Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 1156 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 47 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1403
1404
[
1405
]
1406
1407
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4222882 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #21060:
04 Nov 2008, 14:07 »
Citat af: Gaylord 04 Nov 2008, 14:00
Det er da ganske fornuftigt at tage debatten om emnet. Der vil altid være folk som ikke kan være saglige når det vedrører en klub de elsker eller for den sags skyld hader, men så er der lige pludselig mange emner man må gemme langt væk.
Jeg er enig i at held / uheld med dommere udligner sig over tid, hvilket også altid har været mit argument når folk giver dommeren skylden for at deres hold ikke har fået flere point på kontoen. MEN over den sidste tid mener jeg simpelthen at kendelserne er gået til BIF’s side i en uacceptabel grad. Jeg snakker ikke om missede gule kort eller mindre fejlkendelser, men derimod annullerede mål og andre voldsomt fejlagtige kendelser.
Hvilke epsioder er det helt konkret du mener? Siuationen i går omkring målet er jo ikke til at sige noget fornuftigt om. Dertil er tv-billederne for dårlige. Søren Jochumsens udvisning var ganske vist hård, men et eller andet sted er det selvforskyldt, når han bare kører videre med sit brok. Den kan sagtens forsvares.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
verdenskrig
Manager
«
Svar #21061:
04 Nov 2008, 14:10 »
Citat af: Absalonsen 04 Nov 2008, 13:46
Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal sige til det. Kommer dog til at tænke på vores 5-3 mål igår, hvor der ikke er offside (har jeg hørt, har ikke set det selv!), men det bliver annulleret. Derudover er der en situation igår, hvor burde have fået et straffe, men fik det ikke. Nu bør Onside vel skrive en artikel om, at dommerne dømmer til Horsens fordel? Endnu en: Helveg bliver "snydt" for et rødt kort, da han fuldstændigt hjerndødt saver en af vores over. Han fik ikke en gang gult (og han havde gult i forvejen).
I mine øjne er det en smule piveri og et tegn på, at Onside har for lidt at lave.
Alle hader os!
Kunne i princippet ikke have skrevet det bedre selv
.. Der forekommer altid tvivls spørgsmål, men for mig at se er det kun den i horsens, og den mod esbjerg som VIRKELIG kan diskuteres... Syntes onside glemmer at nævne at farran kunne være gået væk fra farnerud, men i stedet bliver der og tramper løs på ham... Men det er vel en uvæsentlig detalje for for dem..
Kan dog godt se din pointe gaylord, og du skal ikke hører sure miner fra mig for at tage emnet op da du i modsætning til visse af dine medmennesker i ob tråden, formår at stille det op så det ikke er tud
.. Og jo.. Vi har vel haft marginalerne på vores side, men man glemmer hurtigt at dommeren ikke har 8 vinkler at se det fra i slow.. Dermed kan jeg konkluderer at vi måske har haft held i visse situationer, mens andre har været lige så tilfældigt!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #21062:
04 Nov 2008, 14:16 »
http://onside.dk/node/19873
Tja... hvis han bliver ved kan han nå at score flere end det
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
absalonsen
Gæst
«
Svar #21063:
04 Nov 2008, 14:20 »
Citat af: verdenskrig 04 Nov 2008, 14:10
Kunne i princippet ikke have skrevet det bedre selv
.. Der forekommer altid tvivls spørgsmål, men for mig at se er det kun den i horsens, og den mod esbjerg som VIRKELIG kan diskuteres... Syntes onside glemmer at nævne at farran kunne være gået væk fra farnerud, men i stedet bliver der og tramper løs på ham... Men det er vel en uvæsentlig detalje for for dem..
Kan dog godt se din pointe gaylord, og du skal ikke hører sure miner fra mig for at tage emnet op da du i modsætning til visse af dine medmennesker i ob tråden, formår at stille det op så det ikke er tud
..
Og jo.. Vi har vel haft marginalerne på vores side, men man glemmer hurtigt at dommeren ikke har 8 vinkler at se det fra i slow..
Dermed kan jeg konkluderer at vi måske har haft held i visse situationer, mens andre har været lige så tilfældigt!
