home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 182 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1467 1468 [1469] 1470 1471 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4018500 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22020: 17 Dec 2008, 13:52 »

Tja som Zone ihf har foreslået ham her: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-19170476.html

Som backup self. og endda gratis til sommer. Måske er vi en af klubberne? Smiley

Synes det kunne være fint men kender ikke meget til ham.. tror ihf. nok ikke han skal regne med meget spilletid når vi bla. har Duncan-Jallow. Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22021: 17 Dec 2008, 14:10 »

Tja som Zone ihf har foreslået ham her: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-19170476.html

Som backup self. og endda gratis til sommer. Måske er vi en af klubberne? Smiley

Synes det kunne være fint men kender ikke meget til ham.. tror ihf. nok ikke han skal regne med meget spilletid når vi bla. har Duncan-Jallow. Smiley

Nej tak.
Vi skal ikke købe talenter, vi skal udvikle talenter.
Dette er også en af grundende til at vi ikke ser FCM tilstande på Vestegnen, hvor der købes talenter rundt omkring, for at skabe et talenthold. Desuden er han jo gammel KB'er, så mon ikke han ville have det svært ved at ryge til Vestegnen?

Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22022: 17 Dec 2008, 14:15 »

Uenig...

Det er en smuk tanke, men hvorfor skulle vi dog det, når vi kan hente større talenter til spotpris.. Jeg er ikke et sek i tvivl om at han er bedre end samtlige angrebstalenter vi har...

Den tankegang holdt en gang, men vi har ik råd til at tænke så smukt mere... Køb morten nielsen!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22023: 17 Dec 2008, 14:21 »

Uenig...

Det er en smuk tanke, men hvorfor skulle vi dog det, når vi kan hente større talenter til spotpris.. Jeg er ikke et sek i tvivl om at han er bedre end samtlige angrebstalenter vi har...

Den tankegang holdt en gang, men vi har ik råd til at tænke så smukt mere... Køb morten nielsen!

Tja, hvis vi køber Morten har vi i A-truppen.

Duncan
Jallow
Madsen
Williams
(Farnerud)
Agger

Og jeg ser ikke Morten Nielsen til at være bedre en nogen af dem, og så ender vi bare med at have en kæmpe trup, med utilfredse spillere - der lider under at Duncan og Jallow danner angrebspar. Jeg tror ikke Morten Nielsen vil til en klub for at sidde på bænken - eller kun træne. Morten vil uden tvivl ud og være fast mand hver gang, og dermed tror jeg ikke BIF er en mulighed for ham. FCN, Lyngby, Aab, SønderjyskE og Esbjerg (mm.) er mulige emner for ham, da disse hold ikke har fundet en angriber der ved hvor målet står.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22024: 17 Dec 2008, 14:23 »

Madsen synger på sidste kapitel, Agger mangler stadig at præstere, Williams har flere gange været rygtet væk - hvis Morten Nielsen er bedre end disse, hvilket jeg ikke skal kunne sige, ser jeg ingen grund, til ikke at hente ham.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22025: 17 Dec 2008, 14:43 »

Madsen synger på sidste kapitel, Agger mangler stadig at præstere, Williams har flere gange været rygtet væk - hvis Morten Nielsen er bedre end disse, hvilket jeg ikke skal kunne sige, ser jeg ingen grund, til ikke at hente ham.

Agger fik debut mod Flora Tallin og lavede 2 kasser. Williams fik debut mod Esbjerg i Viasat cup og lavede tilsvarende (Correct me if i'm wrong).

Begge har været ude med skader i gud ved hvor længe, og har dermed ikke haft chancen for at bevise særligt meget.

Desuden tror jeg ikke Morten Nielsen er bedre end Nikolaj Agger eller David Williams.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22026: 17 Dec 2008, 14:53 »

Det er en svær problemstilling, for hvor mange kampe har man set Morten Nielsen i?

David Williams kan spille kanongodt den ene kamp, hvor han i kampen derefter ligner en der er træt af livet på Vestegnen.

Fætter Agger er kronisk skadet og ham ser vi vel ikke før engang til sommer?

Det kan jo ikke være for sjov at Morten Nielsen kom til Chelsea i første omgang, vel? Han må have et eller andet talent. Smiley Men hvis han kommer til, så skal en skydes afsted, og jeg mener ikke Madsen skal afsted - Så ligger gennemsnitsalderen i angrebet på 20½ eller noget og det kan give problemer på en eller anden måde.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22027: 17 Dec 2008, 15:04 »

Agger fik debut mod Flora Tallin og lavede 2 kasser. Williams fik debut mod Esbjerg i Viasat cup og lavede tilsvarende (Correct me if i'm wrong).

Begge har været ude med skader i gud ved hvor længe, og har dermed ikke haft chancen for at bevise særligt meget.

Desuden tror jeg ikke Morten Nielsen er bedre end Nikolaj Agger eller David Williams.

Jaja, de havde en flot debut - men efter det forsvandt de mere eller mindre fra førsteholdet. David Williams' niveau udtalte jeg mig i øvrigt ikke om Wink
Logged

paven93
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22028: 17 Dec 2008, 16:01 »

hvis vi skal have en angrebsgardering synes jeg at vi skal gå efter at få Bedi Buval på fri transfer Wink
Logged

Tobias Mikkelsen ! nordens største wing talent ..

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22029: 17 Dec 2008, 16:19 »

Han er først transferfri fra sommeren 09', så han er nok ikke en mulighed her i januarvinduet.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22030: 17 Dec 2008, 16:43 »

Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22031: 17 Dec 2008, 16:44 »

Har du også de to andre Brodtgaard?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22032: 17 Dec 2008, 16:47 »

Her er nr. 1:
http://brondby.com/wallpapers/burning_ball_1280x960.jpg

og nr. 2:
http://brondby.com/wallpapers/holmen_smoke_1280x960.jpg


EDIT: Alle tre er selvfølgelig i andre størrelser også, hvis det har interesse...

« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 16:50 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22033: 17 Dec 2008, 17:03 »

Det vil være nice, at hente Risgård til Vestegnen! Ham må AB hellere end gerne skrive kontrakt med, hurtigst muligt. Forhåbenlig bliver Fætter Agger og Dave udlejet i et stykke tid, så de kan vende tilbage endnu stærkere, og så køber vi Morten Nielsen, som back up til Dunken og Jallow. Det kunne være pivfrækt, hvis det skete.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22034: 17 Dec 2008, 17:16 »

For første gang i min tilværelse på fmf, kan jeg ikke skrive andet end 100 % enig, til dig zone Wink Grin

Det er drømmescenariet Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1467 1468 [1469] 1470 1471 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010