home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 809 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1375 1376 [1377] 1378 1379 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4218114 gange)
Zulue
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #20640: 13 Okt 2008, 11:46 »

Æh? Hvor gammel er du lige, siden du foretrækker at sige hr. Nielsen? Wink

Nu kender jeg ham da faktisk lidt personligt, siger hej til ham, hvis jeg møder ham, for har spillet fodbold med hans søn. Wink Men, jeg er faktisk 62 år, men sådan gjorde man jo i mine unge dage.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #20641: 13 Okt 2008, 11:51 »

Tjah, det er selvfølgelig rigtigt... Men han er alt for kontroversiel efter min mening, så han ville ikke være den bedste, at få ind i en klub nu hvor vi er på vej op i toppen igen.

Så ser jeg hellere, at vi hiver Mrva eller en anden ung spiller op fra 2. holdet. Så kan de også få noget mere erfaring.

Det er klart, at hvis man ikke bruger ham, så bliver han formodentlig et uroskabende element. Derfor ville jeg også kun have ham hjem for at se om han var vokset (det ved hr. Nielsen naturligvis på forhånd), og hvis ikke han slår til i løbet af foråret, så drøne ham afsted til sommer.

Zone 43
Manager

« Svar #20642: 13 Okt 2008, 13:46 »

Desuden mangler der vel pt. en backup på pladsen.

Det vil jeg ikke mene, at vi gør. Vi har Randrup, Bischoff, Kristiansen, Mrva og til dels Schlebrügge som kan bruges som reserve. Mrva skulle vidst i øvrigt havde været oppe og træne med A-truppen i foråret, hvilket en skade dog satte en stopper for. Desværre. :-)

Forhåbenlig fortsætter Elanga i Horsens, nu hvor det lader til, at de har et fint samarbejde.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #20643: 13 Okt 2008, 14:02 »

Det vil jeg ikke mene, at vi gør. Vi har Randrup, Bischoff, Kristiansen, Mrva og til dels Schlebrügge som kan bruges som reserve. Mrva skulle vidst i øvrigt havde været oppe og træne med A-truppen i foråret, hvilket en skade dog satte en stopper for. Desværre. :-)

Forhåbenlig fortsætter Elanga i Horsens, nu hvor det lader til, at de har et fint samarbejde.

Bischoff, Schlebrügge og Kristiansen er jo ikke backs, men kun nødløsninger som jeg ser det. Randrup har været skadet, og er desuden højrebenet, hvilket er et minus (omend det er til at leve med). Mrva kender jeg ikke det store til, og har aldrig set ham i aktion, men mon ikke han mangler lidt endnu for at være flyvefærdig.

Det er ikke sådan, at jeg ville blive trist, hvis Elanga skulle blive i Horsens, men det kunne stadig være interessant, at se om han kunne bidrage med noget. Men Kent Nielsen burde kende ham indgående på nuværende tidspunkt, og så må vi se, om han giver Elanga chancen. Han skal selvsagt ikke tilbage, hvis man med det samme bare smider ham på andetholdet. Så har vi balladen.

Zone 43
Manager

« Svar #20644: 13 Okt 2008, 15:26 »

Bischoff, Schlebrügge og Kristiansen er jo ikke backs, men kun nødløsninger som jeg ser det.

Jeg kunne ikke være mere enig, men så længe de kan bruges der i en kamp eller to, ser jeg ingen problemer i det.

Randrup har været skadet, og er desuden højrebenet, hvilket er et minus (omend det er til at leve med). Mrva kender jeg ikke det store til, og har aldrig set ham i aktion, men mon ikke han mangler lidt endnu for at være flyvefærdig.

Mrva har jeg set ved enkelte lejligheder for 2DØ holdet, hvor han har gjort et fint stykke arbejde. Jeg ser gerne, at han træner med A-truppen og får nogen minutter ved træningskampe, for at teste ham af. Randrup kender pladsen, da han lagde ud der i hans første par håndfulde kampe.

http://forza.dk/nyhed/generelle/broendby-direktoer-ingen-afklaring-om-elanga

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #20645: 13 Okt 2008, 15:36 »

Jeg er delt omkring Elanga...

