home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 795 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1394 1395 [1396] 1397 1398 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4221366 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #20925: 31 Okt 2008, 13:33 »

NEEEJ! Græder drt værste der kunne ske Skuffet

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #20926: 31 Okt 2008, 13:49 »

vi slår sgu da OB ude igen, ligesom i ligaen.. det bliver intet problem...

verdenskrig
Manager

« Svar #20927: 31 Okt 2008, 13:53 »

Det kan fandme ikke længere være en tilfældighed crazy

Jeg vil skide på hvad folk tror.. Den her lodtrækning er fixet.. Det er simpelthen umuligt at vi år efter år efter år skal have de sværeste lodtrækning ticked off

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager

« Svar #20928: 31 Okt 2008, 13:55 »

Det var en ret dårlig forklaring Huh.. En tifo skal være planlagt ned til mindste detalje for at den får den bedste effekt.. Eod.. Hvad i gør i parken kan jeg ikke gøre for..

Og hvilke tifoer som vi tidligere har lavet, af inferno vel at mærke, vil du betegne som flottere Tunge crazy

At kalde en tifo kedelig som indeholder alt det en fed tifo skal, og kan indeholde, syntes jeg er ret ufatteligt Peace

Din manglende erfaring og viden indenfor kulturen skinner tydeligt igennem gang på gang... Jeg siger jo netop at den skal være planlagt, men en inferno/kaos tifo skal netop ikke virke for planlagt! Hvad skal Parken blandes ind i det for?

Du da helt væk, hvis du forventer at jeg gider gå tilbage i bif billedarkiver for at finde tidligere tifoer?  Grin

Ja ja det var en fin tifo, men en kedelig inferno tifo...

Yessir
Manager

« Svar #20929: 31 Okt 2008, 13:55 »

Og jeg bliver jo åbenbart nødt til at forklarer dig det, når du ikke er i stand til at vide hvordan en GOD tifo bliver til.. Det giver du i hvert fald ikke udtryk for at du ved noget om Peace

Bliv du bare i den tro så.  Rullende Øjne

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20930: 31 Okt 2008, 13:58 »

Det kan fandme ikke længere være en tilfældighed crazy

Jeg vil skide på hvad folk tror.. Den her lodtrækning er fixet.. Det er simpelthen umuligt at vi år efter år efter år skal have de sværeste lodtrækning ticked off

Yeah, Holstebro var da noget af en mareridtslodtræknin g...

Hamza_BIF
Manager

« Svar #20931: 31 Okt 2008, 14:01 »

Ja, hvis man kigger på resultatet crazy

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20932: 31 Okt 2008, 14:02 »

Hehe jah, det kunne i hvert være blevet til det, hvis spillet fra 1. halvleg havde fortsat Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #20933: 31 Okt 2008, 14:08 »

Din manglende erfaring og viden indenfor kulturen skinner tydeligt igennem gang på gang... Jeg siger jo netop at den skal være planlagt, men en inferno/kaos tifo skal netop ikke virke for planlagt! Hvad skal Parken blandes ind i det for?

Du da helt væk, hvis du forventer at jeg gider gå tilbage i bif billedarkiver for at finde tidligere tifoer?  Grin

Ja ja det var en fin tifo, men en kedelig inferno tifo...

Ihhh ja du er så klog på det her område, DET skinder tydeligt igennen ( IA!) J

Jeg siger den skal være planlagt, hvilket alle tifoer skal!.. Hvilket den her også var... Hvilken del af den var kedelig.. Du har stadig ikke fortalt mig hvad du ikke kunne lide ved den.. Hvilke af effekterne var ikke gode, eller var det ikke sat rigtigt sammen... Du er ikke skyggen af at være konkret, og derfor er det svært at tage dig seriøst.. "Jeg syntes den er kedelig fordi den er for planlagt"  Haha flot, hvad kan man dog bruge det til, når en tifo uanset slags, skal være planlagt for at give den ønskede effekt Huh

Hvorfor skal den ikke!?... Når en fck fan stiller sig kritisk op over for vores tifo, uden egentlig at kunne forklarer dybdegående hvad han mener, bliver jeg jo nødt til at påminde ham om at det ofte kniber med tifoerne i parken, selvom den i lavede i søndags var flot, og gennemført Peace..

Nej, men mit bedste gæt, er at det er fordi, du ikke ved hvor du skal søge efter en som er så meget federe end den vi lavede i søndags! Rullende Øjne
Ellers en fin undskyldning Smiley
Bliv du bare i den tro så. Rullende Øjne
Og tro mig det gør jeg Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #20934: 31 Okt 2008, 14:12 »

Rullende Øjne crazy

Der er åbenbart en som ikke kan huske 2 år tilbage...  Grin

Både i 06-07- og nu 08 har vi trukket ob ude mens fck har trukket et hold der rangerer under superligaen... Det er i min verden for tilfældigt til at det kan lade sig gøre!

