home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 900 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 208 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1524 1525 [1526] 1527 1528 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4043286 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22875: 08 Mar 2009, 16:23 »

Det jeg frygter mest, er, at Wass og Elanga skal spille overfor Borring og Olsen. Med mindre de hæver deres niveau betragtligt, så bliver vi nok noget fucked dér. Derfor håber jeg at Bischoff og Jan K. ender med at spille back i dag. Så vil der også være plads til Farnerud på midtbanen og Jallow i front. Thumbs Up

Enig med dit bud, BenM, boreset fra, at jeg tror Dunken og Krohn-Delhi scorer.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22876: 08 Mar 2009, 16:25 »

under alle omstændigheder, så bliver det en kamp, hvor vi skal have fat i spillet på midtbanen, og ikke lade FCM få deres midtbane til at styre det.
Men jeg håber og tror selvfølgelig på at vi lige får en smal sejr i hus Peace
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22877: 08 Mar 2009, 16:51 »

Ej Kent N din kæmpe spasser!!!! Hold kæft hvor er han dog underlig crazy

Så spiller vi som røv og nøgler i mod fck, og gudhjælpe mig om han så ikke stiller op i samme formation ugen efter igen...

Hvad har bischoff gjort, og hvorfor fanden starter Jallow ikke inde... Jeg undres Huh
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22878: 08 Mar 2009, 16:53 »

Jeg er helt enig VK! Smid Elanga og Wass ud, og Bischoff på en alternativ back plads og Jan K på den anden back. farnerud ned ved siden af Holmen og Jallow på toppen. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22879: 08 Mar 2009, 16:53 »

Må give til kende selv som FCK fan at jeg heller ikke forstår Kent N. Vi så at i ikke spillede særlig prængende imod os, og så syntes jeg at det er mærkeligt han giver genvalg. En Jallow kunne have startet inde i stedet for Duncan syntes jeg, for Duncan lavede stortset intet i FCK kampen.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22880: 08 Mar 2009, 16:54 »

Jeg glæder mig til at se kommentarerne efter kampen Opstemt.

Det er da klart at vi stiller med de stærkeste 11 på dagen, ellers ville vi ikke ligge nr. 2

FCK var lige 2 kampe foran os i Mandags, men nu er oddsene lige. Walkover på SAS Arena.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22881: 08 Mar 2009, 16:55 »

Han er vel sikker i hans sag..... Og ja det var svagt mod Arken... MEn lad os nu se om det ikk kommer igang idag.. Ellers tror jeg på at Kent N kan forvente en hvis Interresse fra pressen....



MEN FORZA BIF I MED OG MODGANG
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22882: 08 Mar 2009, 17:00 »

Det er da klart at vi stiller med de stærkeste 11 på dagen, ellers ville vi ikke ligge nr. 2

Siden hvornår er Elanga blevet en af stærkeste? Han burde smides ned på 2DØ holdet, og så kunne Kristiansen spille back indtil Rasmussen var klar igen. Det ville være at foretrække. Alt andet end Elanga på vores hold, tak.

En Jallow kunne have startet inde i stedet for Duncan syntes jeg, for Duncan lavede stortset intet i FCK kampen.

Dunken er vores bedste angriber, hvorfor han ikke skal bænken eller tribunen. Jallow og Dunken ville være at foretrække i front.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22883: 08 Mar 2009, 17:06 »

Siden hvornår er Elanga blevet en af stærkeste? Han burde smides ned på 2DØ holdet, og så kunne Kristiansen spille back indtil Rasmussen var klar igen. Det ville være at foretrække. Alt andet end Elanga på vores hold, tak.

Dunken er vores bedste angriber, hvorfor han ikke skal bænken eller tribunen. Jallow og Dunken ville være at foretrække i front.

Elanga er vores eneste reelle back så længe TR er skadet. Ikke at jeg synes han er den bedste, men jeg vil ikke kritisere Kents valg, da han ser spillerne 3-4 gange mere end alle os i løbet af ugen.

Jeg vil gerne indrømme at jeg selv var ude med riven efter Elanga efter FCK kampen, men i dag er jeg blevet enig med mig selv om at give ham en chance - der er ingen andre holdbare alternativer uden at det koster os fremadrettet.

Enig omkring Duncan
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22884: 08 Mar 2009, 17:08 »

Elanga er vores eneste reelle back så længe TR er skadet. Ikke at jeg synes han er den bedste, men jeg vil ikke kritisere Kents valg, da han ser spillerne 3-4 gange mere end alle os i løbet af ugen.

Jeg vil gerne indrømme at jeg selv var ude med riven efter Elanga efter FCK kampen, men i dag er jeg blevet enig med mig selv om at give ham en chance - der er ingen andre holdbare alternativer uden at det koster os fremadrettet.
Enig omkring Duncan

Den del er jeg helt enig i, og har jeg også selv påpeget..

Men jeg er mere irriteret omkring vores angreb.. Hvorfor helvede skal farnerud den talentløse svnesker nu starte inde, når jallow-duncan fungerer sublimt...

Jeg ser seriøst intet lys i den mand, og han skal virkelig stramme sig an hvis jeg skal have tillid til ham... Det giver seriøst ingen mening at stille med duncan-farnerud i en udekamp hvor vi i perioder af kampen kan blive presset ned.. Ingen af dem ahr nogen hurtighed, og jeg vil skide på hvor god teknisk han er, for han får alligevel aldrig noget ud af det crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22885: 08 Mar 2009, 17:19 »

Elanga har allerede fået sine chancer, og har bevist, at han ikke hører til i Brøndby. Helt præcist 35 chancer, og 36 med kampen i dag. Jan K. har tidligere spillet på den position, så jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne tage over indtil Thomas Rasmussen er klar igen. Elanga skal bare sparkes til månen, han har intet at gøre i Brøndby IF.

Hvor jeg dog ærger mig over, at vi ikke smed et lille million beløb til Randers mod at få Jan F. her og nu. Det ville være win-win for begge klubber.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22886: 08 Mar 2009, 17:23 »

Elanga har allerede fået sine chancer, og har bevist, at han ikke hører til i Brøndby. Helt præcist 35 chancer, og 36 med kampen i dag. Jan K. har tidligere spillet på den position, så jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne tage over indtil Thomas Rasmussen er klar igen. Elanga skal bare sparkes til månen, han har intet at gøre i Brøndby IF.

Hvor jeg dog ærger mig over, at vi ikke smed et lille million beløb til Randers mod at få Jan F. her og nu. Det ville være win-win for begge klubber.

Jeg er enig i at han fik mange chancer, men i dag har vi et helt andet hold der fungerer sammen. Dengang var vi på vej ned af bakke mod den krise som vi ikke skal snakke mere om.

Enig omkring Jan F, der gik fedterøv i direktionen.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22887: 08 Mar 2009, 17:51 »

Jeg sidder lidt over overvejer om spillerne overhovede har rørt en bold i 3 måneder Huh.. Syntes den hopper fra os hver gang vi spiller bare en smule hurtigt..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22888: 08 Mar 2009, 17:54 »

FARNERUD! Så scorede den skide svensker endelig!
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22889: 08 Mar 2009, 17:55 »

Det er så ufortjent må man sige. Vi har INTET haft - men lad os alligevel juble Wink.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 ... 1524 1525 [1526] 1527 1528 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010