home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 955 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1327 1328 [1329] 1330 1331 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4224152 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19920: 02 Sep 2008, 20:55 »

Kasi-Jesper ser frem mod næste vindue.. Peace

Alt efter hvor mange der vil blive hentet til vinter, tror jeg der ryger lige så mange. Vores førsteholdstrup består pt. af 26 mand, hvor Kanstrup og Mortensen indenfor et års tid meget vel kan være deroppe også. Lige nu tror jeg, at der er en 3-4-5 mand, som er i en ny klub efter nytår. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #19921: 02 Sep 2008, 20:59 »

Nu skal han altså snart til at lukke skuffen - Fint nok at melde alt muligt ud, men det der er jo unødvendigt?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Cool4
Ynglingespiller

« Svar #19922: 02 Sep 2008, 20:59 »

Kim Daugaard
JPP
Mike Jensen
Mark Howard
Mikkel Bischoff
Duncan?

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19923: 02 Sep 2008, 22:37 »

Nu skal han altså snart til at lukke skuffen - Fint nok at melde alt muligt ud, men det der er jo unødvendigt?

Helt enig! Der er jo alligevel ingen som kan huske han har sagt det, når vi når til januar, så hvorfor sige det nu...?

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #19924: 03 Sep 2008, 00:11 »

Han er da en spade, for han skruer forventningerne op og lægger unødigt pres på AB som har præsteret godt i det her vindue. Så Jesper: Koncentrer dig om at sælge smykker i stedet for at lukke l*rt ud!  Sur

Cencur
Manager

« Svar #19925: 03 Sep 2008, 00:17 »

Plus at presset ikke bliver mindre på spillerne. Jeg ville ikke blive synderligt begejstret hvis jeg slog op i avisen og så at selvom man har købt 5-6 profiler, så skal der endnu flere ind. Marginalspillerne kan ikke føle sig trygge når udmeldingen allerede kommer nu.

Men på den anden side kan det være med til at skærpe konkurrencen og koncentrationen blandt nogle af de "dovne" spillere. Lad os håbe at det får den sidste effekt på spillere som Tobias Mikkelsen, Morten Duncan og Mike Jensen, når han vender tilbage.

verdenskrig
Manager

« Svar #19926: 03 Sep 2008, 07:33 »

Plus at presset ikke bliver mindre på spillerne. Jeg ville ikke blive synderligt begejstret hvis jeg slog op i avisen og så at selvom man har købt 5-6 profiler, så skal der endnu flere ind. Marginalspillerne kan ikke føle sig trygge når udmeldingen allerede kommer nu.

Men på den anden side kan det være med til at skærpe konkurrencen og koncentrationen blandt nogle af de "dovne" spillere. Lad os håbe at det får den sidste effekt på spillere som Tobias Mikkelsen, Morten Duncan og Mike Jensen, når han vender tilbage.

Er faktisk enig i det sidste.. Tror nemlig at en sådan udtalelse, vil få spillere som dem du nævner til at få øjnene lidt op for virkligheden... Det er i hvert fald tre spiller som skal tage sig gevaldigt sammen før jeg ville turde sætte min lid til dem som stamspillere... Specielt toby..

Ærlig talt nægter jeg at tro på at han nogensinde bliver bedre end det han er nu!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Well
Ynglingespiller

« Svar #19927: 03 Sep 2008, 09:53 »

Specielt toby..

Ærlig talt nægter jeg at tro på at han nogensinde bliver bedre end det han er nu!

Så snart vi begynder at bruge ham på den plads vi købte ham ind til tror jeg det kommer.

-------------------------SA
Wass/randrup------JJ----------Max-----------TR
-------------Gislason--------------Holmen
Toby/MKD-----------------------------------JanK/MKD
-----------------------Alex
-----------------------------Ousman

Det vigtige ved disse signing og specielt MKD er at vi nu har holdet til at spille 4-3-3 (eller som den altid egentlig har været 4-2-3-1)

Og for at være helt ærlig - så er vi nu stadig kun oppe på 3 spillere der kan spille bred fløj. Det er til 2 pladser så vi får så afgjort brug for Toby.

