home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 779 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 96 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1483 1484 [1485] 1486 1487 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005651 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22260: 10 Jan 2009, 14:42 »

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-afviser-afrikanske-rygter

Jeg må indrømme, at jeg intet kender til ham. Nej tak, vi har nok angribere.

Hehe undskyld, kan godt være jeg har læst forkert, det kan jo knibe på ens gamle dage Peace
Men skrev du lige: Vi har NOK angribere Rullende Øjne?

Sorry men lige præcis hvor, ser du de "nok" angribere?
For mig at se har vi Duncan-Jallow og det...

Madsen, williams, agger, patrick mortensen= Ikke i nærhedne af gode nok!

Farnerud kan bruges men han er sku ik videre skarp deroppe...

Vil dog gerne høre det fra din side  Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22261: 10 Jan 2009, 18:43 »

Munken is back!

EDIT: Start opstillingen i morgen mod Grasshoppers er således:
Stephan
Wass - Max - Kanstrup - Munken
Gisla
Mike - Lorentzen
Magic
Dunken - Dave


Hehe undskyld, kan godt være jeg har læst forkert, det kan jo knibe på ens gamle dage Peace
Men skrev du lige: Vi har NOK angribere Rullende Øjne?

Sorry men lige præcis hvor, ser du de "nok" angribere?
For mig at se har vi Duncan-Jallow og det...

Madsen, williams, agger, patrick mortensen= Ikke i nærhedne af gode nok!

Farnerud kan bruges men han er sku ik videre skarp deroppe...

Vil dog gerne høre det fra din side  Smiley

Vi har en fornuftig bredde helt i front, men kvaliteten kunne godt være en tand bedre, men ja, vi har nok angribere.

Btw. lækkert med de to nye scouts! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 19:04 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22262: 10 Jan 2009, 19:23 »

Hehe undskyld, kan godt være jeg har læst forkert, det kan jo knibe på ens gamle dage Peace
Men skrev du lige: Vi har NOK angribere Rullende Øjne?

Sorry men lige præcis hvor, ser du de "nok" angribere?
For mig at se har vi Duncan-Jallow og det...

Madsen, williams, agger, patrick mortensen= Ikke i nærhedne af gode nok!

Farnerud kan bruges men han er sku ik videre skarp deroppe...

Vil dog gerne høre det fra din side  Smiley
Ja, det gjorde jeg. crazy

Vi har de seks, som du nævner, og evt. Mus Hassan. 6-7 angribere til to pladser er for meget imo. At niveauet så kunne gøres bedre, er der (forhåbentlig) ingen tvivl om, men hvis vi køber ham, skal vi af med et par stykker. Gerne Agger og/eller Madsen, da jeg ser et stort potentiale i Dave, Mortensen og Hassan. "Magic" kan intet mere, og Agger er simpelthen for meget skadet. Hvis ikke han var løbet ind i de skader, tror jeg, han kunne være blevet god, men de har imo ødelagt hans talent.

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22263: 10 Jan 2009, 19:29 »

Dave, mortensen, samt Hassan er på ingen måde klar til at være tredje angriber, i en klub som vores... Prøv at tænk på hvis Duncan eller Jallow blev skadet.. Så skal vi enten spille med Farnerud i angrebet hvor han langt fra er bedst, eller Madsen XD...

Jeg er ligeglad med mængden af angribere, for hvad nytter mængde når ikke en eneste af dem er god nok lige NU Huh
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22264: 10 Jan 2009, 19:33 »

Dave, mortensen, samt Hassan er på ingen måde klar til at være tredje angriber, i en klub som vores... Prøv at tænk på hvis Duncan eller Jallow blev skadet.. Så skal vi enten spille med Farnerud i angrebet hvor han langt fra er bedst, eller Madsen XD...

