home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 803 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 240 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1506 1507 [1508] 1509 1510 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4029867 gange)
GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22605: 16 Feb 2009, 22:19 »

Ja nogle af os har sæsonkort, Absa Thumbs Up

Pjækker selv den dag, for at opvarme hjemme hos en ven Opstemt Glæder mig som en sindsyg!

Kun 2 uger tilbage.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22606: 17 Feb 2009, 22:18 »

Problemet er overnatning og forbrug af penge! - Hehe find et værelse hvor jeg kan sove indtil jeg skal hjem igen, så kommer jeg gerne over allerede om torsdagen!

Søg på AOK.dk. Der burde du kunne få hjælp. Smiley

Eller kig på http://www.zleep.dk/ De har et hotel i Ballerup. Wink

Ja nogle af os har sæsonkort, Absa Thumbs Up

Pjækker selv den dag, for at opvarme hjemme hos en ven Opstemt Glæder mig som en sindsyg!

Kun 2 uger tilbage.

Slet ingen dum idé. Tror jeg kommer til at misse de sidste lektioner. Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22607: 19 Feb 2009, 10:09 »

Ja nogle af os har sæsonkort, Absa Thumbs Up

Pjækker selv den dag, for at opvarme hjemme hos en ven Opstemt Glæder mig som en sindsyg!

Kun 2 uger tilbage.

Rart at du vil kendes ved mig  Tunge Grin.. Men det samme kommer til at ske for mig, det er bare at aflevere mit AT-projekt, og så skal der godt nok drikkes bajere til den store guldmedalje Opstemt!!

Men jeg syntes vi har fået en god og positiv start på året.. Jeg er meget begejstret for vores lejemål af Remco, og jeg er sikker på han kan give gisla lidt konkurrence på den defensive midtbane, hvilket sikkert vil hæve vor kære anførers niveau. Ud fra det jeg kunne se i FM så ligner han også en spiller man slår sig på, hvilket er ret så vigtigt på den defensive midtbane, eller forsvaret hvis det bliver aktuelt Thumbs Up

Deruodver har der været en masse positive resultater, og jeg mener virkelig vi pt har en masse at bygge videre på i og med vi har formået at holde på holdet henover transfervinduet Smiley...

Gisla er blevet genvalgt til kaptajn, hvilket jeg finder ganske ok.. manden har på ingen måde spillet sig af som hverken spiller eller anfører, og samtidigt er han nu rigtigt begyndt at træde i karakter som en anfører skal... F.eks da han til en træning skred ind da der opstod en disk mellem to spillere... Sådan skal det være Peace

De første tre kampe i foråret bliver alfa omega.. Kommer vi ud med 7-9 point der så bliver vi mestre, det mener jeg slet ikke der kan herske tvivl om... Får vi derimod en møg start med 0-3 point, så er det kalrt at vi har en del at indhente, men det tror jeg dog ikke bliver aktuelt da jeg mener at vi har danmarks bedste hold... derfor ligger vi nr 1, og derfor har vi maksimum point mod de andre tophold... 3 sejre ude mod ob på et halvt år, siger vel også en del Smiley..

Vi vinder det lort, og så vil det igen regne med guldglimmer ud over vores prægtige plæne på vilfort park Peace

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22608: 19 Feb 2009, 11:45 »

Bla bla bla.... I'm back
Vi vinder det lort, og så vil det igen regne med guldglimmer ud over vores prægtige plæne på vilfort park Peace

Og ligesom man troede det var sikkert at læse i Brøndby tråden igen, vender VK stærkt tilbage. Smiley

Tadadadadaaaaa is it a smiley-man? a crazy man? No (eller ja, de to andre er også dækkende) it's Verdenskrig

Peace
« Seneste Redigering: 19 Feb 2009, 12:11 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22609: 19 Feb 2009, 12:22 »

To spænende træningskamp har vi på skemaet, inden New Firm kampen. Herfølge away i eftermiddag, som jeg formoder JS skal se, og Rosenborg hjemme på søndag. Forhåbenlig render vi ikke ind i flere skader inden dén kamp, og da slet ikke i forsvaret, hvor vi sandsynligvis må stille op med Wass og Elanga.

