home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 295 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1468 1469 [1470] 1471 1472 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4015361 gange)
Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22035: 17 Dec 2008, 17:34 »

Så I vil give Risgaard, en reservespiller, en løn på størrelse med Farnerud og Jan Kristiansen? Prøv dog for helvede Mike af på den plads, og hvis han ikke virker, så skyd ham af og køb en klassespiller istedet for en eller anden fesen knægt fra Aalborg, der også er reserve deroppe.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22036: 17 Dec 2008, 17:39 »

Så I vil give Risgaard, en reservespiller, en løn på størrelse med Farnerud og Jan Kristiansen? Prøv dog for helvede Mike af på den plads, og hvis han ikke virker, så skyd ham af og køb en klassespiller istedet for en eller anden fesen knægt fra Aalborg, der også er reserve deroppe.
Mener du at Risgård er en fesen dreng og en reservespiller?
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22037: 17 Dec 2008, 17:41 »

Ja, jeg mener at Risgaard er en fesen reservespiller.

Er vi ikke enige om at diamanten ser nogenlunde sådan her ud?

     Augu
Ene  -   Due
  Svensker
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22038: 17 Dec 2008, 17:48 »

Risgaard er en klassespiller, og absolut ikke reserve. Jeg ville meget gerne se ham på Vestegnen.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22039: 17 Dec 2008, 17:50 »

Ja, jeg mener at Risgaard er en fesen reservespiller.

Er vi ikke enige om at diamanten ser nogenlunde sådan her ud?

     Augu
Ene  -   Due
  Svensker

Risgård har jo været skadet i en længere periode, og var først kommet op i fulde omdrejninger mod United. Og nej, han er ikke reservespiller. Enten Due eller Enevoldsen plejer at være på bænken når Risgård er der.

Og at han er fesen forstår jeg slet ikke. Han spillede en super kamp mod United, og scorede nogle vigtige mål både før og efter skaden.
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22040: 17 Dec 2008, 18:04 »

Risgaard er en klassespiller, og absolut ikke reserve. Jeg ville meget gerne se ham på Vestegnen.

Hvad kan han tilføre vores hold, som vi ikke har i forvejen, enten på banen eller på bænken? Skal vi skrotte Farnerud? Skal Jan K eller Holmén på bænken? Skal Mikkelsen, Lorenzen og Mike Jensen sparkes ud allerede nu? (Det sidste er kun fyld, kender godt svaret Smiley)
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22041: 17 Dec 2008, 18:06 »

Risgård har jo været skadet i en længere periode, og var først kommet op i fulde omdrejninger mod United. Og nej, han er ikke reservespiller. Enten Due eller Enevoldsen plejer at være på bænken når Risgård er der.

Og at han er fesen forstår jeg slet ikke. Han spillede en super kamp mod United, og scorede nogle vigtige mål både før og efter skaden.

Han er både blevet skiftet ind og ud et par gange, så helt fast spiller han ikke. Vidste dog ikke at han havde været skadet, for de kampe jeg har set med Aab har han ikke været i start 11'eren. En super kamp imod United gør ikke nok til at han kan tilspille sig en plads på Brøndbys uhyre stærke midtbane, og med den løn han kræver burde man ikke engang overveje det.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22042: 17 Dec 2008, 18:10 »

Han er både blevet skiftet ind og ud et par gange, så helt fast spiller han ikke. Vidste dog ikke at han havde været skadet, for de kampe jeg har set med Aab har han ikke været i start 11'eren. En super kamp imod United gør ikke nok til at han kan tilspille sig en plads på Brøndbys uhyre stærke midtbane, og med den løn han kræver burde man ikke engang overveje det.
For det første var det i fasen efter skaden, hvor han bare fik et par minutter på banen.

Nej én kamp gør ikke forskellen, men han har leveret adskillige gode præstationer. Fx kan vi bare tage den seneste kamp mod Randers, hvor han scorede det afgørende mål. Og med den løn siger du? Farnerud tjener mere end Risgård forlanger, og imo har Risgård spillet et bedre efterår, (når han ikke har været skadet under Rioch regimet) end Farnerud.
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22043: 17 Dec 2008, 18:13 »

Orker ikke til at finde linket frem, men Risgaard kræver et millionbeløb når man nævner ordet løn.

Hvorfor sammenligne Risgaard og Farnerud? Farnerud har været i udlandet i mange år, har været udråbt til et af de største talenter i Sverige for et par år siden og kan spille sig på samtlige hold når han er i topform, hvorimod Risgaard ikke er i nærheden af at have den samme konkurrence på midtbanen i Aalborg.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22044: 17 Dec 2008, 18:20 »

Orker ikke til at finde linket frem, men Risgaard kræver et millionbeløb når man nævner ordet løn.

Hvorfor sammenligne Risgaard og Farnerud? Farnerud har været i udlandet i mange år, har været udråbt til et af de største talenter i Sverige for et par år siden og kan spille sig på samtlige hold når han er i topform, hvorimod Risgaard ikke er i nærheden af at have den samme konkurrence på midtbanen i Aalborg.
Jeg ved godt at han kræver over en mio om året, men det får Farnerud jo også.

Hvorfor har udlandet, og at han var et talent med sagen at gøre? Og jo, han har da konkurrence i Due og Enevoldsen her i Aalborg.

Ja, og Risgård kan ikke spille på samtlige hold når han er i topform? Behøver jeg nævne United kampen.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22045: 17 Dec 2008, 18:24 »

Jeg vil mene at vi på nuværende tidspunkt ikke kan bruge Lorentzen, og Tobi til en fløjtende fis... De er simpelthen piv elendige begge to, og bør smides af helvedes til... Om nødvendigt til Finland!

Sker det, som burde ske, så har vi kun Farnerud, og mike tilbage... Mike er enda i spil til den defensiva hvilket efterlader os med Farnerud...

Jeg kan sagtens se at vi får brug for Risgaard!.. Plus at han vil kunne sælges for et pænt beløb senere!

Det gør at vi har Farnerud som backup for krohn, Risgaard for Holmen-Jan k, samt Mike-kanstrup, for Gisla...

Kan det være bedre Peace ?
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 18:26 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22046: 17 Dec 2008, 18:26 »

Kunne også forestille mig Mikkelsen og Lorenzen forsvinder til sommer, så står vi med Gislason/Jensen - Holmén - Jan K/Farnerud - Krohn-Delhi/Farnerud. Så skal Risgaard være gardering til Holmén, medmindre han også bliver solgt, og så ser jeg det som en svækkelse.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22047: 17 Dec 2008, 18:27 »

Farnerud skal ikke være andet end reserve for Krohn.. Samt de to frontløbere...

Risgaard skal være backup for holmen- jan k!... Kan ik se problemet Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22048: 18 Dec 2008, 10:42 »

http://www.bold.dk/nyt/Vingaard-rygtes-til-FC-Koebenhavn

Var han ikke noget ?... Han ville imo være en kanon backup for alle 4 på midtbanen Opstemt

Men zone er nok ikke enig Grin Wink

Syntes bare kanon godt om Vingaard... En utrolig komplet spiller uden svagheder... Han kan vel heller ikke være helt dyr...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22049: 18 Dec 2008, 10:49 »

brøndby køber ikke nogle spillere i dette transfer vindue, de har en rigtigt god fungerende trup, og der er ingen grund til ændringer af den.
Logged

Sider: 1 ... 1468 1469 [1470] 1471 1472 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010