home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1019 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 37 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1372 1373 [1374] 1375 1376 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4217693 gange)
Romafan
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #20595: 11 Okt 2008, 01:06 »

Okay... Fair nok, blev lige lidt overrasket, da jeg troede at det kun var dem fra hans hold der omtalte ham på den måde...

Hamza_BIF
Manager

« Svar #20596: 11 Okt 2008, 12:50 »

Er blevet venner med HH inde på facebook! Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

MLL
Manager

« Svar #20597: 11 Okt 2008, 13:33 »

Det er vi alle  crazy

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #20598: 11 Okt 2008, 14:28 »

Hvad har facebook, at gøre med Brøndby? Er det ikke lidt ligegyldigt?
Kents højrehånd synes at være lige rundt om hjørnet. Spørgsmålet er så bare, hvem det er..

http://www.onside.dk/node/18029
Håber, ligesom Gosser, at det blive Daugaard! Han kender spillerne, og skal ikke ind i en helt ny klub, hvor han ikke ved, hvordan tingene fungerer. Han ville være et oplagt valg. Vi har jo også set, han kan dirigere på banen. Så endnu et plus, hvis det skulle blive ham.

verdenskrig
Manager

« Svar #20599: 11 Okt 2008, 14:43 »

Håber, ligesom Gosser, at det blive Daugaard! Han kender spillerne, og skal ikke ind i en helt ny klub, hvor han ikke ved, hvordan tingene fungerer. Han ville være et oplagt valg. Vi har jo også set, han kan dirigere på banen. Så endnu et plus, hvis det skulle blive ham.

Hmm jeg er lidt delt omkring Daugaard som ass.. For som du, og flere andre siger, har han et indgående kendskab til spillerne, og ved alt hvad der er værd at vide om Brøndby, hvilket selvfølgelig er et klart plus Thumbs Up...

Omvendt kunne jeg godt tænke mig at vi denne gang ikke eksperimenterer med trænerteamet.. Jeg så gerne at vi henter en som har været træner eller assistent i mange år, og dermed præcist ved hvad det handler om, og ved hvordan man tackler alle situationer... Gode som dårlige... For i min bog kræver det trænererfaring at side på Brøndbys bænk, da der er mange ting at tage stilling til lige fra holdet, til medier og fans.. Denne gang mener jeg ikke vi skal eksperimenterer med noget, da vi er i en fase hvor vi er ved at være hvor vi skal være, og derfor har vi ikke brug for at der er tvivl om hverken spillere, eller trænerteam Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #20600: 11 Okt 2008, 14:51 »

Hmm jeg er lidt delt omkring Daugaard som ass.. For som du, og flere andre siger, har han et indgående kendskab til spillerne, og ved alt hvad der er værd at vide om Brøndby, hvilket selvfølgelig er et klart plus Thumbs Up...

Omvendt kunne jeg godt tænke mig at vi denne gang ikke eksperimenterer med trænerteamet.. Jeg så gerne at vi henter en som har været træner eller assistent i mange år, og dermed præcist ved hvad det handler om, og ved hvordan man tackler alle situationer... Gode som dårlige... For i min bog kræver det trænererfaring at side på Brøndbys bænk, da der er mange ting at tage stilling til lige fra holdet, til medier og fans.. Denne gang mener jeg ikke vi skal eksperimenterer med noget, da vi er i en fase hvor vi er ved at være hvor vi skal være, og derfor har vi ikke brug for at der er tvivl om hverken spillere, eller trænerteam Smiley
Ja, det kunne måske være den dårlige side.. Så synes jeg dog, vi skal hente en rimelig stor "kapacitet".. Ligesom dengang med Meulensteen. En der ved, hvad det kræver, at være i en topklub. Så helst en der kommer fra en topklub med masser af succes. Vil helst ikke have en fuldstændig ukendt træner, som ikke har haft det press på sine skuldre før.

Ved ikke hvem det kunne være? Tror ikke Erik R gider? Morten W har nok heller ikke den store interesse. Af udenlandske trænere, kender jeg ikke nogen. Men det kunne være sjovt, hvis Brøndby hev en kanin op af hatte, ligesom dengang med Meulensteen.

Btw. velkommen tilbage. ;-)

verdenskrig
Manager

« Svar #20601: 11 Okt 2008, 14:58 »

Ja, det kunne måske være den dårlige side.. Så synes jeg dog, vi skal hente en rimelig stor "kapacitet".. Ligesom dengang med Meulensteen. En der ved, hvad det kræver, at være i en topklub. Så helst en der kommer fra en topklub med masser af succes. Vil helst ikke have en fuldstændig ukendt træner, som ikke har haft det press på sine skuldre før.

