home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 40 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1490 1491 [1492] 1493 1494 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4006334 gange)
mur89
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22365: 21 Jan 2009, 09:16 »

jeg syntes de skal kigge på andre pladser ind angrebet vi har allerede danmarks bedste duo, plus agger og williams som reserver
Logged

Først lærte jeg at kravle, så lærte jeg at gå, så lærte jeg at hade FCK

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22366: 21 Jan 2009, 09:26 »

jeg syntes de skal kigge på andre pladser ind angrebet vi har allerede danmarks bedste duo, plus agger og williams som reserver


Det kan der være noget om. På den anden side er Agger og Williams stadig talenter, men hvis denne amerikaner viser sig at have et talentniveau på højde med Agger og Williams skal vi da naturligvis slå til. Hellere bredde end Mike Jensen i angrebet. Desuden viser det sig gang på gang at spillere udenfor Danmark viser sig at besidde mere Pace eksempelvis end de Danske talenter.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

mur89
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22367: 21 Jan 2009, 09:33 »

Det kan der være noget om, men i stedet for at bruge penge på et talent mere kan vi jo bruge pengene på en ny forsvar eksempel vis.
Logged

Først lærte jeg at kravle, så lærte jeg at gå, så lærte jeg at hade FCK

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22368: 21 Jan 2009, 09:35 »

Forsvaret er som det skal være. Skal vi endelig forstærke os, skal det være på den defensive midtbane :-)

http://www.bold.dk/nyt/Mikkelsens-taalmodighed-ikke-evig

Kan vi ikke sende ham og Elanga til Randers og så få Jan F. her og nu? Det ku' være lækkert! Cool
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22369: 21 Jan 2009, 09:36 »

jeg mener at hvis dunken løber ind i en langvarende skade, er Williams og Fætter ikke gode nok til at tage over i en længere periode endnu.. derfor mener jeg det er det rigtige sted at kigge. Smiley
Logged

mur89
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22370: 21 Jan 2009, 10:19 »

hvis nu thomas rasmussen bliver skadet, har vi ikke nogle til at tage over, vi har ikke andre ind bertelsen som spiller godt i midt forsvaret hvis schleebrügge bliver skadet.
Logged

Først lærte jeg at kravle, så lærte jeg at gå, så lærte jeg at hade FCK

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22371: 21 Jan 2009, 10:22 »

hvis nu thomas rasmussen bliver skadet, har vi ikke nogle til at tage over, vi har ikke andre ind bertelsen som spiller godt i midt forsvaret hvis schleebrügge bliver skadet.


Schlebrügge kan spille venstreback hvis TR bliver skadet, det kunne han allerede inden han kom til BIF. Ligeledes er JF købt som gardering af TR, og derfor skal vi ikke have en VB for et halvt år.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22372: 21 Jan 2009, 10:24 »

Øhm.. Skulle Thomas Rasmussen blive skadet, så kan Randrup, Schlebrügge og Jan K. tage over indtil Jan F. kommer. I midterforsvaret har vi Schlebrügge, Bischoff, Jönsson, Berthelsen, Randrup og Kanstrup. Jeg ser ingen problemer, hvis vi skulle mangle en mand i forsvaret.. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22373: 21 Jan 2009, 10:28 »

jeg mener at hvis dunken løber ind i en langvarende skade, er Williams og Fætter ikke gode nok til at tage over i en længere periode endnu.. derfor mener jeg det er det rigtige sted at kigge. Smiley

Mener også at der er Patrick Mortensen, hvis der kommer en skade i angrebet. Og han viste lovende takter da han røg ind sidst. Så er ikke umiddelbart bange for en skade der oppe. Men kan godt frygte at der kommer et par skader, såsom Agger og Williams ryger ud i længere ind igen.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22374: 21 Jan 2009, 10:29 »

8 personer til 4 pladser, når Jan F kommer (senest til sommer).
Det ser for mig ud til at være en godt dækket defensiv, som Zone påpeger.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22375: 22 Jan 2009, 07:43 »

En ganske fornuftig angriber, bedømt ud fra mit kendskab til ham.. Han kunne blive en fin back up for Dunken og Jallow, hvis et skifte skulle blive en realitet :-)

Hvad er dit kendskab da til ham?  Smiley
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22376: 22 Jan 2009, 12:34 »

Det er ganske vidst begrænset.. Men jeg følger en smule med i MLS, dog ikke så meget hos RSL, hvor han spiller :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22377: 22 Jan 2009, 16:23 »

Nu må I stoppe. Max Von på venstreback? De seneste par kampe han har spillet der har han været decideret dårlig og midterforsvaret har sejlet uden ham. Randrup er glasben og kommer nok til at bruge foråret på tribunen. Jan Kristiansen skal ikke spille back, det er han simpelthen ikke købt ind til - Vi ser meget tynde ud i forsvaret, nu hvor Randrup og Thomas Rasmussen er skadede og nok ikke kommer i kamp imod de narkofarvede. Hent Jan F nu, køb ham fri for de 2 millioner som Faxe højst kan kræve.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22378: 22 Jan 2009, 16:44 »

Helt enig med Cencur. Hvis man rykker Max ud på venstre backen, så efterlader man et kæmpe hul i midterforsvaret, hvor han er dirigenten. Det er ikke en holdbar løsning.
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22379: 22 Jan 2009, 16:52 »

Nu når vi taler om forsvaret ville jeg gerne lige spørge jer hvem i synes er bedst Wass eller Randrup på højre back?

Jeg synes selv Wass er hurtigere og bedre end Randrup
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 ... 1490 1491 [1492] 1493 1494 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010