Og her kunne jeg ikke selv sige det bedre. ;-)
Det er så hamrende nemt at være bagklog (flot Onside), men dommeren har kun én vinkel og ca. et sekund til at vurdere og tage en beslutning i. At det så er gået vores vej i et par tvivlsomme sitautioner er tilfældigt (og dejligt!)..
Gaylord
Førsteholdsspiller
«
Svar #21064:
04 Nov 2008, 14:37 »
Citat af: -Johnson- 04 Nov 2008, 14:07
Hvilke epsioder er det helt konkret du mener? Siuationen i går omkring målet er jo ikke til at sige noget fornuftigt om. Dertil er tv-billederne for dårlige. Søren Jochumsens udvisning var ganske vist hård, men et eller andet sted er det selvforskyldt, når han bare kører videre med sit brok. Den kan sagtens forsvares.
Synes ikke umiddelbart at bolden ser ud til at være inde på billederne fra igår, men det er sådan jeg ser det.
I kampen imod EfB fik EfB annulleret et mål, som der absolut intet var galt med. Samtidig blev de snydt for et klart straffe og blev samtidig snydt for et lidt mere tvivlsomt af slagsen.
Imod SønderjyskE skulle der have været fløjtet for farligt spil ved Jallows mål. Ved Duncan's mål løber dommeren ind i bolden, således at Jallow kan ligge den flat for Duncan som så losser den ind (mere held end noget andet).
Imod OB var udvisningen af Djemba lidt hård, men samtidig undgik Helveg et gult kort for et voldsomt frispark, så den udligner vel sig selv.
I de foregående kampe var der også et par episoder, hvor det stod sløjt til, men kan ikke huske det hele må jeg tilstå.
Synes det er lidt unfair at slå onside i hovedet med at det er lavjournalistik i en periode hvor der er intet at skrive om (Mener nok at onside netop nu peak’er hvad angår forskellige historier – David Nielsen osv.).
Som sagt skriver jeg ikke om emnet for at miskreditere BIF noget, men blot for at øge fokus på kvaliteten af de dommere som BIF har haft i deres kampe.
http://taberfamilien.blogspot.com/
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #21065:
04 Nov 2008, 14:54 »
Citat af: Gaylord 04 Nov 2008, 14:37
Synes ikke umiddelbart at bolden ser ud til at være inde på billederne fra igår, men det er sådan jeg ser det.
I kampen imod EfB fik EfB annulleret et mål, som der absolut intet var galt med. Samtidig blev de snydt for et klart straffe og blev samtidig snydt for et lidt mere tvivlsomt af slagsen.
Imod SønderjyskE skulle der have været fløjtet for farligt spil ved Jallows mål. Ved Duncan's mål løber dommeren ind i bolden, således at Jallow kan ligge den flat for Duncan som så losser den ind (mere held end noget andet).
Imod OB var udvisningen af Djemba lidt hård, men samtidig undgik Helveg et gult kort for et voldsomt frispark, så den udligner vel sig selv.
I de foregående kampe var der også et par episoder, hvor det stod sløjt til, men kan ikke huske det hele må jeg tilstå.
Synes det er lidt unfair at slå onside i hovedet med at det er lavjournalistik i en periode hvor der er intet at skrive om (Mener nok at onside netop nu peak’er hvad angår forskellige historier – David Nielsen osv.).
Som sagt skriver jeg ikke om emnet for at miskreditere BIF noget, men blot for at øge fokus på kvaliteten af de dommere som BIF har haft i deres kampe.
Angående situationen i går:
http://img262.imageshack.us/img262/6527/horsens1rw0.jpg
Billedet er ikke et bevis på, at beslutningen var rigtig, men det er heller ikke til en klokkeklar annullering. Ihvertfald mener jeg ikke, at man kan tale om dommertække i den situation.
Tilbage står SønderjyskE-kampen og Esbjerg-kampen. 2 ligakampe ud af 12. Det er ikke meget. Ikke nok til at sige, at BIF har været tilgodeset i uacceptabel grad. Ikke i min verden. Der er tale om ganske få situationer ud af mange. Rigtigt mange.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
Cool4
Ynglingespiller
«
Svar #21066:
04 Nov 2008, 14:57 »
Citat af: GudenEricsson 03 Nov 2008, 21:17
Hvordan kan man hade en klubmand som har viet stort set hele sit liv for Brøndby IF. Det forstår jeg slet ikke.
