home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1063 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1382 1383 [1384] 1385 1386 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4219516 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #20745: 20 Okt 2008, 14:45 »

For fanden da. Du er den tredje, der kommer ind og begynder at tørre tabernes brug af kasteskyts af på Henrik Ibsen. Jeg fatter det simpelthen ikke. Hvis Ibsens handlinger opfattes som provokerende, så er der noget fuldstændig galt oppe i hovedet på jer. I stedet for at give Ibsen skylden, så skulle I måske hive fat i tosserne, der startede med at kaste i stedet for og sende dem af helvede til.

Det der er skrevet med fed: Hvem er jer? Tja det var jo ikke os inde BIF fans inde på FMF der kastede Smiley

Og det jeg mener med at det er med til at de kaster mere er at når de ser at han samler det op kaster de jo bare mere fordi de ved han så ikke er ligeglad med det og det faktisk irriterer (stav) ham. Der er også mange idioter der bla. blærer sig overfor vennerne med at de var med til det. Der er i hvert fald en fra min klasse der "Spiller" hooligan og tager sedler han har fået fra politiet med i skole og blærer sig med dem over at han er hooligan i en så ung alder selvom han er en svans.

EDIT: Typisk FCK fans at blære sig  Peace  Tunge
« Seneste Redigering: 20 Okt 2008, 14:51 af Altid Brøndby » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #20746: 20 Okt 2008, 14:51 »

Simpelthen skandaløst at vi ikke kan slå et hold som SønderjyskE med det materialle vi har... Eller mangel på samme..

Syntes vi har ekstremt få spillere som formår at vise stabilitet... Den ene kamp spiller de glimrende og den næste falder de helt igennem.. Vi skal snart til at finde en rød tråd i vores præstationer, hvis vi har planer om at lege med hvor det er sjovt..

Flere spørgsmål kan stilles efter i går..

Hvorfor skaber vi så få oplagte chancer?
Hvordan kan Ilsø stå så fri ved det første mål?
Hvorfor smider vi i gennemsnit 6 bolde væk i minuttet?( Sur Sur)
Hvorfor taler vores forsvar ikke sammen.. Se bare da stephan er på mellemhånd, eller ved deres to mål.. INGEN kommunikation crazy
Hvorfor formår vi ikke at lægge et pres på en oprykke i de sidste 20 min?
Hvorfor tager Køhlert en angriber ud, og sætter farnerud ind når vi skal bruge sejren.
Hvorfor fanden har vi købt Jan Kristiansen.. Han er simpelthen så talentløs at jeg er ved at hoste blod hver gang jeg ser ham!!!!
Og sidst men ikke mindst: Hvordan kan vores træner være tilfreds med 2-2 mod en oprykker.. crazy

Nu har vi altså fået 2 point ude i mod agf, vejle, og sønderjyskE.. Jeg er rasende over det latterlige niveau vi viser gang på gang, når holdet ikke hedder ob, fcm, eller fck! Sur.. Vi smider simpelthen bolden væk konstant, og det virker ærlig talt som om spillerne tror det kommer af sig selv...

Når jeg ser et hold som fcm, og fck, ser jeg konstant spillere som bevæger sig for hinanden, og tager de overraskende løb.. Vores står tværtimod pænt og ordentligt på deres faste pladser, og der kommer INTET kreativt ud af det... Den eneste som måske gør en smule uventet er M.k.d og det er med alt respekt for ham, for nemt at læse for modstanderne.. Holmen forsøger ganske vidst, men har slet ikke teknik til det!

Det skulle ikke undrer mog at vi kører fcm over på søndag, for så igen at fucke det op når vi møder et "dårligt" hold ude.. Det er vel mere regel end undtagelse!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20747: 20 Okt 2008, 14:52 »

Når jeg ser et hold som fcm, og fck, ser jeg konstant spillere som bevæger sig for hinanden, og tager de overraskende løb..

FCM spillede alligevel blot 1-1 mod både SønderjyskE og Vejle Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #20748: 20 Okt 2008, 14:54 »

FCM spillede alligevel blot 1-1 mod både SønderjyskE og Vejle Tunge

Ja men formåede ikke desto mindre at lægge pres på begge hold, og specielt i mod SønderjyskE var det helt misvisende at fcm ikke vandt.. Mod Vejle var det mere retfærdigt ja, men det ændrer ikke på at der er langt mere bevægelse på deres hold, end vores!

