home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 810 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 369 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1469 1470 [1471] 1472 1473 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4015669 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22050: 18 Dec 2008, 10:54 »

Det kan jeg love dig for at der er Smiley...

Jeg syntes slet ikke vores reserver til midtbanen holder niveau.. Den eneste som gør det er Farnerud, og han kan sku ik være backup for 3 Grin... Toby- Lorentzen har intet at gøre i vores trup, og ikke engang i vores klub...

Jeg syntes det er naivt af Herman bare på forhånd at lukke af.. Man skal ALTID gå efter og forstærke sig, og hvis vi sælger lorentzen, og henter Vingaard, så syntes jeg vi er kommet KLART styrket ud af den deal Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22051: 18 Dec 2008, 11:06 »

http://www.bold.dk/nyt/Vingaard-rygtes-til-FC-Koebenhavn

Var han ikke noget ?... Han ville imo være en kanon backup for alle 4 på midtbanen Opstemt

Men zone er nok ikke enig Grin Wink

Syntes bare kanon godt om Vingaard... En utrolig komplet spiller uden svagheder... Han kan vel heller ikke være helt dyr...

Vingaard er landsholdsspiller. Han vil ikke skifte for at sidde på bænken. Han er en udmærket spiller, men synes ikke, han ville forstærke vores startopstilling væsentligt.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22052: 18 Dec 2008, 11:24 »

Men altså, hvis fck kan have sionko på bænken, kan vi også have Vingaard.. Jeg syntes personligt han indeholder meget af det samme som Holmen, og han er langt mere komplet end jan k, så ved ik om jeg er helt enig Peace

Kan dog godt se, at det næppe sker, på baggrund af at han nok ik vil sidde på bænken, men drømmen har man lov at have Grin Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dani Alves
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22053: 18 Dec 2008, 12:10 »

Det kan jeg love dig for at der er Smiley...

Jeg syntes slet ikke vores reserver til midtbanen holder niveau.. Den eneste som gør det er Farnerud, og han kan sku ik være backup for 3 Grin... Toby- Lorentzen har intet at gøre i vores trup, og ikke engang i vores klub...

Jeg syntes det er naivt af Herman bare på forhånd at lukke af.. Man skal ALTID gå efter og forstærke sig, og hvis vi sælger lorentzen, og henter Vingaard, så syntes jeg vi er kommet KLART styrket ud af den deal Thumbs Up

Jeg er enig i at det er rigtig skidt af Herman at melde ud at der ikke kommer nogle forstærkninger i pausen. for selvfølgelig mangler der spillere i truppen hvis der skal være en acceptabel backup på alle pladser, hvad vil Herman ikke gøre hvis T. rasmussen bliver skadet. kort sagt det er super uprofessionelt meldt ud af Herman. med mindre han prøver at narre den danske presse for at få arbejds ro til at finde den ene eller 2 spillere som ham og Kent har i udsigt at byde på.

og jo vi kunne sagtens sælge toby uden nogle ville mangle ham, men det ville ikke være fornuftigt at købe vingaard han har slet slet ikke klasse nok efter min mening..
De skulle sælge Toby og købe Rommedahl. Han ville være en noget bedre backup til en allerede fantastisk midtbane end vingaard.

synes også at Lorentzen har noget han skal bevise, for man kan ikke blive ved med at være et talent..
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22054: 18 Dec 2008, 12:14 »

Igen: Tror du virkelig, at Dennis Rommedahl ville vende hjem til Danmark for at sidde på bænken?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22055: 18 Dec 2008, 12:24 »

Hvad skal vi bruge rommedahl til crazy... Han har intet at det, vi kan bruge i vores spil.. Han kan løbe, and thats it.. Jeg vil langt hellere have holmens uortodokse stil, samt Jan k's spark, end jeg vil have rommedahls hurtighed.. Men hvis han vil varme bænken og komme ind med 20 min igen når vi fører 1-0 så siger jeg da køb Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dani Alves
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22056: 18 Dec 2008, 12:31 »

Igen: Tror du virkelig, at Dennis Rommedahl ville vende hjem til Danmark for at sidde på bænken?

Nej det tror jeg ikke.. men han kunne stadig være spændene i klubben..
Men så hellere Thomas Enevoldsen fra Aab end Martin Vingaard. synes Enevoldsen er en meget mere spændende type spiller.
Hvem skulle vi ellers gå efter at købe til sommeres transfer vindue? hvis det skal være en profil ?

Angreb ?
Midtbane ?
Forsvar ?
Målmand ?