Nyd nu bare sejren
Klubmand eller ej, så kan jeg stadig være træt af Tom køhlert og hans spil når vi fører med 1 mål. Der var ingen grund til ikke at lukke kampen 2 gange ( 3-2 og 4-3 ) spillerne gik og spillet var langsomt.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #21067:
04 Nov 2008, 14:59 »
Nå men så er kun nogle af de eksempler jeg kan huske her
:
Helveg der smadrer en af vores spillere som er i hvert fald til gult som han allerede har i forvejen.
Jallow der får et mål annuleret hvor der efter min mening efter det jeg har set ikke skal være offside og vi bliver dermed snydt for et mål.
Kan ikke huske om det var i kampen i går eller kampen før hvor Duncan kan få en friløber og linjedommeren dømmer offside og tv-billederne derefter viser at der langt fra er offside.
Max som i går bliver puffet i ryggen og der i hvert fald efter kommentatorenes og min mening bør være straffespark til os dér.
Gilberto macena slipper fri og dårligt nok bliver ramt af enten Max eller Berthelsen som fører til et virkelig kontroversielt (stav) "Mål/Redning")
Det var kun udpluk
verdenskrig
Manager
«
Svar #21068:
04 Nov 2008, 15:04 »
100 % enig, esbjerg blev bortdømt i den kamp!
Kan jeg ikke tage seriøst at nogle vil snakke om.. Det er RENT held i uheld at dommeren står der, og har intet med kendelser eller lignende at gøre
.. Og jallows mål kan man diskuterer, men jeg behøver bare at gå halvandet års tid ilbage for at finde en tilsvarende situation med ailton mod ob, og der blev heller intet dømt
Djembas røde kort var imo 100 % korrekt.. Den er jo ikke til direkte, men manden går op i en duel med HOlmen, og svinger bevidst eller ej armen tilbage i fjæset på Holmen.. Det skal udløse et kort, og da det var hans andet var det ud.. Jeg syntes faktisk at det er os som bliver bortdømt med hensyn til Helveg i en hel ekstrem grad
«
Seneste Redigering: 04 Nov 2008, 15:06 af verdenskrig
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #21069:
04 Nov 2008, 15:07 »
Citat af: Cool4 04 Nov 2008, 14:57
Klubmand eller ej, så kan jeg stadig være træt af Tom køhlert og hans spil når vi fører med 1 mål. Der var ingen grund til ikke at lukke kampen 2 gange ( 3-2 og 4-3 ) spillerne gik og spillet var langsomt.
Kan ikke være mere enig.. Stod også og råbte mine frustrationer ud over det i går
GudenEricsson
Gæst
«
Svar #21070:
04 Nov 2008, 15:16 »
Citat af: Cool4 04 Nov 2008, 14:57
Du skriver at du hader ham. Det har slet ikke noget at gøre med, at være træt af ham eller ej..
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #21071:
04 Nov 2008, 15:17 »
Citat af: verdenskrig 04 Nov 2008, 15:07
Kan ikke være mere enig..
Stod også og råbte mine frustrationer ud over det i går
Haha... Gør jeg også ALTID når jeg er inde og se fodbold
Mest når der er bare lidt stille
verdenskrig
Manager
«
Svar #21072:
04 Nov 2008, 15:18 »
Man kan jo godt hade ham i det moment
.. Derfor behøver man ikke hade ham altid!
Sådan bruger jeg det i hvert fald
Cool4
Ynglingespiller
«
Svar #21073:
04 Nov 2008, 15:19 »
Jeg skrev det fordi jeg var utrolig sur lige på det tidspunkt.
Trækker mit "hader" tilbage
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #21074:
04 Nov 2008, 18:08 »
http://onside.dk/node/19888
http://onside.dk/node/19890
Det må jeg gi dig! We love you Tom
YOU´RE THE MAN
Sider:
1
...
1403
1404
[
1405
]
1406
1407
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »