|
Slikkel
|
|
Jeg fik sku min vilje . BTW : FCK Og FCN fik svær lodtrækning , sjovt at alle dk hold starter hjemme først  Synes Everton - Standard og Udinese - Dortmund er syge kampe.
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
mod rosenborg en dag før min fødselsdag. PERFEKT! 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
FCK trækker Moskva (hvilken et af dem?)
FC Moskva :-) Dejlig lodtrækning ovenpå en noget kamp, inkl stemning, i går. Jeg håbede på enten dem eller Prag, og Rosenborg blev det.
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Elne
|
|
Argh.. Synes nu ikke at det er "svære" kampe for de danske hold. De kan gå videre. Olympiakos har skuffet fælt, røg ud til et hold fra Cypern. FCK skal op imod FC Moskva. Ikke et af de største hold i Rusland. Ligger nummer 12 ud af 16 mulige i den bedste række.
|
|
|
|
|
|
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
flot  De mødte os i 02... ikke 04.. De er bagud fra start 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
http://onside.dk/node/15173 YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  tror jeg? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
JAAAAAAAAA KOM NU FOR POKKER  !!!!!!!!!!! Ham skal vi have!
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Læste på onside at Brøndby kan præsentere en spiller i aften eller imorgen . han er fra afrika .
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
der er ca. 60% chance for at det er ham jeg snakkede om 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Hvem nævnte du AB?
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
nope! det er ikke bukari 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Hvem nævnte du AB?
kig hvad der er blevet skrevet tidligere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cool4
|
|
nope! det er ikke bukari  Hvem er det så?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|