home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 899 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 241 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1530 1531 [1532] 1533 1534 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4035332 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22965: 08 Mar 2009, 21:20 »

Med andre ord diskuterer i for blot at diskuterer.. Christ mand, hvad er det for noget gøgl Opstemt...

Kan det ikke være FULDSTÆNDIGT irrelevant havd tøsserne fra parken kalder vores stadion.. lad dem dog hvis de syntes det er sjovt, det kan jeg da ik hidse mig op over Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22966: 08 Mar 2009, 21:22 »

Jeg er ret sikker på at grunden til at KK skal kommentere noget så ligegyldigt som vores øgenavn in the first place, er at han bliver ramt af de dårlige minder, og så straks skal nedsable det, og generelt FCK-fans og deres opfindsomhed. Wink
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22967: 08 Mar 2009, 21:23 »

Opfindsomheden lever i hvert fald i bedste velgående. Blot klik på min signatur. Thumbs Up
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22968: 08 Mar 2009, 21:25 »

Opfindsomheden lever i hvert fald i bedste velgående. Blot klik på min signatur. Thumbs Up

Hehe ja, den tifo var noget lort, men det hører jo med til historien at der ikke var resourcer aeller hvad det nu hedder til en tifo, så måtte de bare finde på noget hurtigt, som så også blev lortigt crazy
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22969: 08 Mar 2009, 21:25 »

Men for n uat smide lidt brænde på bålet, så er den med at fck fans normalt er upofindsomme nok ik skudt helt ved siden af Peace...

Men lige i dette tilfælde ved jeg ikke, jeg kan da bare undres over det, men hvis i syntes det er sjovt så vil jeg da lade jer kalde vores stadion hjalte park... syntes abre det er trist at i opkalder vores stadion efter en sådan anonym spiller Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22970: 08 Mar 2009, 21:26 »

Hør nu her, du siger det er uopfindsomt, og jeg mener bare det ikke er. Det er kort, præcist og provokerende, så alle Brøndby fans bliver lidt mugne når det bliver kaldt Hjalte Park. Og det sjove er så, som Absa siger, at i også har begyndt at kalde Parken for Skoubo park.

Som sagt bliver vi ikke enige uanset hvad.

Det er uhyrligt sjældent jeg hører om Parken som Skoubo Park, som jeg egentlig synes er ligeså uopfindsomt som Hjalte Park. Jeg kan bare ikke se det provokerende i nogen af dem.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22971: 08 Mar 2009, 21:29 »

Hehe ja, den tifo var noget lort, men det hører jo med til historien at der ikke var resourcer aeller hvad det nu hedder til en tifo, så måtte de bare finde på noget hurtigt, som så også blev lortigt crazy

Nu så jeg, at I havde flag med.. Der kunne man jo have taget bare et par stykker mere med, så havde I i det mindste beholdt værdigheden endnu.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22972: 08 Mar 2009, 21:29 »

Men for n uat smide lidt brænde på bålet, så er den med at fck fans normalt er upofindsomme nok ik skudt helt ved siden af Peace...

Men lige i dette tilfælde ved jeg ikke, jeg kan da bare undres over det, men hvis i syntes det er sjovt så vil jeg da lade jer kalde vores stadion hjalte park... syntes abre det er trist at i opkalder vores stadion efter en sådan anonym spiller Wink

Ikke for at starte mere diskussion her, for denne skid er vidst slået, men nu har Hjalte om nogen været manden der har sikret sejre på Brøndby Stadion Grin Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22973: 08 Mar 2009, 21:34 »

Ja, men det var da kun fordi at Kent syntes at MKD sku spille def midt crazy.. det er fandme nemt at dække en kreatør op som slet ikke må tage løb eller rykke sig i det område hvor han er farlig og bedst(Taget ud af optakten fra aftenkampen i dag Peace )
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22974: 08 Mar 2009, 21:36 »

Ja, men det var da kun fordi at Kent syntes at MKD sku spille def midt crazy.. det er fandme nemt at dække en kreatør op som slet ikke må tage løb eller rykke sig i det område hvor han er farlig og bedst(Taget ud af optakten fra aftenkampen i dag Peace )

Nu tænker jeg mere på de to 0-1 sejren, hhv. i 2003 og i 2007, hvor Hjalte scorede to identiske mål ned mod Faxe tribunen. Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22975: 08 Mar 2009, 21:47 »

Det bunder mere i at jeg læste dit indlæg helt forkert, og misforstod alt i det Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22976: 08 Mar 2009, 23:21 »

Nu har jeg lige læst en artikel hvor dagens dommer udtaler at han havde begået en fejl omkring Remcos riveri i Kens trøje, hvor han mener han skulle havde haft dømt straffe. Men er jeg helt galt på den hvis jeg mener der er en regel der hedder; At hvis der fløjtes for at han har fat i en modspiller skal der fløjtes der hvor han starter med at havde fat i ham? For Remco starter allerede med at holde i ham uden for feltet.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22977: 09 Mar 2009, 08:29 »

Hehe ja, den tifo var noget lort, men det hører jo med til historien at der ikke var resourcer aeller hvad det nu hedder til en tifo, så måtte de bare finde på noget hurtigt, som så også blev lortigt crazy

Havde DBU da ikke noget på lager?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22978: 09 Mar 2009, 08:31 »

Ja forseelsen starter absolut udenfor feltet så der burde aldrig kunne dømmes straffe. men igen også svært at spille 10 mod 12 hvis i forstår sådan en.
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22979: 09 Mar 2009, 08:41 »

Ja forseelsen starter absolut udenfor feltet så der burde aldrig kunne dømmes straffe. men igen også svært at spille 10 mod 12 hvis i forstår sådan en.


Ikke helt. Er det dommeren du hentyder til?
Logged


Sider: 1 ... 1530 1531 [1532] 1533 1534 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010