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #19928: 03 Sep 2008, 10:05 »

Så snart vi begynder at bruge ham på den plads vi købte ham ind til tror jeg det kommer.

-------------------------SA
Wass/randrup------JJ----------Max-----------TR
-------------Gislason--------------Holmen
Toby/MKD-----------------------------------JanK/MKD
-----------------------Alex
-----------------------------Ousman

Det vigtige ved disse signing og specielt MKD er at vi nu har holdet til at spille 4-3-3 (eller som den altid egentlig har været 4-2-3-1)

Og for at være helt ærlig - så er vi nu stadig kun oppe på 3 spillere der kan spille bred fløj. Det er til 2 pladser så vi får så afgjort brug for Toby.

Så du gider ikk bruge Lorentzen Huh

Brøndby ´96
Arsenal ´96

verdenskrig
Manager

« Svar #19929: 03 Sep 2008, 10:15 »

Hvilket fandme er seriøsitet på højt niveau Thumbs Up

Den mand har med sit nuværende spil, INTET at gøre hos os... Han er langsom, både i tanke og løb, dårlig defensiv, og uden den kreativitet man skal bruge...

Jeg er ved at korse mig over at han gang på gang starter inde, uden at han faktisk leverer noget som helst, af det man kan forvente!!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Well
Ynglingespiller

« Svar #19930: 03 Sep 2008, 13:54 »

jojo han er reserve til Alex - dog er Martin ericsson første reserven. Så yderste mandat til Off midt - og yderste på fløjene.

men hvis du mener som starter - så er svaret tydeligt Nej
« Seneste Redigering: 03 Sep 2008, 13:56 af Well » Logged

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #19931: 03 Sep 2008, 14:02 »

jojo han er reserve til Alex - dog er Martin ericsson første reserven. Så yderste mandat til Off midt - og yderste på fløjene.

men hvis du mener som starter - så er svaret tydeligt Nej

Hvis du skulle være Brøndby træner ville jeg stemme på dig, lige set ud fra det her Rullende Øjne

dejligt at der endelig er en der kan se, at Lorentzen ikke har noget at gøre på holdet Thumbs Up

Cool

Cencur
Manager

« Svar #19932: 03 Sep 2008, 14:06 »

Lorenzen har en god taktisk kunnen, men kan ikke føre det videre ud på banen, både på grund af alle sine skader og hans langsomme tankegang.

verdenskrig
Manager

« Svar #19933: 03 Sep 2008, 14:09 »

Lorenzen har en god taktisk kunnen, men kan ikke føre det videre ud på banen, både på grund af alle sine skader og hans langsomme tankegang.

Er meget uenig... Mener netop at han er elendig taktisk, men god teknisk, og bund elendig fysisk, hvilket gør at hans tekniske ikke kommer til sin ret...
Hans dårlige taktiske forståelse springer ud ved at han gang på gang på gang træffer den forkerte beslutning crazy

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #19934: 03 Sep 2008, 14:21 »

OMG! For en sjælends(stav) gangs skyld er jeg enig med VK, om end, jeg ikke vil kalde ham elendig, men derimod mindre god ;-)
Havde det ikke været for alle hans skader havde han formentlig været et niveau, eller to, højere i dag.

Jeg er desuden enig i Wells opstilling, boreset fra, at sende Tobi derind. Så hellere Lorentzen. :-)

EDIT: Og så skal Madsen ind istedet for OJ, indtil han er faldet til og spillet ind på holdet.

Kim Daugaard
JPP
Mike Jensen
Mark Howard
Mikkel Bischoff
Duncan?

Hvis den var til mig, så jeg er delvist enig. Daugaard og Haiti stopper formentlig indenfor et års tid. Howard har, så vidt jeg lige husker, kontraktudløb til sommer, hvorfor jeg vil sætte ham i "måske afdelingen", det samme gælder for Mike. Dertil tror jeg, at Ericsson, Tobi, Berthelsen og Agger kan trække en ny trøje over hovedet efter nytår - enten via salg eller også på en lejeaftale.
« Seneste Redigering: 03 Sep 2008, 14:23 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1327 1328 [1329] 1330 1331 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010