home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1436 1437 [1438] 1439 1440 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4220028 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21555: 24 Nov 2008, 11:52 »

´Tja vel næsten overflødigt at sige som talt ud af min mund Smiley

Nå her kommer de lovede karakterer fra lørdag..

Stephan 7: Får ikke det store og lave, og det han laver slipper han sikkert fra... Sikker kamp belønnes med et 7 tal Smiley

Wass 7: Overraskende god i det defensive, og ofte med fremme.. Mangler af og til den sidste aflevering men er del af en backkæde som fungerede upåklgeligt Thumbs Up

Mikkel B 7: Igen stor og stærk, og intet slipper forbi ham.. Vinder alt i luften, og smider den stort set aldrig væk... Omvendt set kan man overveje om han ikke skal have 10 Rullende Øjne.. 7 med pil op !

Randrup 10: Her ogder og alle vegne, og kommer i vejen for alt.,. Vinder overraskende meget i luften, og løber alt op som SønderjyskE komme med.. Stolt af manden, er jeg sku Smiley

TR 10: Susende frem og tilbage i 90 min, og skaber store problemer for SønderjyskE både off og def.. Står godt på banen... Danmarks bedste venstreback...

Holmen 7: Spiller en god kamp men så heller ikke mere.. Er godt med i mange kombinationer, men mangler som wass ofte den sidste aflevering.. Dog et risikomoment, og stor arbejdsindsats... Fint nok Smiley

Jan K 12: Hattrick, 3 flotte mål, samt en assist.. Så længe manden scorer kan man ikke beklage sig over de mangler som jeg tidligere har påpeget!

Gisla 10: Hans bedste kamp i efteråret.. Stor, og solid, og er ankeret på midtbanen, der tillader de andre at være så offensiv.. Hold nu det niveau for pokker, så er du kanon!!

MKD 10: Flot mål, og flot kreativt spil... Udviser et enormt temposkift, og får sønderjyskE spilleren til at se som klovne... Årets indkøb ?

Farnerud 4: Får ikke rigtigt noget ud af det, men kæmper igen godt.. Han har bare en dårlig vane til at stoppe op i kontraer, og han mister den for ofte... Syntes slet ikke han har leveret det man kan forvente og forlange af en mand med hans cv.

Jallow 4-7: Godt med i kombinationerne men kommer ikke for alvor frem til noget selv.. Dog skaber han ekstremt meget plads til de andre, hvilket er fedt når de kun spiller med 3 spillere nede bagved!

Kommentarer er velkommene, og i må selv vurdere indskifterne...

Madsen skal selvfølgelig have 12, for sit mål (ia)
« Seneste Redigering: 24 Nov 2008, 14:59 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #21556: 24 Nov 2008, 12:05 »

Er Jan K's karakter ikke med en lang pil opad? Jeg synes i hvert fald at med hans udnyttelsesrate in mente, at han fortjener noget der ligger tæt på 12 (13 på den gamle skala).

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager

« Svar #21557: 24 Nov 2008, 14:56 »

Ingen vinterindkøb

Lyder ganske fornuftigt, selvom jeg nu gerne så et stærkere tredjevalg til angrebet.. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MLL
Manager

« Svar #21558: 24 Nov 2008, 14:58 »

Ser gerne en backup til Thomas Rasmussen, men ellers fornuftigt (:

Tilbage på FmF Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #21559: 24 Nov 2008, 14:59 »

Er Jan K's karakter ikke med en lang pil opad? Jeg synes i hvert fald at med hans udnyttelsesrate in mente, at han fortjener noget der ligger tæt på 12 (13 på den gamle skala).

Du har nok ret.. Hvis gisla skal have 10 skal jan k nok have 12..

Ændrer det lige, egentlig rigtigt spottet Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21560: 24 Nov 2008, 15:02 »

Lyder fornuftigt med ingen køb.. men skulle der dukke noget godt op ville det være fint nok... måske en angriber til eller en backup til TR.

Men ellers som forventet Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

United-styrer
Gæst

« Svar #21561: 24 Nov 2008, 15:08 »

Ingen vinterindkøb

Lyder ganske fornuftigt, selvom jeg nu gerne så et stærkere tredjevalg til angrebet.. :-)

Det ville være tåbeligt at spolere den kontinuitet, vi efterhånden har fået opbygget. Så selvom jeg ikke mener, at Gislason er den rigtige løsning på den lange bane, ville det være for risikabelt at skulle integrere en ny mand på så vigtig en plads midt på sæsonen. Det er den rigtige beslutning at holde igen med indkøbene.

verdenskrig
Manager

« Svar #21562: 24 Nov 2008, 15:14 »

Er til dels enig med folk..