Nu da David Nielsen offentligt har erkendt at han har snydt så grusomt, skal det da slet ikek undrer mig om der ikke bliver pillet lidt ved Lodtrækningen... Dansk fodbold har efter den udtalelse mistet alt troværdighed for mig, og sjovt så travlt  klubmænd i dk nu har med at vaske deres hænder Grin

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20935: 31 Okt 2008, 14:13 »

Altså selv JEG forstår at det han mener er, er den naturligvis skal være planlagt, det skal bare ikke SE UD SOM OM den er planlagt - hvilket han altså mener den gjorde.

Udover det, vil jeg ikke blande mig i den diskussion, da jeg ikke har set noget af det Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20936: 31 Okt 2008, 14:14 »

Rullende Øjne crazy

Der er åbenbart en som ikke kan huske 2 år tilbage...  Grin

Både i 06-07- og nu 08 har vi trukket ob ude mens fck har trukket et hold der rangerer under superligaen... Det er i min verden for tilfældigt til at det kan lade sig gøre!

Altså nu forsøgte jeg heller ikke at huske længere tilbage, jeg synes bare udtalelsen virkede komisk når man lige har mødt et Danmarkseriehold. Hvis du seriøst mener at den slags er "for tilfældigt til at kunne lade sig gøre", så dig om det. Jeg håber dog ikke det er tilfældet, da jeg trods alt har højere tanker om dig end det.

verdenskrig
Manager

« Svar #20937: 31 Okt 2008, 14:19 »

Altså selv JEG forstår at det han mener er, er den naturligvis skal være planlagt, det skal bare ikke SE UD SOM OM den er planlagt - hvilket han altså mener den gjorde.

Udover det, vil jeg ikke blande mig i den diskussion, da jeg ikke har set noget af det Tunge

Oghvordan afspejlede det sig så i tifoen Rullende Øjne.. Det er det jeg mangler svar på Grin

Og desuden har jeg aldrig sagt at jeg ikke forstår det han siger.. Jeg er bare DYBT uenig Rullende Øjne

Altså nu forsøgte jeg heller ikke at huske længere tilbage, jeg synes bare udtalelsen virkede komisk når man lige har mødt et Danmarkseriehold. Hvis du seriøst mener at den slags er "for tilfældigt til at kunne lade sig gøre", så dig om det. Jeg håber dog ikke det er tilfældet, da jeg trods alt har højere tanker om dig end det.

Har jeg snakket om det.. Jeg siger bare at vi år efter år nu har mødt ob ude, som er et af de bedste hold i dk, mens fck gang på gang møder det ene LORTE hold efter det andet.. Og jo det er tilfældet at jeg mener det, ellers havde jeg nok ikke skrevet det ( christ skal man forklarer alting to gange Rullende Øjne )

Og jeg er ligeglad hvilke tanker du har om mig, dem må du have som du vil Rullende Øjne

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20938: 31 Okt 2008, 14:23 »

Oghvordan afspejlede det sig så i tifoen Rullende Øjne.. Det er det jeg mangler svar på Grin

Og desuden har jeg aldrig sagt at jeg ikke forstår det han siger.. Jeg er bare DYBT uenig Rullende Øjne

Fint nok, det var også bare for at hjælpe, da det ikke virkede til du forstod hvad hans anke var.

Har jeg snakket om det.. Jeg siger bare at vi år efter år nu har mødt ob ude, som er et af de bedste hold i dk, mens fck gang på gang møder det ene LORTE hold efter det andet.. Og jo det er tilfældet at jeg mener det, ellers havde jeg nok ikke skrevet det ( christ skal man forklarer alting to gange Rullende Øjne )

Og jeg er ligeglad hvilke tanker du har om mig, dem må du have som du vil Rullende Øjne

Hehe, hvis man i ramme alvor udtaler at man på en sådan baggrund mener lodtrækningen er fixet, bliver jeg skam helt sikkert nødt til at spørge om det virkelig var det man mente eller om jeg misforstod noget. Da det ikke var tilfældet, tror jeg bare jeg lader det ligge, orker ikke lige andet.

verdenskrig
Manager

« Svar #20939: 31 Okt 2008, 14:28 »

Fint nok, det var også bare for at hjælpe, da det ikke virkede til du forstod hvad hans anke var.

Hehe, hvis man i ramme alvor udtaler at man på en sådan baggrund mener lodtrækningen er fixet, bliver jeg skam helt sikkert nødt til at spørge om det virkelig var det man mente eller om jeg misforstod noget. Da det ikke var tilfældet, tror jeg bare jeg lader det ligge, orker ikke lige andet.

Man skal da være rimelig idiot for ikke at forstå hvad han mener Grin.. Hvis jeg ikke forstod det, kunne jeg jo heller ikke kommenterer på det Rullende Øjne

Så du mener at jeg ville spilde tid på at skrive noget jeg ikke mener.. jaja fair nok Huh... Men ja jeg mener det i ramme alvor... Så kan du kalde mig hvad du vil, jeg er ligeglad Smiley

Cool

Sider: 1 ... 1394 1395 [1396] 1397 1398 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010