Af hvad jeg har hørt og set, så har været ganske fornuftigt for os siden Kent's ankomst, hvilket gør mig positiv forude før forårets kampe. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vi nok skal hente minimum en anden plads denne sæson. Hvilket må siges, at være godkendt ovenpå de to forrige.

Én ting er sikkert; Jeg glæder mig til at synge/råbe/skrige mine lunger ud af kroppen 2/3!

Pjækker selv den dag, for at opvarme hjemme hos en ven Opstemt Glæder mig som en sindsyg

Slet ingen dum idé. Tror jeg kommer til at misse de sidste lektioner. Wink

Pjækkerøve.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22610: 19 Feb 2009, 13:22 »

Og ligesom man troede det var sikkert at læse i Brøndby tråden igen, vender VK stærkt tilbage. Smiley

Tadadadadaaaaa is it a smiley-man? a crazy man? No (eller ja, de to andre er også dækkende) it's Verdenskrig

Peace
Ja så kan i godt indfinde jer i skyttegravene  Wink Grin

To spænende træningskamp har vi på skemaet, inden New Firm kampen. Herfølge away i eftermiddag, som jeg formoder JS skal se, og Rosenborg hjemme på søndag. Forhåbenlig render vi ikke ind i flere skader inden dén kamp, og da slet ikke i forsvaret, hvor vi sandsynligvis må stille op med Wass og Elanga.

Af hvad jeg har hørt og set, så har været ganske fornuftigt for os siden Kent's ankomst, hvilket gør mig positiv forude før forårets kampe. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vi nok skal hente minimum en anden plads denne sæson. Hvilket må siges, at være godkendt ovenpå de to forrige.

Én ting er sikkert; Jeg glæder mig til at synge/råbe/skrige mine lunger ud af kroppen 2/3!

Pjækkerøve.

Skader i forsvaret er simpelthen forbudt på nuværende tidspunkt... Jeg er af den holdning at forsvaret er den største årsag til at vi ligger hvor vi ligger, så at ændre for meget på den stamme der spiller her, er som at kaste guldet ud af vinduet...

Jeg får simpelthen lange løg hvis vi mod fck skal stille op med Elanga og wass, det holder jeg sku ikke til crazy..

Men lad os nu runde ordentligt af her i de sidste to kampe, så vi kan bygge videre på den positive udvikling der har været i opstarten.. Det ville være et godt afsæt i mod d. 2/3..

Ca halvanden uge igen... Gid tiden må gå stærkt Thumbs Up

Når man pjækker for at varme op til Brøndby, kan det accepteres  Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22611: 19 Feb 2009, 14:00 »

Dagens start 11 mod Herfølge:

Michael Falkesgaard

D. Stenderup - M. Bischoff - J. Berthelsen - C. Jørgensen

P. Kanstrup
M. Jensen - T. Mikkelsen
K. Daugaard

P. Mortensen - D. Williams

Med på bænken er Mark Leth-Pedersen og Mark Sundstrup.

Når man pjækker for at varme op til Brøndby, kan det accepteres  Wink

Det kan lige gå an se Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22612: 19 Feb 2009, 22:00 »

http://onside.dk/node/26887

Ser ud til, der bliver kog på kedlerne. God kamp på tribunerne. Jeg glæder mig i hvert fald rigtigt, rigtigt meget. Opstemt
Skal ned på 1964 inden kampen, og få lidt i skidesækken..  Smiley

Kan slet ikke vente... :-P

Edit:
"FC København har sendt lidt mere end 700 billetter retur..."
http://brondby.com/article.asp?aid=50106&id=145

Noget kunne tyde på, at der måske ikke kommer så voldsomt mange fckfans?
« Seneste Redigering: 19 Feb 2009, 22:08 af Absalonsen » Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22613: 19 Feb 2009, 22:05 »

Dagens start 11 mod Herfølge:

Michael Falkesgaard

D. Stenderup - M. Bischoff - J. Berthelsen - C. Jørgensen

P. Kanstrup
M. Jensen - T. Mikkelsen
K. Daugaard

P. Mortensen - D. Williams

Med på bænken er Mark Leth-Pedersen og Mark Sundstrup.

