home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1185 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1387 1388 [1389] 1390 1391 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4220553 gange)
Yessir
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #20820: 28 Okt 2008, 16:46 »

@Yessir

At det var under vores normalle niveau, ændrer da ikke på at vi ENDNU ENGANG viste at vi er de bedste her hjemme??? - Det var jo det han skrev!

Hans skriver: " Superligaens bedste Inferno tifo!! "
Og det er jo langt fra korrekt.

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #20821: 28 Okt 2008, 16:54 »

Ja, at Brøndby har superligaens bedste Inferno tifo... Der er vidst ingen tvivl der Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20822: 28 Okt 2008, 16:58 »

Brøndby har Den bedste Inferno tifo ..

Hvorfor pokker skriver du præcis det samme som en anden bruger lige har skrevet?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #20823: 28 Okt 2008, 17:02 »

Undskyld men jeg mente at jeg også synes at Brøndby har den bedste Inferno tifo Smiley

Barcelona Verdens bedste hold !

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20824: 28 Okt 2008, 17:04 »

Det er der nok flere hundrede BIF fans der gør - du behøver ikke at skrive et indlæg hvis du ikke bidrager til noget, altså hvis du blot vil erklære dig enig med nogen - så ville tråden hurtigt komme op på flere hundrede sider, blot fordi at folk var enige i at en tifo var god Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #20825: 28 Okt 2008, 17:05 »

Nu bliver jeg nødt til at spørge, hvor mange inferno tifoer har du været med til derude?
For det der var i mine øjne en sløj inferno tifo, i den forstand at den var alt for planlagt og steril. Hvor var alt det spontane henne der plejede at kendetegne jeres inferno tifoer?
Har været med til 4 I Brøndby.
Tjaa, flag, paraplyer, crep ruller, halstørklæder, banner, romerlys, balloner, gul og blå røg, og lys fra tribune taget var der samlet i den tifo. I øvrigt gik banneret videre op på øvre Faxe.

Hvilke andre inferno tifoer vi har lavet, har der været andre ting end overstående? Og hvad er der galt i at tifoen er planlagt?

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #20826: 28 Okt 2008, 18:40 »

"Og hvad er der galt i at tifoen er planlagt?"

kunne jeg også godt tænke mig et svar på Smiley

Brodtgaard
Manager

« Svar #20827: 29 Okt 2008, 08:42 »

Så er truppen klar.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=91306&fanmail=true

Der er kun 2 (3) stamspillere i truppen (Wass og Jallow) (Farnerud er vel også stamspiller når han ikke er skadet), men vi klarer den vel alligevel?

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Cencur
Manager

« Svar #20828: 29 Okt 2008, 08:49 »

Randrup er vel mere stamspiller end Wass Smiley Men det er også ligemeget, kampen skal vindes selvom det kun er talenterne der skal afsted. Kunne være fedt hvis Bomber-Bo er med, så bliver kampen en del sjovere tror jeg!

Satser på at tage derop, hvem skal ellers afsted?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #20829: 29 Okt 2008, 12:48 »

Lidt overraskende, at kun en enkelte keeper er udtaget tbh. Ellers en ganske fornuftig trup.

What a big surprise..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #20830: 29 Okt 2008, 15:54 »

Nu bliver jeg nødt til at spørge, hvor mange inferno tifoer har du været med til derude?
For det der var i mine øjne en sløj inferno tifo, i den forstand at den var alt for planlagt og steril. Hvor var alt det spontane henne der plejede at kendetegne jeres inferno tifoer?

Omfg crazy

Yessir det havde jeg ikke troet om dig... Vi i i tidens løb haft mange sjove, og underlige diskusioner, men her rammer du da bunden i en så ekstrem grad at den næsten flækker Shockeret

For det første skal en tifo være planlagt ned til mindste detalje for at fungerer ordentligt.. Det gælder også for en inferno tifo.. En inferno tifo handler om at man blander flest mulige ting sammen, og så bare får tribunen til at koge.. Men tingene skal stadig være planlagte, for at effekten bliver den ønskede.. Det er jo ikke for sjov at tifo gruppen laver seddler til alle sæderne, med en KLAR gennemgang af hvad der skal foregå hvornår Rullende Øjne.. Men inden denne seddel blev lavet, skal man præcist klargøre hvad denne tifo skal bestå af, og hvilke elementer der skal indgå for at det giver det bedste look.. Dertil skal man også afgøre i hvilken rækkefølge tingene skal i værksættes... Scenariet for en tifo der ikke er planlagt ned til mindste detalje er = 2.12.07 Grin.. Fra jeres side vel at mærke Smiley...

Denne inferno tifo vi lavede i søndags indeholdt alt det som en inferno tifo skal indeholde ( det GE skrev) og Tifo gruppen havde fået det koordineret sådan at effekten blev helt genial, og netop som et inferno... Jeg har efterfølgende også set den på tv, og kan simpelthen ikke se hvad du mener... Den er genial, fremragende, fantastisk, fantasifuld, vild, ( find selv på flere adjektiver ) og jeg vil bede dig om at lave en analyse af hvad du PRÆCIST ikke kan lide ved den, for ellers kan jeg ikke gøre andet end at  funny af dig Peace

Det du skrev deroppe holder i hvert fald ikke i denne verden, og jeg syntes det minder om mindreværkskompleks er, fordi i selv har en stor mangel på fantasifulde indslag i parken!

Venter spændt på en forklaring Smiley

Udemærket stemning, men vi mangler lige at få lidt af venstresiden med Smiley - Men er du gaal en lorte sang den der: Vi har lorentzen, vi har bla. bla. bla........ omg

Sjovt så uenig man kan være Grin... Syntes venstre siden var fint med, men som sædvanligt var midten helt oppe og ringe, hvor mig og GE også stod.. Godt nok lidt ud til venstre Peace

Haha og den sang du nævner, syntes jeg var genial.. Har stået gået og sunget den inde i mit hoved lige siden Grin Thumbs Up

I øvrigt også rart at vi fik genindført: Dumme jydefans uhhh uhhh uhhh funny... Jeg stod og skrålede med på den som den eneste i 5 meters omkreds Grin... Næsten da Peace
« Seneste Redigering: 29 Okt 2008, 18:12 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #20831: 29 Okt 2008, 18:04 »

Nu skal Krohn dehli  ud og køre mercedes http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.php?newsId=33309

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #20832: 29 Okt 2008, 19:08 »

Nu skal Krohn dehli  ud og køre mercedes http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.php?newsId=33309

Det er fuldt fortjent at MKD vinder månedens spiller. Det lader desuden til at parterne er meget tæt på hinanden i at afslutte en kontraktforlængelse . En bekræftelse på forlængelse, sejr mod Holstebro og PS Store update (med Qore og Home) det bliver den bedste Torsdag længe.

Echoes, Silence, Patience and Grace

United-styrer
Gæst

« Svar #20833: 29 Okt 2008, 19:09 »

Fedt for Krohn-Dehli. Han har spillet rigtig godt, men Fall burde have vundet igen.

verdenskrig
Manager

« Svar #20834: 29 Okt 2008, 19:12 »

Ahhhh syntes ikke oktober har været falls måned Smiley... Syntes det er fair nok !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1387 1388 [1389] 1390 1391 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010