home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 908 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 212 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1521 1522 [1523] 1524 1525 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4046141 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22830: 03 Mar 2009, 18:07 »

http://brondby.com/article.asp?aid=50311&id=145

JAAA! håber han bliver klar til Midtjylland så elanga kan sendes til mongoliet! Opstemt

Ang. i går er det utroligt man kan løbe i så mange offside. Eller rettere BLIVE SNYDT SÅ MEGET! ticked off ligefør det er så dumt så dumt at jeg ikke gider diskutere det. Mit surheds barometer er gået så langt ned at det er ved at vendes til glæde! Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22831: 03 Mar 2009, 18:18 »

Undrede mig over en ting. Kent Nielsen sagde i opstarten af sæsonen her at Brøndby var blevet mere defensive? Eller i hvf bedre defensive.
Igår syntes jeg da ikke det var til at se. Jeg syntes FCK brød boldene mange gange og at midtbanen især smed den væk for tit. Jeg syntes en af jeres spillere, Jan Kristiansen lagde nogle gode afleveringer i dybden i starten af kampen, men går så senere hen død.

Jeg synes nu nok man kunne se, at vi var noget mere defensive end normalt. Tag fx MKD, han spillede jo mere eller mindre defensiv midtbane! Dumt træk af Kent imo.
Logged


Robuni
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22832: 03 Mar 2009, 18:19 »

Jeg syntes faktisk at vi havde Claus Bo Larsen rimelig meget mod os igår. Fck fik nogle meget tynde frispark, og linjedommerne var også meget aktive med deres flag.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22833: 03 Mar 2009, 18:28 »

Jeg syntes faktisk at vi havde Claus Bo Larsen rimelig meget mod os igår. Fck fik nogle meget tynde frispark, og linjedommerne var også meget aktive med deres flag.

Har du nogensinde hørt udtrykket "udebanedommer?" Wink
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22834: 03 Mar 2009, 18:42 »

Robuni: Ej synes du? det var da utroligt! Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22835: 04 Mar 2009, 17:18 »

http://www.bold.dk/nyt/Mike-J-Spilletid-eller-ny-klub

Så skal han da godt nok også til at levere en vare... Syntes godt han kan pakke sine stjernenykker væk... Hvem vil han slå af!?

Holmen:Nej
MKD:Nej
Gisla:Nej
Jan K: Ikke pt

Han må indse at han bare ikke er god nok til at slå nogle af dem vi har på holdet af nu, og hvis han vil have succes hos os, så kræver det godt nok en mere tålmodig personlighed end den han fremviser her crazy...

Hvis han alligevel ikke vælger at gøre det kan han imo bare fise af.. Jeg ser ikke et profil potientiale i ham!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22836: 04 Mar 2009, 17:52 »

Jeg ser heller ingen problemer i, at han sælges til sommer. Randers skulle ang. have været ude efter ham i vinters, men der blev afvist et salg. Skuffet

Tbh havde krydset været mest fair i mandags. Vi fuckede det selv op, uden affaldet spillede godt, selvom mange mener dette. At vi så ender med at tabe, er bare bad luck, og på hesten igen til næste kamp. Dén kamp skal til gengæld vindes, uanset hvordan det sker.

Claus Bo's indsats gider jeg ikke kommentere, men affaldets spillere kunne lige så godt have blevet derhjemme og alligevel kunne de have fået tre point på kontoen. Nuff said.

The Double 09 til Vestegnen! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22837: 04 Mar 2009, 18:01 »

Arh uenig zone..

Fuckerne var bedre end os på dagen, men jeg er stadig sikker på at vi har klasse nok til at hive the double hjem... Denne gang sad de dog på os, men det taber vi jo intet mesterskab af Wink

Dommeren syntes jeg var dybt til grin, og der var ingen linje i det han lavede.. Det var dog på ingen måde hans skyld at vi tabte, men har set claus bo langt bedre end det var tilfældet der Skuffet
« Seneste Redigering: 04 Mar 2009, 18:06 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22838: 04 Mar 2009, 18:22 »

Det var dog på ingen måde hans skyld at vi tabte, men har set claus bo langt bedre end det var tilfældet der Skuffet

Det siger jeg heller ikke, men han kunne lige så godt, at have taget en af affaldets trøjer i mandags for alt han dømte var til deres fordel. Der ville selv et blindt, handicappet spædbarn kunne have dømt bedre. At han så er Danmarks bedste dommer aner jeg ikke om man grine af eller være pinlig berørt over. :-)

Men som skrevet før, op på hesten igen og så skal vi vinde mod møgjylland i weekenden. Længere er den ikke.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22839: 05 Mar 2009, 15:06 »

Graulund fik to dages karantæne for sammenstødet med Kevin Stuhr.

Så slipper vi da for ham Smiley

http://spn.dk/fodbold/superliga/agf/article1623242.ece
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22840: 05 Mar 2009, 16:03 »

Så er der stemningsfilm fra mod FC Køb-En-Havn Smiley

http://mingo.dk/news.php
http://allehaderos.dk/
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22841: 05 Mar 2009, 16:29 »

Spændende at se om stemningen er så ringe som det siges Grin
(Doh så læser man introen til den crazy )
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22842: 05 Mar 2009, 16:31 »

Graulund fik to dages karantæne for sammenstødet med Kevin Stuhr.

Så slipper vi da for ham Smiley

http://spn.dk/fodbold/superliga/agf/article1623242.ece

Vi burde sagtens slå dem med Graulund, men nu er vores chancer for sejr forøget med ham ude. Fortjent han fik karantæne for en gangs skyld gør DBU noget ved svinestreger, som dommeren overser.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22843: 05 Mar 2009, 20:00 »

Graulund er sluppet billigt tbh, men som GE siger, så skal vi kunne slå gf med eller uden ham.

Der skulle komme en ny trøje på tirsdag, i et begrænset omfang. Nogen der ved hvordan den ser ud?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22844: 05 Mar 2009, 22:19 »

Der skulle komme en ny trøje på tirsdag, i et begrænset omfang. Nogen der ved hvordan den ser ud?

Hvilken ny trøje?  Shockeret
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Sider: 1 ... 1521 1522 [1523] 1524 1525 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010