home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 966 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 224 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1449 1450 [1451] 1452 1453 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4043362 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21750: 02 Dec 2008, 14:47 »

Lidt mere om samarbejdet: http://www.kickoff.com/static/news/article.php?id=5561 :-)

Seriøst, denne tråd er jo ved at blive rigtig nedern. Ingen debatter overhovedet, udover verdenskrig der prøver på sin helt egen måde - Der bliver kun smidt links, pisseligegyldig info og flueknepperi.

Stram op, Brøndby-fans.

Jeg er helt i dette, men det er vel ikke det store at snakke om atm?! Det skulle da lige være mulige køb og salg..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21751: 02 Dec 2008, 14:54 »

Lidt mere om samarbejdet: http://www.kickoff.com/static/news/article.php?id=5561 :-)

Jeg er helt i dette, men det er vel ikke det store at snakke om atm?! Det skulle da lige være mulige køb og salg..

Fedt hvis vi kunne få dem som samarbejdsklub, og med hensyn til debatter så er jeg enig med Zone
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21752: 02 Dec 2008, 15:07 »

http://www.kickoff.com/static/news/article.php?id=5561 i denne artikel bliver ham her(linket nedenunder) nævnt og efter at have læst lidt af det ser det ud til han skulle være rimelig vild, men han er fløj og det har vi vist nok af. Men jeg synes han ser spændende ud.

Hvad siger i, kunne han være spændende at få ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Clifford_Mulenga
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21753: 02 Dec 2008, 16:00 »

Jeg er helt i dette, men det er vel ikke det store at snakke om atm?! Det skulle da lige være mulige køb og salg..

Vi kunne snakke lidt om Køhlert vs. Kent Nielsen, selvom det er hypotetisk.

Gennem det meste af efteråret har de fleste Brøndby-fans ventet med længsel på dagen, hvor Kent Nielsen erstatter Køhlert. Forståeligt nok, for vi spillede ikke særlig godt i store dele af efteråret, og et 0-3-nederlag til Randers på Vestegnen skal fremkalde ramaskrig.

Nu fører vi SAS Ligaen, vi spiller flot og stabilt, og der er i det hele taget få ting at brokke sig over for tiden. Vi er i mine øjne det bedste hold i Danmark netop nu. I mellemtiden har Kent Nielsen haft et miserabelt efterår i Horsens, der ligger under nedrykningsstregen og netop har tabt 0-3 til SønderjyskE.

Hvis Køhlert var interesseret i at fortsætte sæsonen ud, hvem så I da helst træne Brøndby i foråret? Jeg ved godt, hvem jeg ville vælge. Det går så godt lige nu, at enhver ændring må betragtes som en risiko - og at skifte træner må siges at være en anseelig ændring.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21754: 02 Dec 2008, 16:05 »

Der må jeg klart sige jeg klart ville have Tom hvis han ville fortsætte og Kent ikke skulle til klubben i Januar... Er helt enig i at det er en for stor risiko og Kent har vist i efteråret at han ikke er en specielt god træner eller at han bare har glædet sig for meget til 2009. Forventningerne vil uden tvivl fra min side være store da vi lige pt. er Danmarks bedste hold. Så mit valg ville være det sikre: Tom Køhlert Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21755: 02 Dec 2008, 16:22 »

Ej helt ærligt! der må da være andre end mig og U-S som har en mening?

Live-update:

Køhlert-Nielsen 2-0 Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21756: 02 Dec 2008, 16:29 »

Vi kunne snakke lidt om Køhlert vs. Kent Nielsen, selvom det er hypotetisk.

Gennem det meste af efteråret har de fleste Brøndby-fans ventet med længsel på dagen, hvor Kent Nielsen erstatter Køhlert. Forståeligt nok, for vi spillede ikke særlig godt i store dele af efteråret, og et 0-3-nederlag til Randers på Vestegnen skal fremkalde ramaskrig.

