home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1325 1326 [1327] 1328 1329 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4224326 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19890: 01 Sep 2008, 09:25 »

Fuck der bliver whinede i dag!

Ja det er ekstremt... Fck tabte, vi vandt... Færdig punktum...

At nogle fck fans så vælger at hæfte sig ved at kendelse som aldrig burde værefløjtet, siger vel mere om dem, end om claus bo, eller sejren  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #19891: 01 Sep 2008, 09:26 »

Sejren var på ingen måde ufortjent, men man kan måske heller ikke sige den var fortjent. FCK var kun med i første halvleg og de var helt væk i anden halvleg. I fodbold gælder det om at udnytte sine muligheder og det gjorde Brøndby.

blomvikings
Manager

« Svar #19892: 01 Sep 2008, 09:38 »

Brøndby havde klart flest "Store Chancer", FCK havde max en stor chance, de havde måske spillet, men ingen farlige chancer,
Fortjent sejr til Brøndby,  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #19893: 01 Sep 2008, 09:49 »

Brøndby havde klart flest "Store Chancer", FCK havde max en stor chance, de havde måske spillet, men ingen farlige chancer,
Fortjent sejr til Brøndby,  Thumbs Up

Kan ikke være mere enig... Hvad nytter det at spille godt når man intet producerer ud over en offside scoring, og et hovedstød 4 min inde i overtiden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #19894: 01 Sep 2008, 10:25 »

Nå. My two cents. En rigtig grimrian af en første halvleg. FCK bekræftede de bange anelser, jeg havde forinden kampen, og spillede frisk til og så ret giftige ud. De har været godt kørende på det sidste, og jeg var overbevist om, at vi ville blive kørt midt over.

Men så dukkede Jan Kristiansen op. Derefter ændrede kampen karakter, og bifferne fik lidt mere mod på tilværelsen. God fight og gejst. Det jeg er mest tilfreds med er, at efter scoringen og i resten af kampen, der så vores defensiv rigtig solid ud. Det var rart og betryggende. Og så viste Stephan Andersen rigtig godt spil. Rigtig lækkert. Og så viste Peter Madsen omsider også lovende takter. Han har lidt for meget klister på fødderne i nogle situationer, men han leverede en fornuftig indsats. Så må vi håbe, at sejren kan give lidt gejst og vilje i truppen til de kommende kampe. Desværre går der 14 dage før vi skal spille igen, hvilket gør det lidt svært at bygge noget positivt ovenpå oplevelsen.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #19895: 01 Sep 2008, 10:26 »

Så kan i da spille os ud af banen fra nu af til juleaften funny
Nichlas du må snart trække din udtagelse tilbage om at du ikke synes Jan K var et godt køb Opstemt

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #19896: 01 Sep 2008, 10:52 »

Nichlas du må snart trække din udtagelse tilbage om at du ikke synes Jan K var et godt køb Opstemt

Fordi han har spillet en god kamp Rullende Øjne

Han skal overbevise mig, og han skal gøre det meget mere, for at få mig til at trække den udtalelse tilbage...

Men kan han holdegårsdagens niveau, gør jeg det før eller siden Wink

Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #19897: 01 Sep 2008, 12:02 »

Skøn dag på Faxe. Fantastisk stemning og uvurderlig vigtig sejr.

Jeg var lidt afdæmpet i min jubel over målet, fordi jeg syntes, det var en smule usportsligt at fortsætte med en FCK'er liggende i midtercirklen. Så jeg er glad for, at TK ikke var kommet slemt til skade, og at han har indrømmet, at der ikke var frispark.

FCK spiller rigtig flot angrebsfodbold for tiden, og det gjorde de også i første halvleg i går. De havde måske ikke mange åbne målchancer, men de havde tre halve friløbere, før vi scorer. Og hvor er Atiba Hutchinson dog en vidunderlig fodboldspiller, når tingene flyder for ham.

I anden halvleg spillede vi glimrende, og det var - som nævnt - især rart at se et par sjældne delikatesser fra Peter Madsen.

Trods sejren mener jeg dog stadig, at vores angrebsspil er for langsomt og fantasiløst til, at vi kan vinde mesterskabet, medmindre der bliver vendt op og ned på dette, når Kent Nielsen kommer til. Og meget gerne før. I mine øjne lyser FCM, OB og FCK i hvert fald klarere i favoritfeltet.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19898: 01 Sep 2008, 12:24 »

Fed kamp i går! Thumbs Up

Det er så klasse at slå fck, IGEN! Thumbs Up Knald på faxe, især efter tifoen (Shockeret) Det var rigtig fedt.
Dejligt at se magic igen! Han gjorde det sgu godt.