Faktisk syntes jeg at SønderjyskE fortjente sejren i går!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #20749: 20 Okt 2008, 14:55 »

Det der er skrevet med fed: Hvem er jer? Tja det var jo ikke os inde BIF fans inde på FMF der kastede Smiley

Nej, men hvorfor så kommer med undskyldninger og forsøge at retfærdiggøre, at der bliver kastet. Hvorfor ikke bare nøjes med, at konstatere at det er tåbeligt, istedet for at gå i gang med at tørre den af på andre: "Jamen, Henrik Ibsen han var Åh så fræk". Fuck Henrik Ibsen. Fokuser på dem, der startede balladen.

Hvis det her skal ændres, så kræver det, at man kigger lidt indad og tager afstand fra den slags tåber. Udpeger dem for kontrollørerne og får dem smidt af helvede til. Men det gør man desværre ikke, fordi man har en eller anden misforstået opfattelse af sammenhold.

Næste skridt bliver Away-kort, hvis Bakkendorff har nosserne til det (jeg tvivler). På længere sigt ser vi nok DBU på banen med større bøder og kampe uden tilskuere. Hvorfor ikke løse problemet selv, i stedet for at få trukket restriktioner ned over hovedet?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20750: 20 Okt 2008, 14:56 »

Så er jeg ikke sikker på at vi så samme SønderjyskE-FCM kamp. Det var nok den ringeste kamp jeg har set af FCM i denne sæson, og det var faktisk ikke helt fortjent at vi kom foran 1-0 i den kamp.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #20751: 20 Okt 2008, 14:56 »

fcm på søndag

Den skal jeg ind og se på VIP Hævet Øjenbryn crazy

verdenskrig
Manager

« Svar #20752: 20 Okt 2008, 14:59 »

Så er jeg ikke sikker på at vi så samme SønderjyskE-FCM kamp. Det var nok den ringeste kamp jeg har set af FCM i denne sæson, og det var faktisk ikke helt fortjent at vi kom foran 1-0 i den kamp.

Okay, husker det bare anderledes, men selvfølgelig kan ethvert hold have en mindre god dag.. Vores er bare hver anden weekend Sur..

Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #20753: 20 Okt 2008, 15:01 »

Simpelthen skandaløst at vi ikke kan slå et hold som SønderjyskE med det materialle vi har... Eller mangel på samme..

Syntes vi har ekstremt få spillere som formår at vise stabilitet... Den ene kamp spiller de glimrende og den næste falder de helt igennem.. Vi skal snart til at finde en rød tråd i vores præstationer, hvis vi har planer om at lege med hvor det er sjovt..

Flere spørgsmål kan stilles efter i går..

Hvorfor skaber vi så få oplagte chancer?
Hvordan kan Ilsø stå så fri ved det første mål?
Hvorfor smider vi i gennemsnit 6 bolde væk i minuttet?( Sur Sur)
Hvorfor taler vores forsvar ikke sammen.. Se bare da stephan er på mellemhånd, eller ved deres to mål.. INGEN kommunikation crazy
Hvorfor formår vi ikke at lægge et pres på en oprykke i de sidste 20 min?
Hvorfor tager Køhlert en angriber ud, og sætter farnerud ind når vi skal bruge sejren.
Hvorfor fanden har vi købt Jan Kristiansen.. Han er simpelthen så talentløs at jeg er ved at hoste blod hver gang jeg ser ham!!!!
Og sidst men ikke mindst: Hvordan kan vores træner være tilfreds med 2-2 mod en oprykker.. crazy

Nu har vi altså fået 2 point ude i mod agf, vejle, og sønderjyskE.. Jeg er rasende over det latterlige niveau vi viser gang på gang, når holdet ikke hedder ob, fcm, eller fck! Sur.. Vi smider simpelthen bolden væk konstant, og det virker ærlig talt som om spillerne tror det kommer af sig selv...

Når jeg ser et hold som fcm, og fck, ser jeg konstant spillere som bevæger sig for hinanden, og tager de overraskende løb.. Vores står tværtimod pænt og ordentligt på deres faste pladser, og der kommer INTET kreativt ud af det... Den eneste som måske gør en smule uventet er M.k.d og det er med alt respekt for ham, for nemt at læse for modstanderne.. Holmen forsøger ganske vidst, men har slet ikke teknik til det!

Det skulle ikke undrer mog at vi kører fcm over på søndag, for så igen at fucke det op når vi møder et "dårligt" hold ude.. Det er vel mere regel end undtagelse!

Nøgleordet er vel stabilitet, og det har vi ikke på noget tidspunkt haft under Køhlert. Det skulle da lige være et stabil lavt bundniveau. Der mangler en eller anden taktisk filosofi og en gameplan. Det skulle Kent Nielsen meget gerne komme med. Jeg længes. Indtil da handler det bare om at udstå smerten.

