home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1221 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1395 1396 [1397] 1398 1399 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4221795 gange)
Yessir
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #20940: 31 Okt 2008, 14:34 »

Ihhh ja du er så klog på det her område, DET skinder tydeligt igennen ( IA!) J

Jeg siger den skal være planlagt, hvilket alle tifoer skal!.. Hvilket den her også var... Hvilken del af den var kedelig.. Du har stadig ikke fortalt mig hvad du ikke kunne lide ved den.. Hvilke af effekterne var ikke gode, eller var det ikke sat rigtigt sammen... Du er ikke skyggen af at være konkret, og derfor er det svært at tage dig seriøst.. "Jeg syntes den er kedelig fordi den er for planlagt"  Haha flot, hvad kan man dog bruge det til, når en tifo uanset slags, skal være planlagt for at give den ønskede effekt Huh

Hvorfor skal den ikke!?... Når en fck fan stiller sig kritisk op over for vores tifo, uden egentlig at kunne forklarer dybdegående hvad han mener, bliver jeg jo nødt til at påminde ham om at det ofte kniber med tifoerne i parken, selvom den i lavede i søndags var flot, og gennemført Peace..

Nej, men mit bedste gæt, er at det er fordi, du ikke ved hvor du skal søge efter en som er så meget federe end den vi lavede i søndags! Rullende Øjne
Ellers en fin undskyldning Smiley Og tro mig det gør jeg Thumbs Up

Du jo helt væk knægt.
Hvorfor bliver du ved med at sige den skal være planlagt, det har vi jo ligesom begge to slået fast tidligere. Har jeg ikke sagt hvad der var galt ved tifoen? Den var for pæn af en inferno tifo at være... Derved siger jeg ikke at det var en dårlig tifo, men en kedelig inferno tifo...

Ikke alt skal forklares ned i detaljer, jeres tifo manglede det uforudsigelige element i en inferno tifo.
Flot, så fordi jeg forventer mere af jeres tifoer, skal du lige minde mig om at vi har dårlige tifoer i parken. Det giver stadig ikke mening at bringe det på banen, andet end at du åbenbart følte dig børnefornærmet... Desuden var den sidste tifo i parken imo også pænt kedelig (også skrevet i FCK tråden)

Hahaha jeg ved udemærket hvor jeg kan finde arkiver over tidligere tifoer, fra stort set enhver respektabel klub i verden. Men at tro jeg gider at sidde og bladre igennem bif arkiver for at tilfredsstille dig, er langt ude...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20941: 31 Okt 2008, 14:35 »

Det virkede bare på dine indlæg som om du stadig troede at han mente sådan en tifo ikke skulle være planlagt. Men lad nu det ligge.

Tjah, der bliver skrevet mange underlige ting her på forummet, og det er ikke altid lige nemt at se hvad der er skrevet i sjov og hvad der er seriøst. Jeg er efterhånden klar over at du er ligeglad med "hvilke tanker jeg har om dig" og at jeg må "kalde dig hvad jeg vil", men jeg afholder mig som regel fra den slags.

verdenskrig
Manager

« Svar #20942: 31 Okt 2008, 14:46 »

Du jo helt væk knægt.
Hvorfor bliver du ved med at sige den skal være planlagt, det har vi jo ligesom begge to slået fast tidligere. Har jeg ikke sagt hvad der var galt ved tifoen? Den var for pæn af en inferno tifo at være... Derved siger jeg ikke at det var en dårlig tifo, men en kedelig inferno tifo...

Ikke alt skal forklares ned i detaljer, jeres tifo manglede det uforudsigelige element i en inferno tifo.
Flot, så fordi jeg forventer mere af jeres tifoer, skal du lige minde mig om at vi har dårlige tifoer i parken. Det giver stadig ikke mening at bringe det på banen, andet end at du åbenbart følte dig børnefornærmet... Desuden var den sidste tifo i parken imo også pænt kedelig (også skrevet i FCK tråden)

Hahaha jeg ved udemærket hvor jeg kan finde arkiver over tidligere tifoer, fra stort set enhver respektabel klub i verden. Men at tro jeg gider at sidde og bladre igennem bif arkiver for at tilfredsstille dig, er langt ude...

