home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 872 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 177 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1520 1521 [1522] 1523 1524 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4048540 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22815: 03 Mar 2009, 08:50 »

Man savner sq TR når man ser elanga løbe.. burde vi ikke snart få en indsamling til en togbillet væk herfra til den dreng?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22816: 03 Mar 2009, 09:00 »

Elanga er dag og nat på en fodboldbane... det holder sgu ikke!
Logged


Arsenal Football Club


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22817: 03 Mar 2009, 09:03 »

Der var eksempelvis en situation hvor Duncan ikke tager bolden, og Farnerud SLET ikke er i Offside - hvor der dømmes. Linjevogterne var alt for hurtige til at hæve flaget i går.

... Men idet Duncan tager to-tre skridt efter bolden for derefter at løbe i den anden retning, så bør stadig - som der også korrekt blev gjort - dømmes offside. Andre såkaldte "tvivlsomme" kan jeg slet ikke få øje på. Brøndbys angribere gik bare i fælden, hver gang.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22818: 03 Mar 2009, 09:06 »

Nej for han har ikke rørt bolden.. Og det er sådan jeg har forstået den nye offside regel...

Når han ikke har rørt bolden, har han ikke indflydelse på spillet!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22819: 03 Mar 2009, 09:13 »

Præcis!!!

Fatter ikke hvordan at han kan være skyld i at bolden tilfældigt ryger over til ham?
Logged


Arsenal Football Club


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22820: 03 Mar 2009, 10:25 »

Jeg var i øvrigt helt sikker på at jeg havde stået og set hele kampen side om side med BenMusalho Grin..

For så at finde ud af at mande sad på langside... Det er sku ikke holdbart at folk ligner hinanden så meget Tunge
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22821: 03 Mar 2009, 12:52 »

Vk, Jeg har forstået det sådan at bare spilleren har indflydelse på spillet, er han offside. Altså hvis han tager skridt imod bolden, så målmand eller forsvarsspiller påvirkes kan der dømmes offside..
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22822: 03 Mar 2009, 12:53 »

Vk, Jeg har forstået det sådan at bare spilleren har indflydelse på spillet, er han offside. Altså hvis han tager skridt imod bolden, så målmand eller forsvarsspiller påvirkes kan der dømmes offside..

Det er den gamle regel. Så længe man løb efter bolden dengang var man offside. I dag skal spilleren røre bolden før han er offside, dermed er Farnerud IKKE offside ved hændelsen.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22823: 03 Mar 2009, 13:35 »

Det er den gamle regel. Så længe man løb efter bolden dengang var man offside. I dag skal spilleren røre bolden før han er offside, dermed er Farnerud IKKE offside ved hændelsen.

Æder mine ord i mig igen så Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22824: 03 Mar 2009, 13:38 »

Nej Nej Nej.. I har da SLET IKKE forstået offside-reglen.. Iflg. Fodboldloven § 11 under afsnittet "Internationale fortolkninger og danske afgørelser" står der følgende omkring offside: 3 måder kan man være offside på... 1. Indvirke på spillet(den kender de fleste af os vel), 2. At genere en modspiller(den må målmand kende meget til) og sidst men ikke mindst 3. At opnå en fordel af sin offsideposition.. for nu at tage den med Farnerud(som der er mange der er uenige med dommeren/ne i) hvis han er offside da bolden bliver spillet og han så løber ned for at tage i mod den så SKAL der fløjtes.. til at underbygge min påstand kan jeg bruge følgende citat fra Fodboldloven under føromtalte afsnit: "Hvis en angrebsspiller i offside-position bevæger sig mod en bold, som er spillet af en medspiller, og ingen af hans medspillere har mulighed for at nå frem til bolden fra en ONside-position, kan spilleren straffes MED DET SAMME, uden at dommeren behøver vente på, at han rører bolden.
Dette er ikke en udvidelse af strafbarheden "at indvirke på spillet", men alene en praktisk udlægning af loven, således at spillet ikke sinkes unødigt."

Håber det var til at forstå.. ellers må I lige fange mig på en PB Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22825: 03 Mar 2009, 14:44 »

Fuck det var noget lort igår! Jeg kom hjem rimeligt sent så nåede ikke lige at skrive herinde igår aften/nat. Men hold da kæft en gang lortebold vi spiller igår, alt for defensivt og langsomt, især langsomt. Mange af spillerne tør næsten heller ikke tage en dribling ´forbi en modstander. Mht til Elanga, så syntes jeg han gjorde det skidt men ikke mere end de andre, han havde det dog svært mod Pospech og da Grønkjær kom ind, men jeg syntes heller ikke spillere som Holmen, Farnerud, Duncan osv spillede ret godt, for at sige det mildt. MKD spillede også en sløj kamp. De bedste var nok Remco VDS og Schlebrügge og Jallow da han kom ind, dog uden at han skabte det store. Tifoen var kanon flot syntes jeg og stemningen var fantastisk, indtil målet. Men det store problem i mine øjne er at FCK har haft 2 betydningsfulde kampe mod City, mens vi havde vores første betydningsfulde kamp. Men jeg er virkelig dybt skuffet over indsatsen igår og det skal gøres MEGET bedre mod FCM hvis vi vil have en chance der. :/
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22826: 03 Mar 2009, 14:54 »

Jeg var i øvrigt helt sikker på at jeg havde stået og set hele kampen side om side med BenMusalho Grin..

For så at finde ud af at mande sad på langside... Det er sku ikke holdbart at folk ligner hinanden så meget Tunge
Haha.. Snakkede du så med ham, mens du troede det var mig? Og hvordan fandt du ud af, at jeg sad på langsiden? Rullende Øjne (...)




Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22827: 03 Mar 2009, 16:07 »

Haha ja Grin.. Han virkede nemlig lige så sød som du gør Kys

Det læste jeg i chatten xD
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22828: 03 Mar 2009, 16:53 »

Puha...

En skræmmende omgang alibifodbold, vi præsterede i går, og man kan ikke sige andet, end at sejren var fuldt fortjent. Max og Remco leverer en udmærket præstation, men de var så også de eneste. Efter en ellers løfterig start bekræftede Elanga vores alle sammens frygt, MKD var en skygge af sig selv, Jan K. havde tilsyneladende gang i et rekordforsøg om at smide flest bolde væk, Holmén var isoleret ude på højrekanten, og Farnerud fik intet ud af det.

Jeg tror, vi så en sprække i vores system i går. Det fungerer glimrende, når vi skal styre kampen, men i et slag som i går har FCK's kompakte midtbane let ved at tryne Gislason og MKD. MKD er ikke just en terrier, og vi tabte slaget om midtbanen fra første fløjt. Vi skulle måske have overvejet at bytte om på Holmén og MKD til en kamp som denne for at tage kampen op med deres midtbane.

Alt i alt var det bare en dårlig kamp - skidt taktisk oplæg, elendig udførelse. Og der var ikke nær så meget kul på tribunen som man kunne forvente til en så imødeset, stor og betydningsfuld kamp.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 17:01 af United-styrer » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22829: 03 Mar 2009, 16:57 »

Undrede mig over en ting. Kent Nielsen sagde i opstarten af sæsonen her at Brøndby var blevet mere defensive? Eller i hvf bedre defensive.
Igår syntes jeg da ikke det var til at se. Jeg syntes FCK brød boldene mange gange og at midtbanen især smed den væk for tit. Jeg syntes en af jeres spillere, Jan Kristiansen lagde nogle gode afleveringer i dybden i starten af kampen, men går så senere hen død.
Logged

Sider: 1 ... 1520 1521 [1522] 1523 1524 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010