Det kan lige gå an se Tunge
En kamp som vi vinder med 3-1, efter at have været bagud med 0-1.
Kanstrup gik ud med ankel problemer, og hans afløser Sundstrup scorede vores første mål.
Andet mål satte Patrick Mortensen ind på friløber, efter en stikning fra Super Dave, hvis jeg husker korrekt. Tredje mål scorede Dave selv med hovedet, efter oplæg af Merk Leth.
Kampen var præget af dårlige pasninger, og en smule langsomt tempo en gang imellem. Underlaget gjorde det bestemt heller ikke nemmere for spillerne, men alligevel burde afleveringerne ligge bedre. Det var selvfølgelig et hold, som ikke rigtig har spillet sammen, men alligevel. Synes der var alt for mange fejl afleveringer.
Også synes jeg også at Mike Jensen går alt for meget selv, og han bør spille bolden lidt mere.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22614: 20 Feb 2009, 10:31 »

Godt med en sejr i går, selvom det virker til at værepå en billig baggrund Peace

Nu til noget lidt mere seriøst: http://www.bold.dk/nyt/Farnerud-tror-ikke-paa-FCK-kamp

Jeg ved snart ikke om jeg skal grine eller græde over det her... Manden som vi har betalt dyre domme for, går i stykker for nu anden gang, og sætter ham endnu engang tilbage... Manden tjener en tung løn, men spiller aldrig...

Syntes det her er meget problematisk Ubeslutsom

Men det kommer han nok over, og så sidder han på bænken og jeg kan med al respekt ikke se hvor han skal blive fast Skuffet
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22615: 20 Feb 2009, 11:14 »

Rolig nu. Jeg håber, at det er spil for galleriet (eller hvad man nu siger). Lad os vente til, truppen bliver udtaget. Inden det tror jeg ikke vi skal vide os sikre på noget.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22616: 20 Feb 2009, 11:41 »

Det kan du selvfølgelig have en pointe i, men jeg forholder mig også bare til hans periode hos os.. Han har ikke slået til rent spillemæssigt, også blev han skadet(Kan dog ikke huske den præcise dato for hans skade)... Syntes er er trist og købe en spiller til 6-7 mio og give ham en af suppens højeste lønninger for ikke at kunne bruge ham..

For uanset om han er skadet eller ej starter han ikke inde... Og jeg nægter at tro på at han vil blive ved med at sidde derude, og hvem i alverden skal vi erstatte ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22617: 20 Feb 2009, 12:29 »

For det første er jeg ret sikker på, at Anders Bjerregaard ikke kunne forudse om Farnerud, ville få skader. Så skylden kan ikke være den sportslige ledelse, synes jeg. Selvfølgelig hvis manden har været kronisk skadet hele sin karrierer, kan man regne med, han bliver skadet. Men når det ikke er tilfældet med Farnerud, udover nogle småskavanker i Stuttgart.

For det andet, tror jeg også det er spin, ligesom Absalonsen. Han skal nok blive klar - hvis ikke, kan jeg ikke se det som en svækkelse Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22618: 20 Feb 2009, 12:32 »

Hehe nej ingen kan give AB skylden, og vi jublede jo allesammen da han blev hentet Thumbs Up... Jeg syntes han lød som manden der kunne løfte vores spil til nye højder, men så fik vi som bekendt MKD og han har ikke set sig tilbage siden Wink

Nej en svækkelse ser jeg det helle ikke som, men det var mere en indirekte indikation af at jeg mener vi måske bør sælge ham!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22619: 20 Feb 2009, 12:34 »

Forresten var der nogle af jer som var i Køge igår og så kampen?
Logged

Sider: 1 ... 1506 1507 [1508] 1509 1510 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010