Det som taler for er at vi faktisk mangler en backup.. De navne som bliver nævnt, som backup, er slet ikke venstre backs i min verden, og bliver det sikkert aldrig... De er alle bedre på andre positioner, og bør derfor ikke flyttes over på en plads hvor deres evner ikke gavner holdet!.. Samtidigt ser jeg Elanga som en back der er meget god i det offensive, hvilket altid er et plus..

Det som taler i mod, er at han er alt alt for dårlig defensivt, selvom det faktisk er blevet meget bedre i Horsens... PLus at hans personlighed er af den type, som vi absolut ikke har brug for.. Som menneske er han sikkert en god fyr, men han er alt, for kontroversiel når han optræder til træning, og hans disciplin lader meget tilbage at ønske.. Set med hensyn til alt det bøvl der var med ham, inden han rejste.. Det hører bare ikke til i en klub som Brøndby!! Sur

Omvendt mener jeg dog at vi burde give ham chancen, hvis Kent er sikker på at han vil kunne gå ind og spille en fornuftig rolle på holdet!.. Det kræver dog at Kent er sikker på, at Elangas proffesionalisme(stav) er blevet langt bedre.. For som man siger, foregår fodbold 30 % med fødderne, og 70% oppe i kødklumpen Wink( eller det som ligner)

Han vil blive budt varmt velkommen hvis han kommer, for enhver skal have chance for at gøre en skade god igen Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #20646: 13 Okt 2008, 15:37 »

http://onside.dk/node/18318 Idioter! glæder mig til næste gang der spilles landskamp på VP. Der skal bare buhes!

http://onside.dk/node/18355 Der fik de den! 8-6 til os crazy

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #20647: 13 Okt 2008, 15:39 »

http://onside.dk/node/18318 Idioter! glæder mig til næste gang der spilles landskamp på VP. Der skal bare buhes!

Der blev også buhet af Thomas Kristensen... Idioter, ja Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #20648: 13 Okt 2008, 15:41 »

http://onside.dk/node/18355 Der fik de den! 8-6 til os crazy

Sådan noget skal udrydes, for vi skulle helst ikke ende som i nogle lande, hvor tilskuerne faktisk ikke holder med landsholdet, men med enkelte spillere, der repræsenterer deres klub.. Så nej der skal ikke buhes, der skal klappes!

Lækkert, det er mange år siden, vi har oplevet det.. Men også en god indikation af at fck ikke længere er lysår fra os.. Hvis de da er er foran os overhoved ( ikke taget ud fra tabellen Smiley)

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #20649: 13 Okt 2008, 15:45 »

Nu har FCK jo også lige blandt andet 3 brasillianere, og så vidt jeg ved er brasiliens landshold noget bedre og svære at blive udtaget til end fx. Gambia? Wink

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

MLL
Manager

« Svar #20650: 13 Okt 2008, 15:54 »

Nu har FCK jo også lige blandt andet 3 brasillianere, og så vidt jeg ved er brasiliens landshold noget bedre og svære at blive udtaget til end fx. Gambia? Wink

Ja, men de har også et par svenskere, ligesom Brøndby. Men ingen af dem er på landsholdet Wink
« Seneste Redigering: 13 Okt 2008, 15:55 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #20651: 14 Okt 2008, 10:31 »

Og her skal den sindssyge buhen mod fck spillerne komme som jeg skrev før Djævelhttp://brondby.com/article.asp?aid=49002&id=145

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #20652: 14 Okt 2008, 10:50 »

Og her skal den sindssyge buhen mod fck spillerne komme som jeg skrev før Djævelhttp://brondby.com/article.asp?aid=49002&id=145

Jeg er enig med VK om dette her. Jeg synes ikke at vi skal synke til det niveau, og begynde at buhe af FCK'erne når de kommer på VP med Landsholdet. I stedet bør vi glæde os over landsholdets succes i øjeblikket. Som Krohn Dehli sagde: "Klubkampe er klubkampe, og landsholdet er noget andet" (noget i den stil).

Echoes, Silence, Patience and Grace

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #20653: 14 Okt 2008, 13:20 »

Brøndby ´96
Arsenal ´96

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #20654: 14 Okt 2008, 13:26 »

Det er da udmærket. Efter min mening, er det Howards eller Bischoffs plads. Jon Jönsson er ikke god nok...

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Sider: 1 ... 1375 1376 [1377] 1378 1379 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010