Nu fører vi SAS Ligaen, vi spiller flot og stabilt, og der er i det hele taget få ting at brokke sig over for tiden. Vi er i mine øjne det bedste hold i Danmark netop nu. I mellemtiden har Kent Nielsen haft et miserabelt efterår i Horsens, der ligger under nedrykningsstregen og netop har tabt 0-3 til SønderjyskE.

Hvis Køhlert var interesseret i at fortsætte sæsonen ud, hvem så I da helst træne Brøndby i foråret? Jeg ved godt, hvem jeg ville vælge. Det går så godt lige nu, at enhver ændring må betragtes som en risiko - og at skifte træner må siges at være en anseelig ændring.

Har også gået og tænkt på, om Kent Nielsen egentlig ville være god. Jeg frygter lidt, at han kommer ind, og det så begynder at gå ned ad bakke. Han har heller ikke erfaring fra en topklub, da han endnu kun har været i AC Horsens. Men hvis han kan sætte spillerne op til hver evig eneste kamp, så skal det nok gå. Så bekymrer det mig ikke ligeså meget, hvis spillet ikke er så godt. Jeg tror dog, at grunden til de manglende resultater i Horsens dels er på grund af Henrik Hansens farvel, dels på grund af at han tænker frem på det kommende skifte til Brøndby. Det er dog ikke for godt, hvis det kun er pga. Henrik Hansen, at de lå, hvor de lå sidste år - altså ACH. Det er også alarmerende, hvis han ikke kan holde fokus på sin egen klub indtil han skiftet. Det er selvfølgelig svært for alle, ingen tvivl om det, men en professionel træner skal kunne klare at holde fokus på sin egen klub! Alt andet er simpelthen ikke godt nok. Tænk hvis det sker, mens han er på Vestegnen - jeg gider godt nok ikke igennem sådan en tid, vi lige har været igennem, igen. Det kan blive katastrofalt.

Men her i vinterpausen har han længere tid til at komme ind i klubben i forhold til sommerpausen, hvor han ville starte den 1. juli, og første ligakamp ville være omkring den 20. - altså bare 20 dage efter, hvorimod han her i vinterpausen har to måneder.
Det kan dog også være problematisk at komme ind midt i sæsonen. Der er altså både fordele og ulemper ved, at han kommer nu. Jeg aner virkelig ikke, hvem jeg ville vælge.
Logged

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21757: 02 Dec 2008, 16:32 »

Jamen så melder jeg mig på banen Opstemt

Tidligere på efteråret var jeg meget optimistisk omkring Kent Nielsen, og jeg så frem til hans ledelse af truppen.. Men den styrke og stabilitet Tom har tilført holdet nu, gør mig lidt ærgelig over et trænerskift.. Specielt når Kent Nielsens spillere har præsteret så dårligt de seneste par kampe.. Pt. ville jeg hellere beholde Køhlert som træner Wink

Men lad os nu give Kent en chance!! Horsens har gjort det godt tidligere med ham i spidsen, og måske kan han føre Brøndby endnu længere en Tom har gjort..
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21758: 02 Dec 2008, 16:37 »

Jeg er til gengæld overhovedet ikke bange for at Kent Nielsen overtager om en lille måneds tid.

Han er en af de bedste trænere herhjemme, når det gælder disciplin og gejst, selvom Horsens ikke har lignet et hold med nogen af delene her på det sidste - Tror dog det er fordi truppen, efter et par gode sæsoner, begynder at ligne det hold som de virkelig er... Nedrykningskandidat er.

Grunden til at vi selv vinder og vinder og vinder kan være den mentalitet der er på holdet, som Tom har ført ind i de seneste to sæsoner, men ikke orker mere. Tror Max, Gislason og sågar Duncan tager masser af ansvar og støtter op om hinanden.

Glæder mig til at se hvad Kent kan tilføre holdet, plus eventuelle indkøb og salg!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21759: 02 Dec 2008, 16:49 »

Ej helt ærligt! der må da være andre end mig og U-S som har en mening?

