home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 650 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4232562 gange)
Thore
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #1185: 04 Aug 2006, 18:15 »

Det vægter du vel ikke højere end succes?

Tja der er vel en grund til at jeg holder med Silkeborg  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #1186: 04 Aug 2006, 19:41 »

Hvis englænderen er bedre en danskeren, jamen så er der jo ingen tvivl. Så må det blive englænderen! Smiley

Ja netop lad de bedste starte inde  Cool

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Gosser
Manager

« Svar #1187: 05 Aug 2006, 11:27 »

Nu er Kim C jo røget til OB, og AB har udtalt at jagten på en angriber intensiveres?

Har i nogle bud på en angriber, og tror i vi henter andre? Hvis ja, hvem?

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #1188: 05 Aug 2006, 11:39 »

Hold kæft hvor er det ringe at vi sælger Kim C. Han har simpelthen spillet så godt i de kampe han nu har spillet!

Men ellers så jeg gerne Peter Madsen tilbage i den gule trøje :-).

Gosser
Manager

« Svar #1189: 05 Aug 2006, 11:51 »

Hold kæft hvor er det ringe at vi sælger Kim C. Han har simpelthen spillet så godt i de kampe han nu har spillet!

Men ellers så jeg gerne Peter Madsen tilbage i den gule trøje :-).

Arh, overdrivelse fremmer forståelsen Wink

Men ja, Peter Madsen kunne været fedt, men jeg tror ikke det bliver ham!

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #1190: 05 Aug 2006, 12:14 »

Arh, overdrivelse fremmer forståelsen Wink

Men ja, Peter Madsen kunne været fedt, men jeg tror ikke det bliver ham!

Han har scoret mod fuckerne = Han er en helt :-)

Peter Madsen ville, som tidligere sagt, være formidabel i Brøndby!

Berendt
Manager

« Svar #1191: 05 Aug 2006, 12:19 »

jah, må nok indrømme at jeg ikke forstår det der sker i Brøndby, men som beundre af Peter Madsen, ser jeg ham gerne tilbage i Danmark...

Gosser
Manager

« Svar #1192: 05 Aug 2006, 12:24 »

jah, må nok indrømme at jeg ikke forstår det der sker i Brøndby..

Hvad mener du? Huh

Berendt
Manager

« Svar #1193: 05 Aug 2006, 12:27 »

det med at de sælge ud som de gør... synes ikke Brøndbys trup virker speciel skræmmende i år...

Når Ruben Bagger er 3. angriber (ikke noget ondt om ham, har mødt ham flere gange og han er en cool fyr), han er ikke ligefrem i sin bedste alder, og sin livs form. Og tror ikke på at Michael Tørnes er god nok hvis Ankergren bliver skadet. Samtidig synes jeg stadig de mangler at dække hullerne efter både Kahlenberg og Daniel Agger...

ved ikke om det kun er mig der har det sådan?

Gosser
Manager

« Svar #1194: 05 Aug 2006, 12:31 »

det med at de sælge ud som de gør... synes ikke Brøndbys trup virker speciel skræmmende i år...

Når Ruben Bagger er 3. angriber (ikke noget ondt om ham, har mødt ham flere gange og han er en cool fyr), han er ikke ligefrem i sin bedste alder, og sin livs form. Og tror ikke på at Michael Tørnes er god nok hvis Ankergren bliver skadet. Samtidig synes jeg stadig de mangler at dække hullerne efter både Kahlenberg og Daniel Agger...

Helt ærligt! Stille og roligt, transfer vinduet er jo ikke lukket endnu!

Der skal nok komme nogle køb Wink Men, jeg synes ikke truppen er så dårlig igen lige nu, og med et par indkøb, ny taktik osv skal det nok blive godt Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #1195: 05 Aug 2006, 12:34 »

Jeg er egenlig meget enig, medmindre de laver nogle geniale køb løber FCK nok med mesterskabet igen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Berendt
Manager

« Svar #1196: 05 Aug 2006, 12:34 »

jo jo... altså jeg siger bare som den ser ud nu... Vil da også mene at det vil hjælpe en del at se fx Peter Madsen tilbage i gult, da det giver en angriber mere. Men synes alligevel at det ser lidt tyndt ud... Synes da også der er nogle spændende talenter, og spillere som Lorentzen og Ericsson er da også dygtige fodboldspillere, og så lader det til Duncan er kommet godt igang. Men alligevel, lidt bredde og et par afløsere for Daniel Agger og Kahlenberg, så ser det meget bedre ud!

United-styrer
Gæst

« Svar #1197: 05 Aug 2006, 12:39 »

Ærgeligt, at vi sælger Kim C. Så egentlig hellere, at det var Morten "Duncan", der røg. Men ellers må jeg, som Berendt, sige, at der altså stadig mangler et par forstærkninger, før truppen er stærk nok lige nu. De 11 bedste er absolut gode nok, men backups på målmandsposten, i forsvaret og i angrebet ser tynde ud.

Gosser
Manager

« Svar #1198: 05 Aug 2006, 12:45 »

Ærgeligt, at vi sælger Kim C. Så egentlig hellere, at det var Morten "Duncan", der røg. Men ellers må jeg, som Berendt, sige, at der altså stadig mangler et par forstærkninger, før truppen er stærk nok lige nu. De 11 bedste er absolut gode nok, men backups på målmandsposten, i forsvaret og i angrebet ser tynde ud.

Du kan bare ikke lide Duncan, hva'? Opstemt

Berendt
Manager

« Svar #1199: 05 Aug 2006, 12:47 »

Helt enig... Men som det er også er blevet sagt kan der nå at ske meget før den 31. august... de kan jo enten nå at sælge 3 mere, eller købe 3 nye... Wink

Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010