home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 781 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 261 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1466 1467 [1468] 1469 1470 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4018740 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22005: 16 Dec 2008, 18:42 »

Hverken Randrup eller Max holder niveau derovre, og hvis TR bliver skadet, skal vi, hvis vi ikke køber en gardering, flytte rundt på flere pladser..

Det finder jeg dybt unødvendigt, og forstyrrende!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22006: 16 Dec 2008, 18:52 »

Hverken Randrup eller Max holder niveau derovre, og hvis TR bliver skadet, skal vi, hvis vi ikke køber en gardering, flytte rundt på flere pladser..

Det finder jeg dybt unødvendigt, og forstyrrende!

Tja det ville måske give plads til Alex på midten. Hvis Jan K som jeg synes gør det OK nede på venstre back blev rykket derned under en skade ville midtbanen se sådan her ud: Alex-Willow-Holmén-Gisla. Ser det som en fantastisk midtbane men ja vi kunne måske have brug for en reserve der... Elanga? hvis han ikke er for dårlig...
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22007: 16 Dec 2008, 18:55 »

Ja det er meget fint, men derfor mener jeg stadig ikke vi skal pille ved vores ideal opstilling.. Godt nok er Jan K ikke min livret, men manden har alt andet vist et flot evne til at score kasser, og at ændre på det finder jeg dumt, og unødvendigt, når vi kan smide 2-3 millioner til Lyngby, og så være "secure" på den back de næste 5 år frem Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22008: 16 Dec 2008, 19:58 »

Elanga? hvis han ikke er for dårlig...

Ham skal vi nok ikke regne med, hvilket er fint med mig. Forhåbenlig får vi et fint tilbud på ham fra de interessede klubber..

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/elanga-farvel-danmark

Hamalainen siger mig intet, men jeg kan se, at han var været inde omkring div. U-landshold, så han må da eje noget talent. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


paven93
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22009: 16 Dec 2008, 23:08 »

.. Og Randrup og Schlebrügge. Det giver fire mand, så jo, jeg vil mene, at vi er fint dækket ind dér. Peace

Ganske fornuftigt, hvis der er hold i Herminators udtalelser om, at der ikke købes dette vindue, da vi er stærkere end længe set.

det er jo så to førstevalg i den anden del af forsvaret ? så er vi enige om at de ville svække brøndby mere end nødvændigt hvis T.rasmussen får en skade ?  Wink
Logged

Tobias Mikkelsen ! nordens største wing talent ..

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22010: 16 Dec 2008, 23:43 »

Hamalainen?! Så har vi vist os lagt alle ambitioner om noget stort på hylden. Vi kan ikke have unge spillere på begge backs som skal udvikle sig til gode spillere. Det vinder man bronzemedaljer(/ingen medaljer) ved at have. Vi skal bruge etablerede kræfter, og imo kan man ligeså godt begynde så småt at køre Randrup i stilling som venstre back, så vi samtidigt kan udvikle wass som har potentiale til noget rigtig stort. Om ikke andet er Randrup en fin reserve for TR! Jeg nægter at tro på vi henter en reserve for TR. Henter vi en venstreback blir det kun pga. et salg...
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22011: 17 Dec 2008, 08:30 »

Hamalainen?! Så har vi vist os lagt alle ambitioner om noget stort på hylden. Vi kan ikke have unge spillere på begge backs som skal udvikle sig til gode spillere. Det vinder man bronzemedaljer(/ingen medaljer) ved at have.

Man vinder heller ingen medaljer ved ingen backups at have..

Jeg kender ikke Hamalainen godt nok, til at kunne sige om han ville være god i klubben, men han er OK i fm..
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22012: 17 Dec 2008, 09:14 »

Jeg kender intet til ham, men hvis han er et ungt talent så passer det mig fint. Vi skal ikke erstatte TR. Han kan fortsætte nogle år endnu, og så kan ham Hamalainen forhåbentlig overtage bagefter.

EDIT: Ah, det er ham fra Lyngby! Han virkede ekstremt spændende i pokalturneringen. Ham så jeg meget gerne i Brøndby.
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22013: 17 Dec 2008, 10:01 »

Man vinder heller ingen medaljer ved ingen backups at have..

Jeg kender ikke Hamalainen godt nok, til at kunne sige om han ville være god i klubben, men han er OK i fm..