Jeg ville personligt gerne se Kasper Schmeichel i buret, tror også efter en fantastisk sæson af Stephen A at brøndby kan få en rigtig fin slat penge for ham.

i forsvaret havde jeg gerne set Aab's Michael Jacobsen, men det sker nu næppe efter hans forlængelse med Aab og flere engelske klubber der rygtes ude efter ham.

Midtbanen er svær for vi har jo allerede en fantastisk midtbane men som nævt tidligere kunne Thomas Enevoldsen være en spændene spiller, samtidig med at han er ung så der kan udvikles på ham.

I angrebet synes jeg man skal overveje om man ikke skal sælge duncan og så forsøge at hive en anden mål ræv hjem men hvilken har jeg slet ingen anelse om. måske  Rada Prica ? har i nogle gode bud ?  
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22057: 18 Dec 2008, 12:34 »

Hvorfor ændre på Stephans plads.. han har stået upåklageligt, og hvem ved om Schmeichel når samme højder... Jeg syntes de er satset.. Når vi nu igen har fået danmarks klart bedst målmand mellem stængerne, ser jeg ingen grund til at ændre på dette..

MJ, samt PRica er jeg dog enig i Smiley

Enevoldsen er for mig og se alt alt forustabil... Der er ikke langt fra de gode til dårlige kampe hos ham.. Bare se under aabs lille krise crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dani Alves
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22058: 18 Dec 2008, 12:37 »

Hvorfor ændre på Stephans plads.. han har stået upåklageligt, og hvem ved om Schmeichel når samme højder... Jeg syntes de er satset.. Når vi nu igen har fået danmarks klart bedst målmand mellem stængerne, ser jeg ingen grund til at ændre på dette..

MJ, samt PRica er jeg dog enig i Smiley

Enevoldsen er for mig og se alt alt forustabil... Der er ikke langt fra de gode til dårlige kampe hos ham.. Bare se under aabs lille krise crazy

Men det var jo alle deres spillere som røg igennem der...

Ja vi har klart den bedste målmand i sas ligaen nu.. men mon ikke også han har en drøm om at komme til udlandet igen. og hvis der samtidig kommer et godt bud..

Nogen som har et forslag til en spiller som har klasse nok til at tage over efter thomas rasmussen ?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22059: 18 Dec 2008, 12:40 »

Altså når vi skal spille CL næste år, (når vi er blevet mestre) ser jeg ingen grund til hvorfor han skulle skifte Smiley

Ja det var det, men ellers har jeg heller ikke set megetimponerende fra hans fod.. Han har haft en god sæson hvor devandt guld, men der svæver alle spillerne jo også på en lyserød sky hvad niveau angår Wink

Brian Hamalainen fra lyngby.. Kig nogle sider tilbage, for at læse mere Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22060: 18 Dec 2008, 12:41 »

Jeg ser nødig Kasper Schmeichel i klubben. Jeg mener, han er meget overvurderet, og Stephan Andersen er en langt bedre keeper.

I det hele taget tror og håber jeg ikke, vi køber ret meget i januar. Lad Kent få sit indtryk af truppen og evaluere til sommer. Jeg har desuden ikke opgivet Lorentzen endnu.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22061: 18 Dec 2008, 12:54 »

Det kan jeg så sige at jeg har.. Det ville glæde mig hvis han kom tilbage til fordums styrke, men jeg anser det simpelthen ikke som muligt, da hans fysiske grundlag er gået tabt gennem alle de skader.. Manden ejer hverken acceleration, eller styrke mere, og hans engang så fantastiske overblik er forduftet som dug for solen Skuffet...

Plus at manden ikke tør drible i fart længere... Han stopper altid op foran modstanderen, og laver sine finter, og kommer ingen vegne..

Lorentzen har spildt sit talent.. Vi skal sælge ham mens vi stadig kan få nogle millioner for ham Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22062: 18 Dec 2008, 15:31 »

http://www.onside.dk/node/23134 Thumbs Up

Ganske fornuftigt, hvis det ender i en ny aftale tbh. En fin reserve vi har i ham.. Hellere ham end Vingaard og/eller Rommedahl.

Nogen som har et forslag til en spiller som har klasse nok til at tage over efter thomas rasmussen ?

Lad os da vente og se til den tid? Han har vel mindst 3-4 år igen.. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22063: 18 Dec 2008, 15:32 »

Satans kan jeg blot sige...

Mener du virkelig det zone Shockeret... Vingaard er da MINDST en klasse over Lorentzen imo... Lorentzen har jo intet vildskab i sit spil længere.. Han er færdig Skuffet
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22064: 18 Dec 2008, 15:33 »

Jeg kan sagtens forstå, at man foretrækker Lorentzen over Rommedahl - men ikke Lorentzen over Vingaard.
Logged

Sider: 1 ... 1469 1470 [1471] 1472 1473 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010