Tak og i lige måde, men du kan vel dårligt kaldes knægt Skuffet

For at slå fast at alle tifoer, uanset slags, skal være planlagt meget detaljeret... Det er du åbenbart ikke enig i, for du mener ikke en inferno tifo skal være lige så planlagt som alle andre!

Kedelig/dårlig er sku det samme når man taler tifo.. En kedelig tifo er da også en dårlig tifo Huh.. Selvfølgelig kan en dårlig tifo også være en der mislykkedes totalt som jeres den 2.12.07, men det er jo sjældent det sker.. En kedelig tifo, er for mig i høj grad også en dårlig.. Syntes personligt den tifo vi lavede mod Rosenborg var ekstremt kedelig/dårlig, hvilket jeg også gav udtryk for herinde!

Og hvad mener du med for pæn Huh... Lige den del forstår jeg bare ikke... Tingene blev da blandet totalt sammen.. Røg, masser af flag, lys, fyrværkeri, ruller, banner kom samtidigt og blev viklet ind i hinanden... Havde aldrig troet at jeg skulle hører nogen sige, at den var dårlig/kedelig/for planlagt.. For mig at se er det rent vrøvl!

Nej du forventer mere af en tifo, som opnåede sit maksimale syn... Det er det som jeg bliver forarget over.. Jeg har intet i mod hvis folk kritiserer os når vi laver en skod tifo, ala den mod rosenborg, men den her var perfekt, set fra mit og stort set alle andres synspunkt! Men hvis det er børnefornærmet i din verden, så kalder vi det da det Thumbs Up

Syntes jeres tifo i søndags var noget af det flotteste i har præsteret siden i mødte lens hjemme!

Haha jaja what ever you say Grin... Bare flot at sige, "i har lavet inferno tifoer som var meget -..-( kan ikke huske dit præcise ordvalg) end den i søndags" uden at kunne fremvise noget der giver belæg for den påstand crazy...

Jeg vil med glæde se en der er bedre, så kan jeg måske også sætte mig ind i hvad du mener, men på nuværende tidspunkt kan jeg simpelthen sætte mig ind i det du mener om den, for er DYBT uenig!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #20943: 31 Okt 2008, 14:47 »

Øv ærgeligt vi skal møde OB ude igen.. Havde håbet på en "nemmere" modstander Smiley

Men vi skal nok slå dem igen, igen! Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #20944: 31 Okt 2008, 14:49 »

Det virkede bare på dine indlæg som om du stadig troede at han mente sådan en tifo ikke skulle være planlagt. Men lad nu det ligge.

Tjah, der bliver skrevet mange underlige ting her på forummet, og det er ikke altid lige nemt at se hvad der er skrevet i sjov og hvad der er seriøst. Jeg er efterhånden klar over at du er ligeglad med "hvilke tanker jeg har om dig" og at jeg må "kalde dig hvad jeg vil", men jeg afholder mig som regel fra den slags.

Forstod det skam... ENig bliver jeg nok ik!

Når ja, det har du selvfølgelig ret i Wink

Haha syntes ellers det er ret underholdende, at du næsten hver gang jeg kommer med en holdning som ikke lige gå efter dit hoved, skal begynde at snakke i om hvad du mener om mig, uden at du dog vil sige det præcist Grin

Men fair nok Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20945: 31 Okt 2008, 14:52 »

Jeg kommenterer visse holdninger du har som ikke ligner mine egne, men jeg mener da at jeg som regel gør det på en sober måde uden at kalde dig alt muligt. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #20946: 31 Okt 2008, 15:04 »

Jeg kommenterer visse holdninger du har som ikke ligner mine egne, men jeg mener da at jeg som regel gør det på en sober måde uden at kalde dig alt muligt. Smiley

Har jeg heller ikke sagt Wink

Altså nu forsøgte jeg heller ikke at huske længere tilbage, jeg synes bare udtalelsen virkede komisk når man lige har mødt et Danmarkseriehold. Hvis du seriøst mener at den slags er "for tilfældigt til at kunne lade sig gøre", så dig om det. Jeg håber dog ikke det er tilfældet, da jeg trods alt har højere tanker om dig end det.