Jeg er ligeglad med mængden af angribere, for hvad nytter mængde når ikke en eneste af dem er god nok lige NU Huh
Det ville da være dumt at have 8 angribere til to pladser! Som jeg siger, så skal kvaliteten hæves, men vi skal af med nogen, før vi gør det. For hvis vi ikke kommer det, falder kvaliteten til træning, da der er alt for mange spillere.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22265: 10 Jan 2009, 19:35 »

Har du hørt om at sætte spillere på andet holdet crazy... Eller er det ikke et princip vi bruger i Brøndby ?

Madsen, Dave, Agger, Mortensen skulle alle på andet holdet i en ruf!.. Ingen af dem har PT noget at gøre på førsteholdet i Brøndby!...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22266: 10 Jan 2009, 19:37 »

På førsteholdet burde der kun være kvalitet, og nogle få talenter...

At folk er tilfreds med de angribere vi har udover duncan-jallow er jeg chokeret over, og at bruge argumentet med at vi så er for mange, giver jo slet ingen mening når dem vi har for mange af ikke er gode nok, og derfor ville et køb af en angriber være et vink med en vognstang om at få dem til at finde sig noget nyt!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22267: 10 Jan 2009, 19:38 »

Har du hørt om at sætte spillere på andet holdet crazy... Eller er det ikke et princip vi bruger i Brøndby ?

Madsen, Dave, Agger, Mortensen skulle alle på andet holdet i en ruf!.. Ingen af dem har PT noget at gøre på førsteholdet i Brøndby!...
Det er fint med mig! Jeg sagde jo også, at vi skulle af med et par stykker, før vi købte en til den kæde. Wink
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22268: 10 Jan 2009, 19:38 »

Helt enig med verdenskrig, spillere som; dave, agger, patrick har ikk niveauet til fastmand i en topklub, der skal forstærkes med kvalitetsspillere.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22269: 10 Jan 2009, 19:42 »

Det er fint med mig! Jeg sagde jo også, at vi skulle af med et par stykker, før vi købte en til den kæde. Wink

Nej vi er på ingen måde enige... At sige at vi har nok angribere og bruge det som argument for at vi ikke skal købe flere, holder bare ikke når ikke en eneste af dem holder det niveau der kræves!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22270: 10 Jan 2009, 19:49 »

Nej vi er på ingen måde enige... At sige at vi har nok angribere og bruge det som argument for at vi ikke skal købe flere, holder bare ikke når ikke en eneste af dem holder det niveau der kræves!
Hvis vi køber nogen, SKAL vi sgu' også af med et par stykker! Jeg er enig i, at kvaliteten skal forbedres, og det har jeg også skrevet. Som du siger, kan de "bare" smides på 2.-holdet. Og det før var mere til ham den anden. Hvorfor købe en vi ikke kender noget til? Så hellere beholde de spillere vi har. Jeg orker ikke endnu en Rector! Hvis han er en kvalitets angriber, skal han da købes/lejes, men så længe vi ikke kender noget til ham, selv ikke Anders B, har vi nok. Hvis muligheden for at købe en forstærkning til angrebet kommer, skal han købes, og så må Madsen/Mortensen/Agger, eller hvem det nu er, ned på 2.-holdet eller sælges!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22271: 11 Jan 2009, 17:09 »

Efter 45 minutter fører vi 1-0 mod Grashoppers på mål af Duncan.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22272: 11 Jan 2009, 18:02 »

Så klarede gutterne det da ok i dag til Oddset cup! Smiley

Er imponeret over Sundstrup som jeg helt ærligt næsten aldrig har hørt noget om Peace
Også fører vi mod Grashhoppers som Absa siger Thumbs Up

Fornuftig dag! Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22273: 11 Jan 2009, 18:05 »

Ja sikke en slutspurt vi ifk lavet på Gran Canaria.. Hvem scorede egentlig målene foruden Duncan, som lavede det første.?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22274: 11 Jan 2009, 18:06 »

Så kom slutstillingen: http://brondby.com/article.asp?aid=49907&id=145

Godt at se Toby og K-Lo melder sig ind i kampen og angriberne holder formen Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 1483 1484 [1485] 1486 1487 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010