Derudover kan man også sagtens give kredit til SønderjyskE for at satse. Carsten Broe tænker lidt utraditionelt (specielt formationsmæssigt), og objektivt set, så er jeg glad for at han har succes med det. Bare ærgerligt, at det lige skal være mod Brøndby
« Seneste Redigering: 20 Okt 2008, 15:03 af -Johnson- » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #20754: 20 Okt 2008, 15:05 »

Nogen der kan huske sidst vi har haft en stor sejr? Kan kun huske Vejle kampen for rigtig lang tid siden (Selvfølgelig hvis man lige ser bort fra sakskøbing kampen) Skuffet

EDIT: AHHHHH! har lige brændt min hånd! Græder

verdenskrig
Manager

« Svar #20755: 20 Okt 2008, 15:06 »

Nøgleordet er vel stabilitet, og det har vi ikke på noget tidspunkt haft under Køhlert. Det skulle da lige være et stabil lavt bundniveau. Der mangler en eller anden taktisk filosofi og en gameplan. Det skulle Kent Nielsen meget gerne komme med. Jeg længes. Indtil da handler det bare om at udstå smerten.

Derudover kan man også sagtens give kredit til SønderjyskE for at satse. Carsten Broe tænker lidt utraditionelt (specielt fomationsmæssigt), og objektivt set, så er jeg glad for at han har succes med det. Bare ærgerligt, at det lige skal være mod Brøndby

Helt enig, men derfor må spillerne da for guds skyld også gerne tænke lidt selv... Selvom Køhlert til tider er dummere end en papkasse rent taktisk, nægter jeg alligevel at tro på, at han decideret beder spillerne om at hver anden aflevering skal havne hos en fra SønderjyskE crazy

Og selvfølgelig er det fedt at Broe spiller 3-5-2/3-4-3, men det gør det endnu mere latterligt at vi ikke vinder.. Med tre forsvarsspillere burde vi vinde kampen over kanterne, men det er sku lidt svært når man på den ene side har Holmen, som med alt respekt for ham, ikke er kantspiller, og vi på den anden kant har jan k, som er årets flop i superligaen.. Hverken mere eller mindre, for mandens ENESTE kvalitet er hans langskud, som han er for tung i røven, til at komme frem til... Hvilket var præcis det jeg frygtede da vi købte ham!

Nogen der kan huske sidst vi har haft en stor sejr? Kan kun huske Vejle kampen for rigtig lang tid siden (Selvfølgelig hvis man lige ser bort fra sakskøbing kampen) Skuffet

EDIT: AHHHHH! har lige brændt min hånd! Græder
7-0 over herfølge 05, 4-1 over horsens 05, og 4-0 over vejle 07 Smiley

Arhh surt Skuffet
« Seneste Redigering: 20 Okt 2008, 15:08 af verdenskrig » Logged

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #20756: 20 Okt 2008, 15:16 »

Uden at vide hvem der kastede div. genstande og hvorfor, så kunne der godt være en enkelte, eller måske flere, som kastede de genstande ind, som har en bruger her på siden. Jeg siger ikke, at der var nogen herinde fra som gjorde det, men chancen er der, hvis der var nogen brugere herinde fra der var tilstede på stadion i aftes.

Haka away?

Det kunne tænkes at Jallow var en smule træt ovenpå en lang flyvetur fra Afrika til Danmark? :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #20757: 20 Okt 2008, 15:17 »

Det kunne tænkes at Jallow var en smule træt ovenpå en lang flyvetur fra Afrika til Danmark? :-)

Derfor bør han stadig kunne spille de sidste 20 min... Så må han sku slappe af i bussen på vej hjem Wink

Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #20758: 20 Okt 2008, 15:42 »

Den må du længere ud på landet med. Det er jo ikke Jallow, der sidder med pedaler ved fødderne og skal trampe for at få flyet til at flyve. Kan godt være turen tager et stykke tid, men man kan jo næsten ikke lavet andet end at slappe af på et fly?

;-)

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #20759: 20 Okt 2008, 16:02 »

Den må du længere ud på landet med. Det er jo ikke Jallow, der sidder med pedaler ved fødderne og skal trampe for at få flyet til at flyve. Kan godt være turen tager et stykke tid, men man kan jo næsten ikke lavet andet end at slappe af på et fly?

;-)

Man kan sagtens blive udmattet af en flyvetur, præcis som du kan af en biltur. Derudover har der også været mulighed for jetlag, hvilket også kan ødelægge ens døgnrytme, og netop udmatte manden endnu mere Smiley

Sider: 1 ... 1382 1383 [1384] 1385 1386 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010