Ved ikke hvem det kunne være? Tror ikke Erik R gider? Morten W har nok heller ikke den store interesse. Af udenlandske trænere, kender jeg ikke nogen. Men det kunne være sjovt, hvis Brøndby hev en kanin op af hatte, ligesom dengang med Meulensteen.

Btw. velkommen tilbage. ;-)

Helt enig med dig Smiley

Det ville også give vores hold den tryghed, at vi har to trænere på bænken som brænder for det, og som spillerne ved, at de kan stole på.. Det er jo øjensynligt ikke tilfældet med Køhlert, som vel mere ligner en der vil gå en tur med konen ved slotssøen, i stedet for at stå på bænken crazy

Svært at sige hvem det kunne være.. Jeg må ærligt erkende at jeg ikke rigtigt ved hvad der er frit på markedet af assistenter.. Dem du nævner gider som du selv siger, garanteret ikke, så det kræver sikkert at vi kigger ud i det store udland.. Men skulle vi hente en assistent herhjemme, ville jeg da anbefale kasper hjulmann( stav) selvom han lige er skiftet til fcn.. Han kan vel heller ikke være helt dyr, plus at han har erfaring med hvad det vil sige at træne en klub, under pres..

Men tror sagtens det kan ende med at blive Daugaard, hvilket han da skal have chancen for, hvis klubben mener han kan leve op til det... Jeg tvivler bare Skuffet

Og tak, også rart igen at kunne lege lidt med igen  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #20602: 11 Okt 2008, 16:30 »

Det bliver næppe Wiggo og Erik som ass. træner, det er vel så godt som sikkert. Et bud kunne være Auri, som har gjort det godt i Herfølge, og han kender samtidig klubben efter så mange år i klubben. Og så er han jo stadig kult hos os ;-)

Så Auri eller Munken, det vil jeg ikke klage over.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #20603: 11 Okt 2008, 18:50 »

http://www.bold.dk/nyt/Fyrvaerkeriballade-til-Vanloese--Broendby

Trist at se høre om sådan noget til en 2DØ kamp.. Ubeslutsom
Btw. så vandt vi den kamp med 0-1 på mål af Mark Leth Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #20604: 12 Okt 2008, 11:44 »

http://tv2sport.dk/node/19276 hvor er det lækkert SA er kommet en lille smule tættere på..... Også gør det da hellere ikk noget det er på bekostning af en FuCKER

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Navlis_Nyksj
Lilleputspiller
*

« Svar #20605: 12 Okt 2008, 11:47 »

Det har du ret i. Rart at så mange BIF spillere er inde omkring landsholdet.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #20606: 12 Okt 2008, 13:01 »

hehe, ja med dunkens fabelagtige præstation, hvori han virkelig viste klasse og trak alle de andre spilleres niveau gevaldigt op, beviste han virkelig at han ikke bare blev udtaget, fordi han spillere i Brøndby.

Thaurat al Shabab

BenMusalho
Gæst

« Svar #20607: 12 Okt 2008, 13:19 »

hehe, ja med dunkens fabelagtige præstation, hvori han virkelig viste klasse og trak alle de andre spilleres niveau gevaldigt op, beviste han virkelig at han ikke bare blev udtaget, fordi han spillere i Brøndby.
Ja, jeg forventede også helt klart, at han scorede hattrick i det kvarter, han var på banen. Han hører jo til i 2. division.

Jeg henviser til retningslinjerne for FmFreaks.dk

United-styrer
Gæst

« Svar #20608: 12 Okt 2008, 14:02 »

Der var nu ingen brud på retningslinjerne i det indlæg, du citerer.

Gosser
Manager

« Svar #20609: 12 Okt 2008, 14:11 »

Der var nu ingen brud på retningslinjerne i det indlæg, du citerer.

Så tror jeg da vidst lige, at du skal læse dem en gang til.

Citat
Du bør også vælge dine ord med omhu når du omtaler fans af andre klubber, klubberne eller spillerne, da vi ikke vil tillade unødig provokation af modstanderfans. Omtal dem, som du gerne vil have omtalt din egen klub og spillere. Drillerier af andres klubber bør henstilles til din egen klubtråd, og ikke modstanderens. Alt med måde dog.

Sider: 1 ... 1372 1373 [1374] 1375 1376 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010