Imo har vi flere kompetente backups i Randrup og Jan K. Jan K har trods alt spillet pladsen på landsholdet!  Peace
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22014: 17 Dec 2008, 10:42 »

Imo har vi flere kompetente backups i Randrup og Jan K. Jan K har trods alt spillet pladsen på landsholdet!  Peace

Ja og der blev han jo slet ikke rundbarberet for groft  Grin.. Jan k er IKKE back, og bliver det nok aldrig, han er en kæmpe nødløsning derude, og har hverken speed, eller forsvarsmæssig tankegang nok, til at spille derude crazy..

Og hvorfor er alle ambitioner lagt på hylden, ved at hente et talent... Hvis du nu rent faktisk læste det jeg skrev, så læste jeg at han skulle være GARDERING for TR.. Så han skal altså oplæres gennem det næste års tid, og til den tid er Randrup ikke længere Talent, men etableret spiller...

Hvad vil du måske gøre den dag TR stopper, eller får en langvarig skade.. Det kan jo ske... Så har vi et problem ude på den back.. Så skal vi enten flytte Jan K ned på en plads som overhoved ikke er hans bedste, eller flytte Randrup derovre, og sætte Wass ind, som slet slet ikke er god nok endnu, eller sætte max derud, og tage vores vigtigste forsvarsspiller ud af midten, hvilket ik kan give andet end usikkerhed... Brug vejle kampen, på udebane som et eks!..

Ved at købe Hamalainen har vi en god gardering, som i en ung alder allerede har spillet superliga, og har vist at han kan holde et godt niveau selv når modstanderen hedder Fck!... Plus at han nok ikke koster det vilde, og vi kan sælge ham en gang i fremtiden for et klækkeligt beløb!

Hvis du stadig ikke kan se at det intet har at gøre med manglende ambitioner, giver jeg sku op  Wink Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22015: 17 Dec 2008, 11:00 »

Jeg tror bare ikke Hamalainen vil være en løsning. Hvis vi køber ham bliver det (hvis jeg kender BIF ret) først om 3-4 år, og på det tidspunkt har han allerede været en tur til FCN og så koster han meget mere end hvis vi henter ham nu eller til sommer og det gør vi IKKE. Så det er fint hvis i gerne vil ha Hama men tror det er urealistisk Smiley
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22016: 17 Dec 2008, 11:02 »

Tja, det kommer jo an på så meget.. det er jo ikke sikkert at ledelsen tænker som jeg gør, men JEG mener bare at det er unødvendigt at vi skal ændre på flere pladser, fordi vi har været for dovne til at købe en erstatning til venstre back...

Men enig.. Skal vi købe ham skal det være nu!...

Jeg tror jeg udnævner mig til den nye Slasher hvis det sker Cool Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22017: 17 Dec 2008, 13:26 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/risgaard-faerdig-i-aab

Hvad med en mand som Risgaard, gratis til sommer?

Vi kan vel frygte at der er et par stykker der bliver solgt, hvis de holder niveau igennem foråret.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22018: 17 Dec 2008, 13:30 »

HENT HAM!!!!

Om ikke andet så ud fra et økonomisk perspektiv... Her syntes jeg vi skal tænke lidt taktisk Thumbs Up

Vi skal simpelthen lave samme nr som OB lavede få år tilbage med nenad novakovic...
Vi henter Risgaard på fri transfer, og så skyder vi ham hurtigt af for et stort millionbeløb...

Medmindre han viser sig kunne erstatte Gislason... Ser ham dog ikke som en oplagt def midt, da han er for meget undervejs, og vores spil kræver en gisla type som buffer foran forsvaret..

Men ville være konge og hente ham på fri nu, og så skyde ham af eventuelt til sommer for et stort millionbeløb..

Så må den gode Lynge, følt sig godt  tage ved næsen Grin Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22019: 17 Dec 2008, 13:38 »

HENT HAM!!!!

Om ikke andet så ud fra et økonomisk perspektiv... Her syntes jeg vi skal tænke lidt taktisk Thumbs Up

Vi skal simpelthen lave samme nr som OB lavede få år tilbage med nenad novakovic...
Vi henter Risgaard på fri transfer, og så skyder vi ham hurtigt af for et stort millionbeløb...

Medmindre han viser sig kunne erstatte Gislason... Ser ham dog ikke som en oplagt def midt, da han er for meget undervejs, og vores spil kræver en gisla type som buffer foran forsvaret..

Men ville være konge og hente ham på fri nu, og så skyde ham af eventuelt til sommer for et stort millionbeløb..

Så må den gode Lynge, følt sig godt  tage ved næsen Grin Thumbs Up

Fuldstændig enig. Om ikke andet kræver det en bred trup, hvis vi skal klare os godt i det (forhåbentlig) kommende CL gruppespil næste efterår.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 ... 1466 1467 [1468] 1469 1470 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010