home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1295 1296 [1297] 1298 1299 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4229158 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19440: 21 Aug 2008, 21:21 »

Som det ser ud pt. er Howard bedre end Jon. Ærgeligt hvis en så stærk spiller forlader klubben. Specielt når man tænker på, at vi pt. har brug for ALLE de bedste spillere.

Skuffet

Gosser
Manager

« Svar #19441: 21 Aug 2008, 21:23 »

Man kan håbe på, at vi får Kent Nielsen nu, så Howard kan få en chance.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19442: 21 Aug 2008, 22:18 »

Nej nej nej!!! Den mand skal vi beholde!! Underligt at klubben ikke gider forlænge med ham!! Han var nok manden der gjorde det bedst i vores krise! Skuffende af ledelsen, igen, igen, igen.

Newton Heath
Manager

« Svar #19443: 21 Aug 2008, 22:33 »

Nej nej nej!!! Den mand skal vi beholde!! Underligt at klubben ikke gider forlænge med ham!! Han var nok manden der gjorde det bedst i vores krise! Skuffende af ledelsen, igen, igen, igen.

Kunne ikke være mere enig.
Ganske vist holder jeg ikke med Brøndby, men en spiller de altid har kunne stole på er evigt solide Mark Howard.

blomvikings
Manager

« Svar #19444: 21 Aug 2008, 22:35 »

Det er så meget til grin at det nu ser ud til han forlader Vestegnen, som i nævner så er han en utrolig god spiller, og ville da være fantastisk som evt backup. Ser ikke Berthelsen som god nok til Brøndby. Virkelig en brøler de er igang med at lave.

ZhotLog
Gæst

« Svar #19445: 21 Aug 2008, 22:48 »

Nej, nej, nej Brøndby! Kan man ikke lave en underskriftsindsaml ing eller noget  Tunge

blomvikings
Manager

« Svar #19446: 21 Aug 2008, 22:54 »

Jeg fik næsten helt ondt a ham i artikel her: http://www.bold.dk/nyt/?vis=88075
Han vil jo helt klart gerne selv blive, men får ikke lov. Han burde fandme have noget støtte fra fansne NU! Håber han spiller mod FC Haka, så skal der gi's fuld gas til Howard!

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #19447: 21 Aug 2008, 22:57 »

Så må jeg jo være lidt på tværs, da jeg ikke ser Howard som den utrolig gode spiller i nævner. Synes ikke det er en kæmpe fejl af brøndby hvis de ikke gider forlænge med ham. Jeg mener ikke han har niveauet til at starte inde og på bænken vil han ikke i længden være tilfreds med blot at være andenviolin i forsvaret.

Så er der det med at nogen lige pludselig siger at Mark skal ind ved siden af Jon Jönsson, det er jo helt godnat.. Jönsson har vist et langt højere niveau end Mark Howard og efter min overbevisning var Howard faldet markant i niveau i foråret i forhold til hans sublime efterår. Så behold de svenske mastodonter inde i bagkæden og prøv eventuelt at sælge Howard for at få nogle skillinger i kassen. Berthelsen og (Kanstrup) kan sagtens holde et acceptabelt niveau som reserver for Max og Jon.

Ps. Brøndby skal hellere holde fokus på at få skaffet den nye angriber til vestegnen, fordi det er simpelthen for tyndt det Duncan, "Magic" uden magi og Dave præsterer!!

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #19448: 22 Aug 2008, 08:28 »

Angående Howard, så nævner han jo selv problemet i forhold til forlængelsen. Brøndby anser hans krav for at være for store. Og når man så får muligheden for at hente Jönsson som en erstatning med det samme, så er det jo ikke så tosset. Som flere andre er jeg dog lidt forundret over Howard nærmest bliver droppet fra den ene dag til den anden. Der må være foregået et eller andet bag kulisserne.

Jeg er ret glad for, at Brøndby ikke bare hovedløst forlænger med Howard og opfylder hans lønkrav. Jeg er overbevist om, at Brøndby har øget deres lønbyrde betragteligt i løbet af sommeren, og derfor er det også rart at se, at de trods alt har fokus på at holde denne under kontrol.

blomvikings
Manager

« Svar #19449: 22 Aug 2008, 09:30 »

Angående Howard, så nævner han jo selv problemet i forhold til forlængelsen. Brøndby anser hans krav for at være for store. Og når man så får muligheden for at hente Jönsson som en erstatning med det samme, så er det jo ikke så tosset. Som flere andre er jeg dog lidt forundret over Howard nærmest bliver droppet fra den ene dag til den anden. Der må være foregået et eller andet bag kulisserne.

Jeg er ret glad for, at Brøndby ikke bare hovedløst forlænger med Howard og opfylder hans lønkrav. Jeg er overbevist om, at Brøndby har øget deres lønbyrde betragteligt i løbet af sommeren, og derfor er det også rart at se, at de trods alt har fokus på at holde denne under kontrol.

I interviewet med Howard påpeger han meget klart selv at det ikke er fordi han krav er for store, men fordi Brøndby slet ikke har kontaktet ham, så det du siger i starten er altså ifølge Howard forkert.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #19450: 22 Aug 2008, 09:37 »

I interviewet med Howard påpeger han meget klart selv at det ikke er fordi han krav er for store, men fordi Brøndby slet ikke har kontaktet ham, så det du siger i starten er altså ifølge Howard forkert.

Ahh ja, naturligvis. Det var mig, der havde fået noget galt i halsen. Det lyder lidt mærkeligt. Der må være et eller andet disciplinært problem. Ellers forstår jeg det ikke rigtigt.

Gosser
Manager

« Svar #19451: 22 Aug 2008, 10:34 »

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #19452: 22 Aug 2008, 11:21 »

Ahh ja, naturligvis. Det var mig, der havde fået noget galt i halsen. Det lyder lidt mærkeligt. Der må være et eller andet disciplinært problem. Ellers forstår jeg det ikke rigtigt.

Udløber kontrakten til vinter, eller næste sommer?
Det kunne jo være at de venter med at forlænge, indtil Kent Nielsen siger god for det. Hvis han ikke er med i Kent Nielsens planer er det hul i hovedet at forlænge. Men ja, det lyder som en mystisk sag.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Gosser
Manager

« Svar #19453: 22 Aug 2008, 11:29 »

Hans kontrakt udløber til næste sommer.

vesperGT
Manager

« Svar #19454: 22 Aug 2008, 11:46 »

Hader godt nok ledelsen hvis de lader Howard gå...... Så er der ingen mening med galskaben

Sider: 1 ... 1295 1296 [1297] 1298 1299 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010