andre kvaliteter i form af blandt andet fysisk styrke de færreste kan matche. Nu kommer Hannes fætteren fra England, og der er fysik en vigtig del af kvaliteter der skal være i orden, så mon ikke han kan skabe noget plads i angrebet? :-)

Samtidigt skulle Brøndby jo have en sydafrikaner, der er knap så fysisk stærk, til prøvetræning, men tilgengæld skulle han være en glimrende afslutter, så mon ikke de kan afbelaste hinanden deroppe? En tager slagsmålene, en tager sig af målene.. :-) crazy

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #1504: 30 Aug 2006, 20:31 »

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=10997

Vi har åbenbart ikke været de eneste, som har været interesseret i "panikkøbet"??

De klubber agenten henviser til kan selvfølgelig være Milan og Real Madrid, men det kan på den anden side også være andre engelske 1. divisionsklubber. Så den udtagelse synes jeg ikke er værd at ligge for meget positivt i, når der ikke er kendskab til de andre klubber.

Dog kan jeg ikke lade være med at hæfte mig ved følgende:

Hannes Sigurdsson fik sin første sæson i Stoke delvist spoleret af skader og har kun scoret et mål i 26 kampe, hvoraf de 16 har været som indskifter.

Et delvist glasben, der har et scoringssnit på 0,026 mål pr. kamp. Flot angriberkøb - en indskiftningsspille r fra Stoke? Fremrangende køb, Anders. Fremrangende.

mvh,
mathias

Zone 43
Manager

« Svar #1505: 30 Aug 2006, 20:33 »

Måske har Hannes ikke være for god i Stoke, men giv nu manden en chance for pokker da!! Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

LosCules
Gæst

« Svar #1506: 30 Aug 2006, 20:39 »

Guardiola, du skal jo nok tænke på at Hanne-pigen spillede i Stoke. Har ikke lige styr på hvilken liga Stoke er i, men Elmander og Allbäck spillede jo på et væsentligt højere niveau, og er rimelig sikker på at begge førnævnte scorede lidt flere mål for deres daværende klubber Wink.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #1507: 30 Aug 2006, 20:41 »

Herregud, giv nu manden tid til at vise hvad han kan. Hverken Elmander eller Allbäck var særligt målscorende før de kom til Danmark, men i stedet viste de andre kvaliteter i form af blandt andet fysisk styrke de færreste kan matche. Nu kommer Hannes fætteren fra England, og der er fysik en vigtig del af kvaliteter der skal være i orden, så mon ikke han kan skabe noget plads i angrebet? :-)

Den helt store forskel på købene af Elmander/Allbäk og Sigurdsson er da klart, at islændingen har spillet i Viking Stavanger og Stoke City, mens de to svenskere havde, inden de skiftede til dansk fodbold, spillet i Bari, Heerenveen, Aston Villa og Rostok, og NAC Breda og Feyenoord. Klubber der må siges at være på et langt højere niveau end Stoke og Viking. Hvilket også har afspejlet sig i deres kvalitet og vigtighed for hhv. FCK og Brøndby.

Men jeg er da klart villig til at give Sigurdsson en chance, ingen tvivl om det - især med 1 mål i 27 kampe ;-)

mvh,
mathias

Gosser
Manager

« Svar #1508: 30 Aug 2006, 20:44 »

Jer der siger han er et panikkøb, eller jer der siger han er dårlig:

Tag jer da forhelvede sammen! Selvfølgelig er hanikke et panikkøb; han passer da perfekt til vores hold! Jer der siger det, ved virkelig ikke hvad det indebærer at være Brøndby-spiller, det er ikke ligesom i FCK hvor man bare køber de store navne, det handler også om selve personen, ikke om prisskiltet!

Stram dog op!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1509: 30 Aug 2006, 20:47 »

Guardiola, du skal jo nok tænke på at Hanne-pigen spillede i Stoke. Har ikke lige styr på hvilken liga Stoke er i, men Elmander og Allbäck spillede jo på et væsentligt højere niveau, og er rimelig sikker på at begge førnævnte scorede lidt flere mål for deres daværende klubber Wink.