Wink men lad det nu ligge, er ligeglad Peace

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #20947: 31 Okt 2008, 15:32 »

Noget kunne tyde på at jeg ikke er ene om at være mistroisk til den her lodtrækning Thumbs Up

Taget fra ob debatten:

Dinjo: det var godt nok det mest latterlige jeg har set.

Der er da ingen tvivl om at der ku være tale om aftalt spil

der blev ikk røret rundt!!! ingen tvivl om aftalt spil. Kan ikke tage seriøst at man ikke røre rundt. der ku være krydser og alt muligt andet mærkbart på de bolde så man lige ku pare dem man ville.

Skuffende DBU og EB

men eller en fin kamp for OB. Sys bar det er så uprofesionelt som noget overhovedet kan være"

Kunne ikke have sagt det bedre selv Smiley

Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #20948: 31 Okt 2008, 16:12 »

Både i 2004/05 og 2005/2006 trækker FCK brøndby, hvilket vel er lige ringe for begge hold. i 06/07 har vi Esbjerg i 8/delsfinalen og FCM UDE i kvartfinalen. I 2007/08 møder vi Esbjerg i semifinalen, mens i møder Ikast fs, men ja self. er lodtrækningerne fikset.

Og hvad har David Nielsen med en lodtrækning at gøre. At han hellere ville have 300.000 kr. end en ligegyldig sejr gør vil ikke DBU og EB korrupt?

It's gonna be legendary

Hamza_BIF
Manager

« Svar #20949: 31 Okt 2008, 16:20 »

Både i 2004/05 og 2005/2006 trækker FCK brøndby, hvilket vel er lige ringe for begge hold. i 06/07 har vi Esbjerg i 8/delsfinalen og FCM UDE i kvartfinalen. I 2007/08 møder vi Esbjerg i semifinalen, mens i møder Ikast fs, men ja self. er lodtrækningerne fikset.

Og hvad har David Nielsen med en lodtrækning at gøre. At han hellere ville have 300.000 kr. end en ligegyldig sejr gør vil ikke DBU og EB korrupt?

Mødte vi ikke ob i kvartfinalen? mødte vi ikke midtjylland i semifinalen? og vigtigst af alt: Vandt vi ikke pokalfinalen over et hold i ikke kunne slå alligevel? Hævet Øjenbryn

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #20950: 31 Okt 2008, 16:32 »

Enig med kerzhakov. Tror simpelthen ikke på korruption i dansk fodbold.

Ja, vi er ret uheldige i pokal lodtrækninger, men det er vist mere uheld end aftalt spil.. Sådan er det, vi skal nok vinde alligevel Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #20951: 31 Okt 2008, 16:50 »

Så fik vi da NOGET godt nyt i dag (Hvis det overhovedet betyder noget Skuffet )

http://onside.dk/node/19600

Zone 43
Manager

« Svar #20952: 31 Okt 2008, 16:58 »

Tror simpelthen ikke på korruption i dansk fodbold.

Chancen er der, ligesom i alverdens andre lande, hvorfor det godt kunne have forekommet. Jeg hverken dog tror og håber det.. :-)

Men ja, enig med vk, det virker en anelse mærkeligt, at boldene ikke blev rullet rundt. Jeg er dog ikke et sekund i tvivl om, at vi nok skal klare den..

Så fik vi da NOGET godt nyt i dag (Hvis det overhovedet betyder noget Skuffet )

http://onside.dk/node/19600

At en af modstanderens anfører er ude, er altid positivt for den anden part - i dette tilfælde os. Det bliver et spændende gensyn med de tidl. gutter i netop dén kamp.. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #20953: 31 Okt 2008, 18:40 »

Tja... lyder da fornuftigt men synes stadig vores resultatater er for svingende Skuffet

http://onside.dk/node/19613

MLL
Manager

« Svar #20954: 31 Okt 2008, 18:54 »

http://onside.dk/node/19610

Ville være en god reserve for Thomas Rasmussen. Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 1395 1396 [1397] 1398 1399 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010