Fed tifo, genial humor fra Faxe i dag, "hvor er jeres venner blevet af?!" Grin Grin, lækkert at vi virkelig kæmper på banen! Og så har vi endda Farnerud, Duncan og Jallow som eksta kort.
Godt nok lang tid siden vi har ligget over FCK i tabellen!!!! Thumbs Up Thumbs Up

Jeg var lidt afdæmpet i min jubel over målet,
Var jeg overhovet ikke. Og fortsatte jublen da jeg fandt ud af Jan K var målscoren - 20 kroner på ham som første målscorer gav 320,- igen! Smiley

I øvrigt, synes jeg det var fint af klappe af TK, var sgu bange for at det var alvorligt.. Synes på en måde det er mangel på respekt at buhe af ham, han er jo et menneske selv om han er FCK spiller. Frygtede han havdfe slugt sin tunge...Så klappede lettet da han kom op! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Sep 2008, 12:26 af GudenEricsson » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #19899: 01 Sep 2008, 12:37 »

I øvrigt, synes jeg det var fint af klappe af TK, var sgu bange for at det var alvorligt.. Synes på en måde det er mangel på respekt at buhe af ham, han er jo et menneske selv om han er FCK spiller. Frygtede han havdfe slugt sin tunge...Så klappede lettet da han kom op! Thumbs Up

Ja, det var fedt, at det meste af Faxe klappede af ham, mens kun få idioter buhede.

Den situation med TK, jeg omtaler, er dog den ved målet, hvor han blev liggende. Havde det været alvorligt, ville det sætte sejren i et andet lys, at vi fortsatte spillet.

verdenskrig
Manager

« Svar #19900: 01 Sep 2008, 12:39 »

Fed kamp i går! Thumbs Up

Det er så klasse at slå fck, IGEN! Thumbs Up Knald på faxe, især efter tifoen (Shockeret) Det var rigtig fedt.
Dejligt at se magic igen! Han gjorde det sgu godt.

Fed tifo, genial humor fra Faxe i dag, "hvor er jeres venner blevet af?!" Grin Grin, lækkert at vi virkelig kæmper på banen! Og så har vi endda Farnerud, Duncan og Jallow som eksta kort.
Godt nok lang tid siden vi har ligget over FCK i tabellen!!!! Thumbs Up Thumbs Up
Var jeg overhovet ikke. Og fortsatte jublen da jeg fandt ud af Jan K var målscoren - 20 kroner på ham som første målscorer gav 320,- igen! Smiley

Hmm lyder som om vi har set den samme kamp Grin Wink

Det er i det hele taget længe siden jeg har oplevet faxe så meget op og ringe som i går... Det var virkelig en fornøjelse hvor hele tribunen var med i starten Shockeret Thumbs Up... Og jublen ved scoringen var sku dejlig at prøve igen, efter det lort vi lavede mod randers...

Gad egentlig godt se hvordan det ser ud fra den anden ende af stadion Cool...

Og gud hvor er du heldig funny.. 1 ud af 22 hed den vidst Rullende Øjne... Men dejlige penge Opstemt..

Synte si øvrigt også det var helt fair at vi holt kæft da tk lå skadet... For han pev ikke, det var slemt, og det kunne man også se ved at dommeren og flere af spilleren var henne og ruske i ham Ubeslutsom...

Fatter heller ikke hvordan folk kan synge i overtiden, og gå så meget amok i overtiden... Jeg var seriøst ved at gå ned med flaget af nerver Grin

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19901: 01 Sep 2008, 12:43 »

Ja, det var fedt, at det meste af Faxe klappede af ham, mens kun få idioter buhede.

Den situation med TK, jeg omtaler, er dog den ved målet, hvor han blev liggende. Havde det været alvorligt, ville det sætte sejren i et andet lys, at vi fortsatte spillet.

Enig

Men det ville i den grad også sætte dommeren i dårligt lys, da det jo er ham, som har ansvaret for at stoppe spillet.

absalonsen
Gæst

« Svar #19902: 01 Sep 2008, 13:21 »

Jeg blev en smule flov over en del medfans, da TK lå i jorden, og Claus Bo lagde ham i sideleje(?). Det så meget slemt ud, og at synge "Du kommer hjem i en kiste" var meget respektløst og over grænsen. Fck'er eller ej!
Omkring min jubel ved målet, tja, jeg gik helt agurk! Så slet ikke tacklingerne fra JJ, men når jeg ser dem på nettet, bliver jeg helt høj over det! Fantastisk, JJ!

Chakana
Manager

« Svar #19903: 01 Sep 2008, 13:47 »

Kæft hvor var det skønt med en sejr - over FCK! Djævel
Jeg gik totalt amok hjemme i stuen, og jeg kender rigtig mange FCK'ere som skal have en genopfriskning af kampen! Grin

F-A-N-T-A-S-T-I-S-K!! Wink

Arsenal Football Club

patrick J
Manager

« Svar #19904: 01 Sep 2008, 14:59 »

Det var SUPER fedt at stå på faxe, og det er jo altid lækkert med en sejr over fck

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 1325 1326 [1327] 1328 1329 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010