home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 913 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 216 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1518 1519 [1520] 1521 1522 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4046148 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22785: 02 Mar 2009, 22:35 »

helt enig, absalon .. bl.a. der, hvor Jan K (tror jeg?) blev nedlagt på det groveste; intet frispark. To sek. efter bliver en fck'er tacklet (langt fra ligeså groft), og der valgte dommeren så et frispark til fck..? Kegle.

Må også lige rose fck og deres fans... desværre.. Stram op, FAXE!! Capoen burde gå rundt på hele faxe, det ville give MEGET bedre stemning, tror jeg.. Eller også kna der laves nogle "assistenter", som står i siden og nede, så alle kommer med..?
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22786: 02 Mar 2009, 22:38 »

Har aldrig oplevet en kamp som har gået direkte med kniven i hjertet på mig, som den i dag...
Logged


Arsenal Football Club


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22787: 02 Mar 2009, 22:47 »

Jeg synes dog, at vores forsvar neutraliserer ham Santin godt idag. Han havde en afslutning lige i starten, men efterfølgende synes jeg, at vores forsvar piller glansen af ham meget af tiden, og han folder sig aldrig ud på nogen måde..
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22788: 02 Mar 2009, 22:50 »

Set fra min vinkel, var der en del situationer, der gik fcks vej. Flere dueller, der dømmes til fcks fordel, hvor den ellers var 50/50. I første halvleg var det slemt, men det blev bedre i anden halvleg.. Ak ja, det er jo de berømte marginaler, der gik mod os i dag ang. dommeren. Skuffet

Ja især der hvor Remco ikke kigger bold og hiver N'doye i trøjen, hvor der sagtens kan dømmes straffe og gives anden advarsel = udvisning! Der var han meget FCK-venlig!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22789: 02 Mar 2009, 22:52 »

Flot, du kan fremhæve én situation, når jeg snakker hele første halvleg. Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22790: 02 Mar 2009, 22:53 »

Ja det var en situation der kunne vende kampen på hovedet, det du næver er intet konkret, samt subjektive holdninger fra tribunen (=ingen replays) Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22791: 02 Mar 2009, 22:56 »

Ja, jeg nævner mit synspunkt. Skriver jo også 'fra min vinkel', og nej, nævner ingen konkrete situationer, da der simpelthen var flere, og efter denne kamp, kan jeg sku ikke huske hver en situation i detaljer i hovedet. :-P
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22792: 02 Mar 2009, 22:58 »

Nogen der ved hvor ham der den nye i forsvaret er lejet henne?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22793: 02 Mar 2009, 22:59 »

Burnley.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22794: 02 Mar 2009, 23:01 »

Hvorfor så udstille mig for at nævne noget konkret og som rent faktisk havde betydning for kampen?

'Dommeren var dårlig' er jo, som verdenskrig selv nævnte i en anden tråd, verdens dårligste undskyldning Wink

Der var småting, men ifølge gryntelydende fra de brøndby-fans jeg så kampen med, så gik det nogenlunde begge veje. Når FCK har bolden mere end Brøndby, så er det vel også kun sandsynligt at man får flere frispark, måske sågar flere tvivlsomme?
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22795: 02 Mar 2009, 23:04 »

Se min "Smiley", har aldrig været min idé at 'udstille' dig.

Hvis Brøndbyfansene, du så kampen med, gryntede, kan du bare sende dem i stalden igen. Wink Grin
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22796: 02 Mar 2009, 23:10 »

Kewl, min fejl så Smiley

Nej, for hvem skulle så stille mig i stalden? De kiggede ihvertfald også, når jeg gryntede - eller når vi gjorde det samtidigt Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22797: 02 Mar 2009, 23:11 »

I kan evt. gå hånd i hånd derud? Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22798: 02 Mar 2009, 23:16 »

Det tror jeg alligevel ikke at de havde lyst til efter at Ille stjal showet - måske næste gang Tunge
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22799: 02 Mar 2009, 23:24 »

Hvor er jeg godt og grundig sur over spillet på banen og stemningen på tribunen !  ticked off  ticked off  ticked off

  • Spillet på banen

Vi får slet ikke sat os igennem på noget tidspunkt. Angrebet fungede slet ikke. I 1 halvleg løb Farnerud nærmest konstant i offside, og i anden halvleg fik Jallow slet ikke sat sin prik over i'et (selvom han blev MoM).
Joseph Elanga, var jeg faktisk overrasket over. Under Fenerbachen, da hans navn blev kaldt af fansene, så kom han løbende over mod os, og da vi så klapper af ham, slår han sig på brystet(der hvor hjertet er) ligesom at det skal betyde at han elsker klubben/os? Han "Havde" da nok selvtillid inden kampen. Og i første 10 min af kampen var han faktisk rigtig god, men efter det, der lignede han altså en kæmpe stor boldmongol, som ikke kunne slå indlæg!
Midtbanen var hips som haps, og kørte slet ikke under hele kampen

  • Tribunen

Her er jeg helt bestemt total skuffet! Hvordan kan folk vælge at stille sig på FAXE og nær midten, uden at synge under hele kampen. Jeg oplevede at se 5 personer omkring mig, som slet ikke sang under hele kampen! RYK DOG FORHELVEDE over på familetrunen og sid ned der. Og bare generalt var hele stemningen noget lort! vi synger vel kun omkring 20 min af kampen ud af de 90 min! Det må altså bare ikke kunne lade sig gøre under et DERBY.
Og hvad sker der for dem som kommer op at slås ? Jeg oplevde at 1 person blev skubbet en par trin ned, hvorefter at personen som havde skubbet ham, gik løs på ham, inden han nåede at blive fjernet.
Og så vil jeg også gerne takke MYSANDER for at hive min fætter væk i en situtation hvor han var ved at gå amok på en anden person!     TAK  Thumbs Up

Så fik jeg vidst det hele med  Wink
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Sider: 1 ... 1518 1519 [1520] 1521 1522 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010