Syntes i og for sig, at det lyder fornuftigt hvis vi ikke køber, da truppen praktisk talt har hvad der skal til... Jeg kunne måske godt ønske en angriber, men jeg vil vælge og give Magic en sidste chance.. Nu har han omsider fået hul på bylden i suppen, så satser på at han kan være en joker med selvtillid fra nu af Smiley.. Jeg tror på at den mand indeholder rigtig meget, men hans spillestil kræver altså at man har tur i den.. Derfor var det for mig at se en KLAR fejl at hente ham tilbage i 07 da Peter Madsen altid har været en spiller som er genial i medgang, men ikke viser det store i modgang.. For at komme med et belæg til det, kan man bare kigge på foråret 02 kontra efteråret 02.. I foråret huggede han kasser ind på sammlebånd hvor det kørte, og i efteråret spillede han mildest talt dårligt, og slet ikke med den opurtunisme som man ellers kendte ham for tidligere.. Akkurat som nu, men håber hermed at det vender! Thumbs Up

På venstreback er jeg i tvivl.. Jeg er ikke meget for at sætte jan k derned, men omvendt har vi ikke rigtigt andre end ham der for alvor har prøvet den venstre back.. Det skulle da lige være Randrup fra foråret 07.. Finder det dog idt tankevækkende, hvis TR bliver skadet.. Det ville kuldsejre vores venstre kant totalt, plus at vores defensiv hermed ville halte gevaldigt... Så jeg mener faktisk at vi SKAL forstærke os her.. I det mindste med et talent..

Personligt ville jeg gå efter Lyngbys Brian Hammelainen, som jeg så i mod fck, og syntes han gjorde det fremragende, og når man i en så ung alder spiller fast førsteholdsfodbold på et hold i første division, og tilmed gør det godt, burde man kigge efter ham... Syntes han virker spændende, og med tiden kan han blive på TRs niveau.. Så er vi i hvert fald sikkret på backpladsen de næste mange år.. En plads som traditionelt set har været svagt besat Skuffet
« Seneste Redigering: 24 Nov 2008, 15:18 af verdenskrig » Logged

Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21563: 25 Nov 2008, 14:10 »

Måske et emne Smiley : http://onside.dk/node/21427

Er dog ikke selv så meget for at vi køber ham men kunne være der skulle være rotation eller noget? Smiley

Ellers er det måske det samme med leon andreasen? Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #21564: 25 Nov 2008, 14:17 »

Måske et emne Smiley : http://onside.dk/node/21427

Er dog ikke selv så meget for at vi køber ham men kunne være der skulle være rotation eller noget? Smiley

Ellers er det måske det samme med leon andreasen? Smiley
Leon Andreasen vil uanset hvad være nice, men hans hjerte ligger i GF. Den venstrebenede Rommedahl er unødvendig og forhåbenligt heller ikke et emne. Send ham gerne til FCK.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #21565: 25 Nov 2008, 14:18 »

vi har nok spillere på den plads, så nej synes ikke vi skal hente ham og han er ikke god nok til brøndby synes jeg.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21566: 25 Nov 2008, 14:21 »

nemlig også det jeg tænkte på hatt Wink

Zone 43
Manager

« Svar #21567: 25 Nov 2008, 14:21 »

http://www.bold.dk/nyt/Schmeichel-Glad-for-jeg-ikke-fik-Broendby

Jeg er også glad for han ikke kom ind Wink

Den venstrebenede Rommedahl er unødvendig og forhåbenligt heller ikke et emne. Send ham gerne til FCK.

Helt enig her.. Han vil højest sandsynligt forlange en høj løn :-)

Hyld Køhlert på lørdag!!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #21568: 25 Nov 2008, 15:05 »

Hvor vil i have at Løvenkrands skal forstærke os? Som jeg ser det har vi en fantastisk stærk offensiv, med ekstremt stærke kort på bænken.

Ja i mine blå-gule øjne, er det Danmarks bedste offensiv. (qua bænkens bredde)

Echoes, Silence, Patience and Grace

frederdes
Juniorspiller
**

« Svar #21569: 25 Nov 2008, 15:08 »

Haha, jeg vil gerne give dig ret Kongkahlenberg, vi har det bedste offensive hold i SAS-Llgaen.

Sider: 1 ... 1436 1437 [1438] 1439 1440 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010