Nå ja, det glemte jeg lige, det gør ham 20 gange dårligere, for Elmander spillede jo så fint på Feyenoord's 1. hold, og det samme gjorde Allbäck i .... Ja, hvor spillede han egentligt? De spillede vel nok knap og nap på 1. holdet og jeg nægter at tro, at det du kalder et væsentligt højere niveau hedder noget nær med Feyenoord B :>
Men klart, jeg hopper på vognen, kalder Hannes for et panikkøb på bagrund af et par linjer jeg har læst på nettet! :-)

Tag jer da forhelvede sammen! Selvfølgelig er hanikke et panikkøb; han passer da perfekt til vores hold! Jer der siger det, ved virkelig ikke hvad det indebærer at være Brøndby-spiller, det er ikke ligesom i FCK hvor man bare køber de store navne, det handler også om selve personen, ikke om prisskiltet!

Stram dog op!

Omvendt har du næppe set noget til ham heller, så om han passer ind i Brøndby ved du vel ikke? :-)

Den helt store forskel på købene af Elmander/Allbäk og Sigurdsson er da klart, at islændingen har spillet i Viking Stavanger og Stoke City, mens de to svenskere havde, inden de skiftede til dansk fodbold, spillet i Bari, Heerenveen, Aston Villa og Rostok, og NAC Breda og Feyenoord. Klubber der må siges at være på et langt højere niveau end Stoke og Viking. Hvilket også har afspejlet sig i deres kvalitet og vigtighed for hhv. FCK og Brøndby.

Men jeg er da klart villig til at give Sigurdsson en chance, ingen tvivl om det - især med 1 mål i 27 kampe ;-)

mvh,
mathias

De har så godt nok også haft en betydeligt længere karriere begge to :-D

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1510: 30 Aug 2006, 20:49 »

Lol, jeg vil også kalde ham for et panikkøb, fordi jeg simpelthen ved, at han har spillet 27 kampe og scoret 1 mål! Allbäck var jo også super syg målscorer inden han kom til FCK, og han har da også været et totalt flopkøb af dem.

Hvad har han? Der er jeg da ret uenig. Huh
Han har scoret lige så mange mål i FCK som i hans andre klubber, specielt under hans engelske opholdm husker ik helt hvor det var. Der måske ikke et overvældende tal men det er da nok til at de blev mestre. Og hans erfaring for de unge og såvel de lidt ældre har været guld vær. Smiley

Til gengæld synes jeg Berglund måske har været et fejlkøb men lad os nu se, han får en chance  Rullende Øjne

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1511: 30 Aug 2006, 20:53 »

Hvad har han? Der er jeg da ret uenig. Huh
Han har scoret lige så mange mål i FCK som i hans andre klubber, specielt under hans engelske opholdm husker ik helt hvor det var. Der måske ikke et overvældende tal men det er da nok til at de blev mestre. Og hans erfaring for de unge og såvel de lidt ældre har været guld vær. Smiley

Til gengæld synes jeg Berglund måske har været et fejlkøb men lad os nu se, han får en chance  Rullende Øjne

Lol, det var ment lige så seriøst som den første linje jeg skrev :-)

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #1512: 30 Aug 2006, 20:55 »

Stram dog op!

Jeg kigger på personen, og ser, at hans målstatestik lyder på 1 mål i 27 kampe for hans seneste klub. Er det hvad det er at være Brøndby-spiller, eller har jeg misforstået noget?

mvh,
mathias

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1513: 30 Aug 2006, 20:56 »

Haha, sikke man kan dumme sig  Peace... Unskyld det værdiløse indlæg hehe  Rullende Øjne

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1514: 30 Aug 2006, 21:02 »

Jeg kigger på personen, og ser, at hans målstatestik lyder på 1 mål i 27 kampe for hans seneste klub. Er det hvad det er at være Brøndby-spiller, eller har jeg misforstået noget?

mvh,
mathias

Amen, der hvor jeg vil hen, er at vi kun kender ham ud fra de tal dér, og vi kender overhovedet intet til om han er en vigtig spiller i opbyggelsen af et angreb. Det kan ganske rigtigt være, at han ikke er meget målscorende, men hvis han er en stor fysisk stærk spiller, der kan skabe plads til andre angribere, der så kan omsætte det til mål, kan han blive en gevinst for Brøndby?
Sådan har det været før, og jeg venter lidt med at lade ham spille et par kampe, før jeg kalder ham for et panikkøb eller andet :-)

Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010