Jeg er sikker på, at hele fodbold Danmark har en mening, og enkelte af dem skal nok også komme en kommentar eller to, når de ser debatten, som er skudt i gang :-)

Men her i vinterpausen har han længere tid til at komme ind i klubben i forhold til sommerpausen, hvor han ville starte den 1. juli, og første ligakamp ville være omkring den 20. - altså bare 20 dage efter, hvorimod han her i vinterpausen har to måneder.

Der er tre måneder fra første arbejdsdag til første ligakamp for at være hel præcis. Det må helt bestemt være positivt for ham, at han har et kvartal til, at lære spillerne fra top til tå og spille eventulle nye spillere ind i truppen. Der kommer vel også en træningslejr i januar/februar som kan hjælpe på tingene..

At vi bruger samme system som Horsens er ligeledes en fordel, så skal der ikke bruges tid på, at spille et nyt system ind. Jeg er sikker på, at Kent nok skal blive en succes og at han vil sikre os medaljer i år.

En ting kan dog slås fast: Han får en svært program fra start! FCK (h), FCM (a), GF (h) og Randers (a).
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21760: 02 Dec 2008, 17:00 »

Synes ikke der bør være tvivl om, at Tom Køhlert IKKE er manden der skal føre os videre til. Det har han efter min mening ikke nok kompetance til. Hans rolle i medieverden er uden sammenligning den dårligste i Superligaen. Brøndby er et godt brand og så nytter det ikke noget, at have en så dårlig træner til at kommunikere med pressen.

Kent Nielsens (manglende) resultater i efteråret anspejler ikke hans niveau som træner, men mere Horsens truppens virklige niveau, efter min mening. Han har virkelige dårlige betingelser i Horsens både træningsanlæg, men især spillermaterialet. Alt dette er væk, og nu kommer han til en professionel storklub med penge, gode træningsfacaliteter, en virkelig god trup, og en forhåbentlig 1. plads at forsvarer. At han så tidligere har formået at skabe et godt kollektiv i Horsens, belyser bare at Kent Nielsen er virkelig god til at få det bedste ud af folk! Glæder mig virkelig til at se om han kan få Ericsson, Lorentzen og Mikkelsen til at finde deres gamle niveau.

Og lige til sidst. Sommerpausen har man kun 3 uget til at kende sin nye trup, mens man i vinterpausen har hele 3 måneder plus nogle dage. Så vil hellere have ham ansat til vinter, end først vente til sommer. Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21761: 02 Dec 2008, 17:04 »

GE og Z43: Han tiltræder den 1. januar - han har to måneder.

Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21762: 02 Dec 2008, 17:08 »

Nu synes jeg det går lidt for vidt.. Carsten87 hentydede til at vi er heldige, og hvem fanden kan sige det imod? Djiby Fall får et korrekt mål underkendt, Duncan får et godkendt på en kæmpeoffside. AMC og Arek smider 3 point oppe i Aalborg, vi var heldige at ikke tabe eller spille uafgjort dengang vi var i Odense - Plus at FCK taber til et velsmurt Aab hold, som kun er midterhold denne sæson.

Held? Ja! Fortjent? JA!

Det er satme herligt!

Det er kun dejligt, at vi endelig har heldet! Satme på tide. I to år har vi måttet se på de andre, der havde heldet, mens vi selv var i en skidt periode.

Ej helt ærligt! der må da være andre end mig og U-S som har en mening?

Live-update:

Køhlert-Nielsen 2-0 Opstemt

Hvad med lige at lade folk komme hjem først? Tunge

Personligt er jeg glad for, at Kent kommer. Yes, TK har gjort det godt i det seneste stykke tid, men jeg mener, at vi trænger til et frisk pust. Nyt blod. Nye idéer. Det er i mit hoved det endegyldige skridt væk fra den sidste rest af krise. Jeg ser frem til Kents ankomst, selvom det ikke har kørt alt for godt for ham i Horsens. Desuden er det vel kun godt, at TK kan træde tilbage. Han har jo selv givet udtryk for, at han ikke gider mere.

Derudover kan jeg komme med en lille pebernød. Det har - ifølge en pålidelig kilde - været diskuteret internt i Brøndby, om man skulle være hurtige og hente Søren Larsen hjem. Tunge
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21763: 02 Dec 2008, 17:18 »

GE og Z43: Han tiltræder den 1. januar - han har to måneder.

