home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1302 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1408 1409 [1410] 1411 1412 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216406 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21135: 07 Nov 2008, 20:39 »

Selvfølgelig. Altså sikkerheden var ikke lige den bedste hos Næstved, men det begynder at foreholde sig mere roligt, hos de forskellige hold. Derfor syntes jeg bare, at det er Brøndby der har rodet sig ud i noget skidt her på det seneste. Det har FCK ikke, da de har fået det der Away. Lige præcis. Altså så må man enten registrerer sig og erkende. Jeg har lavet noget lort. Eller lade være, og opføre sig pænt på et fodboldstadion. Det har der da været ved alle deres kampe? Altså jeg ved da godt, det er en del færre, men det er jo bedre med 100-200 end 1-2000.

Altså, syntes nu udover i Aarhus, som selvfølgelig var noget l-o-r-t, har vi opført os ok pænt på det seneste.. At jeg selv har været en bandit er jo en helt anden side af sagen Hævet Øjenbryn... Men du må også erkende at selvom vi ind imellem laver lidt rav i den, er et blevet bedre, fordi folk har fået lidt mere selvjustits.. Godt nok er bare ikke godt nok ( dam det lød dumt Grin crazy ) for det skal faktisk være perfekt.. Der er med garanti en grund til at DBU og EB ikke har udnævnt os som årets fans, og jeg må ærlig talt erkende at jeg tvivler på om de hader Brøndby/fck.. At de så er helt HELT væk i deres fortolkning af "gode" fans er en helt anden sag, men det kan jeg dybest set ikke tage mig af Peace

Hvilken er dagens citat, vk?
Det som KNM skrev funny

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #21136: 07 Nov 2008, 20:41 »

Okay der ramte du så lidt forbi, Dasmessi crazy

Hvordan kan færre fans være bedre Rullende Øjne`?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dasmessi
Gæst

« Svar #21137: 07 Nov 2008, 20:43 »

Hvordan er det bedre?
Ja, så er der ikke så mange der laver ballade, end der måske er ved flere end 100 stykker.
Altså, syntes nu udover i Aarhus, som selvfølgelig var noget l-o-r-t, har vi opført os ok pænt på det seneste.. At jeg selv har været en bandit er jo en helt anden side af sagen Hævet Øjenbryn... Men du må også erkende at selvom vi ind imellem laver lidt rav i den, er et blevet bedre, fordi folk har fået lidt mere selvjustits.. Godt nok er bare ikke godt nok ( dam det lød dumt Grin crazy ) for det skal faktisk være perfekt.. Der er med garanti en grund til at DBU og EB ikke har udnævnt os som årets fans, og jeg må ærlig talt erkende at jeg tvivler på om de hader Brøndby/fck.. At de så er helt HELT væk i deres fortolkning af "gode" fans er en helt anden sag, men det kan jeg dybest set ikke tage mig af Peace
Det som KNM skrev funny
Er også enig med dig, og vil da gerne erkende, at i har opført jer pænt på det sidste, men tror bare ikke det holder særlig længe. Så er det bedre at indføre det nu, end at vente.
Okay der ramte du så lidt forbi, Dasmessi crazy

Hvordan kan færre fans være bedre Rullende Øjne`?
Jamen jeg tror der bliver mere ballade, når der er flere. For enten samler folk sig i en flok, og begynder at lave ballade. For ved færre, har jeg lagt mærke til ved FCKs fans, at der ikke er blevet lavet ballade.
Måske var det en smutter fra mig af Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #21138: 07 Nov 2008, 20:46 »

Ja, så er der ikke så mange der laver ballade, end der måske er ved flere end 100 stykker.

Jeg forstår simpelthen ikke hvad du siger?

verdenskrig
Manager

« Svar #21139: 07 Nov 2008, 20:47 »

Jamen jeg tror der bliver mere ballade, når der er flere. For enten samler folk sig i en flok, og begynder at lave ballade. For ved færre, har jeg lagt mærke til ved FCKs fans, at der ikke er blevet lavet ballade.
Måske var det en smutter fra mig af Smiley

Hehe ja men det er jo også = 0,0 Stemning Ubeslutsom.. Det var nok en lille smutter ja, men kan ske for selv den bedste<!