Nok har jeg aldrig været god til sådan noget med tal, men den må jeg tage på min kappe.

At han så tidligere har formået at skabe et godt kollektiv i Horsens, belyser bare at Kent Nielsen er virkelig god til at få det bedste ud af folk! Glæder mig virkelig til at se om han kan få Ericsson, Lorentzen og Mikkelsen til at finde deres gamle niveau.

Endnu et plus! En spiller som Lorentzen kunne godt bruge en som Kent, nu hvor han vel kan betegnes som et evighedstalent. Ericsson og Tobi tror jeg ryger hhv. i januar og efter sæsonen. Howard ryger nok også til januar måned.

Derudover kan jeg komme med en lille pebernød. Det har - ifølge en pålidelig kilde - været diskuteret internt i Brøndby, om man skulle være hurtige og hente Søren Larsen hjem. Tunge

Det kan kun være lækkert, hvis det sker. Ham og Dunken i front ville være piv frækt, og så med Jallow som tredje valg. Så kan vores angreb nærmere sig Fck', FCM' og OBs ditto..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21764: 02 Dec 2008, 17:54 »

Nå må hellere give mit indspark  Smiley

Jeg er personligt meget i tvivl.. Ingen tvivl om at Køhlert på sigt slet ikke er den rette mand for os... For han er udbrændt, mindre god taktisk, og formår slet ikke at sætte sig i respekt.. Frem for alt er hans attitude simpelthen ikke god nok i en klub som Brøndby... Jeg ville have svært ved at motiverer mig med ham som træner Peace

Samtidigt har Kent dog ikke haft de bedste resultater at løbe på i efteråret.. Min store frygt er, at han vil lade den negative stemning som han uundgåeligt må have efter så mange nederlag, med til brøndby.. Samtidigt har han dog igennem alle de andre sæsoner vist sig som en træner der virkelig formår at bygge sit hold op fra nærmest ingenting, til noget forholdsvis sublimt.. Prøv bare at sammenlign det Horsens hold som startede i 05 kontra det som de har nu.. En væsentlig forskel!.. Samtidigt har man under deres krise ikke hørt et eneste negativt ord om hans metoder, hvilket må sige noget at det er spillernes evner der simpelthen ikke rækker til de krav træneren stiller!

Men at skifte træner midt i sæsonen har jeg aldrig været fan af, og når Køllen nu after all, ENDELIGT har fået nogle af hans ideer til, at blive udført med succes, ja så kan man spørge sig om, om det ikke havde været smartest at lade ham fuldføre missionen.. Det kunne være lidt kult at vinde the double med ham som træner Grin..

Dog mener jeg også at Kent efter alle disse år i branchen må have den erfaring, det gælder, for at kunne omstille sig, fra hans situation i Horsens, til en ny i Brøndby... Så jeg ser fortrøstningfuldt frem mod skiftet, men jeg kan ane problemer i horisonten, som forhåbentligt ikke kommer til at betyde noget. For på nuværende tidspunkt føler jeg at jeg har ret til at kræve at vi står med mindst en af titlerne til foråret!...Og så er det vidst også sket med den krise  Tunge

Sidst men ikke mindst skal Kents første aktion i klubben være, at sparke Ericsson, Lorentzen, toby, og Howard ned på andetholdet, og sætte dem til salg, så vi måske tilsammen kan kommer til at tjene 10-15 mio for på dem.. Mens vi stadig kan vel at mærke, for Ericsson, Lorentzen, samt Toby har INTET at gøre i klubben, deres niveau er simpelthen en ækel skamplet på det vi er ved at opbygge, og det kan ikke gå hurtigt nok med at få tømt truppen for fissefødderne! Howard kan man altid diskuterer, men jeg mener simpelthen at vi har bedre spillere, og foråret med howard, kontra efteråret uden, viser at vores forsvar er bedre uden ham!  Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1449 1450 [1451] 1452 1453 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010