Cool

Dasmessi
Gæst

« Svar #21140: 07 Nov 2008, 20:49 »

Nej, men det er så en kikser fra mig af. Så må jeg jo erkende jeg har lavet en fejl. Det har jeg jo også erkendet længere oppe, ikke? Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #21141: 07 Nov 2008, 20:50 »

Jeg håber virkelig ikke, at det er så slemt, som det godt kunne se ud. Forhåbenlig vender han tilbage stærkere og bedre end nogensinde efter nytår.

Og det ser sådan ud.. Lækkert.

http://www.bold.dk/nyt/Jon-Joensson-faar-det-bedre-dag-for-dag

Som jeg forstår det, så er der mindre ballade, når der f.eks. er 10 tilhængere til en away kamp end hvis der er 100 Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-KNM-
Manager

« Svar #21142: 07 Nov 2008, 20:52 »

ahhh. Tak for din indsigt Zone.

Men så kan man da bare spille for lukkede stadions. Så er der ingen ballade.

Dasmessi
Gæst

« Svar #21143: 07 Nov 2008, 20:54 »

ahhh. Tak for din indsigt Zone.

Men så kan man da bare spille for lukkede stadions. Så er der ingen ballade.
Nu fattede du hvad jeg sagde, eller?  Rullende Øjne

Zone 43
Manager

« Svar #21144: 08 Nov 2008, 16:04 »

Truppen mod ÅB

16 Stephan Andersen
01 Michael Tørnes
02 Anders Randrup
03 Max von Schlebrügge
05 Mark Howard
06 Samuel Homén
07 Kasper Lorentzen
08 Kim Daugaard
09 Alexander Farnerud
10 Martin Ericsson
11 Morten D. Rasmussen
21 Thomas Rasmussen
22 Ousman Jallow
23 Michael Krohn-Dehli
24 Mikkel Bischoff
27 Jan Kristiansen
29 Daniel Wass

Stephan A.
Randrup - Max - Bischoff - TR
Gisla
Holmén - Jan K
Hollænderen
Jallow - Dunken

Vi snupper en 1-3 sejr!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #21145: 08 Nov 2008, 21:37 »

Ses toby og madsen.. Kæft det er ærgeligt at tom stopper nu, endelig bevidner han at han har bare lidt hjerneceller Opstemt

Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21146: 08 Nov 2008, 23:16 »

http://onside.dk/node/17313 Jeg må sige jeg er enig Cool

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #21147: 09 Nov 2008, 00:18 »

http://onside.dk/node/17313 Jeg må sige jeg er enig Cool

Det kan sgu heller ikke rigtigt lade sig gøre at være uenig i statistikkerne... Wink

Men vi kan da helt klart være ret så tilfredse med de to, holder de sig fri af skader ser det godt ud... Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21148: 09 Nov 2008, 15:23 »

Så er det på tide at komme i gang igen... Smiley :

SA

DW-Max-Howie-TR
                               Gisla
                            Jan-MKD
                             Holmén
                        Jallow-Duncan

Har en dårlig fornemmelse og tror vi taber 2-1 fordi Aab er kommet i gang og vi kan nok efter min mening ikke klare dem ude efter min mening lige nu:

Saganowski
Holmén
?

Det satme på tide Holmén kommer i gang har troet han ville score stort set hver weekend... Kom i gang ticked off

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

absalonsen
Gæst

« Svar #21149: 09 Nov 2008, 15:27 »

Jeg føler mig helt sikker på point idag. Vi er kommet ind i en god periode, vi spiller godt og får point - både hjemme og ude. AaB har ikke vundet en kamp i Superligaen i ... et meget langt stykke tid. De spillede i midtugen og mangler Michael Jakobsen.

Vi har en skidt statistik i Aalborg, men jeg følger mig sikker på, at det vender idag.

0-2
Duncan
Jallow

Sider: 1 ... 1408 1409 [1410] 1411 1412 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010